Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Energochłonne bariery linowe -...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Energochłonne bariery linowe -...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 25/11/2011, 21:14

Wszędzie to g.... montują! W Polsce nie ma poszanowania dla życia ludzkiego. Unia daje kasę na kładki, na bezpieczne drogi, ale się urzędasom nie chce papierów wypełniać! To mamy takie bariery, śliską jak lód farbę na drogach czy przejścia dla pieszych na drogach szybkiego ruchu. Jak się nie będziemy organizować poprzez portale, pisma etc. to będziemy niedługo w czarnej d***!<br><hr>quetz666
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 25/11/2011, 21:48

<a href="http://www.motoautostrada.pl/artykul/zarz%C4%85dzanie-bezpiecze%C5%84stwem-infrastruktury-drogowej-kto-co-kiedy-jak-dlaczego" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motoautostrada.pl/artykul/zarz%C4%85dzanie-bezpiecze%C5%84stwem-infrastruktury-drogowej-kto-co-kiedy-jak-dlaczego</a><br><hr>tazzman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 26/11/2011, 03:41

Apel. Jak wjade w taka barierke, to poslijcie moje fotki urzednikom, lekarzom i do schronisk dla biednych, glodnych psow. Te ostatnie sie przynajmniej najedza, ani nerek nie bedzie (chyba, ze w gulaszu), ani duzo sprzatania. Urzednicy moga swoim dzieciom pokazac, beda mialy frajde. A jak dorosna, zrobia bariery z zyletek, bo taka adrenalina juz nie wystarczy.<br><hr>Gulasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/11/2011, 20:55

Komentatorzy napisał(a):<a href="http://www.motoautostrada.pl/artykul/zarz%C4%85dzanie-bezpiecze%C5%84stwem-infrastruktury-drogowej-kto-co-kiedy-jak-dlaczego" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motoautostrada.pl/artykul/zarz%C4%85dzanie-bezpiecze%C5%84stwem-infrastruktury-drogowej-kto-co-kiedy-jak-dlaczego</a><br><hr>tazzman<br>
wow jakiś rok temu pisałem do tego ministerstwa, chodziło mi głownie o gówniany poziom szkoleń, ale nie omieszkałem wspomnieć tez o tych śmiercionośnych barierkach. Trzeba ich zasypywać listami bo inaczej nikt nas nie zauważy. Trzeba drążyć i gnębić wywalą drzwiami to wchodzić oknem itp. W sprawie budowy torów wyścigowych proponuje podobna taktykę. W końcu ktoś nas wysłucha choćby z tego powodu, że jesteśmy upierdliwi. <br><hr>Migacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/2/2012, 11:33

No bez jaj :O Wiemy że dużo ludzi nielubi lub nienawidzi motocyklistów ale skąd chęć na szatkowanie nas ?? :O
Polskiemu rządowi już się całkiem po...roniło ... Jak bym uderzył w to tak jak w zwykłą barierę jak uderzyłem w 2011r po przywaleniu w sarnę przy zaledwie 80km/h to by mi łepetyne upierniczyło bo poszedłem pod barierki i zatrzymałem się szczęką na barierze ...<br><hr>BeNeK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/3/2012, 12:50

Właśnie zastosowanie barier linowych w Skandynawii ( a obecnie w USA, Japonii, RPA, Australii i np. Indonezji gdzie od 2lat wymienia się stare stalowe niebezpieczne dla motocyklistów bariery stalowe, na kinowe ) spowodowało ogromne zredukowanie wypadków wśród motocyklistów. Są to najbezpieczniejsze obecnie konstrukcje. Oczywiście tak jak wspomniano konieczne jest dla wszystkiego barier stosowanie na serpentynach czy ostrrych zakrętach osłon dla słupków., bariery kinowe były testowane także na zderzenie boczne z motocyklistą przez kilka ośrodków badawczych i nigdy nie wystąpił jakikolwiek skutek "szatkownicy".bariery linowebwłaśnie stosowane w Skandynawii iPolsce są nowoczesnymi konstrukcjami testowanymi zderzeniowo.. Na marginesie to testy ( i praktyka) wykazały że powstrzymują nie tylko osobowe auta ale także ciężarowe, autobusa oraz 40 tonowe tiry.. Powyższe komentarze zawierają dużo słów ale całkiem nieprawdziwych potwirdzających tylko że najlepiej mówić cokolwiek co jest plotką czy też rzuconym bezpodstawnie w obieg ( często w walce konkurencyjnej) pomówieniem. Tłuszczu to podchwyci i będzie bez sprawdzenia u żródeł podsycać.. Czy autor wogóle pofatygował się by skontaktować się z producentem i zadać mu pytania w kwestii o której chce się on wypowiedzieć jako ( niestety wątpliwy) autorytet. Na marginesie jak mi wiadomo to np firmy oferujące bariery k
Linowebwłaśnie mają zabezpieczenia dla motocyklistów poniżej linii bariebale niestety nie ma na to normy a więc administratorzy dróg co oczywiste nie dopuszczają do instalacji tych zabezpieczeń.. Trochę więcej rzetelności a nie taniej sensacji wyssanej z palca..
Z uszanowaniem Jerzy<br><hr>Jerzy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/10/2012, 08:54

Panie Łukaszu" Boczo" Tomanek. Czy pisząc ten artykuł zastanawiał się Pan, choć przez krótką chwilę nad jego konsekwencjami? Nie przytacza Pan żadnych konkretnych przykładów, co do kolizji z tymi barierami. Nie posługuje się Pan też żadnymi wynikami z badań i testów tych barier. W artykule przedstawia Pan tylko jeden z rodzajów barier, choć w naszym kraju jest ich kilka, jeśli nie kilkanaście. I to wszystko korzystając jedynie z cudzych zdjęć jednego produktu jednej firmy, a pisze Pan jak "ekspert" w tej dziedzinie. Z tego, co wiem firma, którą Pan oczernia, od kilkudziesięciu lat sprzedaje również bariery stalowe. Dlaczego więc miałaby wprowadzać na rynek nowe bariery, które są gorsze? To może ta firma właśnie podchodzi do tematu profesjonalnie, stara się rozwijać i być coraz lepsza w tym, co robi w przeciwieństwie do Pana i Pana artykułu. Taka dobra rada: Zanim coś się powie, należy się nad tym zastanowić.<br><hr>:)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/10/2015, 14:58

Komentatorzy napisał(a):Właśnie zastosowanie barier linowych w Skandynawii ( a obecnie w USA, Japonii, RPA, Australii i np. Indonezji gdzie od 2lat wymienia się stare stalowe niebezpieczne dla motocyklistów bariery stalowe, na kinowe ) spowodowało ogromne zredukowanie wypadków wśród motocyklistów. Są to najbezpieczniejsze obecnie konstrukcje. Oczywiście tak jak wspomniano konieczne jest dla wszystkiego barier stosowanie na serpentynach czy ostrrych zakrętach osłon dla słupków., bariery kinowe były testowane także na zderzenie boczne z motocyklistą przez kilka ośrodków badawczych i nigdy nie wystąpił jakikolwiek skutek "szatkownicy".bariery linowebwłaśnie stosowane w Skandynawii iPolsce są nowoczesnymi konstrukcjami testowanymi zderzeniowo.. Na marginesie to testy ( i praktyka) wykazały że powstrzymują nie tylko osobowe auta ale także ciężarowe, autobusa oraz 40 tonowe tiry.. Powyższe komentarze zawierają dużo słów ale całkiem nieprawdziwych potwirdzających tylko że najlepiej mówić cokolwiek co jest plotką czy też rzuconym bezpodstawnie w obieg ( często w walce konkurencyjnej) pomówieniem. Tłuszczu to podchwyci i będzie bez sprawdzenia u żródeł podsycać.. Czy autor wogóle pofatygował się by skontaktować się z producentem i zadać mu pytania w kwestii o której chce się on wypowiedzieć jako ( niestety wątpliwy) autorytet. Na marginesie jak mi wiadomo to np firmy oferujące bariery k
Linowebwłaśnie mają zabezpieczenia dla motocyklistów poniżej linii bariebale niestety nie ma na to normy a więc administratorzy dróg co oczywiste nie dopuszczają do instalacji tych zabezpieczeń.. Trochę więcej rzetelności a nie taniej sensacji wyssanej z palca..
Z uszanowaniem Jerzy<br><hr>Jerzy<br>
Panie Jerzy proponuje wrócić do szkoły bo czytać się tego nie da.
Proponuje także podesłać link do badań przez niezależną instytucję pokazujących wyższość lin i słupków nad czymkolwiek innym.
Bo na zdrowy rozum to w razie ślizgu wolę uderzyć w coś litego a nie w cienkie słupki.
<br><hr>mic
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/10/2015, 15:33

Komentatorzy napisał(a):Właśnie zastosowanie barier linowych w Skandynawii ( a obecnie w USA, Japonii, RPA, Australii i np. Indonezji gdzie od 2lat wymienia się stare stalowe niebezpieczne dla motocyklistów bariery stalowe, na kinowe ) spowodowało ogromne zredukowanie wypadków wśród motocyklistów. Są to najbezpieczniejsze obecnie konstrukcje. Oczywiście tak jak wspomniano konieczne jest dla wszystkiego barier stosowanie na serpentynach czy ostrrych zakrętach osłon dla słupków., bariery kinowe były testowane także na zderzenie boczne z motocyklistą przez kilka ośrodków badawczych i nigdy nie wystąpił jakikolwiek skutek "szatkownicy".bariery linowebwłaśnie stosowane w Skandynawii iPolsce są nowoczesnymi konstrukcjami testowanymi zderzeniowo.. Na marginesie to testy ( i praktyka) wykazały że powstrzymują nie tylko osobowe auta ale także ciężarowe, autobusa oraz 40 tonowe tiry.. Powyższe komentarze zawierają dużo słów ale całkiem nieprawdziwych potwirdzających tylko że najlepiej mówić cokolwiek co jest plotką czy też rzuconym bezpodstawnie w obieg ( często w walce konkurencyjnej) pomówieniem. Tłuszczu to podchwyci i będzie bez sprawdzenia u żródeł podsycać.. Czy autor wogóle pofatygował się by skontaktować się z producentem i zadać mu pytania w kwestii o której chce się on wypowiedzieć jako ( niestety wątpliwy) autorytet. Na marginesie jak mi wiadomo to np firmy oferujące bariery k
Linowebwłaśnie mają zabezpieczenia dla motocyklistów poniżej linii bariebale niestety nie ma na to normy a więc administratorzy dróg co oczywiste nie dopuszczają do instalacji tych zabezpieczeń.. Trochę więcej rzetelności a nie taniej sensacji wyssanej z palca..
Z uszanowaniem Jerzy<br><hr>Jerzy<br>
Komentatorzy napisał(a):Panie Jerzy proponuje wrócić do szkoły bo czytać się tego nie da.
Proponuje także podesłać link do badań przez niezależną instytucję pokazujących wyższość lin i słupków nad czymkolwiek innym.
Bo na zdrowy rozum to w razie ślizgu wolę uderzyć w coś litego a nie w cienkie słupki.
<br><hr>mic<br>
Poniżej podaję link do artykułu pana prof. Raphaela Grzebiety z Uniwersytetu Nowej Południowej Walii w Australii z badań i testów zderzeniowych motocyklistów na różnego rodzaju barierach ochronnych, który zawiera również wieloletnie obserwacje i nadzór nad wypadkami motocyklistów w USA oraz Nowej Zelandii. W internecie jest wiele tego typu artykułów, wystarczy dobrze poszukać. Siła lobbingu przedstawicieli niektórych konsorcjów handlowych, którzy chcą wprowadzić lub zablokować daną grupę produktów jest w naszym kraju (i nie tylko) ogromna, a efekt ten przekłada się później na wypowiedzi i działania innych grup. Polecam poszerzenie własnej perspektywy patrzenia na niektóre zagadnienia. Link do artykułu: <a href="http://www.researchgate.net/publication/265825102_Motorcycle_impacts_into_roadside_barriers-real_word_accident_studies_crash_tests_and_simulations_carried_out_in_germany_and_australia" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.researchgate.net/publication/265825102_Motorcycle_impacts_into_roadside_barriers-real_word_accident_studies_crash_tests_and_simulations_carried_out_in_germany_and_australia</a>

<br><hr>Zainteresowany
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na gr