Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> 304 km/h na drodze publicznej - test...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] 304 km/h na drodze publicznej - test...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 17/12/2010, 20:05

Komentatorzy napisał(a):No nareszcie coś co skopie tyłek tej brzydocie BMW S1000RR XD. Kawasaki rlz!<br><hr>Pasti<br>
Komentatorzy napisał(a):Hmm czy S100RR jest brzydka? To kwestia sporna, i oczywiscie rzecz gustu. Bez wątpienia jest na tyle charakterystyczna że nie da sie jej pomylić z żadnym innym motocyklem! Czy kawa skopie tyłek bmw okaże sie w pierwszych testach porównawczych no i oczywiscie w zawodach STK 1000 i superbike. <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):chłopie w jakism świecie ty żyjesz

<a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/ciekawostki/podprogowa-reklama-bmw,art572.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motogen.pl/aktualnosci/ciekawostki/podprogowa-reklama-bmw,art572.html</a>

bmw i tak wygra ,,, jak nie bedzie wynikało to z przekupionych testów ,, to podświadonośc ci podpowie ze jest lepsze bmw ,,,poczytaj śm czy gazete motocykl ,, tam w kazdej kategorri bmw jest lepsze ,,<br><hr>aasa<br>
Hmm.. żyje w normalnym świecie! Pokaż mi artykuł z porównania S1000RR z nowa dziesiątka gdzie jest napisane ktory motocykl jest lepszy?? <br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/12/2010, 20:52

A tu nagle zx10 pęka w pół ;]
Ja bym zakatował na amen taką zx10 a potem odsprzedał dla kawasaki w ramach akcji serwisowej i dostał nóweczke :P<br><hr>w
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/12/2010, 20:55

Komentatorzy napisał(a):No nareszcie coś co skopie tyłek tej brzydocie BMW S1000RR XD. Kawasaki rlz!<br><hr>Pasti<br>
Komentatorzy napisał(a):BMW jest brzydkie a kwestionowanie tego i mówienie, że jest ładna i że to kwestia gustu, to jak jak mówienie, że Jola Rutowicz jest ładna i że to kwestia gustu :)<br><hr>BMW - no class<br>
Brawo za taki pojazd, 100% soczystej prawdy hahaha !! To tak jakby konia porównywać z krową :D Jakby porównać grubą berte, która się podoba zdewociałym facetom to super modelki !<br><hr>w
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/12/2010, 23:48

Komentatorzy napisał(a):Ja odrazu wiedziałem ze ten motocykl to bedzie kosa! Żadna akcja serwisowa nie zniecheci mnie do tego motocykla w przyszłosci :)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):czy to taka rewelacja przecież Yamaha R1 z 1998 wyciąga 310km/h ;]<br><hr>breakneck<br>
Komentatorzy napisał(a):kolego pewnie nawet FZR 1000 z 92 roku wyciaga 340km/h. Zależy tylko z której góry ją zrzucisz :-/ Zastanów sie najpierw co piszesz..<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):proszę Yamaha R1 310km/h <a href="http://www.speedyshare.com/files/25754269/53668045.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.speedyshare.com/files/25754269/53668045.jpg</a><br><hr>breakneck<br>
To jest w miejscu... pewno gear box po tym do wymiany :)<br><hr>juhuj
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/12/2010, 23:48

Komentatorzy napisał(a):Ja odrazu wiedziałem ze ten motocykl to bedzie kosa! Żadna akcja serwisowa nie zniecheci mnie do tego motocykla w przyszłosci :)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):czy to taka rewelacja przecież Yamaha R1 z 1998 wyciąga 310km/h ;]<br><hr>breakneck<br>
Komentatorzy napisał(a):kolego pewnie nawet FZR 1000 z 92 roku wyciaga 340km/h. Zależy tylko z której góry ją zrzucisz :-/ Zastanów sie najpierw co piszesz..<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):proszę Yamaha R1 310km/h <a href="http://www.speedyshare.com/files/25754269/53668045.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.speedyshare.com/files/25754269/53668045.jpg</a><br><hr>breakneck<br>
To jest w miejscu... pewno gear box po tym do wymiany :)<br><hr>juhuj
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2010, 08:28

Widzę że wypowiadają się tu osoby które nie mają pojęcia o prędkości.. Ja jeżdżę na zx10r z 2006r i nawet jak na liczniku jest 299 i obroty rosną to jeszcze nie przekroczyłem 290 na GPSe.Dodam że mam filtr KNa i wywalony katalizator a opona jest w odpowiedznim rozmiarze. Więc gadanie ze stara R1 jedzie 310 jest śmieszne. Jak ktoś twierdzi że jakiś motor jedzie ponad 300km/h to niech wsadzi do kieszeni GPSa i sprawdzi a później poda zdjęcie.
pozdrawiam<br><hr>Baśka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2010, 12:39

Komentatorzy napisał(a):Widzę że wypowiadają się tu osoby które nie mają pojęcia o prędkości.. Ja jeżdżę na zx10r z 2006r i nawet jak na liczniku jest 299 i obroty rosną to jeszcze nie przekroczyłem 290 na GPSe.Dodam że mam filtr KNa i wywalony katalizator a opona jest w odpowiedznim rozmiarze. Więc gadanie ze stara R1 jedzie 310 jest śmieszne. Jak ktoś twierdzi że jakiś motor jedzie ponad 300km/h to niech wsadzi do kieszeni GPSa i sprawdzi a później poda zdjęcie.
pozdrawiam<br><hr>Baśka<br>
Tylko pamiętaj że GPS nie jest żadnym certyfikowanym prędkościomierzem i podawanie prędkości gps nie jest miarodajne. On mierzy prędkość porównywając położenia i jest obarczony błędem, bo w końcu działa z przybliżeniem :)<br><hr>Maciej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2010, 13:57

Komentatorzy napisał(a):Widzę że wypowiadają się tu osoby które nie mają pojęcia o prędkości.. Ja jeżdżę na zx10r z 2006r i nawet jak na liczniku jest 299 i obroty rosną to jeszcze nie przekroczyłem 290 na GPSe.Dodam że mam filtr KNa i wywalony katalizator a opona jest w odpowiedznim rozmiarze. Więc gadanie ze stara R1 jedzie 310 jest śmieszne. Jak ktoś twierdzi że jakiś motor jedzie ponad 300km/h to niech wsadzi do kieszeni GPSa i sprawdzi a później poda zdjęcie.
pozdrawiam<br><hr>Baśka<br>
Komentatorzy napisał(a):Tylko pamiętaj że GPS nie jest żadnym certyfikowanym prędkościomierzem i podawanie prędkości gps nie jest miarodajne. On mierzy prędkość porównywając położenia i jest obarczony błędem, bo w końcu działa z przybliżeniem :)<br><hr>Maciej<br>
Wydaje mi sie, ze gdybys jechal te 300 km/h przykladowo przez 3000m - pytanie gdzie jest w Polsce tak dlugi odcinek w miare prostej autostrady :) - to predkosc srednia na tym odcinku z GPS o dokladnosci 15 m bylaby obarczona bledem maksymalnie 1%.<br><hr>abc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 00:10

średnie przekłamanie w motocyklach sportowych które sciagają dane z tylnego koła zebatki lub obrotów rosnie proporcjonalnie ze wzrostem predkosci czyli im wiecej jedziesz tym wieksze jest przeklamanie dzieje sie tak dlatego bo tylna opona w motocyklu im szybciej sie jedzie tym bardziej sie slizga:P miedzy innymi .srednie przeklamanie wmoto sportowych przy predkosci maxymalnej która oscyluje w granicach zaluzmy 270 km/h moze dochodzic nawet do 10% albo i wiecej tak jak to ejst w cbr xx hayabusie vtr 1000 zx9r itp itd co do wygladu motocykli haha smiech mnie ogarnia od tych smiesznych komentów piekno motocykkla sportowego okresla stosunek mocy do masy ten stosunek jest tym czym jest piekno kobiety i s1000rr jest najpiekniejsza zdecydowanie :P jej 200 km jest jak d.pa tej siksy co mialem na nia mocno heheheh o kogokolwiek chodzi;) a dla fana sportowych motocykli który rozumie wogole czym sa w wygladzie zewnetrznym najwazniejsza rzecz to aerodynamika -opor powietrza czyt. cx <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 09:34

Komentatorzy napisał(a):średnie przekłamanie w motocyklach sportowych które sciagają dane z tylnego koła zebatki lub obrotów rosnie proporcjonalnie ze wzrostem predkosci czyli im wiecej jedziesz tym wieksze jest przeklamanie dzieje sie tak dlatego bo tylna opona w motocyklu im szybciej sie jedzie tym bardziej sie slizga:P miedzy innymi .srednie przeklamanie wmoto sportowych przy predkosci maxymalnej która oscyluje w granicach zaluzmy 270 km/h moze dochodzic nawet do 10% albo i wiecej tak jak to ejst w cbr xx hayabusie vtr 1000 zx9r itp itd co do wygladu motocykli haha smiech mnie ogarnia od tych smiesznych komentów piekno motocykkla sportowego okresla stosunek mocy do masy ten stosunek jest tym czym jest piekno kobiety i s1000rr jest najpiekniejsza zdecydowanie :P jej 200 km jest jak d.pa tej siksy co mialem na nia mocno heheheh o kogokolwiek chodzi;) a dla fana sportowych motocykli który rozumie wogole czym sa w wygladzie zewnetrznym najwazniejsza rzecz to aerodynamika -opor powietrza czyt. cx <br><hr>endurofan1<br>
Pisz po polsku, po tylko pierwsze zdanie zrozumiałem tłuku... Co ma ślizganie się tylnego koła, skoro prędkość mierzy się na przednim? Ponadto deklu masz może z 13 lat bo nie wiesz o tym, że w wypadku ślizgu tylnej gumy miałbyś glebę gwarantowaną... Kto się tu już wypowiada? Kraj idzie na psy, ale ścigacz to już sam nie wiem na co<br><hr>mehow
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 10:58

Komentatorzy napisał(a):średnie przekłamanie w motocyklach sportowych które sciagają dane z tylnego koła zebatki lub obrotów rosnie proporcjonalnie ze wzrostem predkosci czyli im wiecej jedziesz tym wieksze jest przeklamanie dzieje sie tak dlatego bo tylna opona w motocyklu im szybciej sie jedzie tym bardziej sie slizga:P miedzy innymi .srednie przeklamanie wmoto sportowych przy predkosci maxymalnej która oscyluje w granicach zaluzmy 270 km/h moze dochodzic nawet do 10% albo i wiecej tak jak to ejst w cbr xx hayabusie vtr 1000 zx9r itp itd co do wygladu motocykli haha smiech mnie ogarnia od tych smiesznych komentów piekno motocykkla sportowego okresla stosunek mocy do masy ten stosunek jest tym czym jest piekno kobiety i s1000rr jest najpiekniejsza zdecydowanie :P jej 200 km jest jak d.pa tej siksy co mialem na nia mocno heheheh o kogokolwiek chodzi;) a dla fana sportowych motocykli który rozumie wogole czym sa w wygladzie zewnetrznym najwazniejsza rzecz to aerodynamika -opor powietrza czyt. cx <br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Pisz po polsku, po tylko pierwsze zdanie zrozumiałem tłuku... Co ma ślizganie się tylnego koła, skoro prędkość mierzy się na przednim? Ponadto deklu masz może z 13 lat bo nie wiesz o tym, że w wypadku ślizgu tylnej gumy miałbyś glebę gwarantowaną... Kto się tu już wypowiada? Kraj idzie na psy, ale ścigacz to już sam nie wiem na co<br><hr>mehow<br>
Ja mam elektroniczne zegary! Czujnik prekosciomierza jest na zebatce zdawczej! Chyba w komarku ci idzie linka do przedniego koła :D<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 12:20

Komentatorzy napisał(a):średnie przekłamanie w motocyklach sportowych które sciagają dane z tylnego koła zebatki lub obrotów rosnie proporcjonalnie ze wzrostem predkosci czyli im wiecej jedziesz tym wieksze jest przeklamanie dzieje sie tak dlatego bo tylna opona w motocyklu im szybciej sie jedzie tym bardziej sie slizga:P miedzy innymi .srednie przeklamanie wmoto sportowych przy predkosci maxymalnej która oscyluje w granicach zaluzmy 270 km/h moze dochodzic nawet do 10% albo i wiecej tak jak to ejst w cbr xx hayabusie vtr 1000 zx9r itp itd co do wygladu motocykli haha smiech mnie ogarnia od tych smiesznych komentów piekno motocykkla sportowego okresla stosunek mocy do masy ten stosunek jest tym czym jest piekno kobiety i s1000rr jest najpiekniejsza zdecydowanie :P jej 200 km jest jak d.pa tej siksy co mialem na nia mocno heheheh o kogokolwiek chodzi;) a dla fana sportowych motocykli który rozumie wogole czym sa w wygladzie zewnetrznym najwazniejsza rzecz to aerodynamika -opor powietrza czyt. cx <br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Pisz po polsku, po tylko pierwsze zdanie zrozumiałem tłuku... Co ma ślizganie się tylnego koła, skoro prędkość mierzy się na przednim? Ponadto deklu masz może z 13 lat bo nie wiesz o tym, że w wypadku ślizgu tylnej gumy miałbyś glebę gwarantowaną... Kto się tu już wypowiada? Kraj idzie na psy, ale ścigacz to już sam nie wiem na co<br><hr>mehow<br>
mehow ty niejestes zbyt rozgarniety nie hehehe <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 12:25

Moje zdanie jest takie, że Kawasaki jest srakie. Zawsze było, zawsze będzie, kropka. Niewazne ile koni daja do silnika, nadal to bedzie tylko kawasaki - czwarty w kolejnosci producent motocykli w japonii, a czwarte miejsce jest dla przegranych, co tu sie akurat zadza.<br><hr>Benny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 12:42

Komentatorzy napisał(a):średnie przekłamanie w motocyklach sportowych które sciagają dane z tylnego koła zebatki lub obrotów rosnie proporcjonalnie ze wzrostem predkosci czyli im wiecej jedziesz tym wieksze jest przeklamanie dzieje sie tak dlatego bo tylna opona w motocyklu im szybciej sie jedzie tym bardziej sie slizga:P miedzy innymi .srednie przeklamanie wmoto sportowych przy predkosci maxymalnej która oscyluje w granicach zaluzmy 270 km/h moze dochodzic nawet do 10% albo i wiecej tak jak to ejst w cbr xx hayabusie vtr 1000 zx9r itp itd co do wygladu motocykli haha smiech mnie ogarnia od tych smiesznych komentów piekno motocykkla sportowego okresla stosunek mocy do masy ten stosunek jest tym czym jest piekno kobiety i s1000rr jest najpiekniejsza zdecydowanie :P jej 200 km jest jak d.pa tej siksy co mialem na nia mocno heheheh o kogokolwiek chodzi;) a dla fana sportowych motocykli który rozumie wogole czym sa w wygladzie zewnetrznym najwazniejsza rzecz to aerodynamika -opor powietrza czyt. cx <br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Pisz po polsku, po tylko pierwsze zdanie zrozumiałem tłuku... Co ma ślizganie się tylnego koła, skoro prędkość mierzy się na przednim? Ponadto deklu masz może z 13 lat bo nie wiesz o tym, że w wypadku ślizgu tylnej gumy miałbyś glebę gwarantowaną... Kto się tu już wypowiada? Kraj idzie na psy, ale ścigacz to już sam nie wiem na co<br><hr>mehow<br>
ale zgodze sie z toba mehow ze zczytywanie licznika z przedniego kola to duzo lepsza opcja i przy odpowiednim wyskalowaniu predkosciomierze znacznie mniej beedzie rpzekłamywac takl mialem w zx11 i tak ma np thunderace a np zx9r licznikowo idzie 290 km/h w angielskim porównaniu 955i daytona zx9r i vtr 1000f zx9r osiagnel;a 258 km/h realnej rpedkosci gdy motoo mialo na liczniku 290 haha to samo xx cbr czy hayabusa znalazłem filmik wnecie gdzie xx jedzie na 400 m gdy wbił na bramki mierzace rpedkosc i czas czujniki podały 10.9sek i 200.5 km/h na l;iczniku mial w tym momemncie 217 km/h jest rowniez filmik na yt gdzie jest hayabusa i zzr 1400 i na hayabusie jest aparatura meirzaca rpedksoc z dokladnoscia do 0.5 km/h w momencie gdy busa ma real;ne 200 licznikw skazuje prawie 220 km/ czyli standardowo i tak tylne kolo leci wposlizgu w motocyklach im szybciej sie jedzie tym bardziej a i jeszcze jedno ta kawa licznikowo pokazała 304(189mph) niedaje jej wiecej wtym momemncie jak 285 km/h ! tłuku chcialem sobie podarowac ale niepozostawiasz mi wyboru boo tylny kapec w motocyklach sportowych sie zawsze szybciej obraca niz sie jedzie spowodowane jest to oporem powietrza i przyczepnoscia opony i im szybciej tym te opory sa wieksze i tym barxdziej tylne kolo mieli :) <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 12:44

Komentatorzy napisał(a):Moje zdanie jest takie, że Kawasaki jest srakie. Zawsze było, zawsze będzie, kropka. Niewazne ile koni daja do silnika, nadal to bedzie tylko kawasaki - czwarty w kolejnosci producent motocykli w japonii, a czwarte miejsce jest dla przegranych, co tu sie akurat zadza.<br><hr>Benny<br>
To chyba według twojej kolejności! Z twojej wypowiedzi można wywnioskowac że dla ciebie nie liczy sie moc, aerodynamika , prowadzenie i cała reszta rzeczy od których zależy sportowa jazda! Ty jestes poprostu zwykłym niedzielniakiem który motocyklem jezdzi do sklepu po bułki... I dla ciebie zawsze to bedzie srakie bo ty tego nie ogarniasz szary człowieczku! Potwierdzasz tylko teze "Bo kolega mi powiedział" Gdyby kawasaki było takie srakie nie wygrało by dwa razy pod rzad masterbike, trzecim razem zajeło drugie miejsce! Za pewne powiesz ze marka nie odnosi sukcesów w sporcie! No niestety w wsbk szło raczej średnio! za to w wyscigach endurance było znacznie lepiej! A ty dalej sobie myśl ze twoja marka jest cudowna i najlepsza.. jeśli nie jezdzisz na S1000RR nie pochyle przed toba głowy i nazwe cie szarym buraczkiem siejącym stareotypy dotyczące kawasaki!<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 14:36

Czekamy na odpowiedz Yamahy i Hondy!! Nie mam nic do Kawy ale wątpie w to że da im rade...(prędkość to nie wszystko)<br><hr>R6
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 20:26

Komentatorzy napisał(a):średnie przekłamanie w motocyklach sportowych które sciagają dane z tylnego koła zebatki lub obrotów rosnie proporcjonalnie ze wzrostem predkosci czyli im wiecej jedziesz tym wieksze jest przeklamanie dzieje sie tak dlatego bo tylna opona w motocyklu im szybciej sie jedzie tym bardziej sie slizga:P miedzy innymi .srednie przeklamanie wmoto sportowych przy predkosci maxymalnej która oscyluje w granicach zaluzmy 270 km/h moze dochodzic nawet do 10% albo i wiecej tak jak to ejst w cbr xx hayabusie vtr 1000 zx9r itp itd co do wygladu motocykli haha smiech mnie ogarnia od tych smiesznych komentów piekno motocykkla sportowego okresla stosunek mocy do masy ten stosunek jest tym czym jest piekno kobiety i s1000rr jest najpiekniejsza zdecydowanie :P jej 200 km jest jak d.pa tej siksy co mialem na nia mocno heheheh o kogokolwiek chodzi;) a dla fana sportowych motocykli który rozumie wogole czym sa w wygladzie zewnetrznym najwazniejsza rzecz to aerodynamika -opor powietrza czyt. cx <br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Pisz po polsku, po tylko pierwsze zdanie zrozumiałem tłuku... Co ma ślizganie się tylnego koła, skoro prędkość mierzy się na przednim? Ponadto deklu masz może z 13 lat bo nie wiesz o tym, że w wypadku ślizgu tylnej gumy miałbyś glebę gwarantowaną... Kto się tu już wypowiada? Kraj idzie na psy, ale ścigacz to już sam nie wiem na co<br><hr>mehow<br>
Komentatorzy napisał(a):ale zgodze sie z toba mehow ze zczytywanie licznika z przedniego kola to duzo lepsza opcja i przy odpowiednim wyskalowaniu predkosciomierze znacznie mniej beedzie rpzekłamywac takl mialem w zx11 i tak ma np thunderace a np zx9r licznikowo idzie 290 km/h w angielskim porównaniu 955i daytona zx9r i vtr 1000f zx9r osiagnel;a 258 km/h realnej rpedkosci gdy motoo mialo na liczniku 290 haha to samo xx cbr czy hayabusa znalazłem filmik wnecie gdzie xx jedzie na 400 m gdy wbił na bramki mierzace rpedkosc i czas czujniki podały 10.9sek i 200.5 km/h na l;iczniku mial w tym momemncie 217 km/h jest rowniez filmik na yt gdzie jest hayabusa i zzr 1400 i na hayabusie jest aparatura meirzaca rpedksoc z dokladnoscia do 0.5 km/h w momencie gdy busa ma real;ne 200 licznikw skazuje prawie 220 km/ czyli standardowo i tak tylne kolo leci wposlizgu w motocyklach im szybciej sie jedzie tym bardziej a i jeszcze jedno ta kawa licznikowo pokazała 304(189mph) niedaje jej wiecej wtym momemncie jak 285 km/h ! tłuku chcialem sobie podarowac ale niepozostawiasz mi wyboru boo tylny kapec w motocyklach sportowych sie zawsze szybciej obraca niz sie jedzie spowodowane jest to oporem powietrza i przyczepnoscia opony i im szybciej tym te opory sa wieksze i tym barxdziej tylne kolo mieli :) <br><hr>endurofan1<br>
***, nie czytam idioty co napisać nie potrafi po polsku....meho<br><hr>mehow
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 22:30

Komentatorzy napisał(a):BMW S1000RR podczas testow w wielkiej brytanii na dystansie chyba 1 mili osiagnelo 306km/h, mierzone GPSem...wiec jakos nie widze zeby ZX10R "skopalo" dupe becie :P<br><hr>BMWfan<br>
Po wymianie zębatki i jakimś tam cudom to nawet 316 km/h poszło, na onecie nawet o tym pisali. A jak popatrzysz na strone akrapovica na wykresy mocy to Beemka jest jakieś 8 koni mocniejsza. Niby nic ale jednak...<br><hr>kw
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 23:10

Komentatorzy napisał(a):Moje zdanie jest takie, że Kawasaki jest srakie. Zawsze było, zawsze będzie, kropka. Niewazne ile koni daja do silnika, nadal to bedzie tylko kawasaki - czwarty w kolejnosci producent motocykli w japonii, a czwarte miejsce jest dla przegranych, co tu sie akurat zadza.<br><hr>Benny<br>
Komentatorzy napisał(a):To chyba według twojej kolejności! Z twojej wypowiedzi można wywnioskowac że dla ciebie nie liczy sie moc, aerodynamika , prowadzenie i cała reszta rzeczy od których zależy sportowa jazda! Ty jestes poprostu zwykłym niedzielniakiem który motocyklem jezdzi do sklepu po bułki... I dla ciebie zawsze to bedzie srakie bo ty tego nie ogarniasz szary człowieczku! Potwierdzasz tylko teze "Bo kolega mi powiedział" Gdyby kawasaki było takie srakie nie wygrało by dwa razy pod rzad masterbike, trzecim razem zajeło drugie miejsce! Za pewne powiesz ze marka nie odnosi sukcesów w sporcie! No niestety w wsbk szło raczej średnio! za to w wyscigach endurance było znacznie lepiej! A ty dalej sobie myśl ze twoja marka jest cudowna i najlepsza.. jeśli nie jezdzisz na S1000RR nie pochyle przed toba głowy i nazwe cie szarym buraczkiem siejącym stareotypy dotyczące kawasaki!<br><hr>Ghost<br>
kawasaki jest zaj.biste bez dwuch zdan hehehe <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2010, 00:00

Komentatorzy napisał(a):średnie przekłamanie w motocyklach sportowych które sciagają dane z tylnego koła zebatki lub obrotów rosnie proporcjonalnie ze wzrostem predkosci czyli im wiecej jedziesz tym wieksze jest przeklamanie dzieje sie tak dlatego bo tylna opona w motocyklu im szybciej sie jedzie tym bardziej sie slizga:P miedzy innymi .srednie przeklamanie wmoto sportowych przy predkosci maxymalnej która oscyluje w granicach zaluzmy 270 km/h moze dochodzic nawet do 10% albo i wiecej tak jak to ejst w cbr xx hayabusie vtr 1000 zx9r itp itd co do wygladu motocykli haha smiech mnie ogarnia od tych smiesznych komentów piekno motocykkla sportowego okresla stosunek mocy do masy ten stosunek jest tym czym jest piekno kobiety i s1000rr jest najpiekniejsza zdecydowanie :P jej 200 km jest jak d.pa tej siksy co mialem na nia mocno heheheh o kogokolwiek chodzi;) a dla fana sportowych motocykli który rozumie wogole czym sa w wygladzie zewnetrznym najwazniejsza rzecz to aerodynamika -opor powietrza czyt. cx <br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Pisz po polsku, po tylko pierwsze zdanie zrozumiałem tłuku... Co ma ślizganie się tylnego koła, skoro prędkość mierzy się na przednim? Ponadto deklu masz może z 13 lat bo nie wiesz o tym, że w wypadku ślizgu tylnej gumy miałbyś glebę gwarantowaną... Kto się tu już wypowiada? Kraj idzie na psy, ale ścigacz to już sam nie wiem na co<br><hr>mehow<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam elektroniczne zegary! Czujnik prekosciomierza jest na zebatce zdawczej! Chyba w komarku ci idzie linka do przedniego koła :D<br><hr>Ghost<br>
W Suzuki DR-Z 400 tez idzie z przedniego kola :)<br><hr>abc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê