[Kawasaki Ninja 300R] Kawasaki Ninja 300R 2013 -...
Posty: 60
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Wyślij mi swoje zdjęcia i kontakt do siebie, jak mi się spodobają, to przekażę Michałowi.<br><hr>weryfikatorKomentatorzy napisał(a):Świetne moto i super zdjęcia. Pan redaktor też niczego sobie. Jakieś namiary?<br><hr>HondaBonda<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżeli cena będzie w granicach 15-18tys. można się tym interesować, natomiast 20tys. i więcej to będzie porażka. Więc piłeczka po stornie marketingu Kawasaki<br><hr>kacha
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"A Kawasaki representative told us the Ninja 300 will be in dealerships soon, with a base price of $4,799. ABS models are priced at $5,499." <a href="http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html</a>Komentatorzy napisał(a):Jeżeli cena będzie w granicach 15-18tys. można się tym interesować, natomiast 20tys. i więcej to będzie porażka. Więc piłeczka po stornie marketingu Kawasaki<br><hr>kacha<br>
Zobaczymy jak będzie naprawdę<br><hr>Michał Łopaciński
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba jak mi sie nie spodobaja powinno byc.<br><hr>WidgetKomentatorzy napisał(a):Świetne moto i super zdjęcia. Pan redaktor też niczego sobie. Jakieś namiary?<br><hr>HondaBonda<br>
Komentatorzy napisał(a):Wyślij mi swoje zdjęcia i kontakt do siebie, jak mi się spodobają, to przekażę Michałowi.<br><hr>weryfikator<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ninja to moje marzenie,narazie 250tka;pmam nadzieje że warto w nią zainwestować w niedalekiej przyszłości.Ten pan super sięna nim prezentuje,z nim wzięłabym w ciemno tą ninje hehe;-)
--------------------------------------------------------------------------------
Mary83
Obstawiam, że importer oferując taki zestaw nie zarobił by przesadnie dużo.
--------------------------------------------------------------------------------
Michał Mikulski
Trafna uwaga:-)I co by powiedział na to sam kierujący...;pJak dla mnie artykuł świetny i fotki zapadają w pamięć.
--------------------------------------------------------------------------------
Mary83
Obstawiam, że importer oferując taki zestaw nie zarobił by przesadnie dużo.
--------------------------------------------------------------------------------
Michał Mikulski
Trafna uwaga:-)I co by powiedział na to sam kierujący...;pJak dla mnie artykuł świetny i fotki zapadają w pamięć.
Nie możesz zatrzymać żadnego dnia,ale możesz go nie stracić
- Mary83
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 7/9/2012, 12:21
- Lokalizacja: Małopolska
Popraw kochany tą wypowiedź bo ni chu### nie rozumiem. <br><hr>lecKomentatorzy napisał(a):Panie Mikulski. Przez ostatni tydzień siedziałem jak na szpilkach czekając na artykuł częściowo, bo to nowinka na rynku a częściowo jako posiadacz 08' 250R i stwierdzam, ze warto było. Przede wszystkim świetne zdjęcia z "Saturday is for RIDing" na czele nawet jeśli śmigam więcej w tygodniuDruga sprawa to podejscie do sprzęta jak gdzieś Pan napisał z otwartością umysłu. Dobrze się to czyta ale uwagi i tak mam. Pierwsza opony. To są te same opony, które krytykowano na modelu '08 i chyba nawet rozmiarowo identyczne i też krytykowane na CBR250 a tutaj są bardzo dobre. Ten motocykl jest cięższy od wymienionych ale chyba nie aż tyle żeby zmusić oponę do właściwej pracy. Tylne zawieszenie jest opisane jako teraz z pięciostopniowym napięciem wstępnym. Taka regulacja, identyczna była już wcześniej.
Ostatnie słowa. Przepraszam jeśli ktoś wcześniej o tym wspomniał a ja nie widziałem. Po kilku pierwszych komentarzach nie miałem siły czytać reszty. Do tych krzykaczy od prędkości maksymalnej. Zadajcie sobie trud porównania przełożeń skrzyni biegów i końcowych napędu między '08-'12 a '13. Dane z amerykańskich 250R są dla gaźnikowców przy czym nie bez powodu jest rozrzut w podawanej mocy między 30 a 33KM. Mi na przełożeniu 14/44 z EFI na płaskiej jak stół drodze raczej bez wiatrów udało się wycisnąć 169km/h przy 60'000km przelotu na budziku.
Pozdrawiam Shinigami. Let the good times roll.<br><hr>Shinigami<br>Komentatorzy napisał(a):nastepny ć.ok 169 km/h na liczniku wiesz co to oznacza oszolomie jesli chodzi o pomiar realnej predkosci w tym momencie? niewiesz jakie licznik ma przeklamanie .scigaczowi proponuje zrobic test predkosci 250 i 300 z performanceboxem za 2 tys napewno was stac w jedna i druga str wyciagnicie srednia i napiszcie tu wyniki bedzie r[zynajmniej ciekawie.i nietak zeby jechac 20 km po plaskim tylko po to zeby na koncu najechac na zjazd z gorki bo znajac roznego rodzaju jelopow to tak robia <br><hr>stig<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wlasnie swierzaq wrocilem z forum na ktorym jeden gosc testowal vmax nowej ninji 300 z gps na pokladzie w 2 strony srednia 171 km/h. dziekuje dobranoc <br><hr>stigKomentatorzy napisał(a):Panie Mikulski. Przez ostatni tydzień siedziałem jak na szpilkach czekając na artykuł częściowo, bo to nowinka na rynku a częściowo jako posiadacz 08' 250R i stwierdzam, ze warto było. Przede wszystkim świetne zdjęcia z "Saturday is for RIDing" na czele nawet jeśli śmigam więcej w tygodniuDruga sprawa to podejscie do sprzęta jak gdzieś Pan napisał z otwartością umysłu. Dobrze się to czyta ale uwagi i tak mam. Pierwsza opony. To są te same opony, które krytykowano na modelu '08 i chyba nawet rozmiarowo identyczne i też krytykowane na CBR250 a tutaj są bardzo dobre. Ten motocykl jest cięższy od wymienionych ale chyba nie aż tyle żeby zmusić oponę do właściwej pracy. Tylne zawieszenie jest opisane jako teraz z pięciostopniowym napięciem wstępnym. Taka regulacja, identyczna była już wcześniej.
Ostatnie słowa. Przepraszam jeśli ktoś wcześniej o tym wspomniał a ja nie widziałem. Po kilku pierwszych komentarzach nie miałem siły czytać reszty. Do tych krzykaczy od prędkości maksymalnej. Zadajcie sobie trud porównania przełożeń skrzyni biegów i końcowych napędu między '08-'12 a '13. Dane z amerykańskich 250R są dla gaźnikowców przy czym nie bez powodu jest rozrzut w podawanej mocy między 30 a 33KM. Mi na przełożeniu 14/44 z EFI na płaskiej jak stół drodze raczej bez wiatrów udało się wycisnąć 169km/h przy 60'000km przelotu na budziku.
Pozdrawiam Shinigami. Let the good times roll.<br><hr>Shinigami<br>Komentatorzy napisał(a):nastepny ć.ok 169 km/h na liczniku wiesz co to oznacza oszolomie jesli chodzi o pomiar realnej predkosci w tym momencie? niewiesz jakie licznik ma przeklamanie .scigaczowi proponuje zrobic test predkosci 250 i 300 z performanceboxem za 2 tys napewno was stac w jedna i druga str wyciagnicie srednia i napiszcie tu wyniki bedzie r[zynajmniej ciekawie.i nietak zeby jechac 20 km po plaskim tylko po to zeby na koncu najechac na zjazd z gorki bo znajac roznego rodzaju jelopow to tak robia <br><hr>stig<br>Komentatorzy napisał(a):Popraw kochany tą wypowiedź bo ni chu### nie rozumiem. <br><hr>lec<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko fajnie tylko ze to taki babski motocykl. Jaki facet kupi sportowa 300 jak moze odrazu wsiasc na 600 ? Mimo wszystko skok z 250 na 300 uwazam za dobre posuniecie bo w przedziale 250 - 600 sport istniala pustka. Szkoda ze nie 400 ale coz... nie mozna miec wszystkiego<br><hr>zxer
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dla mlodziezy swietny sprzet wedlug mnie zreszta nietylko do miasta taki sprzet niejest zuy jak ktos chce miec stylizacje motocykla sportowego a niedba o moc maksymalna i osiagi pozatym w takich warunkach rownie duzo zabawy moze dawac poczucie wykorzystywania pelnej mocy a nie ta jak na s1000 rr 1/5 :co za idicoi ciagle okreslaja co jest babskie w motoryzacji a co nie sluchac sie tego nieda .<br><hr>stigKomentatorzy napisał(a):Wszystko fajnie tylko ze to taki babski motocykl. Jaki facet kupi sportowa 300 jak moze odrazu wsiasc na 600 ? Mimo wszystko skok z 250 na 300 uwazam za dobre posuniecie bo w przedziale 250 - 600 sport istniala pustka. Szkoda ze nie 400 ale coz... nie mozna miec wszystkiego<br><hr>zxer<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na przykład ja, a wszystko wskazuje na to, że jestem facetem z krwi i kości. 600 kupują ludzie bez wyobraźni, bo im jądra podpowiadają "siadaj, dasz radę" potem biedaki dygają się wyjść w deszczu na moto, bo ucieknie albo jadą na pół gwizdka. Nie twierdzę, że 600 kompletnie nie ma zastosowania (trasa - dobry pomysł na CBF600 ewentualnie XJ6 Diverka) ale przeważająca ilość przypadków jest opisana w artykule "zły pomysł na pierwszy motocykl" autorstwa ścigacz.plKomentatorzy napisał(a):Wszystko fajnie tylko ze to taki babski motocykl. Jaki facet kupi sportowa 300 jak moze odrazu wsiasc na 600 ? Mimo wszystko skok z 250 na 300 uwazam za dobre posuniecie bo w przedziale 250 - 600 sport istniala pustka. Szkoda ze nie 400 ale coz... nie mozna miec wszystkiego<br><hr>zxer<br>
Tak swoją drogą 400 już istnieje i nazywa się ER4F a czasami Ninja400 (zwykle jako dopisek). W europie tego nie będzie, bo to wydumka pod japońskie przepisy.<br><hr>Shinigami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
5.595 euro bez ABS na stronach kawasaki.de czyli około 23000zł więc bardzo drogo jak na 300ccmKomentatorzy napisał(a):Jeżeli cena będzie w granicach 15-18tys. można się tym interesować, natomiast 20tys. i więcej to będzie porażka. Więc piłeczka po stornie marketingu Kawasaki<br><hr>kacha<br>Komentatorzy napisał(a):"A Kawasaki representative told us the Ninja 300 will be in dealerships soon, with a base price of $4,799. ABS models are priced at $5,499." <a href="http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html</a>
Zobaczymy jak będzie naprawdę<br><hr>Michał Łopaciński<br>
Gladius z ubezpieczeniem w tej chwili kosztuje 24000zł<br><hr>macq
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
5.595 euro bez ABS na stronach kawasaki.de czyli około 23000zł więc bardzo drogo jak na 300ccmKomentatorzy napisał(a):Jeżeli cena będzie w granicach 15-18tys. można się tym interesować, natomiast 20tys. i więcej to będzie porażka. Więc piłeczka po stornie marketingu Kawasaki<br><hr>kacha<br>Komentatorzy napisał(a):"A Kawasaki representative told us the Ninja 300 will be in dealerships soon, with a base price of $4,799. ABS models are priced at $5,499." <a href="http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html</a>
Zobaczymy jak będzie naprawdę<br><hr>Michał Łopaciński<br>
Gladius z ubezpieczeniem w tej chwili kosztuje 24000zł<br><hr>macq
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kilka godzin temu wróciłem z jazdy próbnej. Motocykl jest tak dobry jak się po nim oczekuje. Żeby było ciekawiej to śmigałem sztuką z niemieckich testówKomentatorzy napisał(a):Panie Mikulski. Przez ostatni tydzień siedziałem jak na szpilkach czekając na artykuł częściowo, bo to nowinka na rynku a częściowo jako posiadacz 08' 250R i stwierdzam, ze warto było. Przede wszystkim świetne zdjęcia z "Saturday is for RIDing" na czele nawet jeśli śmigam więcej w tygodniuDruga sprawa to podejscie do sprzęta jak gdzieś Pan napisał z otwartością umysłu. Dobrze się to czyta ale uwagi i tak mam. Pierwsza opony. To są te same opony, które krytykowano na modelu '08 i chyba nawet rozmiarowo identyczne i też krytykowane na CBR250 a tutaj są bardzo dobre. Ten motocykl jest cięższy od wymienionych ale chyba nie aż tyle żeby zmusić oponę do właściwej pracy. Tylne zawieszenie jest opisane jako teraz z pięciostopniowym napięciem wstępnym. Taka regulacja, identyczna była już wcześniej.
Ostatnie słowa. Przepraszam jeśli ktoś wcześniej o tym wspomniał a ja nie widziałem. Po kilku pierwszych komentarzach nie miałem siły czytać reszty. Do tych krzykaczy od prędkości maksymalnej. Zadajcie sobie trud porównania przełożeń skrzyni biegów i końcowych napędu między '08-'12 a '13. Dane z amerykańskich 250R są dla gaźnikowców przy czym nie bez powodu jest rozrzut w podawanej mocy między 30 a 33KM. Mi na przełożeniu 14/44 z EFI na płaskiej jak stół drodze raczej bez wiatrów udało się wycisnąć 169km/h przy 60'000km przelotu na budziku.
Pozdrawiam Shinigami. Let the good times roll.<br><hr>Shinigami<br>Komentatorzy napisał(a):Hej. Dzięki za miłe słowa. Co do samych opon, jest to dość subiektywne i zależne od wielu zewnętrznych czynników. Temperatury, umiejętności szoferującego, podłoża. Jestem pewien, że Mariusz Łowicki jest w stanie dużo więcej wycisnąć z opon niż ja. Z drugiej strony, udało mi się porozmawiać z kilkoma dziennikarzami na testach Ninji i wszyscy zgodnie stwierdzili, że jakość tych opon jest lepsza niż poprzednich - może producent pogrzebał coś przy składzie mieszanki? Co do "wojny na prędkości" - cóż, dla niektórych osób życiowym celem jest udawadnianie, że Ninja 300 nie ma możliwości osiągnąć prędkości X. Oczywiście, bez aktualnego jeżdżenia na motocyklu, z argumentacją typu: "bo moje 600 idzie..., tak więc...". Osobiście? Dla mnie prędkość maksymalna jest sprawą drugo- a może nawet trzeciorzędną.<br><hr>Michał Mikulski<br>Komentatorzy napisał(a):Odnośnie opon mam nadzieję, że faktycznie coś z nimi zrobili. Te z pierwszych wypustów na mokrym wołały o pomstę do nieba. Dobrze, że kraj produkcji opon i Kawy jest ten sam to potencjalny klient nie musi dorzucać do ceny motocykla ekstra kosztów.
Wywody o prędkości nie były skierowane do PanaOsobiście jestem fanem przyspieszeń.<br><hr>Shinigami<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety, nie mieliśmy okazji po mokrym pojeździć, ale na pewno się jakaś jeszcze pojawi - będziemy dawać znać. Co do prędkości - wiem, że nie do mnie. Z racji tego, że najczęściej jeżdżę motocyklami offroadowymi, dla mnie przyspieszenia szosówek są nadal szokujące, chociaż nie tak bardzo jak przeciążenia na hamowaniach. Kosmos! <br><hr>Michał Mikulski<br>

Dla kogo to moto ? Dla kobiet, które nie chcą zostać w tyle, nie chcą stać na paluszkach, chcą lekkiego sprzęgła. Dla starych wyjadaczy których zmęczyło jeżdżenie supersportem po mieście ale nie chcą skutera. Dla początkujących ale z zastrzeżeniem, że nie dają się zaskoczyć i nie są płochliwi. Ta moc może dać wiele dobrego i długo cieszyć ale chwila nie uwagi i ten moment obrotowy bez zastanowienia będzie prostował łokcie. Ninja '08 przy CBR wypada blado ale nowa jest twardą alternatywą.<br><hr>Shinigami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szczerze, to jak na sprzęt produkowany w Indiach (podobnie jak 250), to cena powinna być spokojnie w granicach 15000-20000pln, z naciskiem na poniżej 20tys. Fakt Indie to nie Chiny, ale też raczej koszt wykonania, a potem transportu do Europy nie jest aż tak wielki.<br><hr>Ala
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ten model w Polsce/Europie jest pozycjonowany jako sportowy, w Azji jest uznawany zresztą słusznie jako następca 250GPZ i traktowany jak motocykl miejski niezależnie od wyglądu przecinaka.<br><hr>AlaKomentatorzy napisał(a):Wszystko fajnie tylko ze to taki babski motocykl. Jaki facet kupi sportowa 300 jak moze odrazu wsiasc na 600 ? Mimo wszystko skok z 250 na 300 uwazam za dobre posuniecie bo w przedziale 250 - 600 sport istniala pustka. Szkoda ze nie 400 ale coz... nie mozna miec wszystkiego<br><hr>zxer<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Płacisz za znaczek, jakby był sprzedawany na rynku pod marką Bajaj Kawasaki, importer nie śmiałby dać ceny wyższej niż 16tys. pln, ponieważ sprzedaje się pod marką Kawasaki to płacisz ekstra.<br><hr>erykKomentatorzy napisał(a):Jeżeli cena będzie w granicach 15-18tys. można się tym interesować, natomiast 20tys. i więcej to będzie porażka. Więc piłeczka po stornie marketingu Kawasaki<br><hr>kacha<br>Komentatorzy napisał(a):"A Kawasaki representative told us the Ninja 300 will be in dealerships soon, with a base price of $4,799. ABS models are priced at $5,499." <a href="http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://news.consumerreports.org/cars/2012/09/2013-kawasaki-ninja-300-gives-novice-motorcycle-riders-another-choice-with-abs.html</a>
Zobaczymy jak będzie naprawdę<br><hr>Michał Łopaciński<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cena wydaje się za wysoka, chociaż od razu zaznaczam, że i tak dużo lepsza niż w przypadku o 5 tys. (25%!) droższej Hondy.
Porównianie z TYPOWO CHIŃSKĄ konkurencją jak Zipp czy Romet (myślałem, że co do pochodzenia tych motocykli nie ma już wątpliwości) jest absurdalne, podobnie jak z CBR250R o mocy 26KM.
Wracając do ceny to za odniesienie weźmy Ninję 300 produkowaną w tej samej fabryce co Duke 390.
W Indiach kosztuje ona 3500lakhn, a Duke 390 2500! Cena Ninjy 300 z ABS u nas to 21900pln. Zachowując proporcję z macierzystego rynku tych motocykli Duke powinien kosztować 15650pln czyli tyle ile wiele osób na tym forum podaje.<br><hr>k
Porównianie z TYPOWO CHIŃSKĄ konkurencją jak Zipp czy Romet (myślałem, że co do pochodzenia tych motocykli nie ma już wątpliwości) jest absurdalne, podobnie jak z CBR250R o mocy 26KM.
Wracając do ceny to za odniesienie weźmy Ninję 300 produkowaną w tej samej fabryce co Duke 390.
W Indiach kosztuje ona 3500lakhn, a Duke 390 2500! Cena Ninjy 300 z ABS u nas to 21900pln. Zachowując proporcję z macierzystego rynku tych motocykli Duke powinien kosztować 15650pln czyli tyle ile wiele osób na tym forum podaje.<br><hr>k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie pojemnosc a technika zrobi z Ciebie zawodnikaKomentatorzy napisał(a):Wszystko fajnie tylko ze to taki babski motocykl. Jaki facet kupi sportowa 300 jak moze odrazu wsiasc na 600 ? Mimo wszystko skok z 250 na 300 uwazam za dobre posuniecie bo w przedziale 250 - 600 sport istniala pustka. Szkoda ze nie 400 ale coz... nie mozna miec wszystkiego<br><hr>zxer<br>



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Ani jedna ani druga marka nie ukrywa, że ich sprzęty celują w klientelę z prawkiem A2" i tak oto mamy najlepszy z możliwych sposobów w jaki można powiedzieć, że całe zmiany w dostępie do motocykli ograniczanym przez kategorie prawa jazdy można sobie w d... wsadzić. Producenci zrobią wszystko aby tam ludziom dać moto które spełnia wymogi prawne i jednocześnie zapi...ala. A młodzi motocykliści pomimo ograniczeń nakładanych przez prawo mogą śmigać po 190 km/h. Ot taka walka z wiatrakami....<br><hr>jano
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 60
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości