[Yamaha FZ8] Yamaha FZ8 - większy może więcej
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak dla mnie to FZ8 jest za ciężki. Powinien ważyć 10kg mniej. Co prawda Yamaha che trafić w słuszną grupę ludzi, ale to jest odgrzewanie kotleta.
Niech zrobią coś ciekawszego. Dopracowane V2 lub V4 z 800cc byłby ciekawym kąskiem.<br><hr>falco
Niech zrobią coś ciekawszego. Dopracowane V2 lub V4 z 800cc byłby ciekawym kąskiem.<br><hr>falco
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się z kolegą. Może nie do końca co do silnika, niech każda firma montuje takie w jakich czuje się najlepsza, ale bike faktycznie powinien być lżejszy.<br><hr>MaciekKomentatorzy napisał(a):Jak dla mnie to FZ8 jest za ciężki. Powinien ważyć 10kg mniej. Co prawda Yamaha che trafić w słuszną grupę ludzi, ale to jest odgrzewanie kotleta.
Niech zrobią coś ciekawszego. Dopracowane V2 lub V4 z 800cc byłby ciekawym kąskiem.<br><hr>falco<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam FZ8ke. Ale ciezko sie nie zgodzic - w koncu prawie kazda Yamaha to "gdzies juz to widzialem". Chociaz zaden (!) element nadwozia (zbiornik, owiewki, zadupek) nie jest taki sam jak w FZ1, to ciezko to zauwazyc. Masa ? dajcie spokoj, 210 kg na mokro, przy ponad 20 litrach plynow? To na prawde nie jest duzo, a moto jest swietnei wywazone. Pozostaje kwestia zawiasow, ale mam moto za krotko, zeby to ocenic.<br><hr>KGrKomentatorzy napisał(a):Jak dla mnie to FZ8 jest za ciężki. Powinien ważyć 10kg mniej. Co prawda Yamaha che trafić w słuszną grupę ludzi, ale to jest odgrzewanie kotleta.
Niech zrobią coś ciekawszego. Dopracowane V2 lub V4 z 800cc byłby ciekawym kąskiem.<br><hr>falco<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się z kolegą. Może nie do końca co do silnika, niech każda firma montuje takie w jakich czuje się najlepsza, ale bike faktycznie powinien być lżejszy.<br><hr>Maciek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jego waga to tylko drobiazg , popatrzcie tylko na jego przyspieszenie i prędkość . Gdyby ludzie tworzący chcieli zrobić leciutkie padło wstawili by słaby i niewytrzymujący silnik o słabym przyspieszeniu ale zrobili prawdziwą bestię . Jest to motocykl dla twardzieli którzy nie boją się wagi lecz lubią osiągi .<br><hr>Fan fz8
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie masz pojęcia pajacu o motocyklach,więc się nie wypowiadaj na temat Yamahy FZ8,ten motocykl jest zajebisty do sportu i do turystyki, patrz na wygodę i ekonomikę na dłuższe trasy,spalanie,a nie na prędkość maksymalną ponad 280 km/h i póżniej dupe kwadratową od siedzenia i bez panienki na tylnym siedzeniu jak na R6-tce ,bez urazy pozdrowienia i nie nadymaj się jak balon.<br><hr>hornet
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dlatego ja tylko czytam a nie piszę bredni <br><hr>PawełKomentatorzy napisał(a):No tak, wszyscy najmadrzejsi, a podejrzewam ze 9/10 specjalistow nawet nie ma motocykla...<br><hr>GH12<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I tu sie Panie z Tobą nie zgodze.. Siedzenie w FZ8 i R6 niczym się nie różni.. Oba są tak samo wąskie, wysoko położone i oczywiście oba nie posiadają uchwytów dla pasażera..<br><hr>EnkeizKomentatorzy napisał(a):Nie masz pojęcia pajacu o motocyklach,więc się nie wypowiadaj na temat Yamahy FZ8,ten motocykl jest zajebisty do sportu i do turystyki, patrz na wygodę i ekonomikę na dłuższe trasy,spalanie,a nie na prędkość maksymalną ponad 280 km/h i póżniej dupe kwadratową od siedzenia i bez panienki na tylnym siedzeniu jak na R6-tce ,bez urazy pozdrowienia i nie nadymaj się jak balon.<br><hr>hornet<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tu się miałem okazje robić za plecak na FZ8 i musiałem się trzymać baku :/ tak to jest<br><hr>maniakKomentatorzy napisał(a):Nie masz pojęcia pajacu o motocyklach,więc się nie wypowiadaj na temat Yamahy FZ8,ten motocykl jest zajebisty do sportu i do turystyki, patrz na wygodę i ekonomikę na dłuższe trasy,spalanie,a nie na prędkość maksymalną ponad 280 km/h i póżniej dupe kwadratową od siedzenia i bez panienki na tylnym siedzeniu jak na R6-tce ,bez urazy pozdrowienia i nie nadymaj się jak balon.<br><hr>hornet<br>Komentatorzy napisał(a):I tu sie Panie z Tobą nie zgodze.. Siedzenie w FZ8 i R6 niczym się nie różni.. Oba są tak samo wąskie, wysoko położone i oczywiście oba nie posiadają uchwytów dla pasażera..<br><hr>Enkeiz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
szkoda tylko, że dostaje w dupę od poczciwego FZS600<br><hr>J23Komentatorzy napisał(a):Nie masz pojęcia pajacu o motocyklach,więc się nie wypowiadaj na temat Yamahy FZ8,ten motocykl jest zajebisty do sportu i do turystyki, patrz na wygodę i ekonomikę na dłuższe trasy,spalanie,a nie na prędkość maksymalną ponad 280 km/h i póżniej dupe kwadratową od siedzenia i bez panienki na tylnym siedzeniu jak na R6-tce ,bez urazy pozdrowienia i nie nadymaj się jak balon.<br><hr>hornet<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości