Zobacz wątek - <i>[skutery]</i> Tuning skutera
NAS Analytics TAG

[skutery] Tuning skutera

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2009, 17:20

Komentatorzy napisał(a):ja bym chciał zrobić tuning na moim romecie 777 ;]
Tylko nie wiem do końca jakie części kupić ??
jak ktoś wie niech odpowie;]<br><hr>lolus<br>
Zrzuc go ze skarpy , skalnej , z bardzo wysokiej , efekty tuningu zobaczysz na dole , tyning , bardzo szybki<br><hr>grzesiek ,k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/12/2009, 11:51

Komentatorzy napisał(a):Witam mam aprilie sr 50 muszę kupić nowy wariator.Zastanawiałem się nad Top Racing powiecie mi czy jest dobry i jaki mi jeszcze radzicie // Dzięki za odp.<br><hr>Apka <br>
miałem kiedyś TOP RACING cylinder wariator i pasek

MEGA WYPAS

Stawał na koło jak głupi.

POLECAM<br><hr>bb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/12/2009, 23:22

Kto to pisal??? Polowa z tych madrosci to gdzies zaslyszane bzduru.<br><hr>Tuman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/12/2009, 14:18

Ale Top Racing to jest tylko zamiennik oryginalu xD<br><hr>KKUba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/12/2009, 00:06

Mam pytanie. Ile mocy ma seryjnie Keeway Focus. Bo mam ale nie wiem ile on ma tych koników. W dowodzie rejestracyjnym mam napisane 48kW= 65kM :) słyszałem coś że ma koło 5kM. Proszę o odpowiedź<br><hr>Cwany
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/12/2009, 09:01

Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie. Ile mocy ma seryjnie Keeway Focus. Bo mam ale nie wiem ile on ma tych koników. W dowodzie rejestracyjnym mam napisane 48kW= 65kM :) słyszałem coś że ma koło 5kM. Proszę o odpowiedź<br><hr>Cwany<br>
keeway twoj ma 5 km<br><hr>gzes
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/12/2009, 20:56

Mam pytanie... Mam skutera ferro 604-2 2T
i czy wie ktoś czy ma on jakieś blokady i jak moge go stuningować?????? odp prosze na gg 8973229 z góry dzięki....<br><hr>Kobra 50......
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/12/2009, 16:46

zna ktos może sklep gdzie można kupić części tuningowe do skuterów w woj.kujawsko-pomorskim??
z góry dzięki ;]<br><hr>lolus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/1/2010, 11:24

Komentatorzy napisał(a):zna ktos może sklep gdzie można kupić części tuningowe do skuterów w woj.kujawsko-pomorskim??
z góry dzięki ;]<br><hr>lolus<br>
Sklep MIELOCH MOTOCYKLE się kłania - tam kupicie wszystkie części do skuterów ;]
<a href="http://www.sklep.mieloch.pl" target="blank" class="link">www.sklep.mieloch.pl</a><br><hr>DJ PIECZYWO
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/1/2010, 19:40

Witam...)))) Mam Próśbe mógł by mi ktoś powiedzieć ile moge wolac za Ferro 604-2 rok 08 przebieg 3500 Radio CD-MP3 Podśietlenie na niebiesko Żadnych poważnych napraw tylko tak jak jak wymiana klocków i żarówki od przednich świateł.... Z góry dzięki Odp. prosze na numer 8973229 dzieki wielkie<br><hr>kakak4566
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/1/2010, 16:29

To co wy na trym forum piszecie to są straszne pierdoły xD > ta wy ludzie o niczym pojęcia nie macie, a tak poza tym to ta stronka nie jest dobrze zrobiona co to są za pierdoły ze trzeba wymieniac pasek na wzmocniony ja u siebie zmieniłem cylinder na 80 zm wariator dzwon i sprzegło plus rolki i spręzyne centralną leci mi blisko 95km/h czasami troche więcej zamiezam jeszcze zmienić tłumik z technigas uzywke ale zadnego paska nie wymieniałem a tak wogóle to najlepszy wariator jest z Naraku a nie z hebo ! Z hebo tylko troche zwiększy pszyspieszenie a naraku doda mocy i duzo predkosci max. <br><hr>Kadafi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/1/2010, 23:08

Komentatorzy napisał(a):To co wy na trym forum piszecie to są straszne pierdoły xD > ta wy ludzie o niczym pojęcia nie macie, a tak poza tym to ta stronka nie jest dobrze zrobiona co to są za pierdoły ze trzeba wymieniac pasek na wzmocniony ja u siebie zmieniłem cylinder na 80 zm wariator dzwon i sprzegło plus rolki i spręzyne centralną leci mi blisko 95km/h czasami troche więcej zamiezam jeszcze zmienić tłumik z technigas uzywke ale zadnego paska nie wymieniałem a tak wogóle to najlepszy wariator jest z Naraku a nie z hebo ! Z hebo tylko troche zwiększy pszyspieszenie a naraku doda mocy i duzo predkosci max. <br><hr>Kadafi<br>
hehe
to jest całkowita racja co napisałeś > same mechaniki i tuningowce i znawcy. co to za cwel napisał że naraku jest lepsze od hebo?? to jak naraku jest lepsze od hebo to już wolę zostawić oryginalny wariator niż to g.... wstawiać do skutera!!!! tuningujcie dalej tak skutery to będziecie z prędkością światła jeździć !!!!!<br><hr>stachu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/1/2010, 15:49

mam aprilie gulliver 50cc 2T jest odblokowana , kiedys leciałem nią bez problemu 90 , ostatnio ma problem z ruszaniem i nie mogę się rozpędzić do 70 , w czym problem ?? ...z góry dzięki za pomoc<br><hr>:)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/1/2010, 21:25

Komentatorzy napisał(a):mam aprilie gulliver 50cc 2T jest odblokowana , kiedys leciałem nią bez problemu 90 , ostatnio ma problem z ruszaniem i nie mogę się rozpędzić do 70 , w czym problem ?? ...z góry dzięki za pomoc<br><hr>:)<br>
Na początku sprawdziłbym gaźnik. Może masz rolki już bardzo zniszczone i to też może być problemem<br><hr>Cwany
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/1/2010, 21:27

Komentatorzy napisał(a):To co wy na trym forum piszecie to są straszne pierdoły xD > ta wy ludzie o niczym pojęcia nie macie, a tak poza tym to ta stronka nie jest dobrze zrobiona co to są za pierdoły ze trzeba wymieniac pasek na wzmocniony ja u siebie zmieniłem cylinder na 80 zm wariator dzwon i sprzegło plus rolki i spręzyne centralną leci mi blisko 95km/h czasami troche więcej zamiezam jeszcze zmienić tłumik z technigas uzywke ale zadnego paska nie wymieniałem a tak wogóle to najlepszy wariator jest z Naraku a nie z hebo ! Z hebo tylko troche zwiększy pszyspieszenie a naraku doda mocy i duzo predkosci max. <br><hr>Kadafi<br>
Komentatorzy napisał(a):hehe
to jest całkowita racja co napisałeś > same mechaniki i tuningowce i znawcy. co to za cwel napisał że naraku jest lepsze od hebo?? to jak naraku jest lepsze od hebo to już wolę zostawić oryginalny wariator niż to g.... wstawiać do skutera!!!! tuningujcie dalej tak skutery to będziecie z prędkością światła jeździć !!!!!<br><hr>stachu<br>
Ja się również pod tym podpisuje <br><hr>Cwany
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2010, 16:01

Mam jedno pytanie , czy plastiki od aprili RS pasują do aprili AF1 ?? Z góry dzięki za pomoc .<br><hr>MotoManiak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2010, 19:34

Komentatorzy napisał(a):Pasek kevlarowy - najwieksza sciema w tuningu skuterów. Nie rozciąga się, robi rowki na wariatorze, przy lepszym tuningu pali sie do 500-1000km... Lepiej kupic pasek polini race, zwykly wzmocniony, pojezdzi o wieeele dłuzej i nie robi rowków. Do cylindra klasy sport nie trzeba zmieniac wału ani łozysk.<br><hr>Manul<br>
Komentatorzy napisał(a):A NIE LEPIEJ ZASTOSOWAĆ WZMOCNIONE KOŁO PASOWE I WARIATOR, NP POWLEKANY LEKKĄ WARSTWĄ NIKASILU, I WTEDY PASEK KEWLAROWY JEST IDEALNYM ROZWIĄZANIEM, WIĘKSZA MOC PO PROSTU<br><hr>GEORGE<br>
Komentatorzy napisał(a):możę tak zrobie<br><hr>romet777<br>
Komentatorzy napisał(a):elo, mam malaguti f15 firefox z 2000r. chce w nim troche zmienić visual, co proponujecie małym kosztem ale efektownie oczywiście?<br><hr>Jeyson<br>
Komentatorzy napisał(a):witam , mam peugeota iron-x ... wszystko fajnie idzie 80 ale co zrobic zeby szybciej sie zbieral ? odpiszcie<br><hr>Iron-x<br>
Gościu ciesz się że Ci tyle idzie i nic nie cuduj bo długo nie pojezdzisz ! a jeśli chcesz żeby Ci lepiej szedł to sobie kup skuter lub Ścigacza z większą pojemnością!<br><hr>Marcin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2010, 20:40

Komentatorzy napisał(a):Pasek kevlarowy - najwieksza sciema w tuningu skuterów. Nie rozciąga się, robi rowki na wariatorze, przy lepszym tuningu pali sie do 500-1000km... Lepiej kupic pasek polini race, zwykly wzmocniony, pojezdzi o wieeele dłuzej i nie robi rowków. Do cylindra klasy sport nie trzeba zmieniac wału ani łozysk.<br><hr>Manul<br>
Komentatorzy napisał(a):A NIE LEPIEJ ZASTOSOWAĆ WZMOCNIONE KOŁO PASOWE I WARIATOR, NP POWLEKANY LEKKĄ WARSTWĄ NIKASILU, I WTEDY PASEK KEWLAROWY JEST IDEALNYM ROZWIĄZANIEM, WIĘKSZA MOC PO PROSTU<br><hr>GEORGE<br>
Komentatorzy napisał(a):możę tak zrobie<br><hr>romet777<br>
Komentatorzy napisał(a):elo, mam malaguti f15 firefox z 2000r. chce w nim troche zmienić visual, co proponujecie małym kosztem ale efektownie oczywiście?<br><hr>Jeyson<br>
Komentatorzy napisał(a):witam , mam peugeota iron-x ... wszystko fajnie idzie 80 ale co zrobic zeby szybciej sie zbieral ? odpiszcie<br><hr>Iron-x<br>
Komentatorzy napisał(a):Gościu ciesz się że Ci tyle idzie i nic nie cuduj bo długo nie pojezdzisz ! a jeśli chcesz żeby Ci lepiej szedł to sobie kup skuter lub Ścigacza z większą pojemnością!<br><hr>Marcin<br>
Zapytaj sie Pezota co zrobic<br><hr>fanny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 19:44

Komentatorzy napisał(a):a jak odkrecic wariator bo niemam pojecia a nieoposiadam specjalnego klucza<br><hr>facio<br>
odkrecenie wariatora jest bardzo proste...trzeba zblokowac koło zębate jakims twardym kawałkiem drewna,wziąsc klucz i po prostu odkręcic.i niepiszcie ze sie bez pneumatyka nie da bo to bzdury.Ja odkrecam tak i nawet ząbka niewyłamałem.trzeba ten klocek gdziez zablokowac troche wyobrażni<br><hr>gerwazy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/1/2010, 18:34

siemka
mam takie pytanko, czy do sportowego sprzegła stage6 sport pro moge miec seryjny dzwon ??
odrazu mowie ze dzwon jest w stanie idealnym.<br><hr>MAtrix full mhr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na g�r�