Zobacz wÄ…tek - <i>[Aprilia Tuono V4R]</i> Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca t
NAS Analytics TAG

[Aprilia Tuono V4R] Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca t

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 19/11/2010, 11:19

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Buahahaha :D Aprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard ;) Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak myślisz, dlaczego Beemka osiągnęła taki sukces? Masz racje, dlatego, że bardzo łatwo można pałować nią na maksa. Skutecznie i bezpiecznie. Aprilia ma jeszcze więcej umożliwiających to elektro-bajerów. Pytasz, czy jakby obrać S1000RR z owiewek to by wyznaczało nowy standard wśród nakedów? Jeśli naładowaliby go systemami podobnymi do tych z Aprilii, to pewnie tak! :)<br><hr>Boczo<br>
Aprilia moze sobie napchac ile tylko elektroniki chce a i tak nigdy nie osiagnie sukcesu BMW. Czemu? Bo to tylko Aprilia... wszyscy wiemy o co chodzi nie?<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/11/2010, 13:29

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Buahahaha :D Aprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard ;) Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):to czytaj sobie portale motocyklowe i kupuj TYLKO bmw s1000rr/1200gs i vw golfy bo wszystkie gazety tak mowia i to jest jedyny wlasciwy wybor i nikt nie powinien nawet myslec inaczej.<br><hr>emka<br>
Nie kupił bym tylko S1000RR aczkolwiek jest to dla mnie na obecna chwile najciekawszy motocykl na rynku! ;) Bez powodu motocyklowi dziennikarze na całym swiecie nie wybrali bmw jako najlepszego motocykla. ;) Co do Golfa to bym sie nie zgodził, co ma golf do bmw? ale bmw M3, M5, M6 chyba nikt by nie pogardził ;) Portale motocyklowe sa chyba po to by je czytać czyż nie? <br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/11/2010, 13:33

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Buahahaha :D Aprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard ;) Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak myślisz, dlaczego Beemka osiągnęła taki sukces? Masz racje, dlatego, że bardzo łatwo można pałować nią na maksa. Skutecznie i bezpiecznie. Aprilia ma jeszcze więcej umożliwiających to elektro-bajerów. Pytasz, czy jakby obrać S1000RR z owiewek to by wyznaczało nowy standard wśród nakedów? Jeśli naładowaliby go systemami podobnymi do tych z Aprilii, to pewnie tak! :)<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Aprilia moze sobie napchac ile tylko elektroniki chce a i tak nigdy nie osiagnie sukcesu BMW. Czemu? Bo to tylko Aprilia... wszyscy wiemy o co chodzi nie?<br><hr>moto fan<br>
Wedle mojej opini nie mowie ze BMW jest lepsze od Aprili bo to BMW. Poprostu zrobili dużo lepszy motocykl w specyfikacji ktora dużo bardziej mi odpowiada niz ta w aprili. Decydujące u mnie było to że wole R4 niż V4 ;) Widac pan redaktor bardziej woli V-ki. a ty moto funie co wolisz?<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/11/2010, 20:45

Zajebista!!! Własnie czekałem kiedy powstanie na odpowiedz Ducati. Bałem sie ze odejdą od koncepcji wcześniejszej wersji ale nie spieprzyli tego wręcz przeciwnie!:) ciekawe jak bedzie jezdzic czekam na test porównawczy ze Streetfighterem:) co prawda zgadzam sie po części z kolega poniżej ze ta ilośc elektroniki choc jest najwieszym wypasem to w streecie moze troche przytłaczac bo o ile w ścigu na torze jest to jak najbardziej to w radykalnym nakedzie troche kłóci sie z charakterem. Ale mozna wszystko wyłączyc i to sie liczy;) pozdro i czekam na test!<br><hr>Chylo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/11/2010, 20:51

a zadawanie pytania czy taki motocykl znajdzie nabywców i ze większosc wybierze rsv4 jest bez sensu bo to motocykl do konkretnego grona i do włascicieli poprzednich tuono oraz seryjnych streetów. Jeśli ktos chce mega odpałowego nakeda z osiągami plastików - a nie chce i nie pasuja mu kompletnie szlifiery (np ja;) to własnie szuka takiego sprzęta:)<br><hr>Chylo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/11/2010, 09:28

Komentatorzy napisał(a):a zadawanie pytania czy taki motocykl znajdzie nabywców i ze większosc wybierze rsv4 jest bez sensu bo to motocykl do konkretnego grona i do włascicieli poprzednich tuono oraz seryjnych streetów. Jeśli ktos chce mega odpałowego nakeda z osiągami plastików - a nie chce i nie pasuja mu kompletnie szlifiery (np ja;) to własnie szuka takiego sprzęta:)<br><hr>Chylo<br>
no to powiem ci ze stanowisz okolo 0,03% motocyklistow. Ale szacun! trzeba byc indywidulanym, po prostu myslalem troche bardzie z punktu czy to ma sens komeryjny dla Aplili bo raczej nie! <br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/11/2010, 12:10

ten tłumik jest delikatnie mówiąc skopiowany z Suzuki GSX-R 600 i 750 K8 i K9... ale ogólnie sprzęt super!<br><hr>MaciaS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/6/2011, 23:34

Nowe standardy wyznacza Aprilia nie BMW, wystarczy spojrzeć na WSBK. Akurat tak się składa że mam BMW S1000 i powiem że na razie nie mam z nim większych problemów. Gdy ostatnio byłem we włoszech miałem okazje przejechać się RSV4, masakra oczywiście pozytywna jeszcze na czymś takim nie jechałem chętnie bym zamienił mojego bawarczyka na tą RSV4 z Noale.<br><hr>jasiek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/8/2011, 21:20

MIalem V2, mam R4 i stwierdzam ze chyba zrobilem blad. Jakos V2 i ew. R3 bardziej mi pasuja. Po uslyszeniu V4 stwierdzam ze to jest to co pobudza moje zmysly. _Brzmi cudnie!
Wyglad jednak jest kwestia gustu. Za to na pewno nie mozna jej odmowic charakteru! Ciesze sie ze w dobie wszechobecnych R4 powstaja takie konstrukcje!<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 19:54

poprzedni sezon przesmigałem na Tuono 1000R, teraz sprzedałem z przyczyn osobistych, ale kurcze, jak ktos raz spróbował Apki to przepadł... na nic innego patrzył nie bedzie. Ciekawe czy bedzie V4R factory, pewnie tak. Tylko ta elektronika, mam nadzieje, że wszystki systemy mozna wyłaczyć, tak wyłaczyć zupełnie, a nie zmniejszyć ich czułość jak to jest w BMW, PPC zupełnie wystarczało.<br><hr>norbi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê