[KTM EXC 450] KTM EXC 450 2006 - oleje, paliwo i.....
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[KTM EXC 450] KTM EXC 450 2006 - oleje, paliwo i.....
Dyskusja na temat: KTM EXC 450 2006 - oleje, paliwo i... ogień!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM EXC 450 2006 - oleje, paliwo i... ogień!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM EXC 450 2006 - oleje, paliwo i... ogień!
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadza się, główne zastosowanie - agroturystyka;)<br><hr>JacoKomentatorzy napisał(a):pff... KTM, co to jest?
"KTM przy Hondzie wygląda jak sprzęt rolniczy"<br><hr>red<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przy jakiej Hondzie? - możesz pokazać mi homologowaną 450 od Hondy? <br><hr>LC4 WroKomentatorzy napisał(a):pff... KTM, co to jest?
"KTM przy Hondzie wygląda jak sprzęt rolniczy"<br><hr>red<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
^^tak samo jak Twoja wsk...Komentatorzy napisał(a):pff... KTM, co to jest?
"KTM przy Hondzie wygląda jak sprzęt rolniczy"<br><hr>red<br>
ProszÄ™ jeszcze o test LC4

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
taa, prasowany ryż zawsze jest najlepszy...Komentatorzy napisał(a):pff... KTM, co to jest?
"KTM przy Hondzie wygląda jak sprzęt rolniczy"<br><hr>red<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
akurat testowałem homologowaną honde połówke. CRF 450 X. moim zdaniem wymieka przy ktmie. duzo mniej wytrzymała. byle zaniedbanie i od razu moto staje z wybuchnietym silnikiem. ja mam w kacie prawie 500 mth najechane na oryginalnym tłoczku,. honda moze mi tyłek lizac
co do mocy crfka lepiej rwie z dołu. ale przy srednich prędkosciach kat jest elastyczniejszy
<br><hr>henio12323


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To prawda. CRFa jest za mocno sprężona i wyżyłowana, za mocna a przez to wymaga czułej opieki, z małą 250 jest jeszcze gorzej. Enduro to tylko 2T:) <br><hr>ProwlerKomentatorzy napisał(a):akurat testowałem homologowaną honde połówke. CRF 450 X. moim zdaniem wymieka przy ktmie. duzo mniej wytrzymała. byle zaniedbanie i od razu moto staje z wybuchnietym silnikiem. ja mam w kacie prawie 500 mth najechane na oryginalnym tłoczku,. honda moze mi tyłek lizacco do mocy crfka lepiej rwie z dołu. ale przy srednich prędkosciach kat jest elastyczniejszy
<br><hr>henio12323<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, mam pytanie, a mianowicie myśle o przesiadce z sv650 na takiego właśnie ktm, na motorach jeżdżę od trzech lat, zdarzało mi się latać na xt600, pytanie brzmi czy sobie poradzę na takim sprzęcie?
Czy ma ktoś może porównanie do xt-ka albo do suzi?<br><hr>duży
Czy ma ktoś może porównanie do xt-ka albo do suzi?<br><hr>duży
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wg mnie takKomentatorzy napisał(a):Witam, mam pytanie, a mianowicie myśle o przesiadce z sv650 na takiego właśnie ktm, na motorach jeżdżę od trzech lat, zdarzało mi się latać na xt600, pytanie brzmi czy sobie poradzę na takim sprzęcie?
Czy ma ktoś może porównanie do xt-ka albo do suzi?<br><hr>duży<br>




- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie ma umiejętności wrodzonych, są tylko ten nabyte, wytrenowane. Ja bym nie zaczynał od 450 bo to straszna petarda. Amator nie pojedzie tym szybciej niż na 250, chyba że po równej drodze. Lepiej zacząć od 250-300 w czteropaku, a najlepiej od 125-200 w dwupaku! Dwusuwy rządzą w enduro!:)<br><hr>StrączekKomentatorzy napisał(a):Witam, mam pytanie, a mianowicie myśle o przesiadce z sv650 na takiego właśnie ktm, na motorach jeżdżę od trzech lat, zdarzało mi się latać na xt600, pytanie brzmi czy sobie poradzę na takim sprzęcie?
Czy ma ktoś może porównanie do xt-ka albo do suzi?<br><hr>duży<br>Komentatorzy napisał(a):wg mnie takktm to dziwny motor
jest wytrzymały mocny ale zarazem prowadzi sie jak szmata. sam przesiadłem sie na 525 po roku na cr 250. róznica spora. ale moto mnie nie poniewiera aż tak. gdy chce odkrecam manete i idzie jak burza - jak chce popyrkac po mieście to też sie da
jest łatwy w prowadzeniu po prostu. jednak po sv i kilka razy XT masz pewnie niewiele doswiadczenia w terenie wiec musiał byś pomału podszkolić skilla i w terenie szczerze mówiąc mógłbys miec problem z opanowaniem. no ale to tez zalezy od umiejetnosci wrodzonych
<br><hr>henio12323<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja się przesiadłem z TDM 900 na DR-Z 400e. Może to nie KTM, ale myślę że Kata też bym ogarnął, na pewno nie 525, ale 450 powinno się udać. Kwestia tego ile masz oleju w głowie...<br><hr>kamusialKomentatorzy napisał(a):Witam, mam pytanie, a mianowicie myśle o przesiadce z sv650 na takiego właśnie ktm, na motorach jeżdżę od trzech lat, zdarzało mi się latać na xt600, pytanie brzmi czy sobie poradzę na takim sprzęcie?
Czy ma ktoś może porównanie do xt-ka albo do suzi?<br><hr>duży<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zalezy do czego bedziesz uzywac crossowki/enduro. Jesli do zawodow to 250 4t - spokojnie Ci wystarczy. Jesli do jazdy po szutrach i czasem przez las- to DR400/EXC400/WR400/436 wystarczy w zupelnosci. Roznica jest zasadnicza-obsluga i zywotnosc. W 400tce nie musisz tak czesto robic "obslugi" (filtr powietrza, wymiania oleju, zawory, zestawy napedowe etc). Wiec taka 400 sprawi Ci wiecej przyjemnosci z jazdy- a nie grzebania w moto. Poza tym wyczynowe 450thi i 250tki sa wyzylowane- wiec wymiana tlokow, korb lancuszkow odbywa sie bardzo czesto. Oczywiscie, mozesz podejsc do tego jak typowy Amerykanin i podejsc do tematu na zasadzie " Just because I can" i kupisz sobie wyczynowe enduro, ktorym bedziesz jezdzic na grzyby. Choc jak wiesz jazda po lesie jest zabroniona- i wg mnie totalna glupota- bo ani sie niczego nie nauczysz-a do tego jak sie owiniesz wokol drzewa-to tez srednia przyjemnosc. PozdrKomentatorzy napisał(a):Witam, mam pytanie, a mianowicie myśle o przesiadce z sv650 na takiego właśnie ktm, na motorach jeżdżę od trzech lat, zdarzało mi się latać na xt600, pytanie brzmi czy sobie poradzę na takim sprzęcie?
Czy ma ktoś może porównanie do xt-ka albo do suzi?<br><hr>duży<br>
<br><hr>diddy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
fajne są te opowieści dziwnej treści o niezawodności Kiepskiego Terenowego Motocykla lubię się pośmiać z takich bajek, najlepsze są te które winią właściciela za zły serwis, no faktycznie pękające cylindry czy tryby ze skrzyni biegów spuszczone z olejem po pierwszym treningu to na pewno zaniedbanie właścicieli, japońce 20lat temu po pijaku lepsze motocykle produkowali, KTM to może i jest dobry w katalogu z danymi ale wagę to mieli popsutą <br><hr>Każdy Trening Mechanika
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sam mam EXC 525 2006 SM - maszynka super nie ma co porownywac do japoncow. jesli juz kupowac to: Honda jako kosiarka, Yamaha jako cymbalki a KTM - Kocham Ten Motocykl.pozdro:)<br><hr>wodzu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wage to Yamaha ma popsuta skoro aluminiowa rama w wr 450 gotowej do jazdy wazy ponad 123kg a stalowy KTM 122kg...wiec najpierw sie zastanow co piszesz<br><hr>PrezesKomentatorzy napisał(a):fajne są te opowieści dziwnej treści o niezawodności Kiepskiego Terenowego Motocykla lubię się pośmiać z takich bajek, najlepsze są te które winią właściciela za zły serwis, no faktycznie pękające cylindry czy tryby ze skrzyni biegów spuszczone z olejem po pierwszym treningu to na pewno zaniedbanie właścicieli, japońce 20lat temu po pijaku lepsze motocykle produkowali, KTM to może i jest dobry w katalogu z danymi ale wagę to mieli popsutą <br><hr>Każdy Trening Mechanika<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
KTM nie ma co porownywac do Yamahy.coraz wiecej ludzi siada na KTM.<br><hr>...Komentatorzy napisał(a):A jak porównacie kata do Yamhay wr 450?<br><hr>nowy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
KTM - Ku*ewsko Twardy Motocykl
i to się sprawdza w przypadku każdej maszyny z Mattighofen ;D<br><hr>maan
i to się sprawdza w przypadku każdej maszyny z Mattighofen ;D<br><hr>maan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości