[Aktualności] Kawasaki ZZR1100 z kompresorem i...
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Próbowali już i chwalą. Sam ruszam z takim projektem w CB750 ale za miesiąc z haczykiem. Kiepska jakość ale tłumaczy dobrze <a href="http://www.youtube.com/watch?v=wtya07QBicc" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=wtya07QBicc</a> A tu inna konstrukcja celi, bardziej poręczna w moto <a href="http://www.youtube.com/watch?v=-uxyulzJ7JM" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=-uxyulzJ7JM</a>Komentatorzy napisał(a):Kompresor w motongu powinien dodać nieco kucy i poprawić dół, jaki efekt może dać instalacja LPG nie mam pojęcia.Natomiast od jakiegoś czasu zastanawiam się jak by chodziło moto z wytwornicą wodoru.Podejrzewam że nie było by zbytniego problemu ze znalezieniu miejsca na takie ustrojstwo w moim ścigu a nawet Fazerku (częściowo zmniejszając bak) ...Wydaje mi się że gdyby dołożyć wodór do zasysanego powietrza przy tej samej dawce paliwa to powinna wzrosnąć również moc (zwłaszcza przy dynamicznym doładowaniu)....Czy ktoś już próbował takich sztuczek? <br><hr>marian65<br>
<br><hr>gekon
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A skąd weźmiesz dodatkowy tlen do tego DODANEGO WODORU? Prawidłowo ustawiony gaźnik zasysa tylko tyle powietrza, ile potrzeba do spalenia benzyny zawartej w zasysanej mieszance powietrzno-paliwowej. Jeśli teraz dodasz jeszcze kolejną dawkę paliwa (tu ==> wodoru), to coś się przecież nie spali nad tłokiem! Albo w tłumik wyleci niespalona benzyna, albo dodatkowy wodór. Wybierz jedno albo drugie!Komentatorzy napisał(a):Kompresor w motongu powinien dodać nieco kucy i poprawić dół, jaki efekt może dać instalacja LPG nie mam pojęcia.Natomiast od jakiegoś czasu zastanawiam się jak by chodziło moto z wytwornicą wodoru.Podejrzewam że nie było by zbytniego problemu ze znalezieniu miejsca na takie ustrojstwo w moim ścigu a nawet Fazerku (częściowo zmniejszając bak) ...Wydaje mi się że gdyby dołożyć wodór do zasysanego powietrza przy tej samej dawce paliwa to powinna wzrosnąć również moc (zwłaszcza przy dynamicznym doładowaniu)....Czy ktoś już próbował takich sztuczek? <br><hr>marian65<br>
Jak widzisz to raczej poroniony pomysł, no chyba że masz totalnie rozregulowany układ zasilania w paliwo. Wtedy i taniej, i prościej będzie jednak posiedzieć nad gaźnikiem. Albo wręcz pojechać do dobrego mechanika - niech Ci ustawi prawidłowo gaźniki! <br><hr>Gucio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- trolollo444
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 9/8/2014, 16:09
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości