[AktualnoÅ›ci] Honda VFR 1000 – V5 w cywilnym...
Posty: 10
• Strona 1 z 1
[AktualnoÅ›ci] Honda VFR 1000 – V5 w cywilnym...
Dyskusja na temat: Honda VFR 1000 – V5 w cywilnym motocyklu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR 1000 – V5 w cywilnym motocyklu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR 1000 – V5 w cywilnym motocyklu
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
czyżby rozrząd napędzany kołami zębatymi ? zapowiada sie super ! i układ widlasty przy nieprzystej liczbie cylindrów.<br><hr>Mati
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Świetna wiadomość z obozu Hondy. Czy macie ją z wiarygodnych źródeł?
Różne portale motocyklowe już od paru lat donoszą o następcy VFR 800 z większą pojemnością silnika. Wizualka może niezbyt udana, bo bazująca w dużej mierze na aktualnym modelu, a Honda w ostatnich latach zaskakuje nieoczekiwanym dizajnem (CB 1000, Fireblade czy Transalp). Widać teleskopy UPS z przodu, ta rzecz powtarza się w kilku zapowiedziach, tylne koło jest do wzięcia prosto od CB 1000, świetnie gdyby tłumik był jeszcze mniej widoczny - idealnie gdyby puszczony jak w Kacie RC8 - centralnie pod motocyklem. Poza tym to nic tylko czekać na jakieś konkrety.
Czy macie jakieś info dot. silnika i na ile wiarygodny jest załączony model? Jest napęd rozrządu za pomocą kół - świetne się zapowiada, pewnie będzie rezygnacja z Vtec-a. Ciekawe jak będzie rozwiązane domykanie zaworów - w silniku wyścigówki było to chyba rozwiązanie oparte na sprężynach, tutaj tego nie widać - może będą krzywki jak w Ducati... No nic - pozostaje czekać do września i powoli myśleć o przesiadce z 800 na tysiąca
pozdrawiam<br><hr>z wrocławia
Różne portale motocyklowe już od paru lat donoszą o następcy VFR 800 z większą pojemnością silnika. Wizualka może niezbyt udana, bo bazująca w dużej mierze na aktualnym modelu, a Honda w ostatnich latach zaskakuje nieoczekiwanym dizajnem (CB 1000, Fireblade czy Transalp). Widać teleskopy UPS z przodu, ta rzecz powtarza się w kilku zapowiedziach, tylne koło jest do wzięcia prosto od CB 1000, świetnie gdyby tłumik był jeszcze mniej widoczny - idealnie gdyby puszczony jak w Kacie RC8 - centralnie pod motocyklem. Poza tym to nic tylko czekać na jakieś konkrety.
Czy macie jakieś info dot. silnika i na ile wiarygodny jest załączony model? Jest napęd rozrządu za pomocą kół - świetne się zapowiada, pewnie będzie rezygnacja z Vtec-a. Ciekawe jak będzie rozwiązane domykanie zaworów - w silniku wyścigówki było to chyba rozwiązanie oparte na sprężynach, tutaj tego nie widać - może będą krzywki jak w Ducati... No nic - pozostaje czekać do września i powoli myśleć o przesiadce z 800 na tysiąca

pozdrawiam<br><hr>z wrocławia
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Honda już ponad rok temu zapowiadała wyprodukowanie motocykla z takim silnikiem i ta informacje przemyciłem na jedym z filmików z MotocykExpo 2007, wiec info jest jak najbardziej ok. Inna sprawa, ze wizualizatorowi wizja nieco nie wyszła.<br><hr>Thrillco
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po co bic piane, skoro NIE MA nigdzie oficjalnej informacji prasowej o tym jak bedzie przedstawiac sie nastepna VFRy.
Wizualizacja marna, a przedstawiona ilustracja silnika przedstawia hondowska V5 z motogp i nie ma nic wspolnego z vfr.
News totalne dno.<br><hr>posiadaczVFR
Wizualizacja marna, a przedstawiona ilustracja silnika przedstawia hondowska V5 z motogp i nie ma nic wspolnego z vfr.
News totalne dno.<br><hr>posiadaczVFR
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hmm... ta wizualka wygląda na model turystyczno-sportowy w stylu dawnych dużych CBRek (900, 1000 dual) i w takiej formie bardzo bardzo mi się podoba:) Honda zawsze taka była. Natomiast możliwe, że bezpośredni rywal Desmosedici RR zaoferuje nieco inny image i konstrukcję.
ten moto V5 będzie królem właśnie ze względu na przyjazną konstrukcję dla 'normalnych' uzytkowników! zje rynek:D<br><hr>p.
ten moto V5 będzie królem właśnie ze względu na przyjazną konstrukcję dla 'normalnych' uzytkowników! zje rynek:D<br><hr>p.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
v5 to cos novego ale to nie znaczy ze to bedzie bazowane na maszynie GP (marketing) poniewaz nikt nie lubi serwisu co 150km itp.
Miejmy nadzieje ze to bedzie ladniejsze od tych zdjec.<br><hr>kris
Miejmy nadzieje ze to bedzie ladniejsze od tych zdjec.<br><hr>kris
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości