Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Jazda motocyklem z pasażerem - 10...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Jazda motocyklem z pasażerem - 10...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 29/8/2011, 18:16

Komentatorzy napisał(a):za nieumyślne spowodowanie śmierci grozi od 3 miesięcy do 5 lat ;)<br><hr>upierdliwiec<br>
Komentatorzy napisał(a):Aaaa...Czyli "Cześć Teściowa! Przejedziemy się?" ;P<br><hr>WiewiOOr<br>
za teściową jeszcze byś dostał nadzwyczajne złagodzenie kary :P<br><hr>upierdliwiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 29/8/2011, 21:59

11. Śpiąca Królewna
Kiedyś wracając z rozpoczęcia sezonu w Sochaczewie, dolatując do Nieborowa, poczułem dziwny "rozkład mas" na plecach... Co się okazało moja aktualna "prawie żona" zasneła... Szczęśliwie skończyło się na lekkim szoku i śmiechu, ale z moją śpiącą królewną pokonałem parę winkli... Dobrze, że mnie mocno kocha i przytula... Strach pomyśleć co by się mogło stać. Zwracajcie uwagę na stan przyszłego pasażera... Nie może być senny, zalany w trupa itp. Nie ma pasów... nie ma fotela... Jest asfalt...<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 29/8/2011, 23:44

Komentatorzy napisał(a):11. Śpiąca Królewna
Kiedyś wracając z rozpoczęcia sezonu w Sochaczewie, dolatując do Nieborowa, poczułem dziwny "rozkład mas" na plecach... Co się okazało moja aktualna "prawie żona" zasneła... Szczęśliwie skończyło się na lekkim szoku i śmiechu, ale z moją śpiącą królewną pokonałem parę winkli... Dobrze, że mnie mocno kocha i przytula... Strach pomyśleć co by się mogło stać. Zwracajcie uwagę na stan przyszłego pasażera... Nie może być senny, zalany w trupa itp. Nie ma pasów... nie ma fotela... Jest asfalt...<br><hr>miki1406<br>
Słuszna słuszność, przy czym pasażer motocykla musi być tak samo trzeźwy, jak kierowca - to wynika z przepisów. Więc jeśli z drugą połową na imprezkę, to samochód górą.<br><hr>d.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/8/2011, 11:14

Niby to wszystko oczywiste, niemniej przeczytałem z przyjemnością - zresztą jak zwykle teksty Bocza. Jak zwykle dzięki :)<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez grestrek » 30/8/2011, 12:42

ja mam więcej km z plecaczkiem niż bez :)
Chyba musimy kupić drugi motor
grestrek
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19/8/2011, 07:25
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Komentatorzy » 30/8/2011, 14:37

Komentatorzy napisał(a):11. Śpiąca Królewna
Kiedyś wracając z rozpoczęcia sezonu w Sochaczewie, dolatując do Nieborowa, poczułem dziwny "rozkład mas" na plecach... Co się okazało moja aktualna "prawie żona" zasneła... Szczęśliwie skończyło się na lekkim szoku i śmiechu, ale z moją śpiącą królewną pokonałem parę winkli... Dobrze, że mnie mocno kocha i przytula... Strach pomyśleć co by się mogło stać. Zwracajcie uwagę na stan przyszłego pasażera... Nie może być senny, zalany w trupa itp. Nie ma pasów... nie ma fotela... Jest asfalt...<br><hr>miki1406<br>
Komentatorzy napisał(a):Słuszna słuszność, przy czym pasażer motocykla musi być tak samo trzeźwy, jak kierowca - to wynika z przepisów. Więc jeśli z drugą połową na imprezkę, to samochód górą.<br><hr>d.<br>
można również wymyślić jakiś patent... ja swojego czasu miałem takie pasy służące do przypięcia pasażera do mnie. Było to skombinowane ze zwykłych pasków bagażowych (nie linek elastycznych!). Sprawdzało się dosyć dobrze.
Ale jednak pasażer w długiej trasie na motocyklu spać nie powinien (zależy jaki motocykl... na takich Goldwingach to owszem, wszystko można..)<br><hr>CB
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/8/2011, 14:41

Komentatorzy napisał(a):GS 500 - jazda z pasażerem to sama przyjemność, a co dopiero jakimś lepszym motocyklem z lepszymz zawieszeniem itd. Jak ktoś nie potrafi jeździć z pasażerem to niech się za to nie zabiera. Jeśli pasażer rozumie jazdę na motocyklu i jakimi prawami się to rządzi to można sobie wtedy pozwolić na całkiem sporo, fakt buja w zakręcie 140 w dużym złożeniu i robi się wesoło lub w bardzo ostrym zakręcie na wejściu do którego jest 80 kmh i wyjście około 90 okazuje się, że zawieszenie nie daje rady i przyciera się wydech w prawym zakręcie lub gmol w lewym jeśli oczywiście motocykl jest w nie wyposażony, dobrze, że podnóżki się wtedy składają.<br><hr>rid3r<br>
GSX 400 - tutaj to nawet przy jeździ solo (ważę tyćko ponad 100kg) przy mocnym złożeniu pierwsze co trze to... nóżka centralna! Pół centymetra dalej i zacząłby wydech. I nie, nóżka nie wisi, trzyma się tak jak powinna się trzymać. Ale i tak dobrze, to tarcie następuje z równoczesnym zamknięciem fabrycznego rozmiaru opon.<br><hr>GSX400
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/8/2011, 14:43

Komentatorzy napisał(a):11. Śpiąca Królewna
Kiedyś wracając z rozpoczęcia sezonu w Sochaczewie, dolatując do Nieborowa, poczułem dziwny "rozkład mas" na plecach... Co się okazało moja aktualna "prawie żona" zasneła... Szczęśliwie skończyło się na lekkim szoku i śmiechu, ale z moją śpiącą królewną pokonałem parę winkli... Dobrze, że mnie mocno kocha i przytula... Strach pomyśleć co by się mogło stać. Zwracajcie uwagę na stan przyszłego pasażera... Nie może być senny, zalany w trupa itp. Nie ma pasów... nie ma fotela... Jest asfalt...<br><hr>miki1406<br>
Komentatorzy napisał(a):Słuszna słuszność, przy czym pasażer motocykla musi być tak samo trzeźwy, jak kierowca - to wynika z przepisów. Więc jeśli z drugą połową na imprezkę, to samochód górą.<br><hr>d.<br>
Komentatorzy napisał(a):można również wymyślić jakiś patent... ja swojego czasu miałem takie pasy służące do przypięcia pasażera do mnie. Było to skombinowane ze zwykłych pasków bagażowych (nie linek elastycznych!). Sprawdzało się dosyć dobrze.
Ale jednak pasażer w długiej trasie na motocyklu spać nie powinien (zależy jaki motocykl... na takich Goldwingach to owszem, wszystko można..)<br><hr>CB<br>
dobrym patentem jest uchwyt dla pasażera <a href="http://www.angrip.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.angrip.pl</a>
POLECAM<br><hr>uchwyt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/8/2011, 00:24

kiedys przewiozlem kumpla er 5, waga na oko 120-130 kg. Jak motor z 1 biegu nie chcial iść na koło, to na 3 biegu przód robił się lekki ;D Fakt faktem koleś trzymał się rączek z tyłu...<br><hr>he
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez mateuszhrabia » 31/8/2011, 09:02

Dziękuje bardzo za ten artykuł. :wink: :wink: :wink: :wink:
Avatar użytkownika
mateuszhrabia
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22/7/2011, 12:12
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Komentatorzy » 31/8/2011, 10:19

jazda z plecakiem fajna sprawa:) tylko szukajcie lekkich plecaczków;) taki i ładniejszy i zgrabniejszy ja nawet nie czuje że mam plecaczek:D nie radze sadzać bąbe 85kg:P bo to była by katorga a nie przyjemność<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2011, 08:10

Fajny artykul. wlasnie czegos takiego szukalam. Dobrze. ze przedstawiono dwa punkty widzenia. Na pewno kierowca nie ma lekko. ale jazda jako pasazer to tez tudna sprawa. Wrazenia sa takie jakbys siedzial na stolku nie dotykajac nogami podlogi i ktos by ci probowal ten stolek spod tylka wyszarpnac. Dla mnie to frajda byla ale moj facet po pierwszym razie juz mnie nie chce zabierac. Powiedzial. ze tyle pompek to sie w zyciu nie narobil. w drodze powrotnej juz na nim nie lezalam. usiadlam bardziej prosto. jedna reka trzymalam jego a druga zapieralam sie o bak. I co najwazniejsze patrzylam na droge. wiedzialam wszesniej kiedy bedzi dziure wymijal a kiedy bedzie hamowanie.<br><hr>plecak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/9/2011, 17:13

25 lat ? co za bzdury Art. 155 kodeksu karnego - Kto nieumyślnie powoduje śmierć człowieka,podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.<br><hr>Kiler
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 14:10

sama prawda :) Przedwczoraj 200km z plecaczkiem i wszystko siÄ™ sprawdza<br><hr>czarny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2011, 10:26

A ja dodam jeszcze, ze podczas manewrów z niewielką prędkością na parkingu badz w korku pasażer powinien siedziec sztywno jak kij. Przy niskiej prędkości każdy ruch, nawet potencjalnie pomocny moze spowodować glebę. <br><hr>krydka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/9/2011, 18:17

zabrakło info, że pasażer nie powinien zdejmować nóg pierwszy na np.: czerwonym świetle. Powinien czekać na komendę zezwalającą od kierowcy<br><hr>Tomo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/12/2011, 15:12

Zamiast marudzić, kupcie kobietom motocykle i problem z wychylaniem się pasażerki sam się rozwiąże. :)<br><hr>ola
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/1/2012, 11:58

Komentatorzy napisał(a):zabrakło info, że pasażer nie powinien zdejmować nóg pierwszy na np.: czerwonym świetle. Powinien czekać na komendę zezwalającą od kierowcy<br><hr>Tomo<br>
A po co pasażer ma zdejmować wogóle nogi?
Ja mówię że nogi (nawet na światłach) mają byc na motocyklu i sam utrzymuję równowagę.<br><hr>Martinez
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/3/2012, 11:51

Przeczytałam z zaciekawieniem, hmm te stukanie się kaskami mnie zaintrygowało, wsiadając jakiś czas temu pierwszy raz z tyłu, po kolejnym stuknięciu w czasie hamowania czy zmiany biegów usłyszałam, że "ja mam się pilnować i unikać tego, tak robi doświadczony pasażer" , i fakt prawdą jest, że wchodząc w zakręt, najlepiej złapać się w pasie kierowcy i być jak drugi kręgosłup, niczego nie robiąc. Co do wsiadania z tyłu, to jest też zasada najpierw wsiada kierowca potem pasażer a przy zsiadaniu na odwrót, tylko wspomniany sposób jak dla mnie jest jedynym, zawsze muszę się złapać kierowcy. V-storm 1000 czy Transalp 650 są wysokie a moje 160 wzrostu nie pozwala na "prześlizgnięcie" się nogi. Dobra reasumując, w tyn sezonie będę zdobywać doświadczenia samodzielnie jako rider-ka w asyście lepszych, no i po problemie :) <br><hr>Ryba290
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/8/2012, 10:27

Podstawowa sprawa pojawiła się na samym końcu :D
Sam pamiętam jak wiozłem kumpla i mu nie powiedziałem, żeby się nie bał, że motocykl może się składać.
A on trochę zestrachany robił właśnie wychyły w drugą stronę, bo myślał, że zaraz się przewrócimy.<br><hr>Lucjan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê