[Hyosung] Hyosung GT 125R
Posty: 18
• Strona 1 z 1
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Byłbym zainteresowany kupnem takiego motocykla. Zainteresowani sprzedażą proszę pisać na gg 5786856. Pozdr<br><hr>Łukasz Z.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jestem zainteresowany kupnem takiego motocykla. Sprzedajacych prosze o kontakt na gg 10887976;)<br><hr>Mroku17
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Właśnie chce takiego sprzedać, ma przejechane 11 tys (w tym 4 tys w tym sezonie). Kupiłem go również w tym roku. Sprzedaję, bo chcę kupić coś większego Chopper/Cruiser od 800cm3 wzwyż. Poza tym motocykl rewelacyjny dla początkującego. Można dobrze na nim nauczyć sie techniki jazdy, dzięki jego masie i prowadzeniu zbliżonego do rasowego "ścigacza".Komentatorzy napisał(a):Jestem zainteresowany kupnem takiego motocykla. Sprzedajacych prosze o kontakt na gg 10887976;)<br><hr>Mroku17<br>
Kontakt do mnie to tomek@intertom.eu<br><hr>Tomek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Świetny motocykl, wysoko obrotowy silnik tak naprawdę zaczyna "ciągnąć" od 8 do 12 tys, odcięcie przy 13 tys, co było dla mnie dziwne bo pierwszy raz spotkałem się z motocyklem na gaźnikach, który ma ogranicznik obrotów, widocznie wszystko dzieje się w module. Oryginalne opoki fajnie trzymają się suchej drogi( szczerze mówiąc na mokrym nie jeździłem bo motocykl mam raptem 3 tygodnie). Poprzedni właściciel opróżnił cały tłumik co daje świetny efekt przy wolnych i średnich obrotach, ale przy tych już najwyższych z wydechu wydobywa się trzask, który nie jest już traki przyjemny dla ucha. W porównaniu do Yamaszki yzf 125 r ma gorsze przyśpieszenie, ale za to prędkość maksymalną taką samą, wszystko sprawdzone w realu
Ogólnie solidny motocykl, jego charakterystyczną cechą są nierówne wolne obroty ( jeździłem gt 250 i gt 650 które miały taką samą cechę). Motocykl masywny dzięki temu stabilny. W zakrętach ładnie się prowadzi. Licznik przy 50 oszukuje o 5 km/h a przy 100 o 10 km/h (sprawdzone przy użyciu gps-u). Nie powiem jak oryginalne światła oświetlają drogę bo mam założone xenony. Spalanie w cyklu mieszanym: 4,25l/ 100 km. Hamulce są świetne, bardzo ładnie wytracają prędkość, jednakże przewody mogłyby być w stalowym oplocie. Licznik czytelny zarówno w dzień jak i noc, regulacja jasności cyferek. Według licznika: na 1 biegu około 50 km/h, na 2 około 70, na 3 około 80-pare, na 4 około 105, na 5 według licznika nie sprawdzałem, ale według gps przed naprawą licznika osiągnąłem 125 km/h. Tylne światło postojowe mogłoby być jaśniejsze. Ogólnie motocykl uważam za udaną maszynkę
<br><hr>Arczibald


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mój jedzie tylko 75-80 bo jest zablokowany wie ktoś jak go odblokować ,blokada jest na module , także kupię moduł odblokowany jeśli ktoś chce sprzedać lub napiszcie jaki moduł podchodzi do tego typu motocykla za wszystkie podpowiedzi dziękuję<br><hr>kosa12345Komentatorzy napisał(a):Świetny motocykl, wysoko obrotowy silnik tak naprawdę zaczyna "ciągnąć" od 8 do 12 tys, odcięcie przy 13 tys, co było dla mnie dziwne bo pierwszy raz spotkałem się z motocyklem na gaźnikach, który ma ogranicznik obrotów, widocznie wszystko dzieje się w module. Oryginalne opoki fajnie trzymają się suchej drogi( szczerze mówiąc na mokrym nie jeździłem bo motocykl mam raptem 3 tygodnie). Poprzedni właściciel opróżnił cały tłumik co daje świetny efekt przy wolnych i średnich obrotach, ale przy tych już najwyższych z wydechu wydobywa się trzask, który nie jest już traki przyjemny dla ucha. W porównaniu do Yamaszki yzf 125 r ma gorsze przyśpieszenie, ale za to prędkość maksymalną taką samą, wszystko sprawdzone w realuOgólnie solidny motocykl, jego charakterystyczną cechą są nierówne wolne obroty ( jeździłem gt 250 i gt 650 które miały taką samą cechę). Motocykl masywny dzięki temu stabilny. W zakrętach ładnie się prowadzi. Licznik przy 50 oszukuje o 5 km/h a przy 100 o 10 km/h (sprawdzone przy użyciu gps-u). Nie powiem jak oryginalne światła oświetlają drogę bo mam założone xenony. Spalanie w cyklu mieszanym: 4,25l/ 100 km. Hamulce są świetne, bardzo ładnie wytracają prędkość, jednakże przewody mogłyby być w stalowym oplocie. Licznik czytelny zarówno w dzień jak i noc, regulacja jasności cyferek. Według licznika: na 1 biegu około 50 km/h, na 2 około 70, na 3 około 80-pare, na 4 około 105, na 5 według licznika nie sprawdzałem, ale według gps przed naprawą licznika osiągnąłem 125 km/h. Tylne światło postojowe mogłoby być jaśniejsze. Ogólnie motocykl uważam za udaną maszynkę
<br><hr>Arczibald<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mój jedzie tylko 75-80 bo jest zablokowany wie ktoś jak go odblokować ,blokada jest na module , także kupię moduł odblokowany jeśli ktoś chce sprzedać lub napiszcie jaki moduł podchodzi do tego typu motocykla za wszystkie podpowiedzi dziękuję<br><hr>kosa12345
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam).
Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo.
Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat.
Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów
<br><hr>DonPedro69
Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo.
Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat.
Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam).
Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo.
Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat.
Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów
<br><hr>DonPedro69
Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo.
Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat.
Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sprawdź jaki masz dolot powietrza do silnika (czy nie ma jakichś zwężeń w kolektorach dolotowych, na wlocie do airboksu itd.) Oprócz blokady na module jeszcze w tych miejscach może być zblokowany. Może być też zblokowany na dyszach paliwa :p Pozdrawiam<br><hr>ArczibaldKomentatorzy napisał(a):Świetny motocykl, wysoko obrotowy silnik tak naprawdę zaczyna "ciągnąć" od 8 do 12 tys, odcięcie przy 13 tys, co było dla mnie dziwne bo pierwszy raz spotkałem się z motocyklem na gaźnikach, który ma ogranicznik obrotów, widocznie wszystko dzieje się w module. Oryginalne opoki fajnie trzymają się suchej drogi( szczerze mówiąc na mokrym nie jeździłem bo motocykl mam raptem 3 tygodnie). Poprzedni właściciel opróżnił cały tłumik co daje świetny efekt przy wolnych i średnich obrotach, ale przy tych już najwyższych z wydechu wydobywa się trzask, który nie jest już traki przyjemny dla ucha. W porównaniu do Yamaszki yzf 125 r ma gorsze przyśpieszenie, ale za to prędkość maksymalną taką samą, wszystko sprawdzone w realuOgólnie solidny motocykl, jego charakterystyczną cechą są nierówne wolne obroty ( jeździłem gt 250 i gt 650 które miały taką samą cechę). Motocykl masywny dzięki temu stabilny. W zakrętach ładnie się prowadzi. Licznik przy 50 oszukuje o 5 km/h a przy 100 o 10 km/h (sprawdzone przy użyciu gps-u). Nie powiem jak oryginalne światła oświetlają drogę bo mam założone xenony. Spalanie w cyklu mieszanym: 4,25l/ 100 km. Hamulce są świetne, bardzo ładnie wytracają prędkość, jednakże przewody mogłyby być w stalowym oplocie. Licznik czytelny zarówno w dzień jak i noc, regulacja jasności cyferek. Według licznika: na 1 biegu około 50 km/h, na 2 około 70, na 3 około 80-pare, na 4 około 105, na 5 według licznika nie sprawdzałem, ale według gps przed naprawą licznika osiągnąłem 125 km/h. Tylne światło postojowe mogłoby być jaśniejsze. Ogólnie motocykl uważam za udaną maszynkę
<br><hr>Arczibald<br>
Komentatorzy napisał(a):mój jedzie tylko 75-80 bo jest zablokowany wie ktoś jak go odblokować ,blokada jest na module , także kupię moduł odblokowany jeśli ktoś chce sprzedać lub napiszcie jaki moduł podchodzi do tego typu motocykla za wszystkie podpowiedzi dziękuję<br><hr>kosa12345<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy Hyosung na 2017 planuje wprowadzenie do sprzedaży w Polsce modelu GT 125 R?
Kupił bym ale tylko nowy prosto z fabryki.<br><hr>Greizer
Kupił bym ale tylko nowy prosto z fabryki.<br><hr>Greizer
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, jestem właścicielem owego Hyosung'a GTR 125, co prawda z rocznika 2006/2007 jednakże jestem z niego bardzo zadowolony. Jest wygodny, pięknie wbijają się biegi i ładnie zbiera się od niskich obrotów, mój przyśpiesza w około 14.5-15 sek. do 100km/h, wszystko fabryczne.<br><hr>AgentPerry1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, jestem właścicielem owego Hyosung'a GTR 125, co prawda z rocznika 2006/2007 jednakże jestem z niego bardzo zadowolony. Jest wygodny, pięknie wbijają się biegi i ładnie zbiera się od niskich obrotów, mój przyśpiesza w około 14.5-15 sek. do 100km/h, wszystko fabryczne.<br><hr>AgentPerry1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hm bolą plecy ?? ja przy wzroście 188 cm nie odczuwałem kompletnie nic .<br><hr>jaKomentatorzy napisał(a):Kupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam).
Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo.
Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat.
Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów<br><hr>DonPedro69<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W moim wieku bolą różne części ciała z niewiadomych powodówKomentatorzy napisał(a):Kupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam).
Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo.
Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat.
Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów<br><hr>DonPedro69<br>
Komentatorzy napisał(a):hm bolą plecy ?? ja przy wzroście 188 cm nie odczuwałem kompletnie nic .<br><hr>ja<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości