[AktualnoÅ›ci] Romet 249 Division – model...
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ciesze sie bardzo, ze w koncu mozna kupic tani motor, ktory juz wyglada jak motor! Nie mozna tego powiedziec o chinskich 125 - no moze z wyjatkiem inci tribe. Im wieksze korki, tym wiecej bedziemy widziec motocykli. Czekam na cene, jezeli tak wygladajacy motor z moca >20KM bedzie mozna kupic za ~8500 to bardzo powaznie rozwaze zakup<br><hr>k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale to jest właśnie chiński motor, jedynie kształt został wymyślony w Polsce i miej pewność że każda najdrobniejsza cześć będzie z chin...20KM będzie miała wersja 250cc to słabiutko, koreański Hyosung z tej pojemności ma prawie 30KM i to w układzie V2, mogli od niego zapożyczyć sprawdzony silnik a nie pchać się dalej w chiński chłam. Z klasy 125 to dużo bardziej wolałbym też Hyosunga Cometa gt 125, solidna konstrukcja i sprawdzona jakość a Romet jeśli chce coś zdziałać niech przestanie zamawiać kontenery od żółtych braci i sam weźmie się za wytwarzanie najistotniejszych elementów.<br><hr>punisherKomentatorzy napisał(a):Ciesze sie bardzo, ze w koncu mozna kupic tani motor, ktory juz wyglada jak motor! Nie mozna tego powiedziec o chinskich 125 - no moze z wyjatkiem inci tribe. Im wieksze korki, tym wiecej bedziemy widziec motocykli. Czekam na cene, jezeli tak wygladajacy motor z moca >20KM bedzie mozna kupic za ~8500 to bardzo powaznie rozwaze zakup<br><hr>k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dzieki za opinie, zwroce uwage na Hyosunga, moze trafi sie jakas w miare dobra i swieza uzywka. Nie znam sie na motorach zupelnie i z tego wzgledu nowy sprzet, chocby z Chin wydaje mi sie atrakcyjny. Po przeczytaniu testow nowych Zippow mozna odniesc wrazenie, ze jakosc znacznie sie poprawila wiec tamte sprzety tez biore pod uwage. Potrzebny mi niewielki motor do przeciskania sie w korkach i 20KM mi wystarczy, choc 30 z pewnoscia by nie zaszkodziloKomentatorzy napisał(a):Ciesze sie bardzo, ze w koncu mozna kupic tani motor, ktory juz wyglada jak motor! Nie mozna tego powiedziec o chinskich 125 - no moze z wyjatkiem inci tribe. Im wieksze korki, tym wiecej bedziemy widziec motocykli. Czekam na cene, jezeli tak wygladajacy motor z moca >20KM bedzie mozna kupic za ~8500 to bardzo powaznie rozwaze zakup<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Ale to jest właśnie chiński motor, jedynie kształt został wymyślony w Polsce i miej pewność że każda najdrobniejsza cześć będzie z chin...20KM będzie miała wersja 250cc to słabiutko, koreański Hyosung z tej pojemności ma prawie 30KM i to w układzie V2, mogli od niego zapożyczyć sprawdzony silnik a nie pchać się dalej w chiński chłam. Z klasy 125 to dużo bardziej wolałbym też Hyosunga Cometa gt 125, solidna konstrukcja i sprawdzona jakość a Romet jeśli chce coś zdziałać niech przestanie zamawiać kontenery od żółtych braci i sam weźmie się za wytwarzanie najistotniejszych elementów.<br><hr>punisher<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hyosung to firma z 30letnią tradycją, od dawna współpracuje z Suzuki i wytwarza też dla nich części jak i cale motocykle. Firma jest popularna na zachodzie europy a w Polsce jest mało znana dlatego można kupić zadbany motocykl w atrakcyjnej cenie:) Sam zaczynałem na koreańskim motocyklu Daelim Rodawin 125, nic złego nie mogę o nim powiedzieć, był solidnie wykonany, nawet tylny centralny amortyzator był znanej marki KAYABA, żarówki Phillipsa i wiele innych detali. Gdy oglądałem nowego Rometa Z-125 to "jakość" widać było już gołym okiem, nie było sensu się bardziej zagłębiać. Tak że ja polecam koreańskie motocykle Hyosunga i Daelima. <br><hr>punisherKomentatorzy napisał(a):Ciesze sie bardzo, ze w koncu mozna kupic tani motor, ktory juz wyglada jak motor! Nie mozna tego powiedziec o chinskich 125 - no moze z wyjatkiem inci tribe. Im wieksze korki, tym wiecej bedziemy widziec motocykli. Czekam na cene, jezeli tak wygladajacy motor z moca >20KM bedzie mozna kupic za ~8500 to bardzo powaznie rozwaze zakup<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Ale to jest właśnie chiński motor, jedynie kształt został wymyślony w Polsce i miej pewność że każda najdrobniejsza cześć będzie z chin...20KM będzie miała wersja 250cc to słabiutko, koreański Hyosung z tej pojemności ma prawie 30KM i to w układzie V2, mogli od niego zapożyczyć sprawdzony silnik a nie pchać się dalej w chiński chłam. Z klasy 125 to dużo bardziej wolałbym też Hyosunga Cometa gt 125, solidna konstrukcja i sprawdzona jakość a Romet jeśli chce coś zdziałać niech przestanie zamawiać kontenery od żółtych braci i sam weźmie się za wytwarzanie najistotniejszych elementów.<br><hr>punisher<br>Komentatorzy napisał(a):dzieki za opinie, zwroce uwage na Hyosunga, moze trafi sie jakas w miare dobra i swieza uzywka. Nie znam sie na motorach zupelnie i z tego wzgledu nowy sprzet, chocby z Chin wydaje mi sie atrakcyjny. Po przeczytaniu testow nowych Zippow mozna odniesc wrazenie, ze jakosc znacznie sie poprawila wiec tamte sprzety tez biore pod uwage. Potrzebny mi niewielki motor do przeciskania sie w korkach i 20KM mi wystarczy, choc 30 z pewnoscia by nie zaszkodzilo<br><hr>k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No dobrze by było gdyby to ruszyło masowo .Nie tylko motocykle ale i Leopard samochód produkowany w Mielcu i wiele innych cichych produktów z motoryzacji . Dosyć dziadostwa <br><hr>dobreńkie
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dajcie spokój z tymi wynalazkami miełem FYMa 250 przejechałem nim 2000km i nigdy wiecej tego chińskiego badziewia lepszy 20 letni japończyk (vn 750).<br><hr>Czesław
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przeciez to nie od nich zalezy -.- silnik jest z jakies chinszczyzny wlozony..<br><hr>dziubsKomentatorzy napisał(a):Wtttrrrrrryyyyyyyysssssskkkkk!! Dajcie WTRYSK!!<br><hr>Bulbi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Heh...Myślę Romet zbiera na licencje jakiegoś "mocniejszego" silniczka ;D 350,500 albo 600 ccm. Wiecie ile kasy by zabrał za licencję tego motocykla w Chinach? Myślę że już w nie długim czasie Romet przyszykuje dla nas miłą niespodziankę
Pozdrawiam wszystkich motocyklistów ;]<br><hr>Marcin

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nikt mu raczej nie sprzeda licencji na silnik o tak dużej pojemności, max 350 cc taki jak w obecnych nowych chińskich junakach. Zresztą Romet nic by nie zyskał na motocyklach o pojemności pow. 500cc ponieważ taki chinol musiałby kosztować i tak więcej niż 10 tys zł a za tą kasę można kupić pewniejszego kilkuletniego japońca. <br><hr>MirOKomentatorzy napisał(a):Heh...Myślę Romet zbiera na licencje jakiegoś "mocniejszego" silniczka ;D 350,500 albo 600 ccm. Wiecie ile kasy by zabrał za licencję tego motocykla w Chinach? Myślę że już w nie długim czasie Romet przyszykuje dla nas miłą niespodziankęPozdrawiam wszystkich motocyklistów ;]<br><hr>Marcin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moim zdaniem chinole nie sa takie złe na swoim zrobiłem 18 tyś bez napraw jakichkolwiek poza kompletem napędowym niczego nie musiałem naprawiać,psuje się temu kto nie dba i nie potrafi jeździć...
a jeśli chodzi o Division to raczej odniesie sukces na rynku zapewne pobije zippa nitro który wygladem zostaje z tyłu,ktos tam pisze że wolałby japońca używango w tej cenie i co z tego że japoniec jak ledwo się buja,nowe to nowe...a co do osiagów nie martwiłbymn się mam obecnie silnik chiński o poj 110cc i bez problemu osiagam ok 100km/h w ramie od suzuki rg80...<br><hr>remi
a jeśli chodzi o Division to raczej odniesie sukces na rynku zapewne pobije zippa nitro który wygladem zostaje z tyłu,ktos tam pisze że wolałby japońca używango w tej cenie i co z tego że japoniec jak ledwo się buja,nowe to nowe...a co do osiagów nie martwiłbymn się mam obecnie silnik chiński o poj 110cc i bez problemu osiagam ok 100km/h w ramie od suzuki rg80...<br><hr>remi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sam jesteś chińska technologia debilu. Żal mi patrzeć na twoje żałosne komentarze. Ty się pewnie nawet g.... znasz na motoryzacji.<br><hr>BartezKomentatorzy napisał(a):Po prostu żal. Chinska technologia, polskie naklejki. <br><hr>LiPeng<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajnie, że będą jakieś polskie 500ccm lub 600ccm!!!Komentatorzy napisał(a):Ogólnie fajny motocykl ciekawe jak się będzie spisywal... Tutaj daje link do wywiadu z dyrektorem Romet Motors: <a href="http://www.bikers.pl/film/7c0e65dae1c709aeecaddc522430642f.flv/249_division_-_nowy_romet_w_mediolanie.html" target="blank" class="link">http://www.bikers.pl/film/7c0e65dae1c709aeecaddc522430642f.flv/249_division_-_nowy_romet_w_mediolanie.html</a><br><hr>szymek5343<br>
<br><hr>Bartez
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie odniesie sukcesu bo tego motocykla nikt prywatnie nie kupi, ta pojemność jest popularna tylko w szkółkach jazdy a te zdecydowanie wolą Zippa Nitro bo jest bardziej klasyczny. I nie ośmieszaj sie pisząc że nowy chińczyk jest lepszy niż choćby nawet 15letni japoniec. Co z tego że chinol jest nowy jak jego silnik jest konstrukcją z lat 70-tych. Porównaj stare Kawasaki Ninja lub ZZR 250 i postaw się do nich swoim nowiutkim chińczykiem o tej pojemności a wtedy szybko zobaczysz różnice.<br><hr>PunisherKomentatorzy napisał(a):moim zdaniem chinole nie sa takie złe na swoim zrobiłem 18 tyś bez napraw jakichkolwiek poza kompletem napędowym niczego nie musiałem naprawiać,psuje się temu kto nie dba i nie potrafi jeździć...
a jeśli chodzi o Division to raczej odniesie sukces na rynku zapewne pobije zippa nitro który wygladem zostaje z tyłu,ktos tam pisze że wolałby japońca używango w tej cenie i co z tego że japoniec jak ledwo się buja,nowe to nowe...a co do osiagów nie martwiłbymn się mam obecnie silnik chiński o poj 110cc i bez problemu osiagam ok 100km/h w ramie od suzuki rg80...<br><hr>remi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jesteś w głębokim błędzie. Jakoś wiele osób kupiło i ja też go kupię na jesień lub na wiosnę 2012. Pisz za siebie. Skoro jesteś miłośnikiem używanego szrotu po dziesięciu Niemcach to gratuluję. Są jednak ludzie, którzy nie muszą mieć metki i kodu kreskowego na czole tylko kupują to co im się podoba i co odpowiada im wymaganiom. W tym kraju liczy się tylko to ile moto ma do setki ... ale to jakoś mi nie imponuje. Ja od dawna cenię polską motoryzację, mam kilka zabytkowych polskich samochodów a to, że Division jest polską konstrukcją nie ulega wątpliwości. Wprowadzenie takiego motocykla do produkcji to była na pewno spora inwestycja dla Rometa. Widać, że wielu nie zdaje sobie sprawy jak duża. Poza tym jest to pierwszy Romet po reaktywacji tej marki zaprojektowany i skonstruowany przez Polaków. Niestety nasz biedny naród (na szczęście nie w całości) woli stękać, jęczeć i krzywić się niż być dumnym z tego, że mamy w końcu swój własny motocykl. Nie od razu Kraków zbudowano a i tak uważam, że Division jest super motorem za te pieniądze. Pojemność wystarczająca do normalnej jazdy, jest ekonomiczny, tani i bardzo ładny. Czego więcej wymagać ?Komentatorzy napisał(a):moim zdaniem chinole nie sa takie złe na swoim zrobiłem 18 tyś bez napraw jakichkolwiek poza kompletem napędowym niczego nie musiałem naprawiać,psuje się temu kto nie dba i nie potrafi jeździć...
a jeśli chodzi o Division to raczej odniesie sukces na rynku zapewne pobije zippa nitro który wygladem zostaje z tyłu,ktos tam pisze że wolałby japońca używango w tej cenie i co z tego że japoniec jak ledwo się buja,nowe to nowe...a co do osiagów nie martwiłbymn się mam obecnie silnik chiński o poj 110cc i bez problemu osiagam ok 100km/h w ramie od suzuki rg80...<br><hr>remi<br>Komentatorzy napisał(a):Nie odniesie sukcesu bo tego motocykla nikt prywatnie nie kupi, ta pojemność jest popularna tylko w szkółkach jazdy a te zdecydowanie wolą Zippa Nitro bo jest bardziej klasyczny. I nie ośmieszaj sie pisząc że nowy chińczyk jest lepszy niż choćby nawet 15letni japoniec. Co z tego że chinol jest nowy jak jego silnik jest konstrukcją z lat 70-tych. Porównaj stare Kawasaki Ninja lub ZZR 250 i postaw się do nich swoim nowiutkim chińczykiem o tej pojemności a wtedy szybko zobaczysz różnice.<br><hr>Punisher<br>
Ktoś kto woli sobie kupić 15 letnią używkę, proszę bardzo niech kupuje jednak nie ma prawa do oceny czegoś czego nigdy nie miał w rękach.<br><hr>Layco
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości