Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Przeciwskręt dla początkujących
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Przeciwskręt dla początkujących

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 11/12/2009, 18:07

hehe ;) dopoki nie obejrzalem filmu nie czailem o co loto. a po obejrzenie uswiadomilem sobie ze sam tak robie nieswiadomie(a moze swiadomie) w trakcie jazdy<br><hr>sumek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/1/2010, 17:31

ja sie tego uczylem na aeroxie:D
Musialem zdemontowac podnozek bo haczyl o jezdnie na lukach:)
trzeba sie troche pochylic, i kierownice skierowac odwrotnie do pokonywanego luku trzeba to zrobic z wyczuciem i przy malych predkosciach zwiekszajac je stopniowo...
tak samo w samochodzie przy skrecie jedno kolo na osi jest bardziej skrecone!<br><hr>Allan@85
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 23/3/2010, 22:08

kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2010, 22:22

Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia<br>
xenia jesteÅ› blondynkÄ…?<br><hr>mat
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/3/2010, 22:02

Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>
tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś ;)<br><hr>xenia
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/3/2010, 15:45

Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>
Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś ;)<br><hr>xenia<br>
najpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?<br><hr>mat
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/3/2010, 15:47

Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>
Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś ;)<br><hr>xenia<br>
pewnie nigdy na motor nie siadłaś i masz 10 lat<br><hr>mat
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/3/2010, 12:20

Komentatorzy napisał(a):BMW K1200 RS to mój pierwszy motocykl. Pomimo regulacji napięcia tylnego zawieszenia mam wrażenie dziwnej "miękkości" tylnego koła w zakręcie. Nie regulowałam co prawda sprężyny (siedmiostopniowa regulacja w zależności od obciążenia sprężyny). Powiedzcie proszę czy tak ma być czy coś jest nie tak.<br><hr>Nana<br>
sprawdz cisnienie w oponie<br><hr>:)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/3/2010, 16:51

Jestem w trakcie kursu na kat. A i bardzo pomocny będzie dla mnie ten tekst, ale chyba jeszcze bardziej pomocny jest film. Dzięki<br><hr>D17
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/4/2010, 13:18

Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>
Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś ;)<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):najpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?<br><hr>mat<br>
ale jesteś matoł mat
naucz się czytać ze zrozumieniem
choć to pewnie trudne dla ciebie
bo pewnie podstawówkę jeszcze kończysz i skończyć nie możesz<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/5/2010, 20:58

Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia<br>
to jest własnie przeciwskręt kolego.<br><hr>David
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/5/2010, 17:12

Sprawdziłem i już nie muszę ciągnąć na siłę na zakrętach tylko skręcam w przeciwną stronę a motor sam się kładzie.<br><hr>adrianb&w
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/6/2010, 20:35

Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>
Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś ;)<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):najpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?<br><hr>mat<br>
Ano sens jest następujący: przy skręcie w prawo LEKKO odpychamy kierownicę PRAWĄ ręką. Spowoduje to lekkie wychylenie przedniego koła w lewo, reakcją będzie siła odśrodkowa przechylająca motocykl w PRAWO czyli złożenie motocykla, zgodnie z naszą intencją, do skrętu w prawo bez konieczności wykonywania balansu ciałem. Jest to szczególne ułatwienie przy prowadzeniu cięższych maszyn. Nie jest wtedy łatwo wykonać szybki balans z lewa na prawo przy pokonywaniu dwóch następujących po sobie zakrętów.

Pozdrawiam<br><hr>Suworow2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2011, 11:31

Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>
Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś ;)<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):najpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?<br><hr>mat<br>
Komentatorzy napisał(a):Ano sens jest następujący: przy skręcie w prawo LEKKO odpychamy kierownicę PRAWĄ ręką. Spowoduje to lekkie wychylenie przedniego koła w lewo, reakcją będzie siła odśrodkowa przechylająca motocykl w PRAWO czyli złożenie motocykla, zgodnie z naszą intencją, do skrętu w prawo bez konieczności wykonywania balansu ciałem. Jest to szczególne ułatwienie przy prowadzeniu cięższych maszyn. Nie jest wtedy łatwo wykonać szybki balans z lewa na prawo przy pokonywaniu dwóch następujących po sobie zakrętów.

Pozdrawiam<br><hr>Suworow2<br>
zgadzam się z kolega wyżej :)<br><hr>Daniel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/8/2011, 12:58

jeśli ktoś nie może sobie wyobrazić przeciwskrętu, to niech się wybierze na chociaż jedne zawody żużlowe :-)<br><hr>Stach
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2012, 20:34

Komentatorzy napisał(a):jeśli ktoś nie może sobie wyobrazić przeciwskrętu, to niech się wybierze na chociaż jedne zawody żużlowe :-)<br><hr>Stach<br>
Mylisz się. Przeciwskręt jest przyczyną skręcania i jest niewidoczny podczas jazdy.
Na żużlu widzimy kontrę kierownica, która jest skutkiem uślizgu tylnego koła.<br><hr>autor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/3/2012, 18:33

PLAGIAT!!!
"Panie" Tomku Kulik. Jeżeli rżnie "pan" prawie, że na żywca fragmenty "Motocyklisty doskonałego" Pana Davida L. Hougha to przynajmniej przyzwoicie byłoby o tym wspomnieć i napisać a nie podpisywać się swoim nazwiskiem - WSTYD<br><hr>husky80@interia.pl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/4/2012, 20:43

moto stoi a strach wsiąść muszę się przełamać w końcu bo zima mnie zastanie xD
<br><hr>SoS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/4/2012, 19:46

Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia<br>
Najpierw przećwicz a potem pisz czy "błędy tekst". Masz rację, że logika podpowiada inaczej, ale w rzeczywistości inaczej moto się zachowuje, i o tym właśnie ten tekst traktuje :) Pisanie o rzeczach oczywistych to marnowanie czasu - prawda ? :)
Sam u Tomka to ćwiczyłem i jestem mu wdzięczny za uświadomienie mi rzeczy nie do końca oczywistych.

Pozdrawiam wszystkich w tym tych z niepraktykujących z nadmiernie rozwiniętą logiką ;)<br><hr>Paweł Kawa er5
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2012, 14:15

Komentatorzy napisał(a):kompletna bzdura
chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo
panowie i panie motocykliści poniżej błędny text


Czas na drugi eksperyment

Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.

<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):xenia jesteś blondynką?<br><hr>mat<br>
Komentatorzy napisał(a):tylko na tyle cię stać
uzasadnij
albo dowiedz że ty nie jesteś ;)<br><hr>xenia<br>
Komentatorzy napisał(a):najpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?<br><hr>mat<br>
Komentatorzy napisał(a):Ano sens jest następujący: przy skręcie w prawo LEKKO odpychamy kierownicę PRAWĄ ręką. Spowoduje to lekkie wychylenie przedniego koła w lewo, reakcją będzie siła odśrodkowa przechylająca motocykl w PRAWO czyli złożenie motocykla, zgodnie z naszą intencją, do skrętu w prawo bez konieczności wykonywania balansu ciałem. Jest to szczególne ułatwienie przy prowadzeniu cięższych maszyn. Nie jest wtedy łatwo wykonać szybki balans z lewa na prawo przy pokonywaniu dwóch następujących po sobie zakrętów.

Pozdrawiam<br><hr>Suworow2<br>
Komentatorzy napisał(a):zgadzam się z kolega wyżej :)<br><hr>Daniel<br>
Ja też się zgadzam, dobrze gada.<br><hr>Diamantes
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê