Aprilia Rs 125 Tetslia
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Aprilia Rs 125 Tetslia
Przedmiotem aukcji jest Aprilia Rs 125 z 1998 roku (wersja Tetslia, różniąca się między innymi carbonową końcówką wydechu). Moc podobnie jak w reszcie Rs`ek szacuję na ok. 30KM, a prędkość max. 140km/h (do ściągnięcia została ostatnia blokada, prawdopodobnie na wydechu). Prędkość przelotową – 120km/h osiąga przy 7-7,5 tys. obr/min, a sama jednostka potrafi kręcić się pod 12 tys. obr/min, więc po zdjęciu blokady prędkość max. spokojnie przekroczy 160km/h. Przy jeździe mieszaniej (miasto/trasa) Rs`ka bierze ok. 5-5,5l zupki, a więc w odniesieniu do jej konkurencji stosunkowo niedużo.
Seryjnie motocykl ten wyposażony jest w polerowaną ramę wraz z wahaczem, regulowane tylne zawieszenie i wzorowo pracujące hamulce (przód to tarcza 318mm, natomiast tył 220mm). Pomiędzy obrotomierzem, a prędkościomierzem umieszczony jest ciekłokrystaliczny wyświetlacz wskazujący: temperaturę cieczy chłodzącej, ładowanie akumulatora, godzinę oraz czas okrążenia. Na kołach siedzą sportowe kapcie Dunlop`a (model Sportmax), które spokojnie kolejny sezon prześmigają - przód 110mm + tył 150mm.
Stan motocykla, zarówno wizualny, jak i techniczny określam na wprost idealny – choć zdjęcia nigdy tego nie zobrazują to mogę na życzenie zainteresowanych przesłać każde dokładnie sfotografowane miejsce motocykla. Najlepiej sprzęt ocenić samemu na żywca, na miejscu, a mogę zapewnić, że osobom szukającym wzorowo utrzymanego sprzętu ciężko będzie się rozczarować jej stanem.
Motocykl został sprowadzony z Niemiec w grudniu 2004 roku z myślą o kuzynie, który wcześniej kupił samochód i zrezygnował z jednośladu. Tym sposobem osoba, która Aprilkę do Polski ściągnęła była zmuszona ją sprzedać.
Na wiosnę sprzęt przeszedł gruntowny przegląd techniczny podczas, którego w trosce o dalszą żywotność silnika wymieniono cały zestaw tłokowy (tłok wraz z pierścieniami) oraz łożyska na wale. Niklasil na cylindrze był w idealnym stanie, a narażanie go używanym od nowości tłokiem na jakiekolwiek uszkodzenia wiązało się ze znacznie większym kosztem niż cena nowego zestawu tłokowego. Sztuka była docierana dopiero pod koniec maja ze względu na czas oczekiwania właściciela na wydanie prawa jazdy, a więc sama Rs`ka styczność z naszymi kochanym polskim "asfaltem" miała na miesiąc przed wakacjami. Na przełomie lipca/sierpnia wymieniono kompletny zestaw napędowy, tj.: obie zębatki + łańcuch.
Całe moto było systematycznie serwisowane i doglądane. Wymiany płynów oraz wszelkie smarowania nigdy nie były odciągane w czasie, przez co sprzęt ma się świetnie i nie ma z nim żadnych problemów.
Przedstawiana Rs`ka była niedawno opisywana w teście dla gazety Fast Bike PL - artykuł publikowany w listopadowo-grudniowym wydaniu Fast Bike PL.
Więcej zdjęć motocykla zainteresowanym prześlę na meila, natomiast po dokładniejsze info oraz wszelkie wątpliwości zapraszam pod numer 660 46 80 87, bądź gg: 1134823.
Btw.
Możliwa zamiana na Ktm exc 125/250 (z dopłatą z mojej strony),
Seryjnie motocykl ten wyposażony jest w polerowaną ramę wraz z wahaczem, regulowane tylne zawieszenie i wzorowo pracujące hamulce (przód to tarcza 318mm, natomiast tył 220mm). Pomiędzy obrotomierzem, a prędkościomierzem umieszczony jest ciekłokrystaliczny wyświetlacz wskazujący: temperaturę cieczy chłodzącej, ładowanie akumulatora, godzinę oraz czas okrążenia. Na kołach siedzą sportowe kapcie Dunlop`a (model Sportmax), które spokojnie kolejny sezon prześmigają - przód 110mm + tył 150mm.
Stan motocykla, zarówno wizualny, jak i techniczny określam na wprost idealny – choć zdjęcia nigdy tego nie zobrazują to mogę na życzenie zainteresowanych przesłać każde dokładnie sfotografowane miejsce motocykla. Najlepiej sprzęt ocenić samemu na żywca, na miejscu, a mogę zapewnić, że osobom szukającym wzorowo utrzymanego sprzętu ciężko będzie się rozczarować jej stanem.
Motocykl został sprowadzony z Niemiec w grudniu 2004 roku z myślą o kuzynie, który wcześniej kupił samochód i zrezygnował z jednośladu. Tym sposobem osoba, która Aprilkę do Polski ściągnęła była zmuszona ją sprzedać.
Na wiosnę sprzęt przeszedł gruntowny przegląd techniczny podczas, którego w trosce o dalszą żywotność silnika wymieniono cały zestaw tłokowy (tłok wraz z pierścieniami) oraz łożyska na wale. Niklasil na cylindrze był w idealnym stanie, a narażanie go używanym od nowości tłokiem na jakiekolwiek uszkodzenia wiązało się ze znacznie większym kosztem niż cena nowego zestawu tłokowego. Sztuka była docierana dopiero pod koniec maja ze względu na czas oczekiwania właściciela na wydanie prawa jazdy, a więc sama Rs`ka styczność z naszymi kochanym polskim "asfaltem" miała na miesiąc przed wakacjami. Na przełomie lipca/sierpnia wymieniono kompletny zestaw napędowy, tj.: obie zębatki + łańcuch.
Całe moto było systematycznie serwisowane i doglądane. Wymiany płynów oraz wszelkie smarowania nigdy nie były odciągane w czasie, przez co sprzęt ma się świetnie i nie ma z nim żadnych problemów.
Przedstawiana Rs`ka była niedawno opisywana w teście dla gazety Fast Bike PL - artykuł publikowany w listopadowo-grudniowym wydaniu Fast Bike PL.
Więcej zdjęć motocykla zainteresowanym prześlę na meila, natomiast po dokładniejsze info oraz wszelkie wątpliwości zapraszam pod numer 660 46 80 87, bądź gg: 1134823.
Btw.
Możliwa zamiana na Ktm exc 125/250 (z dopłatą z mojej strony),
- Słabek
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/12/2005, 12:29
- Lokalizacja: Chełm City
jak bys mogl fotki to daj mi na maila: luksluks@wp.pl
- luksluks
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/1/2006, 23:19
- Lokalizacja: poznań
jak bys mogl fotki to daj mi na maila: luksluks@wp.pl
- luksluks
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/1/2006, 23:19
- Lokalizacja: poznań
Sorki za tą zwłokę, ale dopiero co wróciłem z gór.
Fotexy już poleciały.
Poniżej podaję kilka linków do słabszych jakościowo zdjęć (jeżeli ktoś chce to mogę wysłać ich więcej w lepszej rozdziałce):
www.chelm-riders.neostrada.pl/1.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/2.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/3.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/4.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/5.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/6.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/7.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/8.jpg
Pozdrawiam, Łukasz.
Fotexy już poleciały.

Poniżej podaję kilka linków do słabszych jakościowo zdjęć (jeżeli ktoś chce to mogę wysłać ich więcej w lepszej rozdziałce):
www.chelm-riders.neostrada.pl/1.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/2.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/3.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/4.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/5.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/6.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/7.jpg
www.chelm-riders.neostrada.pl/8.jpg
Pozdrawiam, Łukasz.
- Słabek
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/12/2005, 12:29
- Lokalizacja: Chełm City
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości