[biblioteka] Rejestracja motocykla na prawo jazdy...
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Panie. Przez lata pewnie moc już wypłynęła i 35kw jest na stałe. <br><hr>SznikowKomentatorzy napisał(a):Witamplanuje kupic transalp 650 i jezdzic na kategorii a2. Niektóre z tych motocykli sa rejestrowane na 25 kw ale to tylko mały % reszta 39kw. Moje pytanie, jezeli przerobie motocykl na 35 kw potem jak to w Polsce przywróce te 4kw. To jakie moglyby być tego konsekwencje. Czy przy kontroli drogówki sprawdzą to i inne. Z góry dziękuję. Nie zamierzan kupować aprilii pegaso 650/trenere/f650 bo to małe motocykle. A transalp jakoś moca sie nie różni.<br><hr>Kuba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam ,podepnę się pod temat , widzę że jest spore zamieszanie odnośnie blokad na A2, może wiedza jaką dysponuje trochę rozjaśni temat:)
1.W pl pojazdów nie rejestruje sie na kategorie prawa jazdy
2.można blokować każdy motocykl o mocy max 70kW
3.nie ma możliwości( przynajmniej legalnie ) zrobić tego samemu (jak nie wierzysz to spróbuj założyć samemu gaz do samochodu i wbić to w dowód)
4. WK zmienia wpis w dowodzie na podstawie dokumentów z firmy blokującej,faktury za usługę i odpowiedniego dokumentu z badania na OSKP.
5. przy starych motocyklach które po badaniu na hamowni nie osiągają fabrycznych parametrów niestety też trzeba robić blokad ponieważ prawo nie przewiduję zmiany mocy silnika w wyniku zużycia eksploatacyjnego.
6. jazda na motocyklu który ma nawet niewielką różnicę mocy np 35,2 ( niektóre Gs 500 czy er5) skutkuje mandatem za brak uprawnień
7.Co chyba najistotniejsze ,niestety w razie wypadku (czego nikomu nie życzę) i ew. ofiar w ludziach biegli sądowi bardzo uważnie będą analizowali blokadę i na tym etapie wychodzi właśnie robienie blokad "na lewo", "zrób to sam" ,"bo diagnosta mi podbił bez motocykla" a skutki tego są naprawdę poważne ...
W razie pytań proszę pisać prywatna wiadomość.
Pozdrawiam Robert Z.
1.W pl pojazdów nie rejestruje sie na kategorie prawa jazdy
2.można blokować każdy motocykl o mocy max 70kW
3.nie ma możliwości( przynajmniej legalnie ) zrobić tego samemu (jak nie wierzysz to spróbuj założyć samemu gaz do samochodu i wbić to w dowód)
4. WK zmienia wpis w dowodzie na podstawie dokumentów z firmy blokującej,faktury za usługę i odpowiedniego dokumentu z badania na OSKP.
5. przy starych motocyklach które po badaniu na hamowni nie osiągają fabrycznych parametrów niestety też trzeba robić blokad ponieważ prawo nie przewiduję zmiany mocy silnika w wyniku zużycia eksploatacyjnego.
6. jazda na motocyklu który ma nawet niewielką różnicę mocy np 35,2 ( niektóre Gs 500 czy er5) skutkuje mandatem za brak uprawnień
7.Co chyba najistotniejsze ,niestety w razie wypadku (czego nikomu nie życzę) i ew. ofiar w ludziach biegli sądowi bardzo uważnie będą analizowali blokadę i na tym etapie wychodzi właśnie robienie blokad "na lewo", "zrób to sam" ,"bo diagnosta mi podbił bez motocykla" a skutki tego są naprawdę poważne ...
W razie pytań proszę pisać prywatna wiadomość.
Pozdrawiam Robert Z.
- SMGmotocykle
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 29/3/2013, 16:09
- Lokalizacja: garbów lubelskie
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak<br><hr>CoxRiderKomentatorzy napisał(a):czy yamaha xj6 nadaje się do zablokowania pod kategorie a2 do 35 kw<br><hr>Arek26626724<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości