[BMW F800R] Yamaha MT-07 kontra BMW F800R -...
Posty: 49
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Po piierwsze porównujesz pojemnośc 800 do 600 a po drugie przyspieszenie na papierze Hornet ma takie samo.Komentatorzy napisał(a):bmw z silnikami R2: tępe hamulce, gumowate zawieszenie, ospały silnik - przed kupnem konieczna jazda próbna! - popularny hornet jest o wiele lepszy...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ty tu znowu wypisujesz swoje mądrości? Gdzie nie pojawi się wzmianka o BMW tam zawsze się wypowiadasz a wydaje mi się, że nie byłeś właścicielem żadnego z modeli BMW...
Nie odpowiada tobie silnik Rotaxa to ok rozumiem ale nie każdy musi podzielać twe zdanie. Silnik ten na pewno lepiej się sprawdza do 180 km/h niż wykastrowane 600 w hornetach czy tam w gsr-ach i w żadnym razie nie jest ospały!!!
P.S. A gdybyś sam był tak tępy jak hamulce w F800R to byś należał do Mensy....<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):nie płacz jak dziecko - zawsze chwalę dwa bardzo dobre modele BMW oparte na sportowej R4 a kiepskie R2 i boksery krytykuje, bo są po prostu słabe i za drogie; R2 są ospałe, wolno wkręcają się na wyższe obroty i telepią się jak stara motopompa - hornet ma lepsze zawieszenie, hamulce, przyspiesza lepiej, jest lepiej wykonany i do tego kosztuje sporo mniej - BMW wybiorą tylko zaślepieni fanboye, którzy lubią toczyć się powolutku ze znaczkiem bmw...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Hornet szybszy?:D:D.... Chłopaku chyba zrzucony z samolotu jak będzie to może będzie miał lepsze przyspieszenie niż F800R
:D:D Ilekroć ze świateł się próbowałem to fz6 czy hornet zostawał daleko w tyle
...<br><hr>Kapsel<br>
Może miałeś "asystenta startu" ?<br><hr>x
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
4 cyl vs 2 i silnik 4 cyl. może więcej kręcić przez co moc niby wyższa ale tylko w górnych obrotach... Nie miałem żadnego asystenta tylko szybki lewy nadgarstek i lewą stopę przy zmianie biegów... Skoro sam piszesz, ze przyspieszenie jest to samo to potwierdzasz, że F800R nie jest wolniejszy od konkurencji a według mnie lepiej się spisuje niż wysokoobrotowe 4 cyl. klasy 600...<br><hr>KapselKomentatorzy napisał(a):bmw z silnikami R2: tępe hamulce, gumowate zawieszenie, ospały silnik - przed kupnem konieczna jazda próbna! - popularny hornet jest o wiele lepszy...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ty tu znowu wypisujesz swoje mądrości? Gdzie nie pojawi się wzmianka o BMW tam zawsze się wypowiadasz a wydaje mi się, że nie byłeś właścicielem żadnego z modeli BMW...
Nie odpowiada tobie silnik Rotaxa to ok rozumiem ale nie każdy musi podzielać twe zdanie. Silnik ten na pewno lepiej się sprawdza do 180 km/h niż wykastrowane 600 w hornetach czy tam w gsr-ach i w żadnym razie nie jest ospały!!!
P.S. A gdybyś sam był tak tępy jak hamulce w F800R to byś należał do Mensy....<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):nie płacz jak dziecko - zawsze chwalę dwa bardzo dobre modele BMW oparte na sportowej R4 a kiepskie R2 i boksery krytykuje, bo są po prostu słabe i za drogie; R2 są ospałe, wolno wkręcają się na wyższe obroty i telepią się jak stara motopompa - hornet ma lepsze zawieszenie, hamulce, przyspiesza lepiej, jest lepiej wykonany i do tego kosztuje sporo mniej - BMW wybiorą tylko zaślepieni fanboye, którzy lubią toczyć się powolutku ze znaczkiem bmw...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Hornet szybszy?:D:D.... Chłopaku chyba zrzucony z samolotu jak będzie to może będzie miał lepsze przyspieszenie niż F800R
:D:D Ilekroć ze świateł się próbowałem to fz6 czy hornet zostawał daleko w tyle
...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Po piierwsze porównujesz pojemnośc 800 do 600 a po drugie przyspieszenie na papierze Hornet ma takie samo.
Może miałeś "asystenta startu" ?<br><hr>x<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
prawdopodobnie wyprzedzałeś kogoś kto operuje gazem z predkoscią jarka kaczynskiego składającego papier toaletowy - dowolny - nawet stary- hornet albo stary fazer fsz 600 lepiej przyspiesza w dowolnym zakresie predkosci od bmw z silnikiem R2 - trzeba tylko potrafić zmieniac biegi... poza tym nowe hornety maja od bmw lepsze hamulce i zawias - bmw r2 to propozycja dla jeźdźców bezjajecznych, marzących o niemieckim motocyklu...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):bmw z silnikami R2: tępe hamulce, gumowate zawieszenie, ospały silnik - przed kupnem konieczna jazda próbna! - popularny hornet jest o wiele lepszy...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ty tu znowu wypisujesz swoje mądrości? Gdzie nie pojawi się wzmianka o BMW tam zawsze się wypowiadasz a wydaje mi się, że nie byłeś właścicielem żadnego z modeli BMW...
Nie odpowiada tobie silnik Rotaxa to ok rozumiem ale nie każdy musi podzielać twe zdanie. Silnik ten na pewno lepiej się sprawdza do 180 km/h niż wykastrowane 600 w hornetach czy tam w gsr-ach i w żadnym razie nie jest ospały!!!
P.S. A gdybyś sam był tak tępy jak hamulce w F800R to byś należał do Mensy....<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):nie płacz jak dziecko - zawsze chwalę dwa bardzo dobre modele BMW oparte na sportowej R4 a kiepskie R2 i boksery krytykuje, bo są po prostu słabe i za drogie; R2 są ospałe, wolno wkręcają się na wyższe obroty i telepią się jak stara motopompa - hornet ma lepsze zawieszenie, hamulce, przyspiesza lepiej, jest lepiej wykonany i do tego kosztuje sporo mniej - BMW wybiorą tylko zaślepieni fanboye, którzy lubią toczyć się powolutku ze znaczkiem bmw...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Hornet szybszy?:D:D.... Chłopaku chyba zrzucony z samolotu jak będzie to może będzie miał lepsze przyspieszenie niż F800R
:D:D Ilekroć ze świateł się próbowałem to fz6 czy hornet zostawał daleko w tyle
...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Po piierwsze porównujesz pojemnośc 800 do 600 a po drugie przyspieszenie na papierze Hornet ma takie samo.
Może miałeś "asystenta startu" ?<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):4 cyl vs 2 i silnik 4 cyl. może więcej kręcić przez co moc niby wyższa ale tylko w górnych obrotach... Nie miałem żadnego asystenta tylko szybki lewy nadgarstek i lewą stopę przy zmianie biegów... Skoro sam piszesz, ze przyspieszenie jest to samo to potwierdzasz, że F800R nie jest wolniejszy od konkurencji a według mnie lepiej się spisuje niż wysokoobrotowe 4 cyl. klasy 600...<br><hr>Kapsel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
twój wpis jest tak zabawny, ze nie wymaga komentarza - trzeba się nim po prostu cieszyć i pokazywać znajomymKomentatorzy napisał(a):cena za ten motocykl jest racjonalna, ale wydaje sie, że bmw przeżyje dwie te yamahy<br><hr>k<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Napisałem,że "na papierze" poniewaz jeżdziłem tylko F 800 GT (moja ocena-tragedia) i brak mi twardych danych (a nie jestem bajkopisarzem).Komentatorzy napisał(a):bmw z silnikami R2: tępe hamulce, gumowate zawieszenie, ospały silnik - przed kupnem konieczna jazda próbna! - popularny hornet jest o wiele lepszy...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ty tu znowu wypisujesz swoje mądrości? Gdzie nie pojawi się wzmianka o BMW tam zawsze się wypowiadasz a wydaje mi się, że nie byłeś właścicielem żadnego z modeli BMW...
Nie odpowiada tobie silnik Rotaxa to ok rozumiem ale nie każdy musi podzielać twe zdanie. Silnik ten na pewno lepiej się sprawdza do 180 km/h niż wykastrowane 600 w hornetach czy tam w gsr-ach i w żadnym razie nie jest ospały!!!
P.S. A gdybyś sam był tak tępy jak hamulce w F800R to byś należał do Mensy....<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):nie płacz jak dziecko - zawsze chwalę dwa bardzo dobre modele BMW oparte na sportowej R4 a kiepskie R2 i boksery krytykuje, bo są po prostu słabe i za drogie; R2 są ospałe, wolno wkręcają się na wyższe obroty i telepią się jak stara motopompa - hornet ma lepsze zawieszenie, hamulce, przyspiesza lepiej, jest lepiej wykonany i do tego kosztuje sporo mniej - BMW wybiorą tylko zaślepieni fanboye, którzy lubią toczyć się powolutku ze znaczkiem bmw...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Hornet szybszy?:D:D.... Chłopaku chyba zrzucony z samolotu jak będzie to może będzie miał lepsze przyspieszenie niż F800R
:D:D Ilekroć ze świateł się próbowałem to fz6 czy hornet zostawał daleko w tyle
...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Po piierwsze porównujesz pojemnośc 800 do 600 a po drugie przyspieszenie na papierze Hornet ma takie samo.
Może miałeś "asystenta startu" ?<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):4 cyl vs 2 i silnik 4 cyl. może więcej kręcić przez co moc niby wyższa ale tylko w górnych obrotach... Nie miałem żadnego asystenta tylko szybki lewy nadgarstek i lewą stopę przy zmianie biegów... Skoro sam piszesz, ze przyspieszenie jest to samo to potwierdzasz, że F800R nie jest wolniejszy od konkurencji a według mnie lepiej się spisuje niż wysokoobrotowe 4 cyl. klasy 600...<br><hr>Kapsel<br>
Co do tego scigania to nie wiadomo,czy oni chcieli się z tobą zmierzyć,czy mieli sprawny sprzęt,czy potrafili jeździć itp.<br><hr>x
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda i zarazem żal mi ciebie. Żyj w swojej bajceKomentatorzy napisał(a):bmw z silnikami R2: tępe hamulce, gumowate zawieszenie, ospały silnik - przed kupnem konieczna jazda próbna! - popularny hornet jest o wiele lepszy...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ty tu znowu wypisujesz swoje mądrości? Gdzie nie pojawi się wzmianka o BMW tam zawsze się wypowiadasz a wydaje mi się, że nie byłeś właścicielem żadnego z modeli BMW...
Nie odpowiada tobie silnik Rotaxa to ok rozumiem ale nie każdy musi podzielać twe zdanie. Silnik ten na pewno lepiej się sprawdza do 180 km/h niż wykastrowane 600 w hornetach czy tam w gsr-ach i w żadnym razie nie jest ospały!!!
P.S. A gdybyś sam był tak tępy jak hamulce w F800R to byś należał do Mensy....<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):nie płacz jak dziecko - zawsze chwalę dwa bardzo dobre modele BMW oparte na sportowej R4 a kiepskie R2 i boksery krytykuje, bo są po prostu słabe i za drogie; R2 są ospałe, wolno wkręcają się na wyższe obroty i telepią się jak stara motopompa - hornet ma lepsze zawieszenie, hamulce, przyspiesza lepiej, jest lepiej wykonany i do tego kosztuje sporo mniej - BMW wybiorą tylko zaślepieni fanboye, którzy lubią toczyć się powolutku ze znaczkiem bmw...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Hornet szybszy?:D:D.... Chłopaku chyba zrzucony z samolotu jak będzie to może będzie miał lepsze przyspieszenie niż F800R
:D:D Ilekroć ze świateł się próbowałem to fz6 czy hornet zostawał daleko w tyle
...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Po piierwsze porównujesz pojemnośc 800 do 600 a po drugie przyspieszenie na papierze Hornet ma takie samo.
Może miałeś "asystenta startu" ?<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):4 cyl vs 2 i silnik 4 cyl. może więcej kręcić przez co moc niby wyższa ale tylko w górnych obrotach... Nie miałem żadnego asystenta tylko szybki lewy nadgarstek i lewą stopę przy zmianie biegów... Skoro sam piszesz, ze przyspieszenie jest to samo to potwierdzasz, że F800R nie jest wolniejszy od konkurencji a według mnie lepiej się spisuje niż wysokoobrotowe 4 cyl. klasy 600...<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):prawdopodobnie wyprzedzałeś kogoś kto operuje gazem z predkoscią jarka kaczynskiego składającego papier toaletowy - dowolny - nawet stary- hornet albo stary fazer fsz 600 lepiej przyspiesza w dowolnym zakresie predkosci od bmw z silnikiem R2 - trzeba tylko potrafić zmieniac biegi... poza tym nowe hornety maja od bmw lepsze hamulce i zawias - bmw r2 to propozycja dla jeźdźców bezjajecznych, marzących o niemieckim motocyklu...<br><hr>txa<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a cóż ci pozostaje, gimnazjalny fanboyu marki ze śmigiełkiem? tylko wypłakiwanie się na forach: "mamusiu, a on się naśmiewa z mojego motocykla..."<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):bmw z silnikami R2: tępe hamulce, gumowate zawieszenie, ospały silnik - przed kupnem konieczna jazda próbna! - popularny hornet jest o wiele lepszy...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ty tu znowu wypisujesz swoje mądrości? Gdzie nie pojawi się wzmianka o BMW tam zawsze się wypowiadasz a wydaje mi się, że nie byłeś właścicielem żadnego z modeli BMW...
Nie odpowiada tobie silnik Rotaxa to ok rozumiem ale nie każdy musi podzielać twe zdanie. Silnik ten na pewno lepiej się sprawdza do 180 km/h niż wykastrowane 600 w hornetach czy tam w gsr-ach i w żadnym razie nie jest ospały!!!
P.S. A gdybyś sam był tak tępy jak hamulce w F800R to byś należał do Mensy....<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):nie płacz jak dziecko - zawsze chwalę dwa bardzo dobre modele BMW oparte na sportowej R4 a kiepskie R2 i boksery krytykuje, bo są po prostu słabe i za drogie; R2 są ospałe, wolno wkręcają się na wyższe obroty i telepią się jak stara motopompa - hornet ma lepsze zawieszenie, hamulce, przyspiesza lepiej, jest lepiej wykonany i do tego kosztuje sporo mniej - BMW wybiorą tylko zaślepieni fanboye, którzy lubią toczyć się powolutku ze znaczkiem bmw...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Hornet szybszy?:D:D.... Chłopaku chyba zrzucony z samolotu jak będzie to może będzie miał lepsze przyspieszenie niż F800R
:D:D Ilekroć ze świateł się próbowałem to fz6 czy hornet zostawał daleko w tyle
...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Po piierwsze porównujesz pojemnośc 800 do 600 a po drugie przyspieszenie na papierze Hornet ma takie samo.
Może miałeś "asystenta startu" ?<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):4 cyl vs 2 i silnik 4 cyl. może więcej kręcić przez co moc niby wyższa ale tylko w górnych obrotach... Nie miałem żadnego asystenta tylko szybki lewy nadgarstek i lewą stopę przy zmianie biegów... Skoro sam piszesz, ze przyspieszenie jest to samo to potwierdzasz, że F800R nie jest wolniejszy od konkurencji a według mnie lepiej się spisuje niż wysokoobrotowe 4 cyl. klasy 600...<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):prawdopodobnie wyprzedzałeś kogoś kto operuje gazem z predkoscią jarka kaczynskiego składającego papier toaletowy - dowolny - nawet stary- hornet albo stary fazer fsz 600 lepiej przyspiesza w dowolnym zakresie predkosci od bmw z silnikiem R2 - trzeba tylko potrafić zmieniac biegi... poza tym nowe hornety maja od bmw lepsze hamulce i zawias - bmw r2 to propozycja dla jeźdźców bezjajecznych, marzących o niemieckim motocyklu...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Szkoda i zarazem żal mi ciebie. Żyj w swojej bajce....<br><hr>Kapsel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
HM , ten artykul ma sens jesli ktos koniecznie che kupic motocykl dwucylindrowy , jesli do zestawienia dolozymy mt-09 ( 3 cylindry) to wymiata i zabija rywali , nie wierzycie- przejedzcie sie tym motocyklem ,cena ok 33 tys zl za model z abs i moc 115 km z momentem obrotowym ktory wyrywa go lepiej niz jakikolwiek w klasie , chcac kupic cos tanszego to mt-07 troszke wiecej mt-09 , jesli macie inne zdanie - zapraszam do jazdy probnej i sie przekonacie .<br><hr>duzy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
lub m.zd jeszcze lepszy street triple lub - bliżej ceny bmw - w wersji R<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):HM , ten artykul ma sens jesli ktos koniecznie che kupic motocykl dwucylindrowy , jesli do zestawienia dolozymy mt-09 ( 3 cylindry) to wymiata i zabija rywali , nie wierzycie- przejedzcie sie tym motocyklem ,cena ok 33 tys zl za model z abs i moc 115 km z momentem obrotowym ktory wyrywa go lepiej niz jakikolwiek w klasie , chcac kupic cos tanszego to mt-07 troszke wiecej mt-09 , jesli macie inne zdanie - zapraszam do jazdy probnej i sie przekonacie .<br><hr>duzy <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bingo! Przed zakupem golasa przejechałem sie tą beemką i hornetem. Nie miałem nawet cienia wątpliwości: wziąłem horneta i po trzech latach jeżdżenia ciągle się nim jaram. Pozdrowienia! <br><hr>damianKomentatorzy napisał(a):bmw z silnikami R2: tępe hamulce, gumowate zawieszenie, ospały silnik - przed kupnem konieczna jazda próbna! - popularny hornet jest o wiele lepszy...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak jest txa sie pojawil napisal, dal opinie zrugal po raz kolejny bmw, jego doglebna wiedza i wnikliwosc po raz kolejny dala nam miarodajna opinie o bmw i innych markach, panowie proponuje zalozyc fan page txa, kto chetny to palec pod budke.... bedzie mowil czym mamy jezdzic a my bedziemy go sluchac do k...wy ne...dzy <br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):bmw z silnikami R2: tępe hamulce, gumowate zawieszenie, ospały silnik - przed kupnem konieczna jazda próbna! - popularny hornet jest o wiele lepszy...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ty tu znowu wypisujesz swoje mądrości? Gdzie nie pojawi się wzmianka o BMW tam zawsze się wypowiadasz a wydaje mi się, że nie byłeś właścicielem żadnego z modeli BMW...
Nie odpowiada tobie silnik Rotaxa to ok rozumiem ale nie każdy musi podzielać twe zdanie. Silnik ten na pewno lepiej się sprawdza do 180 km/h niż wykastrowane 600 w hornetach czy tam w gsr-ach i w żadnym razie nie jest ospały!!!
P.S. A gdybyś sam był tak tępy jak hamulce w F800R to byś należał do Mensy....<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):nie płacz jak dziecko - zawsze chwalę dwa bardzo dobre modele BMW oparte na sportowej R4 a kiepskie R2 i boksery krytykuje, bo są po prostu słabe i za drogie; R2 są ospałe, wolno wkręcają się na wyższe obroty i telepią się jak stara motopompa - hornet ma lepsze zawieszenie, hamulce, przyspiesza lepiej, jest lepiej wykonany i do tego kosztuje sporo mniej - BMW wybiorą tylko zaślepieni fanboye, którzy lubią toczyć się powolutku ze znaczkiem bmw...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Hornet szybszy?:D:D.... Chłopaku chyba zrzucony z samolotu jak będzie to może będzie miał lepsze przyspieszenie niż F800R
:D:D Ilekroć ze świateł się próbowałem to fz6 czy hornet zostawał daleko w tyle
...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Po piierwsze porównujesz pojemnośc 800 do 600 a po drugie przyspieszenie na papierze Hornet ma takie samo.
Może miałeś "asystenta startu" ?<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):4 cyl vs 2 i silnik 4 cyl. może więcej kręcić przez co moc niby wyższa ale tylko w górnych obrotach... Nie miałem żadnego asystenta tylko szybki lewy nadgarstek i lewą stopę przy zmianie biegów... Skoro sam piszesz, ze przyspieszenie jest to samo to potwierdzasz, że F800R nie jest wolniejszy od konkurencji a według mnie lepiej się spisuje niż wysokoobrotowe 4 cyl. klasy 600...<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):prawdopodobnie wyprzedzałeś kogoś kto operuje gazem z predkoscią jarka kaczynskiego składającego papier toaletowy - dowolny - nawet stary- hornet albo stary fazer fsz 600 lepiej przyspiesza w dowolnym zakresie predkosci od bmw z silnikiem R2 - trzeba tylko potrafić zmieniac biegi... poza tym nowe hornety maja od bmw lepsze hamulce i zawias - bmw r2 to propozycja dla jeźdźców bezjajecznych, marzących o niemieckim motocyklu...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Szkoda i zarazem żal mi ciebie. Żyj w swojej bajce....<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):a cóż ci pozostaje, gimnazjalny fanboyu marki ze śmigiełkiem? tylko wypłakiwanie się na forach: "mamusiu, a on się naśmiewa z mojego motocykla..."<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i znowu wróciłeś się wypłakać? przecież to takie proste: nie jesteś zainteresowany, frustrujesz się, jest ci przykro, robisz się płaczliwy, tęsknisz do mamy etc. - po prostu nie czytaj, żyjemy w wolnym kraju...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):bmw z silnikami R2: tępe hamulce, gumowate zawieszenie, ospały silnik - przed kupnem konieczna jazda próbna! - popularny hornet jest o wiele lepszy...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ty tu znowu wypisujesz swoje mądrości? Gdzie nie pojawi się wzmianka o BMW tam zawsze się wypowiadasz a wydaje mi się, że nie byłeś właścicielem żadnego z modeli BMW...
Nie odpowiada tobie silnik Rotaxa to ok rozumiem ale nie każdy musi podzielać twe zdanie. Silnik ten na pewno lepiej się sprawdza do 180 km/h niż wykastrowane 600 w hornetach czy tam w gsr-ach i w żadnym razie nie jest ospały!!!
P.S. A gdybyś sam był tak tępy jak hamulce w F800R to byś należał do Mensy....<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):nie płacz jak dziecko - zawsze chwalę dwa bardzo dobre modele BMW oparte na sportowej R4 a kiepskie R2 i boksery krytykuje, bo są po prostu słabe i za drogie; R2 są ospałe, wolno wkręcają się na wyższe obroty i telepią się jak stara motopompa - hornet ma lepsze zawieszenie, hamulce, przyspiesza lepiej, jest lepiej wykonany i do tego kosztuje sporo mniej - BMW wybiorą tylko zaślepieni fanboye, którzy lubią toczyć się powolutku ze znaczkiem bmw...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Hornet szybszy?:D:D.... Chłopaku chyba zrzucony z samolotu jak będzie to może będzie miał lepsze przyspieszenie niż F800R
:D:D Ilekroć ze świateł się próbowałem to fz6 czy hornet zostawał daleko w tyle
...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Po piierwsze porównujesz pojemnośc 800 do 600 a po drugie przyspieszenie na papierze Hornet ma takie samo.
Może miałeś "asystenta startu" ?<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):4 cyl vs 2 i silnik 4 cyl. może więcej kręcić przez co moc niby wyższa ale tylko w górnych obrotach... Nie miałem żadnego asystenta tylko szybki lewy nadgarstek i lewą stopę przy zmianie biegów... Skoro sam piszesz, ze przyspieszenie jest to samo to potwierdzasz, że F800R nie jest wolniejszy od konkurencji a według mnie lepiej się spisuje niż wysokoobrotowe 4 cyl. klasy 600...<br><hr>Kapsel<br>Komentatorzy napisał(a):prawdopodobnie wyprzedzałeś kogoś kto operuje gazem z predkoscią jarka kaczynskiego składającego papier toaletowy - dowolny - nawet stary- hornet albo stary fazer fsz 600 lepiej przyspiesza w dowolnym zakresie predkosci od bmw z silnikiem R2 - trzeba tylko potrafić zmieniac biegi... poza tym nowe hornety maja od bmw lepsze hamulce i zawias - bmw r2 to propozycja dla jeźdźców bezjajecznych, marzących o niemieckim motocyklu...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Szkoda i zarazem żal mi ciebie. Żyj w swojej bajce....<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):a cóż ci pozostaje, gimnazjalny fanboyu marki ze śmigiełkiem? tylko wypłakiwanie się na forach: "mamusiu, a on się naśmiewa z mojego motocykla..."<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Tak jest txa sie pojawil napisal, dal opinie zrugal po raz kolejny bmw, jego doglebna wiedza i wnikliwosc po raz kolejny dala nam miarodajna opinie o bmw i innych markach, panowie proponuje zalozyc fan page txa, kto chetny to palec pod budke.... bedzie mowil czym mamy jezdzic a my bedziemy go sluchac do k...wy ne...dzy <br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wśród komentatorów wojna na całego. Akurat od 2010 (5 ty sezon) 17000km eksploatuję F 800R, po Hornecie właśnie. Czytając artykuł w odniesieniu do tego sprzęta w pełni zgadzam się z obiema ocenami. Osobiście jestem z F 800R bardzo zadowolony zarówno jeśli idzie o warunki trakcyjne, niezawodność i ekonomikę (koszt przejechania 1km =0,38 zl). Szeroko oceniałem ten sprzęt na łamach MOTOCYKLA, publikacja w nr 12/2013 str 18. Pozdrawiam.<br><hr>tadkos2
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To się nazywa poczucie humoru. Tego nie uczą w szkołach.Komentatorzy napisał(a):plusy ujemne czy wyscie oszaleli miał ktos z was matematyke w szkole??<br><hr>zeluu<br>
<br><hr>joker
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam zrobione 3 tysiące km.Moto wygodne nawet na dłuższe trasy.Ma szerokie siedzisko więc cztery litery mają komfort podczas jazdy+regulacja twardości zawieszenia.<br><hr>Nasty MosquitoKomentatorzy napisał(a):A jak z dłuższymi trasami na Mt-07 ? nadaje sie czy lepiej nie wsiadać ? <br><hr>Jawku<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego drogi, ile pali Tobie ta maszyna? Czy możesz napisać trochę więcej o swoich odczuciach a propos motocykla? Mam 190 cm, jak z ergonomią w tym przypadku? Dzięki, Maciek.<br><hr>MaciekKomentatorzy napisał(a):A jak z dłuższymi trasami na Mt-07 ? nadaje sie czy lepiej nie wsiadać ? <br><hr>Jawku<br>Komentatorzy napisał(a):Mam zrobione 3 tysiące km.Moto wygodne nawet na dłuższe trasy.Ma szerokie siedzisko więc cztery litery mają komfort podczas jazdy+regulacja twardości zawieszenia.<br><hr>Nasty Mosquito<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cześć, ile pali Tobie ten sprzęt? Czy możesz napisać coś więcej o Twoich wrażeniach z jazdy?<br><hr>MaciekKomentatorzy napisał(a):Kupiłem Mt-07 jako pierwszy moto i jestem zakochany . Nie mam dużego doświadczenia bo jeździłem tylko na gladiusie i xj6 ale zero siódemka bije je na głowę jeśli chodzi o śmiganie po mieście . Jedyny minus dla mnie to że na trasie powyżej 140 km/h głowę urywa ale to naked więc tak już musi być . A że mały bak to nie przeszkadza bo i tak tyłek boli po godzinie jazdy i trzeba zrobić przerwę<br><hr>mike<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 49
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości