Zobacz wątek - <i>[Suzuki]</i> Suzuki GS500
NAS Analytics TAG

[Suzuki] Suzuki GS500

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 15/1/2010, 12:30

Zapraszam wszystkich posiadaczy GS500 na moją stronę poświęconą temu motocyklowi.
Mam nadzieją że znajdziecie tam wszystko co potrzebujecie. Uaktualnienia są częste i przybywa nowych rzeczy.
korzystajcie ile wlezie. <br><hr>Satrion
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/1/2010, 19:00

Hey mam pytanie gdzie gs-ka ma blokade mocy i jak ją zdjąść???????????????????????<br><hr>karo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez michas6198 » 19/1/2010, 12:56

michas6198
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19/1/2010, 12:51
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez Komentatorzy » 29/1/2010, 11:08

<a href="http://gs500.info.pl" target="blank" class="link">http://gs500.info.pl</a><br><hr>Satrion
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/1/2010, 00:45

Komentatorzy napisał(a):Hey mam pytanie gdzie gs-ka ma blokade mocy i jak ją zdjąść???????????????????????<br><hr>karo<br>
prwdopodobnie zablokowany jest gaznik wlozony plstikowy ogranicznik otwarcia przepustnicy. i musisz wymienic dysze glowwne na mniejsze - wymiaru nie pamietam
<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/2/2010, 19:59

Witam!
Mam pytanie w sprawie ustawienia rozrządu,i zapłonu w gs500 z 2004r.Jeśli ktoś coś wie na ten temat to zapraszam podzieleniem się informacji.z góry dziękuję! Smile<br><hr>rafal9229
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/3/2010, 17:04

Kupię owiewki boczne do Suzuki Gs 500F [K7] tel. 665 45 25 75<br><hr>kierowca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2010, 11:14

koledzy mam pytanie,ile oleju wlac do jednej lagi?<br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2010, 10:47

witam poszukoje danych ile oleju wlac do 1 teleskopa gs500e <br><hr>dex
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2010, 11:07

Komentatorzy napisał(a):witam poszukoje danych ile oleju wlac do 1 teleskopa gs500e <br><hr>dex<br>
Olej w widelcu teleskopowym SAE 10
Ilość oleju w goleni 382 ccm, od 1993 roku: 377 ccm
<br><hr>wylen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2010, 21:38

Witam! potrzebuję małej rady,a mianowicie jak wyregulować gaźniki.Nie mogę opanować wolnych obrotów.Raz idzie na prawie 3tys. a po chwili jazdy prawie gaśnie.Gaźniki były czyszczone iglica jest OK,membrana OK,króćce gaźnik cylindry OK<br><hr>Marcin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez lukasz_gos » 1/6/2010, 20:11

Witam , chciałem się poradzić czy wadą jest to ze gs jest chłodzone tylko powietrzem ?? Jeśli tak to jak bardzo to przeszkadza ?

Łukasz
lukasz_gos
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/6/2010, 20:05
Lokalizacja: Kowala

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2010, 12:30

Komentatorzy napisał(a):Witam! potrzebuję małej rady,a mianowicie jak wyregulować gaźniki.Nie mogę opanować wolnych obrotów.Raz idzie na prawie 3tys. a po chwili jazdy prawie gaśnie.Gaźniki były czyszczone iglica jest OK,membrana OK,króćce gaźnik cylindry OK<br><hr>Marcin<br>
moja suzi gs 500E ma to samo po odpaleniu po nocy gaśnie 2-3 razy potem dochodzi do 3 tys obrotów i się dławi po kilku sekundach już jest dobrze, ktoś powiedział mi że jak jest zimna to żeby gaźnik na 2 min zostawić na pri a potem normalnie na on lub res może pomoże będę próbował<br><hr>Mateo wawa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2010, 17:02

Komentatorzy napisał(a):Witam! potrzebuję małej rady,a mianowicie jak wyregulować gaźniki.Nie mogę opanować wolnych obrotów.Raz idzie na prawie 3tys. a po chwili jazdy prawie gaśnie.Gaźniki były czyszczone iglica jest OK,membrana OK,króćce gaźnik cylindry OK<br><hr>Marcin<br>
Komentatorzy napisał(a):moja suzi gs 500E ma to samo po odpaleniu po nocy gaśnie 2-3 razy potem dochodzi do 3 tys obrotów i się dławi po kilku sekundach już jest dobrze, ktoś powiedział mi że jak jest zimna to żeby gaźnik na 2 min zostawić na pri a potem normalnie na on lub res może pomoże będę próbował<br><hr>Mateo wawa<br>
Witajcie!
Spróbujcie regulować dopiero jak silnik na ssaniu rozgrzeje sie do 70-80 stopni, wyłączcie ssanie i dopiero wtedy zacznijcie bardzo małymi ruchami zaworu regulować. Ważne jest też to aby po przekręceniu zaworu przygazować i dać mu kilka chwil pochodzić na wolnych obrotach, żeby zobaczyć jak sie zachowuje. Nie jestem żadnym specjalistą w tej dziedzinie ale u mnie jakoś się udało to zrobić. Jeśli to nie pomoże trzeba bedzie sie z tym do kogoś zwrócić.
mam nadzieje, że pomogłem.
Pozdrawiam<br><hr>Jesion
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2010, 17:02

Komentatorzy napisał(a):Witam! potrzebuję małej rady,a mianowicie jak wyregulować gaźniki.Nie mogę opanować wolnych obrotów.Raz idzie na prawie 3tys. a po chwili jazdy prawie gaśnie.Gaźniki były czyszczone iglica jest OK,membrana OK,króćce gaźnik cylindry OK<br><hr>Marcin<br>
Komentatorzy napisał(a):moja suzi gs 500E ma to samo po odpaleniu po nocy gaśnie 2-3 razy potem dochodzi do 3 tys obrotów i się dławi po kilku sekundach już jest dobrze, ktoś powiedział mi że jak jest zimna to żeby gaźnik na 2 min zostawić na pri a potem normalnie na on lub res może pomoże będę próbował<br><hr>Mateo wawa<br>
Witajcie!
Spróbujcie regulować dopiero jak silnik na ssaniu rozgrzeje sie do 70-80 stopni, wyłączcie ssanie i dopiero wtedy zacznijcie bardzo małymi ruchami zaworu regulować. Ważne jest też to aby po przekręceniu zaworu przygazować i dać mu kilka chwil pochodzić na wolnych obrotach, żeby zobaczyć jak sie zachowuje. Nie jestem żadnym specjalistą w tej dziedzinie ale u mnie jakoś się udało to zrobić. Jeśli to nie pomoże trzeba bedzie sie z tym do kogoś zwrócić.
mam nadzieje, że pomogłem.
Pozdrawiam<br><hr>Jesion
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/8/2010, 09:17

Potrzebuje napinaczy do do naciągu łańcucha, bo wymieniam napęd a stare są w stanie "nieużywalności". Piszcie na maila frage.92@gmail.com<br><hr>no siema
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Olka954 » 13/8/2010, 15:50

Witam!
Moje pytanie jest proste. Czy z GS500 poradzi sobie kobieta, 160 cm wzrostu, 50 kilo wagi? Czy może jestem do niej po prostu... za mała?
Olka954
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13/8/2010, 14:08

Postprzez Komentatorzy » 14/8/2010, 02:05

Komentatorzy napisał(a):Witam! Moje pytanie jest proste. Czy z GS500 poradzi sobie kobieta, 160 cm wzrostu, 50 kilo wagi? Czy może jestem do niej po prostu... za mała?<br><hr>Olka954<br>
Najlepiej, jeśli wachasz sie nad taką sprawą, podpatrz takiego G-Ska i sie przymierz. Najprościej mówiąc trzeba na niego usiąsć i bedziesz wiedzieć:) Ja mam 186 i 90kg i szczerze mówiąc wyglądam jak na motorynce ale nie przejmuje sie tym bo liczy sie że jestem zadowolony a nie jak wyglądam. Gratulacje zainteresowaniem tym pięknym motocyklem... pozdrawiam MIFEK<br><hr>michas6198
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/8/2010, 22:34

Komentatorzy napisał(a):Witam! potrzebuję małej rady,a mianowicie jak wyregulować gaźniki.Nie mogę opanować wolnych obrotów.Raz idzie na prawie 3tys. a po chwili jazdy prawie gaśnie.Gaźniki były czyszczone iglica jest OK,membrana OK,króćce gaźnik cylindry OK<br><hr>Marcin<br>
Pokombinuj z kranikiem i korkiem paliwa.<br><hr>GS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/9/2010, 10:34

Z perspektywy byłego posiadacza:
1. dobre hamulce i niezłe zawieszenie, sztywna rama fajnie wchodzi się w zakręty nawet z większymi prędkościami.
2. Mały ale zwrotność co najwyżej przeciętna xj mimo większej masy wydaje się poręczniejszy nawet f4 manewruje się lepiej.
2. kiepski silnik(w zasadzie najsłabszy punkt motocykla) po pól roku osiągi wydają się mizerne nierówna charakterystyka kiepsko ze stopniowana skrzynia, BARDZO trzeba uważać na poziom oleju bardzo łatwo uszkodzić panewki, mimo wielu egz. na rynku kupno używanego układu korbowo tłokowego to niezłe wyzwanie POZDRAWIAM posiadaczy gsów<br><hr>krzych k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na gr