Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Moto FGR Midalu 2500 V6 -...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Moto FGR Midalu 2500 V6 -...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 19/1/2011, 18:11

Komentatorzy napisał(a):No właśnie "legenda nigdy nie rodzi się od razu". Czasem potrzeba na to lat 20-stu jak w przypadku V-Maxa, czasem jak w przypadku Indiana, Triumpha czy też wspomnianego Bugatti lat stu... Czasem ponownego "wskrzeszenia" marki. Tak czy inaczej każde z działań na rynku wymaga ogromnych środków finansowych. Na prototyp, rozpoczęcie i utrzymanie płynności produkcji, promocję i marketing, reklamę i serwis.<br><hr>moto designer - PRZEMO PSTROKOŃSKI<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzięki tak pesymistycznym obliczeniom prawdopodobnie umarł nasz Junak. A nuż Czesi wezną się za du..pę. Nie ważna promocja i reklamy, to twór dosłownie z piekła rodem, 6 cylindrów ubchać w ksztaut bioder Naomi Campbell? I do tego to wygląda jeszcze jak Ducatti? Dla fascynatów bezcenne, poza tym(muszę zahaczyć znowu o rynek czterokołowy) Ferrari, Lamborgini nie muszą się reklamować a mają klienów, stałych klientów więc o ile rozpoczną seryjną produkcję to wróże im sukces. 240 Km na dwóch kołach? Tego nie da się ominąć. Ktoś napisał ze będzie ważył ze 300kilo, to był chyba ślepiec patrząc na konstrukcję. Kończąc mam nadzieję że to przytrze trochę nos japońcom bo co w Czechach to w Europie i w sumie nasze :D Może będzie się czym wreszcie pochwalić...<br><hr>Młody<br>
niedokonca slepiec znalazłem info ze masa z pełnym bakiem bedzie oscylowac w granicach 270 -280 kg :) pozdrawiam co i tak oznacza ze bedzie to najprawdopodobniej nowy rekordzista wsród seryjnych sprzetów na 1/4 mili <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/1/2011, 18:18

Komentatorzy napisał(a):No właśnie "legenda nigdy nie rodzi się od razu". Czasem potrzeba na to lat 20-stu jak w przypadku V-Maxa, czasem jak w przypadku Indiana, Triumpha czy też wspomnianego Bugatti lat stu... Czasem ponownego "wskrzeszenia" marki. Tak czy inaczej każde z działań na rynku wymaga ogromnych środków finansowych. Na prototyp, rozpoczęcie i utrzymanie płynności produkcji, promocję i marketing, reklamę i serwis.<br><hr>moto designer - PRZEMO PSTROKOŃSKI<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzięki tak pesymistycznym obliczeniom prawdopodobnie umarł nasz Junak. A nuż Czesi wezną się za du..pę. Nie ważna promocja i reklamy, to twór dosłownie z piekła rodem, 6 cylindrów ubchać w ksztaut bioder Naomi Campbell? I do tego to wygląda jeszcze jak Ducatti? Dla fascynatów bezcenne, poza tym(muszę zahaczyć znowu o rynek czterokołowy) Ferrari, Lamborgini nie muszą się reklamować a mają klienów, stałych klientów więc o ile rozpoczną seryjną produkcję to wróże im sukces. 240 Km na dwóch kołach? Tego nie da się ominąć. Ktoś napisał ze będzie ważył ze 300kilo, to był chyba ślepiec patrząc na konstrukcję. Kończąc mam nadzieję że to przytrze trochę nos japońcom bo co w Czechach to w Europie i w sumie nasze :D Może będzie się czym wreszcie pochwalić...<br><hr>Młody<br>
Komentatorzy napisał(a):niedokonca slepiec znalazłem info ze masa z pełnym bakiem bedzie oscylowac w granicach 270 -280 kg :) pozdrawiam co i tak oznacza ze bedzie to najprawdopodobniej nowy rekordzista wsród seryjnych sprzetów na 1/4 mili <br><hr>endurofan1 <br>
i mam tu namysli predkosc po 400 metrach nie czas czas mnie kompletnie nieinteresuje vmax osiagnał wsród seryjnych motocykli najlepszy czas 9.6 sekundy ale predkosc zaledwie 220 km/h dla porównania s1000 rr zrobiła 10.1 ale 240 km/fgr ma szanse złamac bariere 250 km/h:P <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/1/2011, 06:35

Non stop zahaczamy o V-Maxa, korci mnie więc napiszę, V-Max to na owe czasy(teraz trochę lepiej) był to duży silnik do którego podczepiono zawieszenie prawie ze skutera, powinno być chyba odwrotnie tj, do zawieszenia zapodaje się silnik. Prawdopodobnie ktoś mnie za to ukrzyżuje ale warto było.<br><hr>Młody
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/1/2011, 06:44

A i dorzucę swoje 3 grosze a propos legendy. Kiedyś musi być ten pierwszy raz. Dla pasjonatów to małe piwko by zbudować piękną maszynę której i tak nikt nie kupi bo go nie stać. (przykład Ecosse). Ale dzięki takim sprzętom rozwija się rynek, (o wyobraźni disainerów nie wspomnę)<br><hr>Młody
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê