[Yamaha] Yamaha R1
Witam kolegeKomentatorzy napisał(a):Witam wszystkich!
Zwracam się do was z małym pytaniem, otóż jeżdżę R1 rocznik 2001 i mam następujący problem: poprzedni właściciel wyposażył motor w tłumik prawdopodobnie w ogóle nie przeznaczony do R1. Bardzo ładnie brzmi ale jest on w środku całkowicie pusty, dosłownie cienkie pudło owinięte karbonem.
Czy taki stan rzeczy może mieć jakiś wpływ na osiągi? Problem polega na tym, że motocykl rozpędza się ledwie do 260 a obrotomierz dochodzi tylko do 11.
Co może być powodem takiej dolegliwośc?i mam jedynie nadzieję, że silnik nie jest już skończony:(
<br><hr>AR1EL<br>
To że motocykl rozpędza sie do 260 to chyba nie taki najgorszy wynik Nom ale Przedewszystkim sprawdz cisnienie w kolach w przodu2,5 a tył 2,9 do tego czysty filtr powietrza i synchronizacja gazników najlepiej odrazu z czyszczeniem bo pewnie od nowości nie bylo nic robione no jak wszystko będzi eok to powodzenia Smialo powinna jechać290 moją udalo mi sie wyciągnąć 315 ale to pogoda była bezwietrzna i oponki nabite azotem i oczywiście czyszczone gazniki i synchronizacja ale tylko raz mi sie udało osiągnać ten wynik al etak to bez klopotu w granicach 290 Pozdrawiam<br><hr>Rafał86
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kupilem yamahe r1 z 2001 pare miesiecy temu jest to moj 2 motor pierwszym byl skuter;p jakies rady????<br><hr>marcin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Taki pusty wydech na pewno obniża moc motocykla! Negatywnie wpływa na prace silnika. Zużywają się zawory i inne istotne elementy.<br><hr>jacKomentatorzy napisał(a):Witam wszystkich!
Zwracam się do was z małym pytaniem, otóż jeżdżę R1 rocznik 2001 i mam następujący problem: poprzedni właściciel wyposażył motor w tłumik prawdopodobnie w ogóle nie przeznaczony do R1. Bardzo ładnie brzmi ale jest on w środku całkowicie pusty, dosłownie cienkie pudło owinięte karbonem.
Czy taki stan rzeczy może mieć jakiś wpływ na osiągi? Problem polega na tym, że motocykl rozpędza się ledwie do 260 a obrotomierz dochodzi tylko do 11.
Co może być powodem takiej dolegliwośc?i mam jedynie nadzieję, że silnik nie jest już skończony:(
<br><hr>AR1EL<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
spokojnie nie martw sie az tak tym tlumikiem, silnika raczej ci nie zdewastuje o ile jeszce masz zalozona sama koncowke!Takie rzeczy moga byc kwestia zwyklej regulacji synchronizacji gaznikow i regulacjii skladu mieszanki tego przedewszystkim!jesli tlumik ladnie gada to zostaw go w spokoju!;)ja mam model rn 04 w zeszlym sezonie rozpedzilem sie do 291 niby duzo ale powinno byc troche wiecej...potem okazalo sie ze mialem pozacierane tloczki w chamulcach przez co jechalem tak jak bym mial minimalnie wcisniety chamulec...chamulce juz zrobione sportowa pucha na tyle jeszce tylko dobre synchro i zobaczymy...Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich!
Zwracam się do was z małym pytaniem, otóż jeżdżę R1 rocznik 2001 i mam następujący problem: poprzedni właściciel wyposażył motor w tłumik prawdopodobnie w ogóle nie przeznaczony do R1. Bardzo ładnie brzmi ale jest on w środku całkowicie pusty, dosłownie cienkie pudło owinięte karbonem.
Czy taki stan rzeczy może mieć jakiś wpływ na osiągi? Problem polega na tym, że motocykl rozpędza się ledwie do 260 a obrotomierz dochodzi tylko do 11.
Co może być powodem takiej dolegliwośc?i mam jedynie nadzieję, że silnik nie jest już skończony:(
<br><hr>AR1EL<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Koledzy dzis sie wrecz kluciłem z kolega ze r1 99 rok z przelotowym wydechem, ma lepsze przyspieszenie od zx9r z 2001 (całosc seria) co o tym myslicie? kto miał racje jedynka ma lepsze przyspieszenie czy 9 ?
pozdrawiam <br><hr>dragster
pozdrawiam <br><hr>dragster
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kolega miał podobny problemos z obrotomiezem i prubował róznych zeczy a okazało się ze była wilgoć gdzies w inastalacjiKomentatorzy napisał(a):Witam!Od niedawna jestem posiadaczem r1 rn04 z rocznika 01 mam problem z obrotomierzem...tzn. po przekreceniu kluczyka ale jeszce bez uruchamiania silnika wskazowka po chwili sama wystrzela w gore do 7 tys.obr. i opada i tak co chwile po zapaleniu jest troche lepiej jednak bywa i tak ze przestaje calkiem dzialac albo zawiesza sie na np na 10tys.obr.wiem ze nie jest to wina silnika bo ten chodzi wzorowo problem dotyczy licznika i tu moje pytanie do osob ktore wiedza o co chodzi czy to jakas meczaniczna usterka nie do naprawienia czy moze wina jakiegos czujnika????prosze o pomoc...z gory dziekuje i pozdrawiam !!!<br><hr>PROBLEM Z LICZNIKIEM<br>Komentatorzy napisał(a):Witam! Z tego co wiem to sie nazywa restart obrotomierza i u mnie tez tak sie robi tylko wszytko trawa doslowanie 2/3 sekundy... sprawdz bezpieczniki moze cos ci sie poluzowalo . <br><hr>Nik@n<br>Komentatorzy napisał(a):wiec "restart"mam w pozadku!trfa to tak jak napisales 2-3sec chodzimi o to co dzieje sie potem bezpieczniki sa ok...co to moze wiec byc???????<br><hr>łopoty z licznikiem<br>
lub w samym liczniku tego to niewie, to moze byc spowodowane umyciem motocykla lub poprostu postawieniem go do zimnego garazu i WILGOĆ swoje juz zrobi <br><hr>maniek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przegląg, biezniaKomentatorzy napisał(a):kupilem yamahe r1 z 2001 pare miesiecy temu jest to moj 2 motor pierwszym byl skuter;p jakies rady????<br><hr>marcin<br>



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak jak juz wczesniej ktos pisal sprawdz exup u mnie tylko zacierala sie linka i silniczek nie mial sily jej ruszyc wystarczylo ja zmienic i juz jest OKKomentatorzy napisał(a):Witam!Od niedawna jestem posiadaczem r1 rn04 z rocznika 01 mam problem z obrotomierzem...tzn. po przekreceniu kluczyka ale jeszce bez uruchamiania silnika wskazowka po chwili sama wystrzela w gore do 7 tys.obr. i opada i tak co chwile po zapaleniu jest troche lepiej jednak bywa i tak ze przestaje calkiem dzialac albo zawiesza sie na np na 10tys.obr.wiem ze nie jest to wina silnika bo ten chodzi wzorowo problem dotyczy licznika i tu moje pytanie do osob ktore wiedza o co chodzi czy to jakas meczaniczna usterka nie do naprawienia czy moze wina jakiegos czujnika????prosze o pomoc...z gory dziekuje i pozdrawiam !!!<br><hr>PROBLEM Z LICZNIKIEM<br>
Z tego co sie dowiedzialem to obrotomiez pokazuje jakies bledy odchyleniem wskazowki,czyli pod kazdymi obrotami cos jest,a pod 7000 jest wlasnie exup.POWODZENIA<br><hr>RAFCZYK
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam R1 z tego roku i nie mam awaryjnych moze masz jakis alarm o ktorym nie wiesz,albo jakies zwarcie na instalacji<br><hr>rafczykKomentatorzy napisał(a):jak wyłączyć awaryjne przy yamaha r1 2001!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam kolege Tak sie składa że RN04 nie ma awaryjnych jesli u ciebie sa to pewnei coś ci robi zwarcie w przelączniky albo na polączeniu z przerywaczem No albo poprostu jakis pasjonat wielce znawca coś sie bawił i niebardzo mu to wyszlo Znam wielu takich co bawia sie w mechanika niemając kompletnie pojecia co to jest kompresja ,bieg jalowy, itp a sami coś naprawiaja moze poprostu ktoś nie wiedział gdzie palce wepchnąć i bawil sie w motocyklu zamiast wsadzić sobie w (...)Komentatorzy napisał(a):jak wyłączyć awaryjne przy yamaha r1 2001!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br>Komentatorzy napisał(a):mam R1 z tego roku i nie mam awaryjnych moze masz jakis alarm o ktorym nie wiesz,albo jakies zwarcie na instalacji<br><hr>rafczyk<br>
Tak czy tak popatrz w przelÄ…cznik i w przerywacz przy polaczeniach Pozdrawiam<br><hr>Peler1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wersja USA ma awaryjne.<br><hr>dragsterKomentatorzy napisał(a):jak wyłączyć awaryjne przy yamaha r1 2001!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br>Komentatorzy napisał(a):mam R1 z tego roku i nie mam awaryjnych moze masz jakis alarm o ktorym nie wiesz,albo jakies zwarcie na instalacji<br><hr>rafczyk<br>Komentatorzy napisał(a):Witam kolege Tak sie składa że RN04 nie ma awaryjnych jesli u ciebie sa to pewnei coś ci robi zwarcie w przelączniky albo na polączeniu z przerywaczem No albo poprostu jakis pasjonat wielce znawca coś sie bawił i niebardzo mu to wyszlo Znam wielu takich co bawia sie w mechanika niemając kompletnie pojecia co to jest kompresja ,bieg jalowy, itp a sami coś naprawiaja moze poprostu ktoś nie wiedział gdzie palce wepchnąć i bawil sie w motocyklu zamiast wsadzić sobie w (...)
Tak czy tak popatrz w przelÄ…cznik i w przerywacz przy polaczeniach Pozdrawiam<br><hr>Peler1<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam zx9r z 01 roku i mysle ze r1 moze sie schowac przy tym cudenku. Jadac z kobieta zrobilem ostatnio r1.<br><hr>zx9rKomentatorzy napisał(a):Koledzy dzis sie wrecz kluciłem z kolega ze r1 99 rok z przelotowym wydechem, ma lepsze przyspieszenie od zx9r z 2001 (całosc seria) co o tym myslicie? kto miał racje jedynka ma lepsze przyspieszenie czy 9 ?
pozdrawiam <br><hr>dragster<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hondy maja nabardziej wytrwale silniki i robia najwieksze przebiegi pomiedzy serwisami. <br><hr>zx9rKomentatorzy napisał(a):WItam. Mam takie pytanie. Posiadam ZX750J i chcialbym kupic jakies inne moto. Mysle nad GSXR k1 750 , Yamaha R1 , Honda CBR 929Chodzi mi o stabilnosc , awaryjnosc i jak wyglada servis ( ktory jest drozszy w servisowaniu ) , ktory z podanych moto jest godny uwagi.<br><hr>K.R.I.S<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam serdecznie:)
Osobiście sam musisz sobie postawić pytanie czego szukasz Bo widze ze jak wszyscy chcial być coś zadowalającego w 100% no ale niestety nie ma tak żeby wszystko pasowalo jak we snie bo jak chesz coś dobrego to i cena jest inna jesli chcesz poszaleć to proponuje Yamahe r1 dobrze sie prowadzi ten motocykl kocha zakrety ale koszty exsploatacji sa troszke drozsze niż przy hondzie mysle ze warte ceny no i jeszcze to ze pieta ahillesowa yamahy jest skrzynia biegow jesli jeździsz na gumie to po pewnym czasie będzie to zwiazane z naprawą Ale jesli chesz pojeździć na 2kołach to bardzo polecam. Napewno godna uwagi jest też CBR Moze troszke jej brakuje do r1 ale napewno jesli chodzi o awaryjność wytrzymalość przebiegu itd to jest lepsza i mniej kosztuje utrzymanie Suzuki to bynajmniej u mnie odpada i nie brał bym pod uwage Jesli chodzi o dobry a tanszy motocykl to CBR polecam napewno nie będziesz załował a jesli naprawde kochasz motocykle i cena utrzymania serwisu itp nie gra roli to polecam Yamahe R1 RN12 Ale mowie ze sam musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytan czego oczekujesz od motocykla Jak jeździsz i do czego ci potrzebny ten motocykl Ja mam R1 i nie załuję ale jesli nie jedziesz na tor wyscigowy to smialo wystarczy CBR dam ci link do strony na ktorej masz opis ze warta jest zakupu Mowie o CBR <a href="http://www.fireblade.pl" target="blank" class="link">www.fireblade.pl</a> pozdrawiam goraco<br><hr>Peler1<br>Komentatorzy napisał(a):Witam. Dzieki za konkretny opis. Chyba tak zrobie i kupie CBR 929 w bialo-zoltym malowaniu bardzo mi sie podoba. Wiesz z tego co czytalem i od ludzi co maja CBR to hondy maja najwytrzyalsze silniki na ktory mozna bardzo dlugo polatać. Zas co do servisu to mialem na mysli cene czesciObecna kawe co mam servisuje bo na tym nigdy nie oszczedzam kasy cena czesci jest stosunkowo niska. Zas jakbym kupil Yamahe to servis mam firmowy YAMAHY 30 km od mojego mojego zameiszkania. Przemysle to jescze ale stosunkowo nastawiony jestem na CBR 929
<br><hr>K.R.I.S<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżeli w R1 wszystko bedzie dobrze Np sprawne tłoczki hamlulcowe bo niekiedy zapieczone nie pozwalają osiągnąc prawidłowych przyśpieszen i predkości max no i wiadomo ciśnienie w kołach a i czysty filtr powietrza to Kawaśka nie ma szans:) a wiem bo już testowałem z kumplem Tyle że moja Yamaha jest z 2001 roku Nie wiem czy pierwsza generacja tak samo jedzie ale myslę że powinna dawać radeKomentatorzy napisał(a):Koledzy dzis sie wrecz kluciłem z kolega ze r1 99 rok z przelotowym wydechem, ma lepsze przyspieszenie od zx9r z 2001 (całosc seria) co o tym myslicie? kto miał racje jedynka ma lepsze przyspieszenie czy 9 ?
pozdrawiam <br><hr>dragster<br>Komentatorzy napisał(a):mam zx9r z 01 roku i mysle ze r1 moze sie schowac przy tym cudenku. Jadac z kobieta zrobilem ostatnio r1.<br><hr>zx9r<br>
Czekam NA odpowiedz rezultatów<br><hr>Peler1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżeli w R1 wszystko bedzie dobrze Np sprawne tłoczki hamlulcowe bo niekiedy zapieczone nie pozwalają osiągnąc prawidłowych przyśpieszen i predkości max no i wiadomo ciśnienie w kołach a i czysty filtr powietrza to Kawaśka nie ma szans:) a wiem bo już testowałem z kumplem Tyle że moja Yamaha jest z 2001 roku Nie wiem czy pierwsza generacja tak samo jedzie ale myslę że powinna dawać radeKomentatorzy napisał(a):Koledzy dzis sie wrecz kluciłem z kolega ze r1 99 rok z przelotowym wydechem, ma lepsze przyspieszenie od zx9r z 2001 (całosc seria) co o tym myslicie? kto miał racje jedynka ma lepsze przyspieszenie czy 9 ?
pozdrawiam <br><hr>dragster<br>Komentatorzy napisał(a):mam zx9r z 01 roku i mysle ze r1 moze sie schowac przy tym cudenku. Jadac z kobieta zrobilem ostatnio r1.<br><hr>zx9r<br>
Czekam NA odpowiedz rezultatów<br><hr>Peler1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cześć mam podobny problem, moja rn04 też ledwo dochodzi do 260, i nie chce kręcić powyżej 11 tyś, udalo ci się rozwiązać ten problem?<br><hr>r1Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich!
Zwracam się do was z małym pytaniem, otóż jeżdżę R1 rocznik 2001 i mam następujący problem: poprzedni właściciel wyposażył motor w tłumik prawdopodobnie w ogóle nie przeznaczony do R1. Bardzo ładnie brzmi ale jest on w środku całkowicie pusty, dosłownie cienkie pudło owinięte karbonem.
Czy taki stan rzeczy może mieć jakiś wpływ na osiągi? Problem polega na tym, że motocykl rozpędza się ledwie do 260 a obrotomierz dochodzi tylko do 11.
Co może być powodem takiej dolegliwośc?i mam jedynie nadzieję, że silnik nie jest już skończony:(
<br><hr>AR1EL<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
**** bo moja R1 z usa nie ma albo nie wiem jak sie wlancza te swiatla jesli ktos wie to prosze o odp<br><hr>bubuKomentatorzy napisał(a):jak wyłączyć awaryjne przy yamaha r1 2001!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br>Komentatorzy napisał(a):mam R1 z tego roku i nie mam awaryjnych moze masz jakis alarm o ktorym nie wiesz,albo jakies zwarcie na instalacji<br><hr>rafczyk<br>Komentatorzy napisał(a):Witam kolege Tak sie składa że RN04 nie ma awaryjnych jesli u ciebie sa to pewnei coś ci robi zwarcie w przelączniky albo na polączeniu z przerywaczem No albo poprostu jakis pasjonat wielce znawca coś sie bawił i niebardzo mu to wyszlo Znam wielu takich co bawia sie w mechanika niemając kompletnie pojecia co to jest kompresja ,bieg jalowy, itp a sami coś naprawiaja moze poprostu ktoś nie wiedział gdzie palce wepchnąć i bawil sie w motocyklu zamiast wsadzić sobie w (...)
Tak czy tak popatrz w przelącznik i w przerywacz przy polaczeniach Pozdrawiam<br><hr>Peler1<br>Komentatorzy napisał(a):wersja USA ma awaryjne.<br><hr>dragster<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):**** bo moja R1 z usa nie ma albo nie wiem jak sie wlancza te swiatla jesli ktos wie to prosze o odp<br><hr>bubuKomentatorzy napisał(a):jak wyłączyć awaryjne przy yamaha r1 2001!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br>Komentatorzy napisał(a):mam R1 z tego roku i nie mam awaryjnych moze masz jakis alarm o ktorym nie wiesz,albo jakies zwarcie na instalacji<br><hr>rafczyk<br>Komentatorzy napisał(a):Witam kolege Tak sie składa że RN04 nie ma awaryjnych jesli u ciebie sa to pewnei coś ci robi zwarcie w przelączniky albo na polączeniu z przerywaczem No albo poprostu jakis pasjonat wielce znawca coś sie bawił i niebardzo mu to wyszlo Znam wielu takich co bawia sie w mechanika niemając kompletnie pojecia co to jest kompresja ,bieg jalowy, itp a sami coś naprawiaja moze poprostu ktoś nie wiedział gdzie palce wepchnąć i bawil sie w motocyklu zamiast wsadzić sobie w (...)
Tak czy tak popatrz w przelącznik i w przerywacz przy polaczeniach Pozdrawiam<br><hr>Peler1<br>Komentatorzy napisał(a):wersja USA ma awaryjne.<br><hr>dragster<br>
Moj kolega ma Yamahe R1 ale nie wiem czy tak juz było zrobine czy ktoś cos grzebał w niej wczesniej, ale w niej awaryjne włancza sie poprzez wlaczenie kierunka w lewo a nastepnie w prawo i swiecą... Sprawdz...
- Daywid
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 22/2/2009, 21:50
- Lokalizacja: Kielce
Witam
Posiadam Yamahe R1 z 2003r
Musze powiedziec ze R1 to R1 teraz juz mysle o modelu z 2006r
Pozdrawiammm<br><hr>R1!!!!!

Musze powiedziec ze R1 to R1 teraz juz mysle o modelu z 2006r
Pozdrawiammm<br><hr>R1!!!!!
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości