[biblioteka] Przeciwskręt dla początkujących
Posty: 54
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
hehe dopoki nie obejrzalem filmu nie czailem o co loto. a po obejrzenie uswiadomilem sobie ze sam tak robie nieswiadomie(a moze swiadomie) w trakcie jazdy<br><hr>sumek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja sie tego uczylem na aeroxie:D
Musialem zdemontowac podnozek bo haczyl o jezdnie na lukach:)
trzeba sie troche pochylic, i kierownice skierowac odwrotnie do pokonywanego luku trzeba to zrobic z wyczuciem i przy malych predkosciach zwiekszajac je stopniowo...
tak samo w samochodzie przy skrecie jedno kolo na osi jest bardziej skrecone!<br><hr>Allan@85
Musialem zdemontowac podnozek bo haczyl o jezdnie na lukach:)
trzeba sie troche pochylic, i kierownice skierowac odwrotnie do pokonywanego luku trzeba to zrobic z wyczuciem i przy malych predkosciach zwiekszajac je stopniowo...
tak samo w samochodzie przy skrecie jedno kolo na osi jest bardziej skrecone!<br><hr>Allan@85
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
xenia jesteś blondynką?<br><hr>matKomentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tylko na tyle cię staćKomentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś <br><hr>xenia
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
najpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?<br><hr>matKomentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś <br><hr>xenia<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pewnie nigdy na motor nie siadłaś i masz 10 lat<br><hr>matKomentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś <br><hr>xenia<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sprawdz cisnienie w oponie<br><hr>:)Komentatorzy napisał(a):BMW K1200 RS to mój pierwszy motocykl. Pomimo regulacji napięcia tylnego zawieszenia mam wrażenie dziwnej "miękkości" tylnego koła w zakręcie. Nie regulowałam co prawda sprężyny (siedmiostopniowa regulacja w zależności od obciążenia sprężyny). Powiedzcie proszę czy tak ma być czy coś jest nie tak.<br><hr>Nana<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jestem w trakcie kursu na kat. A i bardzo pomocny będzie dla mnie ten tekst, ale chyba jeszcze bardziej pomocny jest film. Dzięki<br><hr>D17
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale jesteś matoł matKomentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś <br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):najpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?<br><hr>mat<br>
naucz się czytać ze zrozumieniem
choć to pewnie trudne dla ciebie
bo pewnie podstawówkę jeszcze kończysz i skończyć nie możesz<br><hr>x
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to jest własnie przeciwskręt kolego.<br><hr>DavidKomentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sprawdziłem i już nie muszę ciągnąć na siłę na zakrętach tylko skręcam w przeciwną stronę a motor sam się kładzie.<br><hr>adrianb&w
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ano sens jest następujący: przy skręcie w prawo LEKKO odpychamy kierownicę PRAWĄ ręką. Spowoduje to lekkie wychylenie przedniego koła w lewo, reakcją będzie siła odśrodkowa przechylająca motocykl w PRAWO czyli złożenie motocykla, zgodnie z naszą intencją, do skrętu w prawo bez konieczności wykonywania balansu ciałem. Jest to szczególne ułatwienie przy prowadzeniu cięższych maszyn. Nie jest wtedy łatwo wykonać szybki balans z lewa na prawo przy pokonywaniu dwóch następujących po sobie zakrętów.Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś <br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):najpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?<br><hr>mat<br>
Pozdrawiam<br><hr>Suworow2
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zgadzam się z kolega wyżej <br><hr>DanielKomentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś <br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):najpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?<br><hr>mat<br>Komentatorzy napisał(a):Ano sens jest następujący: przy skręcie w prawo LEKKO odpychamy kierownicę PRAWĄ ręką. Spowoduje to lekkie wychylenie przedniego koła w lewo, reakcją będzie siła odśrodkowa przechylająca motocykl w PRAWO czyli złożenie motocykla, zgodnie z naszą intencją, do skrętu w prawo bez konieczności wykonywania balansu ciałem. Jest to szczególne ułatwienie przy prowadzeniu cięższych maszyn. Nie jest wtedy łatwo wykonać szybki balans z lewa na prawo przy pokonywaniu dwóch następujących po sobie zakrętów.
Pozdrawiam<br><hr>Suworow2<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeśli ktoś nie może sobie wyobrazić przeciwskrętu, to niech się wybierze na chociaż jedne zawody żużlowe <br><hr>Stach
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mylisz się. Przeciwskręt jest przyczyną skręcania i jest niewidoczny podczas jazdy.Komentatorzy napisał(a):jeśli ktoś nie może sobie wyobrazić przeciwskrętu, to niech się wybierze na chociaż jedne zawody żużlowe <br><hr>Stach<br>
Na żużlu widzimy kontrę kierownica, która jest skutkiem uślizgu tylnego koła.<br><hr>autor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
PLAGIAT!!!
"Panie" Tomku Kulik. Jeżeli rżnie "pan" prawie, że na żywca fragmenty "Motocyklisty doskonałego" Pana Davida L. Hougha to przynajmniej przyzwoicie byłoby o tym wspomnieć i napisać a nie podpisywać się swoim nazwiskiem - WSTYD<br><hr>husky80@interia.pl
"Panie" Tomku Kulik. Jeżeli rżnie "pan" prawie, że na żywca fragmenty "Motocyklisty doskonałego" Pana Davida L. Hougha to przynajmniej przyzwoicie byłoby o tym wspomnieć i napisać a nie podpisywać się swoim nazwiskiem - WSTYD<br><hr>husky80@interia.pl
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Najpierw przećwicz a potem pisz czy "błędy tekst". Masz rację, że logika podpowiada inaczej, ale w rzeczywistości inaczej moto się zachowuje, i o tym właśnie ten tekst traktuje Pisanie o rzeczach oczywistych to marnowanie czasu - prawda ?Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia<br>
Sam u Tomka to ćwiczyłem i jestem mu wdzięczny za uświadomienie mi rzeczy nie do końca oczywistych.
Pozdrawiam wszystkich w tym tych z niepraktykujących z nadmiernie rozwiniętą logiką <br><hr>Paweł Kawa er5
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja też się zgadzam, dobrze gada.<br><hr>DiamantesKomentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text
Czas na drugi eksperyment
Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
<br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś <br><hr>xenia<br>Komentatorzy napisał(a):najpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?<br><hr>mat<br>Komentatorzy napisał(a):Ano sens jest następujący: przy skręcie w prawo LEKKO odpychamy kierownicę PRAWĄ ręką. Spowoduje to lekkie wychylenie przedniego koła w lewo, reakcją będzie siła odśrodkowa przechylająca motocykl w PRAWO czyli złożenie motocykla, zgodnie z naszą intencją, do skrętu w prawo bez konieczności wykonywania balansu ciałem. Jest to szczególne ułatwienie przy prowadzeniu cięższych maszyn. Nie jest wtedy łatwo wykonać szybki balans z lewa na prawo przy pokonywaniu dwóch następujących po sobie zakrętów.
Pozdrawiam<br><hr>Suworow2<br>Komentatorzy napisał(a):zgadzam się z kolega wyżej <br><hr>Daniel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 54
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość