[Romet ADV250] Romet ADV250 2016 - budżetowy turysta
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
A co w tym złego? Czy uważasz, że to zły motocykl/motocykle? Miałeś kiedykolwiek coś współczesnego w garażu z naklejką junak romet czy barton itp? Ok zgoda te chińczyki bez wałka wyrównoważającego są awaryjne (i sporo tańsze) ale te, które ten wałek mają (mówię o 125) nie różnią się niczym od super "markowych" braci. Moim zdaniem to b.duży początkowy błąd importerów, bo motorowery i motocykle bez tego wałka zyskały właśnie taką a nie inną opinie. Wszystko się rozkręcało, pękało a po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów nie czuło się tyłka i rąk.<br><hr>nonameKomentatorzy napisał(a):Wersja przedprodukcyjna? Ja rozumiem wiele, reklama, sponsoring, kaska musi się zgadzać a portal musi się finansować ale czytając wstępniak do tej "recenzji" miałem nadzieję, że napiszecie wprost co to jest i skąd pochodzi oraz jaką ma historię ów Romet ADV250 (myślę, że tak by było uczciwiej)... A jako że i mi nie chce się wysilać to skopiuję swój wpis z FB , który zamieściłem postem "Motocykla" jakiś czas temu, który też nam przedstawiał tą niezwykłą nowość: "O to to! To jest dokładnie ten sam chińczyk którego Białorusini sprzedają pod nazwą Mińsk albo M1nsk a Chińczycy pod jakąś swoją własną... niech poszperam chwilkę... O, już mam! Zongshen RX3.
Wszystko wyłazi z produkcji chińskich małych rączek, wystarczy tylko przekręcić dekielek, podoklejać znaczki i już może być białoruski, polski a nawet tybetański... jak kto sobie życzy" A już nazywanie tego "nieślubnym dzieckiem Hondy NC750X (którą sam posiadam) z BMW G650GS... brzmi "nieco" jak herezja
Dziękuję za uwagę i Pzdr.
<a href="http://en.zongshenmotor.com/?q=node/892" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://en.zongshenmotor.com/?q=node/892</a><br><hr>Leszek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie, to chyba einstein<br><hr>btkKomentatorzy napisał(a):ODPOWIADAM WSZYSTKIM WAM DRODZY ŻE KAZDY (90 %) MOTOCYKLI JAPONSKICH -HONDA SUZUKI YAMAHA KAWASAKI ORAZ NIEMIECKICH BMW, BRYTYJSKICH TRIUMPH, WŁOASKICH DUCATI JEST PRODUKOWANE WŁĄŚNIE W CHINACH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POSIADAJĄCE CZĘŚCI Z CHINSKICH FABRYK (MIEDZY INNYMI) FABRYKI KTÓRA "ROMETA" STWORZYŁA!!!!!!!!!!!! WYSTARCZY TROCHE POCZYTAĆ.CHINCZYK MOZE WYPRODUKOWAĆ -BARDZO DOBREJ JAKOŚCI PRODUKT ZA DROŻEJ ORAZ BARDZO SŁABEJ JAKOSCI PRODUKT ZA TANIEJ!!!!!!!!!!!!PISZE TERAZ DO WAS I MAM NA SOBIE DZINSY DG DOLCE GABANNY ZA 2000ZŁ Z NAPISAEM MADE IN ITALY A NIŻEJ NAPISU NA NASZYWCE MALITKIMI LITERAMI MADE IN CHINA! DODAM IŻ DZINSY ORYGINALNE SĄ JAKBY KTOŚ NIE WIEDZIAŁ!!!!!!<br><hr>Tomasz<br>Komentatorzy napisał(a):Najbardziej pasuje tu cytat: "Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu."
Stanisław Lem<br><hr>NoName<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tego typu komentarz jest tylko potwierdzeniem w/w cytatu.<br><hr>nonameKomentatorzy napisał(a):ODPOWIADAM WSZYSTKIM WAM DRODZY ŻE KAZDY (90 %) MOTOCYKLI JAPONSKICH -HONDA SUZUKI YAMAHA KAWASAKI ORAZ NIEMIECKICH BMW, BRYTYJSKICH TRIUMPH, WŁOASKICH DUCATI JEST PRODUKOWANE WŁĄŚNIE W CHINACH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POSIADAJĄCE CZĘŚCI Z CHINSKICH FABRYK (MIEDZY INNYMI) FABRYKI KTÓRA "ROMETA" STWORZYŁA!!!!!!!!!!!! WYSTARCZY TROCHE POCZYTAĆ.CHINCZYK MOZE WYPRODUKOWAĆ -BARDZO DOBREJ JAKOŚCI PRODUKT ZA DROŻEJ ORAZ BARDZO SŁABEJ JAKOSCI PRODUKT ZA TANIEJ!!!!!!!!!!!!PISZE TERAZ DO WAS I MAM NA SOBIE DZINSY DG DOLCE GABANNY ZA 2000ZŁ Z NAPISAEM MADE IN ITALY A NIŻEJ NAPISU NA NASZYWCE MALITKIMI LITERAMI MADE IN CHINA! DODAM IŻ DZINSY ORYGINALNE SĄ JAKBY KTOŚ NIE WIEDZIAŁ!!!!!!<br><hr>Tomasz<br>Komentatorzy napisał(a):Najbardziej pasuje tu cytat: "Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu."
Stanisław Lem<br><hr>NoName<br>Komentatorzy napisał(a):Nie, to chyba einstein<br><hr>btk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
GS500 to jeszcze szajs gorszy od rometaKomentatorzy napisał(a):Za 5000zł kupcie sobie gs500 i macie szajs z głowy!<br><hr>ll<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
120 tys.Komentatorzy napisał(a):PODZIELE SIE Z WAMI UWAGAMI NA TEMAT ROMETA.A mianowicie zaczne od nazwy -jet to ROMET ZETKA 125 na prawko b kat.po zakiupie rometa (a kupiłem go 8 lipca 2015 roku) do teraz (18 wrzesnia 2015) ma "najeżdzone 4850 km -dojeżdzam nim do pracy 60 km dziennie od poniedziałku do soboty a w niedziele jeżdze o ile pogoda pozwoli na niedzielny wypad czasem jest to 50km a czasem 100 (raz wycieczka na bieszczady 400 km w 1 dzien ciagłej jazdy zatrzymanie tylko tyle co na zatankowanie zjedzenie itp)ze średnia predkościa 65-80 km. spalanie 125 -i jest na poziomie 2.2 litra na 100 km-w moim przypadku-jasda spokojna 65-80 km /h. AWARYJNOSC-bo napeno jestescie ciekawi jak spisuje sie 'chinczyk po 4850 km-odpowiadam wszystkim -NIC!!!!! ABSOLUTNIE NIC! SIE NIE ZEPSUŁO-NAWET ŻARÓWKA SIE NIE SPALIŁA.
Teraz pragne podzieliś sie z wami miomi przerówbami a mianowicie
-silnik fabryczny osiąga 10 kM zębatka zdawcza(przy silniku to 15 -o zebowa)
CO ZMIENIŁEM
Zębatka 17-o zebowa wieksza predkość przy niskich obrotach -NIE STRACIŁ NA MOCY praktycznie nic
SILNIK
zciągniete blokady z wydechu-moc -wyższa (licze na oko-nie byłem na hamowni)-odczuwalna i to znacznie-ok 2 kM
zciągniety katalizator spalin (nie wiem jak sie to fahowo nazywa)
zmodyfikowany filtr powietrzan z doładowaniem dynamicznym (znawcy -wiedzą o co chodzi)-(nie ! nie turbiny i innne rzeczy)
poszerzony "gardziel"w gaźniku o setne cześci milimetra, oraz króciec ssący kolektora dolotowego
poszerzony nieznacznie układ wydechowy(...u wyjścia spalin z cylindra
wyregulowany gaźnik
CO DAŁY MI PRZERÓBKI
-motocykl sie szybciej zbiera jest odczuwalnie silniejszy silniejszy (obstawiam cos ok 12-14 kM mocy maksymalnej-9000obr)
osiagi
efekt- 5 bieg i......
4500 obr/min ---60 km/h
6000 obr/min---75-80 mkm/h(w zaleznosci od wiatru)
7000obr/min to juz ponad 90km/h(pod lekka górkę)
Teren
mieszkam w okolicach ZAkopanego-więc teren górzysty- dodam iż korzystam w codziennej jazdy tylko z biegu 5 i NIE redukuje -nawet pod górę-dodam iz jeżdze sam.
z 1,2,3,4 korzystam tylko podczas ruszania.
silnik prosty w budowie z 2 zaworami na cylinder-rozrząd popychaczami -nie łancuszkiem kod silnika sk 156 fmi silnik hondy cg125-a raczej jego kopia o ile sie nie myle."chinczyk "ten uchodzi za BARDZO TRWAŁY -nie bede tu wiele pisał proponuje poszukać na forum goscia o ksywie "MNICH" on rometem 125 przejeździł CAŁĄ EUROPĘ nabił 65 tys km i łozysko mu padło na wale-wystarczy wtmiana łozyska.
ILE PRZEJEŻDZI CHINCZYK-ROMET -odpowiadam -w zalezności jak sie dbao sprzet(czesta wymiana oleju-ponieważ nie posiada filtra oleju tak co 3000 km-jest zalecana) przejeżdzi od 85-do 100; 120 tys km bezproblemowo!!!!!!!!!!!!
<br><hr>augustyn<br>



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
często zmieniaj olej w silniku to nic sie nie powinno zepsuc.po co kupujesz motor na kilkanascie tysięcy km?hm policz romet zetka 4 tys zł japoniec 125 najtanszy 8-10 tys zł i teraz pomysl w cenie japonca masz 2 romety ile tymi 2 motocyklami (romet zrobisz?)zakładamy 80 tys kmX2=160 tys km!Komentatorzy napisał(a):PODZIELE SIE Z WAMI UWAGAMI NA TEMAT ROMETA.A mianowicie zaczne od nazwy -jet to ROMET ZETKA 125 na prawko b kat.po zakiupie rometa (a kupiłem go 8 lipca 2015 roku) do teraz (18 wrzesnia 2015) ma "najeżdzone 4850 km -dojeżdzam nim do pracy 60 km dziennie od poniedziałku do soboty a w niedziele jeżdze o ile pogoda pozwoli na niedzielny wypad czasem jest to 50km a czasem 100 (raz wycieczka na bieszczady 400 km w 1 dzien ciagłej jazdy zatrzymanie tylko tyle co na zatankowanie zjedzenie itp)ze średnia predkościa 65-80 km. spalanie 125 -i jest na poziomie 2.2 litra na 100 km-w moim przypadku-jasda spokojna 65-80 km /h. AWARYJNOSC-bo napeno jestescie ciekawi jak spisuje sie 'chinczyk po 4850 km-odpowiadam wszystkim -NIC!!!!! ABSOLUTNIE NIC! SIE NIE ZEPSUŁO-NAWET ŻARÓWKA SIE NIE SPALIŁA.
Teraz pragne podzieliś sie z wami miomi przerówbami a mianowicie
-silnik fabryczny osiąga 10 kM zębatka zdawcza(przy silniku to 15 -o zebowa)
CO ZMIENIŁEM
Zębatka 17-o zebowa wieksza predkość przy niskich obrotach -NIE STRACIŁ NA MOCY praktycznie nic
SILNIK
zciągniete blokady z wydechu-moc -wyższa (licze na oko-nie byłem na hamowni)-odczuwalna i to znacznie-ok 2 kM
zciągniety katalizator spalin (nie wiem jak sie to fahowo nazywa)
zmodyfikowany filtr powietrzan z doładowaniem dynamicznym (znawcy -wiedzą o co chodzi)-(nie ! nie turbiny i innne rzeczy)
poszerzony "gardziel"w gaźniku o setne cześci milimetra, oraz króciec ssący kolektora dolotowego
poszerzony nieznacznie układ wydechowy(...u wyjścia spalin z cylindra
wyregulowany gaźnik
CO DAŁY MI PRZERÓBKI
-motocykl sie szybciej zbiera jest odczuwalnie silniejszy silniejszy (obstawiam cos ok 12-14 kM mocy maksymalnej-9000obr)
osiagi
efekt- 5 bieg i......
4500 obr/min ---60 km/h
6000 obr/min---75-80 mkm/h(w zaleznosci od wiatru)
7000obr/min to juz ponad 90km/h(pod lekka górkę)
Teren
mieszkam w okolicach ZAkopanego-więc teren górzysty- dodam iż korzystam w codziennej jazdy tylko z biegu 5 i NIE redukuje -nawet pod górę-dodam iz jeżdze sam.
z 1,2,3,4 korzystam tylko podczas ruszania.
silnik prosty w budowie z 2 zaworami na cylinder-rozrząd popychaczami -nie łancuszkiem kod silnika sk 156 fmi silnik hondy cg125-a raczej jego kopia o ile sie nie myle."chinczyk "ten uchodzi za BARDZO TRWAŁY -nie bede tu wiele pisał proponuje poszukać na forum goscia o ksywie "MNICH" on rometem 125 przejeździł CAŁĄ EUROPĘ nabił 65 tys km i łozysko mu padło na wale-wystarczy wtmiana łozyska.
ILE PRZEJEŻDZI CHINCZYK-ROMET -odpowiadam -w zalezności jak sie dbao sprzet(czesta wymiana oleju-ponieważ nie posiada filtra oleju tak co 3000 km-jest zalecana) przejeżdzi od 85-do 100; 120 tys km bezproblemowo!!!!!!!!!!!!
<br><hr>augustyn<br>Komentatorzy napisał(a):120 tys.życzę powodzenia i dalszych wymian od łożyska się zaczęło... Gdyby mój młody nie używał, to bym może uwierzył
To Kuźwa po co kupuję motor za kilkadziesiąt tysięcy skoro... PS jak by tak jeździć japońcem to byłby Wieczny
<br><hr>Robert<br>
PRZEJEŹDZIJ MOTOCYKLEM 125 CCM 160 TYS KM -JAPONSKIM WTEDY POGADAMY!-OCZYWISCIE BEZ NAPRAW!
KOSZTY: ROMET ZETKA 125 -CZĘŚCI SMIESZNIE NISKIE JAPONIEC- BARDZO WYSOKIE DALEJ JUZ SOBIE ODPOWIEDZ SAM.po JAK KTOS NIE POTRAFI JEŻDZIĆ TO ZEDRZE MOTOCYKL NAWET JAKBY BYŁ Z TYTANU-NIESTETY!TWÓJ MŁODY UZYWAŁ-OK!-ALE JAK UZYWAŁ?DOTARŁ GO CHOCIAŻ?-ZMIENIAŁ OLEJ CO 3 TYS KM?WIESZ?-PEWNIE NIE WIESZ!PRZYPOMNE CI ZE TEN MOTOCYKL NIE POSIADA FILTRA OLEJU WIĘC ZALECANE JEST CZĘSTA ZMIANA OLEJU.PONIEWAZ ZAUWAZ ZE WŁASNIE OLEJ CHŁODZI JAK I SMARUJE SILNIK! JESLI OLEJ BEDZIESZ ZMIENIAŁ CO 10 TYS KM TO WŁĄSNIE POJAWIAJA SIE PROBLEMY Z ŁOZYSKAMI.CO DO DUZYCH PRZEBIEGÓW ROMETA TO ODSYŁAM DO FORUM 125/250 JAK SILNIKI LONGINA 250/125 KATAUJA (CROSS) RAMA SIE ROZPADA A SILNIK DALEJ DZIAŁA!<br><hr>Tomasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dziwnym trafem ?? żadna nowość czy ślepy traf, jest to pojazd z jednej z najlepszych fabryk ( na tą chwilę ) w chinach tj. Zongshen. Ten sam motocykl jeździ po stanach pod nazwą CSC Cyclone RX3 (używany także w policji ), połowa ameryki południowej zna ten motocykl, jak pewnie wiele innych miejsc na świece, co w sumie dobrze świadczy o tej konstrukcjiKomentatorzy napisał(a):ADV250 dziwnym trafem przypomina Mińsk TRX 300i<br><hr>jas13<br>Komentatorzy napisał(a):trafne spostrzeżenie <br><hr>Rafito<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości