Zobacz wątek - <i>[Kawasaki Ninja 300R]</i> Kawasaki Ninja 300R 2013 -...
NAS Analytics TAG

[Kawasaki Ninja 300R] Kawasaki Ninja 300R 2013 -...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 19/9/2012, 09:11

Komentatorzy napisał(a):Świetne moto i super zdjęcia. Pan redaktor też niczego sobie. Jakieś namiary? ;-)<br><hr>HondaBonda<br>
Wyślij mi swoje zdjęcia i kontakt do siebie, jak mi się spodobają, to przekażę Michałowi.<br><hr>weryfikator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/9/2012, 10:42

Jeżeli cena będzie w granicach 15-18tys. można się tym interesować, natomiast 20tys. i więcej to będzie porażka. Więc piłeczka po stornie marketingu Kawasaki<br><hr>kacha
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/9/2012, 11:06

Komentatorzy napisał(a):Jeżeli cena będzie w granicach 15-18tys. można się tym interesować, natomiast 20tys. i więcej to będzie porażka. Więc piłeczka po stornie marketingu Kawasaki<br><hr>kacha<br>
"A Kawasaki representative told us the Ninja 300 will be in dealerships soon, with a base price of $4,799. ABS models are priced at $5,499." <a href="http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html</a>
Zobaczymy jak będzie naprawdę<br><hr>Michał Łopaciński
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/9/2012, 11:42

Komentatorzy napisał(a):Świetne moto i super zdjęcia. Pan redaktor też niczego sobie. Jakieś namiary? ;-)<br><hr>HondaBonda<br>
Komentatorzy napisał(a):Wyślij mi swoje zdjęcia i kontakt do siebie, jak mi się spodobają, to przekażę Michałowi.<br><hr>weryfikator<br>
Chyba jak mi sie nie spodobaja powinno byc.<br><hr>Widget
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Mary83 » 19/9/2012, 16:20

Ninja to moje marzenie,narazie 250tka;pmam nadzieje że warto w nią zainwestować w niedalekiej przyszłości.Ten pan super sięna nim prezentuje,z nim wzięłabym w ciemno tą ninje hehe;-)

--------------------------------------------------------------------------------
Mary83

Obstawiam, że importer oferując taki zestaw nie zarobił by przesadnie dużo.

--------------------------------------------------------------------------------
Michał Mikulski

Trafna uwaga:-)I co by powiedział na to sam kierujący...;pJak dla mnie artykuł świetny i fotki zapadają w pamięć.
Nie możesz zatrzymać żadnego dnia,ale możesz go nie stracić
Mary83
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/9/2012, 12:21
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Komentatorzy » 20/9/2012, 18:55

Komentatorzy napisał(a):Panie Mikulski. Przez ostatni tydzień siedziałem jak na szpilkach czekając na artykuł częściowo, bo to nowinka na rynku a częściowo jako posiadacz 08' 250R i stwierdzam, ze warto było. Przede wszystkim świetne zdjęcia z "Saturday is for RIDing" na czele nawet jeśli śmigam więcej w tygodniu :) Druga sprawa to podejscie do sprzęta jak gdzieś Pan napisał z otwartością umysłu. Dobrze się to czyta ale uwagi i tak mam. Pierwsza opony. To są te same opony, które krytykowano na modelu '08 i chyba nawet rozmiarowo identyczne i też krytykowane na CBR250 a tutaj są bardzo dobre. Ten motocykl jest cięższy od wymienionych ale chyba nie aż tyle żeby zmusić oponę do właściwej pracy. Tylne zawieszenie jest opisane jako teraz z pięciostopniowym napięciem wstępnym. Taka regulacja, identyczna była już wcześniej.
Ostatnie słowa. Przepraszam jeśli ktoś wcześniej o tym wspomniał a ja nie widziałem. Po kilku pierwszych komentarzach nie miałem siły czytać reszty. Do tych krzykaczy od prędkości maksymalnej. Zadajcie sobie trud porównania przełożeń skrzyni biegów i końcowych napędu między '08-'12 a '13. Dane z amerykańskich 250R są dla gaźnikowców przy czym nie bez powodu jest rozrzut w podawanej mocy między 30 a 33KM. Mi na przełożeniu 14/44 z EFI na płaskiej jak stół drodze raczej bez wiatrów udało się wycisnąć 169km/h przy 60'000km przelotu na budziku.

Pozdrawiam Shinigami. Let the good times roll.<br><hr>Shinigami<br>
Komentatorzy napisał(a):nastepny ć.ok 169 km/h na liczniku wiesz co to oznacza oszolomie jesli chodzi o pomiar realnej predkosci w tym momencie? niewiesz jakie licznik ma przeklamanie .scigaczowi proponuje zrobic test predkosci 250 i 300 z performanceboxem za 2 tys napewno was stac w jedna i druga str wyciagnicie srednia i napiszcie tu wyniki bedzie r[zynajmniej ciekawie.i nietak zeby jechac 20 km po plaskim tylko po to zeby na koncu najechac na zjazd z gorki bo znajac roznego rodzaju jelopow to tak robia <br><hr>stig<br>
Popraw kochany tą wypowiedź bo ni chu### nie rozumiem. <br><hr>lec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/9/2012, 22:29

Komentatorzy napisał(a):Panie Mikulski. Przez ostatni tydzień siedziałem jak na szpilkach czekając na artykuł częściowo, bo to nowinka na rynku a częściowo jako posiadacz 08' 250R i stwierdzam, ze warto było. Przede wszystkim świetne zdjęcia z "Saturday is for RIDing" na czele nawet jeśli śmigam więcej w tygodniu :) Druga sprawa to podejscie do sprzęta jak gdzieś Pan napisał z otwartością umysłu. Dobrze się to czyta ale uwagi i tak mam. Pierwsza opony. To są te same opony, które krytykowano na modelu '08 i chyba nawet rozmiarowo identyczne i też krytykowane na CBR250 a tutaj są bardzo dobre. Ten motocykl jest cięższy od wymienionych ale chyba nie aż tyle żeby zmusić oponę do właściwej pracy. Tylne zawieszenie jest opisane jako teraz z pięciostopniowym napięciem wstępnym. Taka regulacja, identyczna była już wcześniej.
Ostatnie słowa. Przepraszam jeśli ktoś wcześniej o tym wspomniał a ja nie widziałem. Po kilku pierwszych komentarzach nie miałem siły czytać reszty. Do tych krzykaczy od prędkości maksymalnej. Zadajcie sobie trud porównania przełożeń skrzyni biegów i końcowych napędu między '08-'12 a '13. Dane z amerykańskich 250R są dla gaźnikowców przy czym nie bez powodu jest rozrzut w podawanej mocy między 30 a 33KM. Mi na przełożeniu 14/44 z EFI na płaskiej jak stół drodze raczej bez wiatrów udało się wycisnąć 169km/h przy 60'000km przelotu na budziku.

Pozdrawiam Shinigami. Let the good times roll.<br><hr>Shinigami<br>
Komentatorzy napisał(a):nastepny ć.ok 169 km/h na liczniku wiesz co to oznacza oszolomie jesli chodzi o pomiar realnej predkosci w tym momencie? niewiesz jakie licznik ma przeklamanie .scigaczowi proponuje zrobic test predkosci 250 i 300 z performanceboxem za 2 tys napewno was stac w jedna i druga str wyciagnicie srednia i napiszcie tu wyniki bedzie r[zynajmniej ciekawie.i nietak zeby jechac 20 km po plaskim tylko po to zeby na koncu najechac na zjazd z gorki bo znajac roznego rodzaju jelopow to tak robia <br><hr>stig<br>
Komentatorzy napisał(a):Popraw kochany tą wypowiedź bo ni chu### nie rozumiem. <br><hr>lec<br>
wlasnie swierzaq wrocilem z forum na ktorym jeden gosc testowal vmax nowej ninji 300 z gps na pokladzie w 2 strony srednia 171 km/h. dziekuje dobranoc <br><hr>stig
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/9/2012, 23:55

Wszystko fajnie tylko ze to taki babski motocykl. Jaki facet kupi sportowa 300 jak moze odrazu wsiasc na 600 ? Mimo wszystko skok z 250 na 300 uwazam za dobre posuniecie bo w przedziale 250 - 600 sport istniala pustka. Szkoda ze nie 400 ale coz... nie mozna miec wszystkiego<br><hr>zxer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/9/2012, 09:54

Komentatorzy napisał(a):Wszystko fajnie tylko ze to taki babski motocykl. Jaki facet kupi sportowa 300 jak moze odrazu wsiasc na 600 ? Mimo wszystko skok z 250 na 300 uwazam za dobre posuniecie bo w przedziale 250 - 600 sport istniala pustka. Szkoda ze nie 400 ale coz... nie mozna miec wszystkiego<br><hr>zxer<br>
dla mlodziezy swietny sprzet wedlug mnie zreszta nietylko do miasta taki sprzet niejest zuy jak ktos chce miec stylizacje motocykla sportowego a niedba o moc maksymalna i osiagi pozatym w takich warunkach rownie duzo zabawy moze dawac poczucie wykorzystywania pelnej mocy a nie ta jak na s1000 rr 1/5 :co za idicoi ciagle okreslaja co jest babskie w motoryzacji a co nie sluchac sie tego nieda .<br><hr>stig
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/9/2012, 12:05

Komentatorzy napisał(a):Wszystko fajnie tylko ze to taki babski motocykl. Jaki facet kupi sportowa 300 jak moze odrazu wsiasc na 600 ? Mimo wszystko skok z 250 na 300 uwazam za dobre posuniecie bo w przedziale 250 - 600 sport istniala pustka. Szkoda ze nie 400 ale coz... nie mozna miec wszystkiego<br><hr>zxer<br>
Na przykład ja, a wszystko wskazuje na to, że jestem facetem z krwi i kości. 600 kupują ludzie bez wyobraźni, bo im jądra podpowiadają "siadaj, dasz radę" potem biedaki dygają się wyjść w deszczu na moto, bo ucieknie albo jadą na pół gwizdka. Nie twierdzę, że 600 kompletnie nie ma zastosowania (trasa - dobry pomysł na CBF600 ewentualnie XJ6 Diverka) ale przeważająca ilość przypadków jest opisana w artykule "zły pomysł na pierwszy motocykl" autorstwa ścigacz.pl
Tak swoją drogą 400 już istnieje i nazywa się ER4F a czasami Ninja400 (zwykle jako dopisek). W europie tego nie będzie, bo to wydumka pod japońskie przepisy.<br><hr>Shinigami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2012, 10:48

Komentatorzy napisał(a):Jeżeli cena będzie w granicach 15-18tys. można się tym interesować, natomiast 20tys. i więcej to będzie porażka. Więc piłeczka po stornie marketingu Kawasaki<br><hr>kacha<br>
Komentatorzy napisał(a):"A Kawasaki representative told us the Ninja 300 will be in dealerships soon, with a base price of $4,799. ABS models are priced at $5,499." <a href="http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html</a>
Zobaczymy jak będzie naprawdę<br><hr>Michał Łopaciński<br>
5.595 euro bez ABS na stronach kawasaki.de czyli około 23000zł więc bardzo drogo jak na 300ccm
Gladius z ubezpieczeniem w tej chwili kosztuje 24000zł<br><hr>macq
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2012, 10:49

Komentatorzy napisał(a):Jeżeli cena będzie w granicach 15-18tys. można się tym interesować, natomiast 20tys. i więcej to będzie porażka. Więc piłeczka po stornie marketingu Kawasaki<br><hr>kacha<br>
Komentatorzy napisał(a):"A Kawasaki representative told us the Ninja 300 will be in dealerships soon, with a base price of $4,799. ABS models are priced at $5,499." <a href="http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html</a>
Zobaczymy jak będzie naprawdę<br><hr>Michał Łopaciński<br>
5.595 euro bez ABS na stronach kawasaki.de czyli około 23000zł więc bardzo drogo jak na 300ccm
Gladius z ubezpieczeniem w tej chwili kosztuje 24000zł<br><hr>macq
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 17:22

Komentatorzy napisał(a):Panie Mikulski. Przez ostatni tydzień siedziałem jak na szpilkach czekając na artykuł częściowo, bo to nowinka na rynku a częściowo jako posiadacz 08' 250R i stwierdzam, ze warto było. Przede wszystkim świetne zdjęcia z "Saturday is for RIDing" na czele nawet jeśli śmigam więcej w tygodniu :) Druga sprawa to podejscie do sprzęta jak gdzieś Pan napisał z otwartością umysłu. Dobrze się to czyta ale uwagi i tak mam. Pierwsza opony. To są te same opony, które krytykowano na modelu '08 i chyba nawet rozmiarowo identyczne i też krytykowane na CBR250 a tutaj są bardzo dobre. Ten motocykl jest cięższy od wymienionych ale chyba nie aż tyle żeby zmusić oponę do właściwej pracy. Tylne zawieszenie jest opisane jako teraz z pięciostopniowym napięciem wstępnym. Taka regulacja, identyczna była już wcześniej.
Ostatnie słowa. Przepraszam jeśli ktoś wcześniej o tym wspomniał a ja nie widziałem. Po kilku pierwszych komentarzach nie miałem siły czytać reszty. Do tych krzykaczy od prędkości maksymalnej. Zadajcie sobie trud porównania przełożeń skrzyni biegów i końcowych napędu między '08-'12 a '13. Dane z amerykańskich 250R są dla gaźnikowców przy czym nie bez powodu jest rozrzut w podawanej mocy między 30 a 33KM. Mi na przełożeniu 14/44 z EFI na płaskiej jak stół drodze raczej bez wiatrów udało się wycisnąć 169km/h przy 60'000km przelotu na budziku.

Pozdrawiam Shinigami. Let the good times roll.<br><hr>Shinigami<br>
Komentatorzy napisał(a):Hej. Dzięki za miłe słowa. Co do samych opon, jest to dość subiektywne i zależne od wielu zewnętrznych czynników. Temperatury, umiejętności szoferującego, podłoża. Jestem pewien, że Mariusz Łowicki jest w stanie dużo więcej wycisnąć z opon niż ja. Z drugiej strony, udało mi się porozmawiać z kilkoma dziennikarzami na testach Ninji i wszyscy zgodnie stwierdzili, że jakość tych opon jest lepsza niż poprzednich - może producent pogrzebał coś przy składzie mieszanki? Co do "wojny na prędkości" - cóż, dla niektórych osób życiowym celem jest udawadnianie, że Ninja 300 nie ma możliwości osiągnąć prędkości X. Oczywiście, bez aktualnego jeżdżenia na motocyklu, z argumentacją typu: "bo moje 600 idzie..., tak więc...". Osobiście? Dla mnie prędkość maksymalna jest sprawą drugo- a może nawet trzeciorzędną.<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):Odnośnie opon mam nadzieję, że faktycznie coś z nimi zrobili. Te z pierwszych wypustów na mokrym wołały o pomstę do nieba. Dobrze, że kraj produkcji opon i Kawy jest ten sam to potencjalny klient nie musi dorzucać do ceny motocykla ekstra kosztów.
Wywody o prędkości nie były skierowane do Pana :) Osobiście jestem fanem przyspieszeń.<br><hr>Shinigami<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety, nie mieliśmy okazji po mokrym pojeździć, ale na pewno się jakaś jeszcze pojawi - będziemy dawać znać. Co do prędkości - wiem, że nie do mnie ;). Z racji tego, że najczęściej jeżdżę motocyklami offroadowymi, dla mnie przyspieszenia szosówek są nadal szokujące, chociaż nie tak bardzo jak przeciążenia na hamowaniach. Kosmos! <br><hr>Michał Mikulski<br>
Kilka godzin temu wróciłem z jazdy próbnej. Motocykl jest tak dobry jak się po nim oczekuje. Żeby było ciekawiej to śmigałem sztuką z niemieckich testów :) Ogólna radość z jazdy bardzo duża, plusów znalazłem kilka ale i minusów. Tak po krótce. Silnik jest rewelacyjny, wysoka elastyczność nawet do 140km/h, sprzęgło miękkie na tyle, że nawet totalnie niewprawiona kobieca dłoń wciśnie klamkę dwoma palcami. Skrzynia biegów pracuje inaczej niż zmordowana ale coś pozmieniano, bo teraz wyraźnie czuć działanie niczym klawiatury komputera z dużym skokiem klawisza. Nie jest to złe ale nie wpada w kategorię "Quick Shift" albo "Sekwencja" abstrahując od konstrukcji. Bez sprzęgłowe zmiany biegów są możliwe ale też trzeba by poćwiczyć jeśli ma się nawyki z poprzedniej maszyny. Akustycznie, już nie ma wycia sporta, teraz wyraźnie słychać twina w całym zakresie. Nadal jest cicho. Heble żyleta minus za konstrukcję z zapiekającą się śrubką klocka. Pozycja kierowcy wygodna ale mam wrażenie, że osoby ponad 180cm będą musiały pogrzebać przy kierownicy, bo chyba jest typowo pod drobne kobiety i nieświadomie kierownik opiera się na nadgarstkach w czasie jazdy. Prowadzenie bardzo bardzo dobre, wręcz pierwsze 500m i już wiedziałem co da się zrobić. Minus za bak, jego rozmiar powoduje problem przy maksymalnym skręceniu kierownicy. Odległość stóp do ziemi i ugięcie kolan bez zastrzeżeń. Podnóżki kierowcy raczej niewygodne. Szeroki but źle leży i są zupełnie nie elastyczne, goły metal i tyle. Zawieszenie tak samo jak poprzednio, przód miękki a tył twardy lecz w wygodnych granicach. Na temat opon trudno się wypowiedzieć ale przy dzisiejszej pogodzie ok +18 stopni tak sobie trzymały. Antyhopping pomagał nie dławić silnika ale tylny kapeć robił żabkę. Kokpit vel zegary na plus choć nie jestem fanem cyfrowego licznik. Obrotomierz bardzo dobry, kontrolki oblecą ale mam lekkie wątpliwości jak to będzie w ostrym letnim słońcu. Nie wiem, może wydziwiam ale mam dobry odnośnik. Nie uświadczyłem też problemu z widocznością zegarów mimo kasku z wysoką szczęką, bo Streetfighter Attack vel kask STIG'a.
Dla kogo to moto ? Dla kobiet, które nie chcą zostać w tyle, nie chcą stać na paluszkach, chcą lekkiego sprzęgła. Dla starych wyjadaczy których zmęczyło jeżdżenie supersportem po mieście ale nie chcą skutera. Dla początkujących ale z zastrzeżeniem, że nie dają się zaskoczyć i nie są płochliwi. Ta moc może dać wiele dobrego i długo cieszyć ale chwila nie uwagi i ten moment obrotowy bez zastanowienia będzie prostował łokcie. Ninja '08 przy CBR wypada blado ale nowa jest twardą alternatywą.<br><hr>Shinigami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 09:44

Szczerze, to jak na sprzęt produkowany w Indiach (podobnie jak 250), to cena powinna być spokojnie w granicach 15000-20000pln, z naciskiem na poniżej 20tys. Fakt Indie to nie Chiny, ale też raczej koszt wykonania, a potem transportu do Europy nie jest aż tak wielki.<br><hr>Ala
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 09:46

Komentatorzy napisał(a):Wszystko fajnie tylko ze to taki babski motocykl. Jaki facet kupi sportowa 300 jak moze odrazu wsiasc na 600 ? Mimo wszystko skok z 250 na 300 uwazam za dobre posuniecie bo w przedziale 250 - 600 sport istniala pustka. Szkoda ze nie 400 ale coz... nie mozna miec wszystkiego<br><hr>zxer<br>
Ten model w Polsce/Europie jest pozycjonowany jako sportowy, w Azji jest uznawany zresztą słusznie jako następca 250GPZ i traktowany jak motocykl miejski niezależnie od wyglądu przecinaka.<br><hr>Ala
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 09:53

Komentatorzy napisał(a):Jeżeli cena będzie w granicach 15-18tys. można się tym interesować, natomiast 20tys. i więcej to będzie porażka. Więc piłeczka po stornie marketingu Kawasaki<br><hr>kacha<br>
Komentatorzy napisał(a):"A Kawasaki representative told us the Ninja 300 will be in dealerships soon, with a base price of $4,799. ABS models are priced at $5,499." <a href="http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html</a>
Zobaczymy jak będzie naprawdę<br><hr>Michał Łopaciński<br>
Płacisz za znaczek, jakby był sprzedawany na rynku pod marką Bajaj Kawasaki, importer nie śmiałby dać ceny wyższej niż 16tys. pln, ponieważ sprzedaje się pod marką Kawasaki to płacisz ekstra.<br><hr>eryk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/4/2013, 09:45

Cena wydaje się za wysoka, chociaż od razu zaznaczam, że i tak dużo lepsza niż w przypadku o 5 tys. (25%!) droższej Hondy.
Porównianie z TYPOWO CHIŃSKĄ konkurencją jak Zipp czy Romet (myślałem, że co do pochodzenia tych motocykli nie ma już wątpliwości) jest absurdalne, podobnie jak z CBR250R o mocy 26KM.

Wracając do ceny to za odniesienie weźmy Ninję 300 produkowaną w tej samej fabryce co Duke 390.
W Indiach kosztuje ona 3500lakhn, a Duke 390 2500! Cena Ninjy 300 z ABS u nas to 21900pln. Zachowując proporcję z macierzystego rynku tych motocykli Duke powinien kosztować 15650pln czyli tyle ile wiele osób na tym forum podaje.<br><hr>k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/5/2013, 13:11

Komentatorzy napisał(a):Wszystko fajnie tylko ze to taki babski motocykl. Jaki facet kupi sportowa 300 jak moze odrazu wsiasc na 600 ? Mimo wszystko skok z 250 na 300 uwazam za dobre posuniecie bo w przedziale 250 - 600 sport istniala pustka. Szkoda ze nie 400 ale coz... nie mozna miec wszystkiego<br><hr>zxer<br>
Nie pojemnosc a technika zrobi z Ciebie zawodnika :D <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Kz03sQeX02c" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Kz03sQeX02c</a> to jest 250R, a na winklach objezdza 600 i litry :D. Po za tym 250r i 300 beda o wiele ekonomiczniejsze w miescie. Osobiscie mialem 250R i musze przyznac ze dala duuuuzo frajdy. A myslenie ze ,,facet musi jezdzic przynajmniej na 600" to podejscie osoby która musi sobie podbudowac ego. :D<br><hr>Tom3k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/10/2014, 21:33

"Ani jedna ani druga marka nie ukrywa, że ich sprzęty celują w klientelę z prawkiem A2" i tak oto mamy najlepszy z możliwych sposobów w jaki można powiedzieć, że całe zmiany w dostępie do motocykli ograniczanym przez kategorie prawa jazdy można sobie w d... wsadzić. Producenci zrobią wszystko aby tam ludziom dać moto które spełnia wymogi prawne i jednocześnie zapi...ala. A młodzi motocykliści pomimo ograniczeń nakładanych przez prawo mogą śmigać po 190 km/h. Ot taka walka z wiatrakami....<br><hr>jano
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/6/2015, 18:37

Rama stalowa i od razu waga jak cbr 600 f4i<br><hr>grzec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr