[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia] Cedzior –
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia] Cedzior –
Dyskusja na temat: Cedzior – najlepszy polski customowy streetfighter
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Cedzior – najlepszy polski customowy streetfighter
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Cedzior – najlepszy polski customowy streetfighter
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widać ze dużo kasy w ten sprzęt jest włożone. Tyle że tak miedzy Bogiem a prawdą to jakiegoś specjalnego zamysłu w tym nie widać. Kotlet z PJP dużo lepszy efekt osiągnął w swoim Technoracerze przy użyciu mniejszych środków.<br><hr>Bim
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tylko, że Kotlet robił Technoracera na oryginalnej ramie od "olejaka" i miał mase sponsorów. To dwie istotne sprawy. Są gusta i guściki, a o tym sie nie dyskutuje, ale dla mnie Cedzior jest bardziej oryginalny.<br><hr>CypressKomentatorzy napisał(a):Widać ze dużo kasy w ten sprzęt jest włożone. Tyle że tak miedzy Bogiem a prawdą to jakiegoś specjalnego zamysłu w tym nie widać. Kotlet z PJP dużo lepszy efekt osiągnął w swoim Technoracerze przy użyciu mniejszych środków.<br><hr>Bim<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tylko, że Kotlet robił Technoracera na oryginalnej ramie od "olejaka" i miał mase sponsorów. To dwie istotne sprawy. Są gusta i guściki, a o tym sie nie dyskutuje, ale dla mnie Cedzior jest bardziej oryginalny.<br><hr>CypressKomentatorzy napisał(a):Widać ze dużo kasy w ten sprzęt jest włożone. Tyle że tak miedzy Bogiem a prawdą to jakiegoś specjalnego zamysłu w tym nie widać. Kotlet z PJP dużo lepszy efekt osiągnął w swoim Technoracerze przy użyciu mniejszych środków.<br><hr>Bim<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakie gusta i guściciki? Przypatrz się zdjęciom, silnik w tym sprzęcie nie jest nawet porządnie umyty. To jest zbieranina drogich części i tyle. Pewnie robi wrażanie, ale do Caferacera (który powstał podejrzewam, za mniejsze pieniądze) nie ma startu nawet. Wiec nie wiem kto prowadził ten konkurs na tym Ślunsku.<br><hr>BimKomentatorzy napisał(a):Widać ze dużo kasy w ten sprzęt jest włożone. Tyle że tak miedzy Bogiem a prawdą to jakiegoś specjalnego zamysłu w tym nie widać. Kotlet z PJP dużo lepszy efekt osiągnął w swoim Technoracerze przy użyciu mniejszych środków.<br><hr>Bim<br>Komentatorzy napisał(a):Tylko, że Kotlet robił Technoracera na oryginalnej ramie od "olejaka" i miał mase sponsorów. To dwie istotne sprawy. Są gusta i guściki, a o tym sie nie dyskutuje, ale dla mnie Cedzior jest bardziej oryginalny.<br><hr>Cypress<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czytając komentarze na temat "CEDZIORA" można odnieś jedno wrażenie, są one pisane przez grupę krytykantów zasiedziałych przy swoich komputerach, którzy sprawę budowy motocykli znają tylko z programów oglądanych na Di......y.
Chora amibicja nie pozwala im wypowiedzieć słów uznania dla ludzi, którzy w polskich warunkach wykonują motocykle o światowej klasie.
Wynika to pewnie również z faktu, że motocykle typu " STREETFIGHTER" nie są w naszym kraju tak popularne jak "CUSTOMY" ale takie projekty jak np. "CEDZIOR" mają szansę zmienić ten zawęrzony pogląd na osiągnięcia Polaków trudniących się budową unikalnych motocykli.
Ze swojej strony składam WIELKIE gratulacje wszystkim, którzy przyczynili sie do powstania tego cudeńka i mam nadzieję, że na tym sie nie skończy - CZEKAMY NA WIĘCEJ........................<br><hr>r2r
Chora amibicja nie pozwala im wypowiedzieć słów uznania dla ludzi, którzy w polskich warunkach wykonują motocykle o światowej klasie.
Wynika to pewnie również z faktu, że motocykle typu " STREETFIGHTER" nie są w naszym kraju tak popularne jak "CUSTOMY" ale takie projekty jak np. "CEDZIOR" mają szansę zmienić ten zawęrzony pogląd na osiągnięcia Polaków trudniących się budową unikalnych motocykli.
Ze swojej strony składam WIELKIE gratulacje wszystkim, którzy przyczynili sie do powstania tego cudeńka i mam nadzieję, że na tym sie nie skończy - CZEKAMY NA WIĘCEJ........................<br><hr>r2r
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mnie sie podoba! I co zabronisz mi? Potrafisz zrobić chociaż takie coś jak Kotlet czy potrafisz siedzieć tylko na czterech literach i krytykować? Chyba, że masz jakieś powiązania z panem Kotletem...<br><hr>CypressKomentatorzy napisał(a):Widać ze dużo kasy w ten sprzęt jest włożone. Tyle że tak miedzy Bogiem a prawdą to jakiegoś specjalnego zamysłu w tym nie widać. Kotlet z PJP dużo lepszy efekt osiągnął w swoim Technoracerze przy użyciu mniejszych środków.<br><hr>Bim<br>Komentatorzy napisał(a):Tylko, że Kotlet robił Technoracera na oryginalnej ramie od "olejaka" i miał mase sponsorów. To dwie istotne sprawy. Są gusta i guściki, a o tym sie nie dyskutuje, ale dla mnie Cedzior jest bardziej oryginalny.<br><hr>Cypress<br>Komentatorzy napisał(a):Jakie gusta i guściciki? Przypatrz się zdjęciom, silnik w tym sprzęcie nie jest nawet porządnie umyty. To jest zbieranina drogich części i tyle. Pewnie robi wrażanie, ale do Caferacera (który powstał podejrzewam, za mniejsze pieniądze) nie ma startu nawet. Wiec nie wiem kto prowadził ten konkurs na tym Ślunsku.<br><hr>Bim<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie zabronię. Wyrażam jedynie swoje zdanie. Mi też się ogólnie podoba, jest tylko kilka "ale" dla których uważam, że nazywanie tego sprzętu najlepszym SF w Polsce po prostu na wyrost.<br><hr>BimKomentatorzy napisał(a):Widać ze dużo kasy w ten sprzęt jest włożone. Tyle że tak miedzy Bogiem a prawdą to jakiegoś specjalnego zamysłu w tym nie widać. Kotlet z PJP dużo lepszy efekt osiągnął w swoim Technoracerze przy użyciu mniejszych środków.<br><hr>Bim<br>Komentatorzy napisał(a):Tylko, że Kotlet robił Technoracera na oryginalnej ramie od "olejaka" i miał mase sponsorów. To dwie istotne sprawy. Są gusta i guściki, a o tym sie nie dyskutuje, ale dla mnie Cedzior jest bardziej oryginalny.<br><hr>Cypress<br>Komentatorzy napisał(a):Jakie gusta i guściciki? Przypatrz się zdjęciom, silnik w tym sprzęcie nie jest nawet porządnie umyty. To jest zbieranina drogich części i tyle. Pewnie robi wrażanie, ale do Caferacera (który powstał podejrzewam, za mniejsze pieniądze) nie ma startu nawet. Wiec nie wiem kto prowadził ten konkurs na tym Ślunsku.<br><hr>Bim<br>Komentatorzy napisał(a):Mnie sie podoba! I co zabronisz mi? Potrafisz zrobić chociaż takie coś jak Kotlet czy potrafisz siedzieć tylko na czterech literach i krytykować? Chyba, że masz jakieś powiązania z panem Kotletem...<br><hr>Cypress<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mix zdjec:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=agqrw8cKs5A" target="blank" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=agqrw8cKs5A</a>
Hostessy:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=1FhIvrFNKKA" target="blank" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=1FhIvrFNKKA</a>
Skoki na rowerze nad Hostessami:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=lu4k5DKQlfU" target="blank" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=lu4k5DKQlfU</a>
Grupa taneczna
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NEi2aGhDTP4" target="blank" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=NEi2aGhDTP4</a>
Pokaz Trialu:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=A0pPGprdQ-Y" target="blank" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=A0pPGprdQ-Y</a><br><hr>sebek
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=agqrw8cKs5A" target="blank" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=agqrw8cKs5A</a>
Hostessy:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=1FhIvrFNKKA" target="blank" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=1FhIvrFNKKA</a>
Skoki na rowerze nad Hostessami:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=lu4k5DKQlfU" target="blank" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=lu4k5DKQlfU</a>
Grupa taneczna
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NEi2aGhDTP4" target="blank" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=NEi2aGhDTP4</a>
Pokaz Trialu:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=A0pPGprdQ-Y" target="blank" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=A0pPGprdQ-Y</a><br><hr>sebek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No, zawsze można było przyjechać i wygrać. Mistrzostwa były otwarte, każdy mógł zgłosić motocykl. Widać spośród z tych, które brały udział w konkursie zdobył najwyższe uznanie. Natomiast opowiadanie, że motocykl jest bez pomysłu a tylko wsadzone jest dużo kasy, to trochę niedorzeczne jest. Tym bardziej, że pewnie nie widziałeś go na żywo.Komentatorzy napisał(a):Widać ze dużo kasy w ten sprzęt jest włożone. Tyle że tak miedzy Bogiem a prawdą to jakiegoś specjalnego zamysłu w tym nie widać. Kotlet z PJP dużo lepszy efekt osiągnął w swoim Technoracerze przy użyciu mniejszych środków.<br><hr>Bim<br>Komentatorzy napisał(a):Tylko, że Kotlet robił Technoracera na oryginalnej ramie od "olejaka" i miał mase sponsorów. To dwie istotne sprawy. Są gusta i guściki, a o tym sie nie dyskutuje, ale dla mnie Cedzior jest bardziej oryginalny.<br><hr>Cypress<br>Komentatorzy napisał(a):Jakie gusta i guściciki? Przypatrz się zdjęciom, silnik w tym sprzęcie nie jest nawet porządnie umyty. To jest zbieranina drogich części i tyle. Pewnie robi wrażanie, ale do Caferacera (który powstał podejrzewam, za mniejsze pieniądze) nie ma startu nawet. Wiec nie wiem kto prowadził ten konkurs na tym Ślunsku.<br><hr>Bim<br>Komentatorzy napisał(a):Mnie sie podoba! I co zabronisz mi? Potrafisz zrobić chociaż takie coś jak Kotlet czy potrafisz siedzieć tylko na czterech literach i krytykować? Chyba, że masz jakieś powiązania z panem Kotletem...<br><hr>Cypress<br>Komentatorzy napisał(a):Nie zabronię. Wyrażam jedynie swoje zdanie. Mi też się ogólnie podoba, jest tylko kilka "ale" dla których uważam, że nazywanie tego sprzętu najlepszym SF w Polsce po prostu na wyrost.<br><hr>Bim<br>
Zdrówka<br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pomijam wyglad bo to jest kwestia gustu. Ale jezeli chodzi o wlasnosci jezdne, geometrie, czy ergonomie, to mialbym duze zastrzezenia. Budowanie motocykla to sztab ludzi od inzynierow po kierowcow testowych. Stwierdzenie "kat glowki jest miedzy GSXR a Hayabusa" jest dla mnie smieszne bo to sie ma nijak do budowy motocykla.
Pozdrawiam
ps. wybaczcie brak polskich znakow.<br><hr>OBSERWATOR
Pozdrawiam
ps. wybaczcie brak polskich znakow.<br><hr>OBSERWATOR
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czytaj uważnie tekst,bo kąt główki ramy a rozstaw osi to dwie różne rzeczy<br><hr>q12sKomentatorzy napisał(a):Pomijam wyglad bo to jest kwestia gustu. Ale jezeli chodzi o wlasnosci jezdne, geometrie, czy ergonomie, to mialbym duze zastrzezenia. Budowanie motocykla to sztab ludzi od inzynierow po kierowcow testowych. Stwierdzenie "kat glowki jest miedzy GSXR a Hayabusa" jest dla mnie smieszne bo to sie ma nijak do budowy motocykla.
Pozdrawiam
ps. wybaczcie brak polskich znakow.<br><hr>OBSERWATOR<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Prawda jest taka, że jest to sprzęt łamiący kanony streetfighter'a w naszym kraju, gdzie do tej pory budowało się jedynie na oryginalnych ramach (o ich wytrzymałości w stunt niech wypowie się ktoś upoważniony, proponuję może coś o ramach R-1). Myślę, że to nareszczie zacznie się zmieniać, a dwa reflektory + wahacz VFR
+ kilka świecidełek powoli zaczną przechodzić do działu "classic", czas już na to. Ten motocykl jest pierwszy, może to bobudzi konkurencje i zacznie się ciekawie.<br><hr>posiadacz sprzęta z działu "classic"
+ kilka świecidełek powoli zaczną przechodzić do działu "classic", czas już na to. Ten motocykl jest pierwszy, może to bobudzi konkurencje i zacznie się ciekawie.<br><hr>posiadacz sprzęta z działu "classic"
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cytat: "Piotrek zginął jadąc swoim Suzuki GSX-R 1000 K4, który później posłużył jako baza do budowy streetfigtera."
Trzeba umieć rozgraniczać gdzie zaczyna się "budowa" , a gdzie "składanie" jak klocki Lego. Ile jest tu elementów wykonanych własnoręcznie??? 95% ludzi tego nie rozróżnia, więc poza inwestycją sporej kasy w gadżety nie ma tu nic nadzwyczajnego. Laury w tym przypadku zbiera nie budowniczy tylko $$$$$
p.s. ogólnie motor ładny<br><hr>Blackbird
Trzeba umieć rozgraniczać gdzie zaczyna się "budowa" , a gdzie "składanie" jak klocki Lego. Ile jest tu elementów wykonanych własnoręcznie??? 95% ludzi tego nie rozróżnia, więc poza inwestycją sporej kasy w gadżety nie ma tu nic nadzwyczajnego. Laury w tym przypadku zbiera nie budowniczy tylko $$$$$
p.s. ogólnie motor ładny<br><hr>Blackbird
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cedzik może nie jest wsród nas , ale trzeba mu przyznać , że kumpli ma nie samowitych , którzy odwalili kawał dobrej roboty.<br><hr>Barteksm
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oj, mało wiesz o tej konstrukcji. Proponuję trochę poszukać w NET'cie i jeszcze raz ocenić stopień jej zaawansowania, oraz nakład pracy konstruktorów. Polecam się trochę wysilić. Ja już zwiesiłem szczękę...Komentatorzy napisał(a):Cytat: "Piotrek zginął jadąc swoim Suzuki GSX-R 1000 K4, który później posłużył jako baza do budowy streetfigtera."
Trzeba umieć rozgraniczać gdzie zaczyna się "budowa" , a gdzie "składanie" jak klocki Lego. Ile jest tu elementów wykonanych własnoręcznie??? 95% ludzi tego nie rozróżnia, więc poza inwestycją sporej kasy w gadżety nie ma tu nic nadzwyczajnego. Laury w tym przypadku zbiera nie budowniczy tylko $$$$$
p.s. ogólnie motor ładny<br><hr>Blackbird<br>
Pozdrawiam.<br><hr>2-fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale ja się oczywiście zgadzam, że nie jesteśmy w stanie zastąpić całego sztabu inżynierów, konstruktorów, kierowców testowych, którzy pracują nad konstrukcją motocykla. Ale to nie jest motocykl fabryczny na którym każdemu ma być dobrze. Trzeba było przyjąć jakieś założenia i takie zostały przyjęte. Śmieszy Cię, że napisałem o kącie główki ramy i rozstawie osi. Pewnie, że jest jeszcze wiele czynników konstrukcyjnych, ale czyżbyś miał na tyle doświadczenia w konstruowaniu aby pozwolić sobie na krytykę ? A właściwości jezdne, ergonomia... to wyjdzie w praniu. Kierowca testowy w osobie Szajby stwierdził już, że pierwsze wrażenia są dobreKomentatorzy napisał(a):Pomijam wyglad bo to jest kwestia gustu. Ale jezeli chodzi o wlasnosci jezdne, geometrie, czy ergonomie, to mialbym duze zastrzezenia. Budowanie motocykla to sztab ludzi od inzynierow po kierowcow testowych. Stwierdzenie "kat glowki jest miedzy GSXR a Hayabusa" jest dla mnie smieszne bo to sie ma nijak do budowy motocykla.
Pozdrawiam
ps. wybaczcie brak polskich znakow.<br><hr>OBSERWATOR<br>

<br><hr>Piotr /DrFugazi/ Tarnowski
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości