Zobacz wątek - <i>[używane]</i> Wspomnień czar cz. II – MZ...
NAS Analytics TAG

[używane] Wspomnień czar cz. II – MZ...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 7/4/2007, 19:57

witam ja mam mz 250 ktora leci 140 i od 10 lat mi sie nie zepsuła a cały czas dostaje w palnik pozdrawiam<br><hr>:)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 12/4/2007, 17:59

czy do mieszanki moge uzyc oleju castrol 2t niedawno kupiłem mz 250 i do piero ja poznaje i jaka to jest mieszanka 1:50 ze na 1 L paliwa dolac 50ml oleju ?<br><hr>kosa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/4/2007, 17:56

Komentatorzy napisał(a):czy do mieszanki moge uzyc oleju castrol 2t niedawno kupiłem mz 250 i do piero ja poznaje i jaka to jest mieszanka 1:50 ze na 1 L paliwa dolac 50ml oleju ?<br><hr>kosa<br>
Niepamiętam nazwy ale kup castrol do siników 2-suwowych.

A co do mieszanki.
50:1 = 50 litrów paliwa, 1 litr oleju = 5 litrów paliwa, 0,1 l oleju. Tak więc na 15 litrów paliwa w zbiorniku dodajesz 300 ml oleju :)<br><hr>Piotrek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/4/2007, 12:55

Czy może ktoś mi powiedzieć,czy w 250 dysza od powietrza powinna być wkręcona do końca ( motor nie gaśnie). Lub ile powinna być wykręcona. . Na którym rowku powinna być iglica?. Przepraszam jest to moja pierwsza etka i nie mogę jej pożądnie wyregulować Gdy jest zapalona a nacisnę ssanie to od razu gaśnie.Silnik jest po kapitalce(wszystko wymienione i niby chodzi ładnie, a jednak mam wrażenie że za dużo pali przez kolektor wydechowy wy przy cylindrze wyrząca paliwo. Będę wdzięczny za odpowiedzi na moje pytania<br><hr>Darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/4/2007, 09:36

CZESC CZY MOZE MI KTOS POWIEDZIEC JAK REGULUJE SIE SPRZEGŁO W ETZ 250?? I JESZCZE JEDNO JEST ISKRA BEZA DOCHODZI A NIE PALI CO TO ZA CUDA MOZE MI KTOS POWIEDZIEC??Z GORY DZIEKUJE:)<br><hr>PIASKUN
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/5/2007, 08:28

slimaku na 5 litrow benzyny wlewasz 100 ml oleju a na 50 l benzyny to 1 litr oleju<br><hr>kaka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/5/2007, 20:45

nie wiem skąd te dane ale etz 250 i 251 rozpędzają sie w 8 sekund do 80km/h a w około 11 do 100. Tak jest napisane wszędzie oprócz tej strony, aha i mierzone własnoręcznie<br><hr>ube
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2007, 09:50

Komentatorzy napisał(a):nie wiem skąd te dane ale etz 250 i 251 rozpędzają sie w 8 sekund do 80km/h a w około 11 do 100. Tak jest napisane wszędzie oprócz tej strony, aha i mierzone własnoręcznie<br><hr>ube<br>
widzisz zalezy u kogo u mnie ma 7 sec do 100km /h to zalezy od sprzetu synu u jednego 8 sec a u drugiego 11 sec<br><hr>piaskun
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2007, 16:53

Komentatorzy napisał(a):Czy może ktoś mi powiedzieć,czy w 250 dysza od powietrza powinna być wkręcona do końca ( motor nie gaśnie). Lub ile powinna być wykręcona. . Na którym rowku powinna być iglica?. Przepraszam jest to moja pierwsza etka i nie mogę jej pożądnie wyregulować Gdy jest zapalona a nacisnę ssanie to od razu gaśnie.Silnik jest po kapitalce(wszystko wymienione i niby chodzi ładnie, a jednak mam wrażenie że za dużo pali przez kolektor wydechowy wy przy cylindrze wyrząca paliwo. Będę wdzięczny za odpowiedzi na moje pytania<br><hr>Darek<br>
Wiesz, u mnie podobnie tropek (MZ es 250/2) pali wg mnie spooro za dużo. Spróbuj obniżyć na maxa iglicę w gaźniku (tu ostroznie z tym bo możesz przegrzać maszyne, za malo palliwa może dostawać i zatrzesz silnik), sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej, czytałem że powinien dochodzić do około 14 mm od korpusu gaźnika. Sprawdź zapłon i ewentualnie wyreguluj. POwodzenia na trasie. Andrzej

<br><hr>posiadacz tropka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2007, 21:41

wyskakuje mi 3 biek w mojej mz251 od czego to morze być i co trzeba wymienić??<br><hr>szajba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/5/2007, 10:09

Siemka, mam 2 pytania: 1. Jak wyregulować zapłon (jeszcze starodawny przerywacz) w MZ-250?? 2. Dlaczego owa MZ-ka nagle gaśnie po przejechaniu kilkuset metrów? Wina zapłonu, cewki, która się dosyć nagrzewa, czy ładowania akumulatora? Paliwo dostaje, bo sprawdzałem. Z góry dzięki za odp. <br><hr>Rado
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/5/2007, 17:03

gościu masz zjebaną MZ lepiej ustaw sobie dobżrze zapłon ai wymień świecę!!! i wtedy mozesz sobie sprawdzać pszyśpieszenie MZ!!! moja MZ-tka do setki potrzebuje dokładnie (sprawdzałem) 7,4s bez zadnego tuningu<br><hr>Łuki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/5/2007, 15:26

Jeśli koś ma problem z MZ lub jakieś pytania zapraszam na stronę MZ Klub Polska, tam wszystko się wyjaśni. <a href="http://www.mz-klub.pl" target="blank" class="link">www.mz-klub.pl</a><br><hr>Qba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/5/2007, 23:45

mam ETZ 250 i pali mi 10 litrów na 100, co może być tego przyczyną?<br><hr>Marcin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/5/2007, 17:56

Komentatorzy napisał(a):mam ETZ 250 i pali mi 10 litrów na 100, co może być tego przyczyną?<br><hr>Marcin <br>
Cześć, ja też tak mam przy swojej ETZ 150, jest to złe wyregulowanie gaźnika, lub może Ci on cieknąć, (w kazdym badz razie tak było z moim motocyklem) <br><hr>Mikołaj
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/5/2007, 22:42

<a href="http://www.mzetz.fora.pl" target="blank" class="link">www.mzetz.fora.pl</a> ZApraszam wszystkich posiadaczy MZ. Naprawdę ciekawe forum.... Polecam<br><hr>Matisl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/5/2007, 10:43

Weż se kurwa zapnij kurwa choju pasy to ci kurwa nie wyskoczy!!!!!!!!!!!!!!<br><hr> Mechanik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2007, 20:31

Co do prędkości maksymalnej to sie nie zgodze. Miałem MZ 150 a potem MZ 250, która po generalce "zamykała" 140 km/h. Co prawda trzymałem stopy na tylnych podnóżkach i kładłem sie na baku. Ale darła :-)<br><hr>rocky_Feller
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/6/2007, 16:29

łuki ma racje masz jakiegos złoma i tu jeszcze fyrczysz do danych pamietaj mosku !(wszyztko zalezy od sprzetu)<br><hr>piaskun
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/6/2007, 15:37

Komentatorzy napisał(a):wyskakuje mi 3 biek w mojej mz251 od czego to morze być i co trzeba wymienić??<br><hr>szajba<br>
że 3 bieg wyskakuje to może byc wodzik nr. 010 wytarty a jak nie to , to może być wieloklin na trybie gdzie trójka sie łączy wyjechany znaczy juz nie bedzie posiadał tych kwadratowych zakończeń tylko moga sie robic na okrągłe przynaj mniej ja tak miałem i wymieniłem ten tryb i juz było wszytsko dobrze<br><hr>maciek mz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr