[biblioteka] Szkolenie motocyklistów - absurdalne...
Posty: 56
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Wraca komuna - tylko nazywa się teraz PO z sekretarzem Donaldem na czele!
Chyba zauważacie że urzędy, ministrowie, funkcjonariusze najniższej klasy - robią już co chcą i nic nie można poradzić....
Sądy i polskie sądownictwo - to Białoruś , korupcja sięga zenitu!
Róbcie co ludzie , bo za chwile będą tylko bogaci, ich dzieci i cała rzesza robotników bez prawa sprzeciwu !<br><hr>Miki
Chyba zauważacie że urzędy, ministrowie, funkcjonariusze najniższej klasy - robią już co chcą i nic nie można poradzić....
Sądy i polskie sądownictwo - to Białoruś , korupcja sięga zenitu!
Róbcie co ludzie , bo za chwile będą tylko bogaci, ich dzieci i cała rzesza robotników bez prawa sprzeciwu !<br><hr>Miki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to był mój bład. czytanie tego artykułu. trzeba było jednak przelaczyć na gole baby, bylyby duzo ciekawsze. zwlaszcza o tej porze. umylbym reke i poszedl juz spac, a tak jestem zmuszony skomentowac te wypociny, bo inaczej nie zasne.
otoz drogi Lovtzo, nie bierz tego za bardzo do siebie, bo skad inad podziwiam cie za zangazowanie w temat motocykli, ale tym razem bijesz piane (IMO). jak zrozumialem, glowny problem ktory podnosisz to doskonalenie techniki jazdy na motocyklach off-roadowych. z tego co mi wiadomo jazda przez "pyry" nie podlega przepisom o ruchu drogowym. a rzeczone osrodki doskonalenia techniki jazdy szkolic maja w zakresie poruszania sie po drogach publicznych. stad takie, a nie inne wymagania. jazdy terenowej moze cie uczyc kuzyn ciotki szwagra wuja brata, za stodola (lub nawet wewnatrz) i ministrowi nic do tego
a na powaznie, od tego sa kluby sportowe i nawet nie trzeba miec prawa jazdy.
dobrej nocy zycze i kolorowych snow
<br><hr>marky
otoz drogi Lovtzo, nie bierz tego za bardzo do siebie, bo skad inad podziwiam cie za zangazowanie w temat motocykli, ale tym razem bijesz piane (IMO). jak zrozumialem, glowny problem ktory podnosisz to doskonalenie techniki jazdy na motocyklach off-roadowych. z tego co mi wiadomo jazda przez "pyry" nie podlega przepisom o ruchu drogowym. a rzeczone osrodki doskonalenia techniki jazdy szkolic maja w zakresie poruszania sie po drogach publicznych. stad takie, a nie inne wymagania. jazdy terenowej moze cie uczyc kuzyn ciotki szwagra wuja brata, za stodola (lub nawet wewnatrz) i ministrowi nic do tego

dobrej nocy zycze i kolorowych snow

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie chciałbym stwarzać wrażenia, że bronię naszego porządku prawnego, ale muszę ze smutkiem stwierdzić, że mamy tu do czynienia z biciem piany. Zupełnie nie rozumiem skąd wniosek, że takie a nie inne uregulowanie ośrodków doskonalenia techniki jazdy miałoby wiązać się z zakazem prowadzenia szkoleń innego rodzaju. Czy Autor sądzi, że żeby legalnie wypić piwo z kolegami w barze musi rejestrować stowarzyszenie?<br><hr>alcw
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chcesz uczyć na kat "A" nie ma problemu, chcesz doszkalać musisz mieć do tego ośrodek z prawdziwego zdarzenia. koniec kropka
przyznasz pan Panie Lovtza że jestem dużo lepszy niż mógłbyś kiedykolwiek przypuszczać ?? swoją drogą tak na marginesie to osoba pisząca w ogólnopolskim portalu prowadząca prywatne szkolenie nie jest chyba obiektywna w tych tematach... trzeba wybrać co sie chce robić w życiu i pozniej to robić
<br><hr>69


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zainteresowanym przepływem pieniedzy wiadomo że uregulowania głownie były robione pod kokosy ze szkolen kierowców samochodów ciezarowych.Motocykle po drodze się tylko niechcący zaplątały.Wszelkie uregulowania w stosunku do motocykli przyjeły absurdalny wymiar.Chcesz miec osrodek z prawdziwego zdarzenia,to za twojego zycia nie zwróci sie ta inwestycja.Na całym cywilizowanym swiecie osrodki doskonalenia sa dotowane bo z załozenia nie beda dochodowe ,a maja spełniac inny społeczny cel zwiazany z bezpieczenstwem.Przy takim podejsciu dbanie o wysoki poziom kadry jest niejako nieodzowny.
W naszych warunkach zdobycie srodków to niezłe układy z funduszami i w pite pieniedzy zainwestowanych bez gwarancji.Zdobycie prywatnego kapitału do spółki przy mentalnosci polskiego biznesu (zwrot nakładów najpózniej po roku:D)jest nierealne ,przy braku mozliwosci ułożenia sensownego biznesplanu,przez chaos gospodarczy.
Dlatego osrodki które powstaja sa kosztem innych wiekszych biznesów(patrz działalnosc Sobiesława zasady)lub szemranych układów bo w mętnej wodzie najlepiej łowi sie ryby.Nie było zadnej konsultacji społecznej przy tworzeniu ustawy ,a lobbowali za swoimi interesami biznesmeni zwiazani z flotami samochodowymi i transportem ciezarowym.Czyli byłe osrodki Ligi Obrony Kraju ,WOrd,oraz inni towarzysze..
<br><hr> Urzędnik
W naszych warunkach zdobycie srodków to niezłe układy z funduszami i w pite pieniedzy zainwestowanych bez gwarancji.Zdobycie prywatnego kapitału do spółki przy mentalnosci polskiego biznesu (zwrot nakładów najpózniej po roku:D)jest nierealne ,przy braku mozliwosci ułożenia sensownego biznesplanu,przez chaos gospodarczy.
Dlatego osrodki które powstaja sa kosztem innych wiekszych biznesów(patrz działalnosc Sobiesława zasady)lub szemranych układów bo w mętnej wodzie najlepiej łowi sie ryby.Nie było zadnej konsultacji społecznej przy tworzeniu ustawy ,a lobbowali za swoimi interesami biznesmeni zwiazani z flotami samochodowymi i transportem ciezarowym.Czyli byłe osrodki Ligi Obrony Kraju ,WOrd,oraz inni towarzysze..

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lepiej późno, niż wcale...
Motoautostrada działa w tej sprawie już od kilku miesięcy, niestety dość kiepsko to wygląda - zapraszam do przeczytania odpowiedzi na nasze pytania itp
<a href="http://www.motoautostrada.pl/artykul/list-w-sprawie-ustawy-o-kieruj%C4%85cych-pojazdami-do-prezydenta-rp-odpowied%C5%BA-na-list" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motoautostrada.pl/artykul/list-w-sprawie-ustawy-o-kieruj%C4%85cych-pojazdami-do-prezydenta-rp-odpowied%C5%BA-na-list</a>
<a href="http://www.motoautostrada.pl/artykul/list-w-sprawie-ustawy-o-kieruj%C4%85cych-pojazdami-do-premiera-tuska-odpowied%C5%BA-na-list" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motoautostrada.pl/artykul/list-w-sprawie-ustawy-o-kieruj%C4%85cych-pojazdami-do-premiera-tuska-odpowied%C5%BA-na-list</a><br><hr>Filip
Motoautostrada działa w tej sprawie już od kilku miesięcy, niestety dość kiepsko to wygląda - zapraszam do przeczytania odpowiedzi na nasze pytania itp
<a href="http://www.motoautostrada.pl/artykul/list-w-sprawie-ustawy-o-kieruj%C4%85cych-pojazdami-do-prezydenta-rp-odpowied%C5%BA-na-list" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motoautostrada.pl/artykul/list-w-sprawie-ustawy-o-kieruj%C4%85cych-pojazdami-do-prezydenta-rp-odpowied%C5%BA-na-list</a>
<a href="http://www.motoautostrada.pl/artykul/list-w-sprawie-ustawy-o-kieruj%C4%85cych-pojazdami-do-premiera-tuska-odpowied%C5%BA-na-list" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motoautostrada.pl/artykul/list-w-sprawie-ustawy-o-kieruj%C4%85cych-pojazdami-do-premiera-tuska-odpowied%C5%BA-na-list</a><br><hr>Filip
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
JonnyKomentatorzy napisał(a):Wszyscy " ci " ustawodawcy nie mają najmniejszego nawet POJĘCIA o tym co uchwalają . Chodzi tylko i wyłącznie o KASĘ !!!
Ktoś całkiem niedawno powiedział " POLSKA TO KRAJ STWORZONY DO WAŁÓW I PRZEKRĘTÓW W IMIĘ PRAWA " i tak oto mamy kolejny dowód na to że tak właśnie jest.
" JAK JUŻ KOMPLETNIE NIC NIE POTRAFISZ TO ZOSTAŃ POLITYKIEM" wiecie kto to powiedział !!! POLITYK<br><hr>Motocyklista<br>
Komentatorzy napisał(a):To mlodzi przyjaciele dalej szturmem do urn i głosujcie na Rycha ,Zbycha...z PO, przeciez Tusk tak pieknie sie wysławia...<br><hr>Amnezja<br>Komentatorzy napisał(a):No lepszy będzie Kaczyński który o szkoleniu motocyklistów wie wszystko (jak z resztą na każdy inny temat) a sam nie ma nawet prawka))))))))).<br><hr>OLO<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale ma kota ,i wykształcenie aby rozliczyc Ryżego Donka..
Pomysl Wale co piszesz ...<br><hr>Amnezja<br>Komentatorzy napisał(a):Znowu banda ślepych oszołomów pójdzie i poskreśla listy PO, bo Donek jest fantastyczny.. . Ciekawe w czym? Chyba w powiększaniu bezrobocia wśród młodych, wzroście cen wszystkiego i przy okazji spierdzielenia wszelkich spraw, jakich dotknie się ze swoimi koleżkami ministrami. W tym kraju tylko potrafimy ładować się w coraz większe g*wno.<br><hr>Johny-B<br>
przynudzasz i to całkiem nie na temat:/
a tu mamy całkiem powazny. temat<br><hr>milla
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakiego porządku prawnego.....?;D<br><hr>;(Komentatorzy napisał(a):Nie chciałbym stwarzać wrażenia, że bronię naszego porządku prawnego, ale muszę ze smutkiem stwierdzić, że mamy tu do czynienia z biciem piany. Zupełnie nie rozumiem skąd wniosek, że takie a nie inne uregulowanie ośrodków doskonalenia techniki jazdy miałoby wiązać się z zakazem prowadzenia szkoleń innego rodzaju. Czy Autor sądzi, że żeby legalnie wypić piwo z kolegami w barze musi rejestrować stowarzyszenie?<br><hr>alcw<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Artykul jedynie utwierdza mnie w przekonaniu, ze rzadza nami bezmyslne malpy. Kogo my wybieramy w tych wyborach? Stado kretynow na stolkach w okraglym chlewie.<br><hr>wzburzony
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie kwestionuję potrzeby powstawania specjalistycznych ośrodków szkoleniowych (ODTJ), bo chyba obaj wiemy że są potrzebne;) Pytanie natomiast czy motocyklowe ośrodki szkoleniowe muszą spełniać te same kryteria co ośrodki do doszkalania kierowców ciężarówek? Moim zdaniem nie muszą. Pytanie też czy Minister Infrastruktury zapanował swoim rozporządzeniem nad jakością szkolenia instruktorów doskonalenia techniki jazdy - moim zdaniem nie zapanował. Istotna jest jakość szkolenia, jakość wykładowców i instruktorów i to powinno być kryterium, mniejsza o to czy na terenie ośrodka jest płyta poślizgowa...<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):chcesz uczyć na kat "A" nie ma problemu, chcesz doszkalać musisz mieć do tego ośrodek z prawdziwego zdarzenia. koniec kropkaprzyznasz pan Panie Lovtza że jestem dużo lepszy niż mógłbyś kiedykolwiek przypuszczać ?? swoją drogą tak na marginesie to osoba pisząca w ogólnopolskim portalu prowadząca prywatne szkolenie nie jest chyba obiektywna w tych tematach... trzeba wybrać co sie chce robić w życiu i pozniej to robić
<br><hr>69<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Autor sie myli w kilku kwestiach... Niestety. Plącze pojęcia i stwarza z tego jakiś spisek. po pierwsze - jeśli masz prawo jazdy to nie jeżdzisz "L" - to proste i teraz też tak jest - trzeba zdjąc - ELka to pojazd co do zasady "uprzywilejowany" - za działania kierowcy ponosi odpowiedzialność instruktor.
Po drugie - szkolenia na torze i enduro nie odbywają się w celu przygotowania do poruszania się po drogach publicznych !!! to są sportowe imprezy co do zasadu i nawet prawka nie musisz mieć żeby zasuwać po torze enduro czy sportowym - bo skąd np prawko w kategorii do 13 lat?
Po trzecie - nie ma ośrodków o odpowiedniej infrastrukturze? - to trzeba je zrobić - wystarczy pojechać do Niemiec, Francji czy Austrii i zobaczyć jak to wygląda.
Nie wszystkie regulacje są OK ale nie czepiajmy się bez sensu...
<br><hr>tedikk
Po drugie - szkolenia na torze i enduro nie odbywają się w celu przygotowania do poruszania się po drogach publicznych !!! to są sportowe imprezy co do zasadu i nawet prawka nie musisz mieć żeby zasuwać po torze enduro czy sportowym - bo skąd np prawko w kategorii do 13 lat?
Po trzecie - nie ma ośrodków o odpowiedniej infrastrukturze? - to trzeba je zrobić - wystarczy pojechać do Niemiec, Francji czy Austrii i zobaczyć jak to wygląda.
Nie wszystkie regulacje są OK ale nie czepiajmy się bez sensu...
<br><hr>tedikk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Można by było dużo narzekać ale sporo zależy od nas, ruch społeczny vel org. pozarządowe mogą wpłynąć na stan rzeczy... Czytając mądre książki można trafić na zapisy, że to a to zostało polepszone przy współudziale wymienionych organizacji.
Ktoś może zapytać przykład poproszę, to już podaje MotoAutostrada. Zrobiła krok odnośnie autostrad i zachowania na drodze w jednym mieście. Dało to jakiś skutek, trochę na plus trochę nic ale to my a nie kto inny może poprawić sytuacje, przecież to My wiemy co jest nam potrzebne do polepszenia naszej doli.<br><hr>ilavka
Ktoś może zapytać przykład poproszę, to już podaje MotoAutostrada. Zrobiła krok odnośnie autostrad i zachowania na drodze w jednym mieście. Dało to jakiś skutek, trochę na plus trochę nic ale to my a nie kto inny może poprawić sytuacje, przecież to My wiemy co jest nam potrzebne do polepszenia naszej doli.<br><hr>ilavka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bredzisz. "szkolenia na torze i enduro nie odbywają się w celu przygotowania do poruszania się po drogach publicznych". To niby po co w motocyklowym szkoleniu policyjnym pierwsze dwa tygodnie z czterech to jazda enduro w terenie? Nic nie przygotowuje do jazdy po ulicach tak jak enduro. tylko na crossie albo enduro w bezpiecznych warunkach na małej predkosci i na miekkiej ziemi można trenować poślizgi i upadki których trenowanie na ulicy kończy w szpitalu.<br><hr>PolicjantKomentatorzy napisał(a):Autor sie myli w kilku kwestiach... Niestety. Plącze pojęcia i stwarza z tego jakiś spisek. po pierwsze - jeśli masz prawo jazdy to nie jeżdzisz "L" - to proste i teraz też tak jest - trzeba zdjąc - ELka to pojazd co do zasady "uprzywilejowany" - za działania kierowcy ponosi odpowiedzialność instruktor.
Po drugie - szkolenia na torze i enduro nie odbywają się w celu przygotowania do poruszania się po drogach publicznych !!! to są sportowe imprezy co do zasadu i nawet prawka nie musisz mieć żeby zasuwać po torze enduro czy sportowym - bo skąd np prawko w kategorii do 13 lat?
Po trzecie - nie ma ośrodków o odpowiedniej infrastrukturze? - to trzeba je zrobić - wystarczy pojechać do Niemiec, Francji czy Austrii i zobaczyć jak to wygląda.
Nie wszystkie regulacje są OK ale nie czepiajmy się bez sensu...
<br><hr>tedikk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Prawo zgadza się tworzone przez abnegatów nie jest "dobrym prawem", ale to taki kraj.
Wiem mało optymistyczne stwierdzenie, ale jeden rzut oka w polskie normy oparte na normach europejskich, po dojechaniu do połowy zastanawiam się w jakim języku jest to napisane i czego właściwie dotyczy. Komisja (PKN) tłumacząca normy ma świadomość, że tłumaczą źle, ale wychodzą z założenia, iż to się kiedyś poprawi. <br><hr>k2
Wiem mało optymistyczne stwierdzenie, ale jeden rzut oka w polskie normy oparte na normach europejskich, po dojechaniu do połowy zastanawiam się w jakim języku jest to napisane i czego właściwie dotyczy. Komisja (PKN) tłumacząca normy ma świadomość, że tłumaczą źle, ale wychodzą z założenia, iż to się kiedyś poprawi. <br><hr>k2
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak widac po Twojej wypowiedzi jestes jednym z instruktorów nauki jazdy którzy awansem dostali uprawnienia instruktora tech .jazdy.Miedzy innymi tez i ten problem podnosi autor. <br><hr>UrzędnikKomentatorzy napisał(a):Autor sie myli w kilku kwestiach... Niestety. Plącze pojęcia i stwarza z tego jakiś spisek. po pierwsze - jeśli masz prawo jazdy to nie jeżdzisz "L" - to proste i teraz też tak jest - trzeba zdjąc - ELka to pojazd co do zasady "uprzywilejowany" - za działania kierowcy ponosi odpowiedzialność instruktor.
Po drugie - szkolenia na torze i enduro nie odbywają się w celu przygotowania do poruszania się po drogach publicznych !!! to są sportowe imprezy co do zasadu i nawet prawka nie musisz mieć żeby zasuwać po torze enduro czy sportowym - bo skąd np prawko w kategorii do 13 lat?
Po trzecie - nie ma ośrodków o odpowiedniej infrastrukturze? - to trzeba je zrobić - wystarczy pojechać do Niemiec, Francji czy Austrii i zobaczyć jak to wygląda.
Nie wszystkie regulacje są OK ale nie czepiajmy się bez sensu...
<br><hr>tedikk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Racja, chciałem napisać "lokalnego nieporządku quasiprawnego".<br><hr>alcwKomentatorzy napisał(a):Nie chciałbym stwarzać wrażenia, że bronię naszego porządku prawnego, ale muszę ze smutkiem stwierdzić, że mamy tu do czynienia z biciem piany. Zupełnie nie rozumiem skąd wniosek, że takie a nie inne uregulowanie ośrodków doskonalenia techniki jazdy miałoby wiązać się z zakazem prowadzenia szkoleń innego rodzaju. Czy Autor sądzi, że żeby legalnie wypić piwo z kolegami w barze musi rejestrować stowarzyszenie?<br><hr>alcw<br>Komentatorzy napisał(a):Jakiego porządku prawnego.....?;D<br><hr>;(<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
na 100 osób posiadających prawo jazdy kat "a" tylko 3 wciśnie hamulec do końca sprawdzając działanie abs . większość wypadków śmiertelnych na moto spowodowanych jest brakiem umiejętności hamowania ... nie ma innej drogi nauki niż test na płycie poślizgowej. - ADAC .... można sie pokusić o stwierdzenie że nie wiedzą co piszą i czego nauczają ... ale statystyki nie kłamią .. co do naszych ministerstw .. poczeajmy 50 lat i będzie okKomentatorzy napisał(a):chcesz uczyć na kat "A" nie ma problemu, chcesz doszkalać musisz mieć do tego ośrodek z prawdziwego zdarzenia. koniec kropkaprzyznasz pan Panie Lovtza że jestem dużo lepszy niż mógłbyś kiedykolwiek przypuszczać ?? swoją drogą tak na marginesie to osoba pisząca w ogólnopolskim portalu prowadząca prywatne szkolenie nie jest chyba obiektywna w tych tematach... trzeba wybrać co sie chce robić w życiu i pozniej to robić
<br><hr>69<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie kwestionuję potrzeby powstawania specjalistycznych ośrodków szkoleniowych (ODTJ), bo chyba obaj wiemy że są potrzebne;) Pytanie natomiast czy motocyklowe ośrodki szkoleniowe muszą spełniać te same kryteria co ośrodki do doszkalania kierowców ciężarówek? Moim zdaniem nie muszą. Pytanie też czy Minister Infrastruktury zapanował swoim rozporządzeniem nad jakością szkolenia instruktorów doskonalenia techniki jazdy - moim zdaniem nie zapanował. Istotna jest jakość szkolenia, jakość wykładowców i instruktorów i to powinno być kryterium, mniejsza o to czy na terenie ośrodka jest płyta poślizgowa...<br><hr>Lovtza<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oczywiście masz rację. Szkolenie na szosie powinno być prowadzone w takich warunkach, przy czym to też rodzi ograniczenia. Nie wszyscy mają ABS w swoim motocyklu, a bez niego takie ćwiczenie zakończy się źle;) Poza tym funkcjonuje u nas wiele szkółek enduro, mx i trail i ich nie da się wpasować w ramy ODTJ - po prostu. No i pozostaje jeszcze kwestia nadzoru nad jakością szkolenia instruktorów. A co do ministerstw? Nie wiem czy 50 lat wystarczy... <br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):chcesz uczyć na kat "A" nie ma problemu, chcesz doszkalać musisz mieć do tego ośrodek z prawdziwego zdarzenia. koniec kropkaprzyznasz pan Panie Lovtza że jestem dużo lepszy niż mógłbyś kiedykolwiek przypuszczać ?? swoją drogą tak na marginesie to osoba pisząca w ogólnopolskim portalu prowadząca prywatne szkolenie nie jest chyba obiektywna w tych tematach... trzeba wybrać co sie chce robić w życiu i pozniej to robić
<br><hr>69<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie kwestionuję potrzeby powstawania specjalistycznych ośrodków szkoleniowych (ODTJ), bo chyba obaj wiemy że są potrzebne;) Pytanie natomiast czy motocyklowe ośrodki szkoleniowe muszą spełniać te same kryteria co ośrodki do doszkalania kierowców ciężarówek? Moim zdaniem nie muszą. Pytanie też czy Minister Infrastruktury zapanował swoim rozporządzeniem nad jakością szkolenia instruktorów doskonalenia techniki jazdy - moim zdaniem nie zapanował. Istotna jest jakość szkolenia, jakość wykładowców i instruktorów i to powinno być kryterium, mniejsza o to czy na terenie ośrodka jest płyta poślizgowa...<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):na 100 osób posiadających prawo jazdy kat "a" tylko 3 wciśnie hamulec do końca sprawdzając działanie abs . większość wypadków śmiertelnych na moto spowodowanych jest brakiem umiejętności hamowania ... nie ma innej drogi nauki niż test na płycie poślizgowej. - ADAC .... można sie pokusić o stwierdzenie że nie wiedzą co piszą i czego nauczają ... ale statystyki nie kłamią .. co do naszych ministerstw .. poczeajmy 50 lat i będzie ok<br><hr>69<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Płyta poslizgowa jest tylko drogim nazwijmy to narzędziem dydaktycznym nie dokońca koniecznym aby zaprezentować dzialanie ABS w motocyklu.W niektórych przypadkach jest wręcz nieporządana.Nie ma jednak miejsca aby to opisywać.Komentatorzy napisał(a):chcesz uczyć na kat "A" nie ma problemu, chcesz doszkalać musisz mieć do tego ośrodek z prawdziwego zdarzenia. koniec kropkaprzyznasz pan Panie Lovtza że jestem dużo lepszy niż mógłbyś kiedykolwiek przypuszczać ?? swoją drogą tak na marginesie to osoba pisząca w ogólnopolskim portalu prowadząca prywatne szkolenie nie jest chyba obiektywna w tych tematach... trzeba wybrać co sie chce robić w życiu i pozniej to robić
<br><hr>69<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie kwestionuję potrzeby powstawania specjalistycznych ośrodków szkoleniowych (ODTJ), bo chyba obaj wiemy że są potrzebne;) Pytanie natomiast czy motocyklowe ośrodki szkoleniowe muszą spełniać te same kryteria co ośrodki do doszkalania kierowców ciężarówek? Moim zdaniem nie muszą. Pytanie też czy Minister Infrastruktury zapanował swoim rozporządzeniem nad jakością szkolenia instruktorów doskonalenia techniki jazdy - moim zdaniem nie zapanował. Istotna jest jakość szkolenia, jakość wykładowców i instruktorów i to powinno być kryterium, mniejsza o to czy na terenie ośrodka jest płyta poślizgowa...<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):na 100 osób posiadających prawo jazdy kat "a" tylko 3 wciśnie hamulec do końca sprawdzając działanie abs . większość wypadków śmiertelnych na moto spowodowanych jest brakiem umiejętności hamowania ... nie ma innej drogi nauki niż test na płycie poślizgowej. - ADAC .... można sie pokusić o stwierdzenie że nie wiedzą co piszą i czego nauczają ... ale statystyki nie kłamią .. co do naszych ministerstw .. poczeajmy 50 lat i będzie ok<br><hr>69<br>
Problemem jest poziom przekazania wiedzy i zaprezentowania techniki którą ma przekazać instruktor.
Aby zostac instruktorem tech jazdy nie wystarczy umiejetnosc wykonania slalomu na placu.POZIOM WYSZKOLENIA INSTRUKTORÓW to jest główny problem.<br><hr>Tak się temu przygladam...
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 56
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości