Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda CBR 600RR]</i> Honda CBR600RR 2009 –...
NAS Analytics TAG

[Honda CBR 600RR] Honda CBR600RR 2009 –...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2009, 09:26

Fajnie by było się przejechać z tym ABS, wszyscy tak pieją z zachwytu a ja sobie nie wyobrażam jeździć na suchym z takim wynalazkiem który wpycha się łokciami w tak bardzo ważną rzecz jak hamowanie. Pełna koncentracja, całkowite wyczucie poprzez klamkę do styku gumy z asfaltem i skupienie się na kolejnych posunięciach a tu nagle włącza się ABS dekoncentrując i cały plan wpizdu.
A bez tego wynalazku nawet gdy zaczyna się uślizg można samemu delikatnie odpuścić i mieć panowanie nad sytuacją.
No chyba, że się zamyka oczy i z całej siły ściska się klamkę ;)<br><hr>s.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/6/2009, 21:32

Komentatorzy napisał(a):675, 675, 675....nie ma sie nad czym zastanawiac i wybierac sposrod klasy 600... Daytona poustawiala wszystkich w 2006 roku i nadal pokazuje gdzie ich miejscie:P nie cbr, nie gsxr, nie zx, r6, tylko 675:)<br><hr>orzech<br>
Komentatorzy napisał(a):675, to taki sprzęt co nie wygrywa na torach podczas wyścigów a podczas jazdy po mieście wyrywa łokcie ze stawów - dziwna sprawa - na co to komu...?! No i ta jakość pod psem ... - chała!!!
Czym tu się chwalić? Trzema garami?! I to już wszystko ...? Syf nie wart uwagi!<br><hr>Hayaman<br>
Nie no chłopaku wybacz ale pieprzysz głupoty.

Szkopek w WMP na czym wygrał? Na D675 z fabrycznym zawieszeniem ;)

U mnie na razie 4000 zrobione, pierwszy komplet opon zdarty, daję na niej jak tylko mogę i jak dotąd nie mam zastrzeżeń. To tak a proos jakości.

Jak nauczysz sie jeździć to Ci motocykle nie będą wyrywały łokci ze stawów.

pozdrówka<br><hr>power
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/6/2009, 21:35

Komentatorzy napisał(a):675, 675, 675....nie ma sie nad czym zastanawiac i wybierac sposrod klasy 600... Daytona poustawiala wszystkich w 2006 roku i nadal pokazuje gdzie ich miejscie:P nie cbr, nie gsxr, nie zx, r6, tylko 675:)<br><hr>orzech<br>
Komentatorzy napisał(a):No pewnie. Znajomy kupił nówkę w salonie. Po 4000 km wypada dwójka a silnik poci się w kilku miejscach. A gość jeździ bardzo normalnie bez szaleństw. Poza tym coś często się zacierają te 675 ;)<br><hr>Gołąb<br>
Nio... bardzo częto. Się dokładnie JEDNA zatarła zabrana na Poznań i katowana tam od nowości. Testarzy zabrali ją na tor z przebiegiem 0 km i pojechali ją na maxa. Jak się miałą nie zatrzeć.<br><hr>power
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/6/2009, 23:10

Komentatorzy napisał(a):675, 675, 675....nie ma sie nad czym zastanawiac i wybierac sposrod klasy 600... Daytona poustawiala wszystkich w 2006 roku i nadal pokazuje gdzie ich miejscie:P nie cbr, nie gsxr, nie zx, r6, tylko 675:)<br><hr>orzech<br>
Komentatorzy napisał(a):675, to taki sprzęt co nie wygrywa na torach podczas wyścigów a podczas jazdy po mieście wyrywa łokcie ze stawów - dziwna sprawa - na co to komu...?! No i ta jakość pod psem ... - chała!!!
Czym tu się chwalić? Trzema garami?! I to już wszystko ...? Syf nie wart uwagi!<br><hr>Hayaman<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie no chłopaku wybacz ale pieprzysz głupoty.

Szkopek w WMP na czym wygrał? Na D675 z fabrycznym zawieszeniem ;)

U mnie na razie 4000 zrobione, pierwszy komplet opon zdarty, daję na niej jak tylko mogę i jak dotąd nie mam zastrzeżeń. To tak a proos jakości.

Jak nauczysz sie jeździć to Ci motocykle nie będą wyrywały łokci ze stawów.

pozdrówka<br><hr>power<br>
Piękny Kawalerze! Szkopek, to Szkopek wygrałby na każdym moto, nawet na ETZ251. Drugie primo - 675 w klasie 600, to zawsze przewaga. I trzecie primo i ultimo ;-) - cienko pierdzisz skoro opony zdarłeś dopiero po 4tys km. Sam środek zdarłeś od tego "dawania", czy po prostu wymieniłeś razem z olejem na I-szym przeglądzie ...? ;-) <br><hr>Hayaman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/6/2009, 23:29

Komentatorzy napisał(a):675, 675, 675....nie ma sie nad czym zastanawiac i wybierac sposrod klasy 600... Daytona poustawiala wszystkich w 2006 roku i nadal pokazuje gdzie ich miejscie:P nie cbr, nie gsxr, nie zx, r6, tylko 675:)<br><hr>orzech<br>
Komentatorzy napisał(a):No pewnie. Znajomy kupił nówkę w salonie. Po 4000 km wypada dwójka a silnik poci się w kilku miejscach. A gość jeździ bardzo normalnie bez szaleństw. Poza tym coś często się zacierają te 675 ;)<br><hr>Gołąb<br>
Komentatorzy napisał(a):Nio... bardzo częto. Się dokładnie JEDNA zatarła zabrana na Poznań i katowana tam od nowości. Testarzy zabrali ją na tor z przebiegiem 0 km i pojechali ją na maxa. Jak się miałą nie zatrzeć.<br><hr>power<br>
A Ty przepraszam byłeś tam ze mną, bo sobie jakoś nie przypominam ... Niech ci się tam sprawuje ta twoja sztuka jak najlepiej. Na marginesie, motor toru nie widział, za to serwis dwukrotnie. Ostatni "angol" jakiego kupiłem!<br><hr>Z Daytony - tylko buty ;-)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2009, 00:18

Ciszej tam na dole koguciki! Nie widzieli, co Pan Redaktor napisał na koniec? "Zajebiaszcza", "genialna", i że "zazdraszcza" posiadaczom. I racja, że zazdraszcza. I nie tylko on zazdraszcza ale również ci, którym zabrakło tej dychy aby dołożyć do Triumpha i kupić Hondę :-)))))))))))) To tak jak porównywać z uporem maniaka Box'a do Araia...

Panie Rezyseze! Kiedy znowu pojawią się mocne zdjęcia do mocnych testów? Pióropusz na kasku w logo portalu zobowiązuje ...<br><hr>Litr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2009, 09:18

Komentatorzy napisał(a):Lovtza - można wiedzieć jaki kombinezon (firma / model) masz na sobie na zdjęciu podczas przejeżdżania między samochodami? Kojarzę go z Twojego artykułu o wypadku motocyklowym, jednak z uwagi na przytarcie nie za bardzo widać jakie to dokładnie wdzianko. Pozdr.<br><hr>spartan<br>
Hej,

To mój niezniszczalny i niezawodny IXS (model o ile mnie pamięć nie myli - Sidewinder). Zaliczył już kilka gleb, ale ciągle po wymianie wewnętrznych ochraniaczy nadaje sie do jazdy.<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/6/2009, 18:42

Komentatorzy napisał(a):675, 675, 675....nie ma sie nad czym zastanawiac i wybierac sposrod klasy 600... Daytona poustawiala wszystkich w 2006 roku i nadal pokazuje gdzie ich miejscie:P nie cbr, nie gsxr, nie zx, r6, tylko 675:)<br><hr>orzech<br>
Komentatorzy napisał(a):675, to taki sprzęt co nie wygrywa na torach podczas wyścigów a podczas jazdy po mieście wyrywa łokcie ze stawów - dziwna sprawa - na co to komu...?! No i ta jakość pod psem ... - chała!!!
Czym tu się chwalić? Trzema garami?! I to już wszystko ...? Syf nie wart uwagi!<br><hr>Hayaman<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie no chłopaku wybacz ale pieprzysz głupoty.

Szkopek w WMP na czym wygrał? Na D675 z fabrycznym zawieszeniem ;)

U mnie na razie 4000 zrobione, pierwszy komplet opon zdarty, daję na niej jak tylko mogę i jak dotąd nie mam zastrzeżeń. To tak a proos jakości.

Jak nauczysz sie jeździć to Ci motocykle nie będą wyrywały łokci ze stawów.

pozdrówka<br><hr>power<br>
Komentatorzy napisał(a):Piękny Kawalerze! Szkopek, to Szkopek wygrałby na każdym moto, nawet na ETZ251. Drugie primo - 675 w klasie 600, to zawsze przewaga. I trzecie primo i ultimo ;-) - cienko pierdzisz skoro opony zdarłeś dopiero po 4tys km. Sam środek zdarłeś od tego "dawania", czy po prostu wymieniłeś razem z olejem na I-szym przeglądzie ...? ;-) <br><hr>Hayaman<br>
dobra:
ad szkopek: pieprzenie, ad 675/600 - 3 cylindry są, widzisz róznice? - pieprzenie, ad opony: pieprzenie kto ci powiedział że po 4k zdarłem ;) 4k zrobiłem Daytoną na torze.

eeee do **** takie forum nie można sie umówic z takim hayaman'em a mini test cbr vs daytona.
<br><hr>power997
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2010, 11:07

Komentatorzy napisał(a):Fajnie by było się przejechać z tym ABS, wszyscy tak pieją z zachwytu a ja sobie nie wyobrażam jeździć na suchym z takim wynalazkiem który wpycha się łokciami w tak bardzo ważną rzecz jak hamowanie. Pełna koncentracja, całkowite wyczucie poprzez klamkę do styku gumy z asfaltem i skupienie się na kolejnych posunięciach a tu nagle włącza się ABS dekoncentrując i cały plan wpizdu.
A bez tego wynalazku nawet gdy zaczyna się uślizg można samemu delikatnie odpuścić i mieć panowanie nad sytuacją.
No chyba, że się zamyka oczy i z całej siły ściska się klamkę ;)<br><hr>s.<br>
A teraz sobie wyobraz ze wracasz i sie rozpadalo. Na ulicach masa kurzu ktory wraz z woda staje sie sliski. Jedziesz miastem i nagle jakis kapelusznik zmienia bez ostrzezenia pas i zajezdza ci droge. Dzieje si eto wszystko na białych wymalowanych pasach na drodze. Sa sliskie jak lod i teraz ciekawy jestem jakie masz szanse podczas awaryjnego wyhamowania w tkaich warunkach by nie zaliczyc poslizgu i by sie nie wpieprzyć w puszkę. Zero szans jak nie masz ABS a jakies szanse masz jesli ABS czuwa. Ja tam uwazam ze ABS to super sprawa kwestia dopracowania jego dizlania jak w BMW S1000RR i nie zauwazasz ze wogole on ci przeszkadza przy hamowaniu....<br><hr>Kapsel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê