[Suzuki] Suzuki GS500
Zapraszam wszystkich posiadaczy GS500 na moją stronę poświęconą temu motocyklowi.
Mam nadzieją że znajdziecie tam wszystko co potrzebujecie. Uaktualnienia są częste i przybywa nowych rzeczy.
korzystajcie ile wlezie. <br><hr>Satrion
Mam nadzieją że znajdziecie tam wszystko co potrzebujecie. Uaktualnienia są częste i przybywa nowych rzeczy.
korzystajcie ile wlezie. <br><hr>Satrion
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
karo zapraszam do lektury http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=9 ... sc&start=0
- michas6198
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19/1/2010, 12:51
- Lokalizacja: Rawicz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
prwdopodobnie zablokowany jest gaznik wlozony plstikowy ogranicznik otwarcia przepustnicy. i musisz wymienic dysze glowwne na mniejsze - wymiaru nie pamietamKomentatorzy napisał(a):Hey mam pytanie gdzie gs-ka ma blokade mocy i jak ją zdjąść???????????????????????<br><hr>karo<br>
<br><hr>ja
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam!
Mam pytanie w sprawie ustawienia rozrządu,i zapłonu w gs500 z 2004r.Jeśli ktoś coś wie na ten temat to zapraszam podzieleniem się informacji.z góry dziękuję! Smile<br><hr>rafal9229
Mam pytanie w sprawie ustawienia rozrządu,i zapłonu w gs500 z 2004r.Jeśli ktoś coś wie na ten temat to zapraszam podzieleniem się informacji.z góry dziękuję! Smile<br><hr>rafal9229
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Olej w widelcu teleskopowym SAE 10Komentatorzy napisał(a):witam poszukoje danych ile oleju wlac do 1 teleskopa gs500e <br><hr>dex<br>
Ilość oleju w goleni 382 ccm, od 1993 roku: 377 ccm
<br><hr>wylen
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam! potrzebuję małej rady,a mianowicie jak wyregulować gaźniki.Nie mogę opanować wolnych obrotów.Raz idzie na prawie 3tys. a po chwili jazdy prawie gaśnie.Gaźniki były czyszczone iglica jest OK,membrana OK,króćce gaźnik cylindry OK<br><hr>Marcin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam , chciałem się poradzić czy wadą jest to ze gs jest chłodzone tylko powietrzem ?? Jeśli tak to jak bardzo to przeszkadza ?
Łukasz
Łukasz
- lukasz_gos
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 1/6/2010, 20:05
- Lokalizacja: Kowala
moja suzi gs 500E ma to samo po odpaleniu po nocy gaśnie 2-3 razy potem dochodzi do 3 tys obrotów i się dławi po kilku sekundach już jest dobrze, ktoś powiedział mi że jak jest zimna to żeby gaźnik na 2 min zostawić na pri a potem normalnie na on lub res może pomoże będę próbował<br><hr>Mateo wawaKomentatorzy napisał(a):Witam! potrzebuję małej rady,a mianowicie jak wyregulować gaźniki.Nie mogę opanować wolnych obrotów.Raz idzie na prawie 3tys. a po chwili jazdy prawie gaśnie.Gaźniki były czyszczone iglica jest OK,membrana OK,króćce gaźnik cylindry OK<br><hr>Marcin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witajcie!Komentatorzy napisał(a):Witam! potrzebuję małej rady,a mianowicie jak wyregulować gaźniki.Nie mogę opanować wolnych obrotów.Raz idzie na prawie 3tys. a po chwili jazdy prawie gaśnie.Gaźniki były czyszczone iglica jest OK,membrana OK,króćce gaźnik cylindry OK<br><hr>Marcin<br>Komentatorzy napisał(a):moja suzi gs 500E ma to samo po odpaleniu po nocy gaśnie 2-3 razy potem dochodzi do 3 tys obrotów i się dławi po kilku sekundach już jest dobrze, ktoś powiedział mi że jak jest zimna to żeby gaźnik na 2 min zostawić na pri a potem normalnie na on lub res może pomoże będę próbował<br><hr>Mateo wawa<br>
Spróbujcie regulować dopiero jak silnik na ssaniu rozgrzeje sie do 70-80 stopni, wyłączcie ssanie i dopiero wtedy zacznijcie bardzo małymi ruchami zaworu regulować. Ważne jest też to aby po przekręceniu zaworu przygazować i dać mu kilka chwil pochodzić na wolnych obrotach, żeby zobaczyć jak sie zachowuje. Nie jestem żadnym specjalistą w tej dziedzinie ale u mnie jakoś się udało to zrobić. Jeśli to nie pomoże trzeba bedzie sie z tym do kogoś zwrócić.
mam nadzieje, że pomogłem.
Pozdrawiam<br><hr>Jesion
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witajcie!Komentatorzy napisał(a):Witam! potrzebuję małej rady,a mianowicie jak wyregulować gaźniki.Nie mogę opanować wolnych obrotów.Raz idzie na prawie 3tys. a po chwili jazdy prawie gaśnie.Gaźniki były czyszczone iglica jest OK,membrana OK,króćce gaźnik cylindry OK<br><hr>Marcin<br>Komentatorzy napisał(a):moja suzi gs 500E ma to samo po odpaleniu po nocy gaśnie 2-3 razy potem dochodzi do 3 tys obrotów i się dławi po kilku sekundach już jest dobrze, ktoś powiedział mi że jak jest zimna to żeby gaźnik na 2 min zostawić na pri a potem normalnie na on lub res może pomoże będę próbował<br><hr>Mateo wawa<br>
Spróbujcie regulować dopiero jak silnik na ssaniu rozgrzeje sie do 70-80 stopni, wyłączcie ssanie i dopiero wtedy zacznijcie bardzo małymi ruchami zaworu regulować. Ważne jest też to aby po przekręceniu zaworu przygazować i dać mu kilka chwil pochodzić na wolnych obrotach, żeby zobaczyć jak sie zachowuje. Nie jestem żadnym specjalistą w tej dziedzinie ale u mnie jakoś się udało to zrobić. Jeśli to nie pomoże trzeba bedzie sie z tym do kogoś zwrócić.
mam nadzieje, że pomogłem.
Pozdrawiam<br><hr>Jesion
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Potrzebuje napinaczy do do naciągu łańcucha, bo wymieniam napęd a stare są w stanie "nieużywalności". Piszcie na maila frage.92@gmail.com<br><hr>no siema
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Najlepiej, jeśli wachasz sie nad taką sprawą, podpatrz takiego G-Ska i sie przymierz. Najprościej mówiąc trzeba na niego usiąsć i bedziesz wiedzieć:) Ja mam 186 i 90kg i szczerze mówiąc wyglądam jak na motorynce ale nie przejmuje sie tym bo liczy sie że jestem zadowolony a nie jak wyglądam. Gratulacje zainteresowaniem tym pięknym motocyklem... pozdrawiam MIFEK<br><hr>michas6198Komentatorzy napisał(a):Witam! Moje pytanie jest proste. Czy z GS500 poradzi sobie kobieta, 160 cm wzrostu, 50 kilo wagi? Czy może jestem do niej po prostu... za mała?<br><hr>Olka954<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pokombinuj z kranikiem i korkiem paliwa.<br><hr>GSKomentatorzy napisał(a):Witam! potrzebuję małej rady,a mianowicie jak wyregulować gaźniki.Nie mogę opanować wolnych obrotów.Raz idzie na prawie 3tys. a po chwili jazdy prawie gaśnie.Gaźniki były czyszczone iglica jest OK,membrana OK,króćce gaźnik cylindry OK<br><hr>Marcin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z perspektywy byłego posiadacza:
1. dobre hamulce i niezłe zawieszenie, sztywna rama fajnie wchodzi się w zakręty nawet z większymi prędkościami.
2. Mały ale zwrotność co najwyżej przeciętna xj mimo większej masy wydaje się poręczniejszy nawet f4 manewruje się lepiej.
2. kiepski silnik(w zasadzie najsłabszy punkt motocykla) po pól roku osiągi wydają się mizerne nierówna charakterystyka kiepsko ze stopniowana skrzynia, BARDZO trzeba uważać na poziom oleju bardzo łatwo uszkodzić panewki, mimo wielu egz. na rynku kupno używanego układu korbowo tłokowego to niezłe wyzwanie POZDRAWIAM posiadaczy gsów<br><hr>krzych k
1. dobre hamulce i niezłe zawieszenie, sztywna rama fajnie wchodzi się w zakręty nawet z większymi prędkościami.
2. Mały ale zwrotność co najwyżej przeciętna xj mimo większej masy wydaje się poręczniejszy nawet f4 manewruje się lepiej.
2. kiepski silnik(w zasadzie najsłabszy punkt motocykla) po pól roku osiągi wydają się mizerne nierówna charakterystyka kiepsko ze stopniowana skrzynia, BARDZO trzeba uważać na poziom oleju bardzo łatwo uszkodzić panewki, mimo wielu egz. na rynku kupno używanego układu korbowo tłokowego to niezłe wyzwanie POZDRAWIAM posiadaczy gsów<br><hr>krzych k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości