Zobacz wÄ…tek - Auto.. dylemat dla 24 latka
NAS Analytics TAG

Auto.. dylemat dla 24 latka

O wszystkim
_________

Postprzez Sykopson » 8/5/2013, 13:15

Glenroy napisał(a):Na ropę są traktory


http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw (otwórz link)

Pozdrawiam,
Sykopson :D
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)


Postprzez Glenroy » 8/5/2013, 14:24

Domocoon napisał(a):Kolego bzdurzysz jak 85 letni dziadek spod budki z piwem co na oczy widział tylko wsk'e a wypowiada się o R1.


Coś Cię zabolało? :roll:
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU


Postprzez madcap » 8/5/2013, 15:23

ciągnikiem to chiałbyś pojeździć Glenroy.
wyjÄ…tkowo podpisujÄ™ siÄ™ opiniÄ… Domocoon'a.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Glenroy » 8/5/2013, 19:55

madcap napisał(a):ciągnikiem to chiałbyś pojeździć Glenroy.
wyjÄ…tkowo podpisujÄ™ siÄ™ opiniÄ… Domocoon'a.


Mam ciągnik, zarówno jako ciągnik jak i samochód w dieslu, ojca A4 2.7 TDI, mam 80-kę 2.0 z LPG, miałem Vectrę 1.8 z LPG, całkiem niedawno sprzedałem swojego Focusa II 2.0TDCi, często jeżdżę brata passatem 1.8T, i samemu na co dzień użytkuję A4 2.8 V6 więc obcuję ze wszelkimi możliwymi opcjami za każdym razem kiedy wychodzę z domu, jeździłem na prawdę niewyobrażalną liczbą samochodów, może nie Ferrari czy Lambo, jak Rosi, ale wszelakimi 335, 530d, RS4 czy S6 i innymi, mam swoje zdanie, wysłuchałem mnóstwa opinii, co nieco doświadczyłem na własnej skórze i swojej opinii nie zmienię. Kropka. A co do sprowadzanych samochodów, sąsiad ma komis, jeździłem z nim jako kierowca, kilka razy do niemiec i szwajcarii, widziałem co kupują handlarze, wiem co się dzieje z samochodem po przekroczeniu granicy, koniec.

Pozdr.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Throttle » 8/5/2013, 20:33

Glenroy stronę wstecz wyśmiewasz ludzi którzy maja egzotykę i duże pojemności latając na LPG, twoja 80 2.0 LPG też kiedyś była egzotykiem i kosztowała trochę szmalu tankując X lat wstecz takie Audi ktoś z takimi podejściem jak Twoje mógł równie dobrze wyśmiać Ciebie.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez Walenty » 8/5/2013, 20:38

Throttle napisał(a):Glenroy stronę wstecz wyśmiewasz ludzi którzy maja egzotykę i duże pojemności latając na LPG, twoja 80 2.0 LPG też kiedyś była egzotykiem i kosztowała trochę szmalu tankując X lat wstecz takie Audi ktoś z takimi podejściem jak Twoje mógł równie dobrze wyśmiać Ciebie.


Panie, chyba w Polsce na poczÄ…tku lat 90....
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Throttle » 8/5/2013, 20:48

Krótkie podsumowanie :czyli jazda A4 3.0V6 na LPG to wstyd a jazda 80 2.0 na LPG już nie ?.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez Glenroy » 8/5/2013, 21:54

No trochę ;) Zauważ, że 80-kę 2.0 spotkasz na co drugich światłach a 3 litrową A4 może spotkasz raz na tydzień. Zamień teraz swoją wypowiedź na trochę wyższe sfery i wyjdzie Ci: czyli jazda Ferrari F430 NovitecRosso na LPG to wstyd, a audi A4 3.0V6 już nie?, teraz widzisz różnicę? Skoro ktoś chce kupić auto z dużym silnikiem, które się w jakiś sposób wyróżnia z tłumu, to niech nie robi z niego wsi i pokaże, że stać też go na jego utrzymanie. Kupić sobie może każdy, nawet i 4 litrowe V8, cała zabawa zaczyna się przy serwisie, dla tego właśnie nie kumam, bo skoro stać mnie na serwis takiego smoka, to tym bardziej stać mnie na paliwo do tego, jeżeli tak nie jest, to znaczy, że to nie jest samochód na moją kieszeń. Dla mnie to wygląda w ten sposób.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez madcap » 8/5/2013, 22:12

punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia.
dla mnie duża pojemność, to silnik V12, bo R10 to zwykła rzecz.
co do pojemności to o duzej mogę mówić, gdy ma 16 l., bo 12 to też normalka.
i są to silniki, które mają po 3000Nm momentu obrotowego.
węc nie licytuj się.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Throttle » 8/5/2013, 22:45

Taką "80" kiedyś też widziano raz na tydzień na światłach. Za 10 lat takie A4 będzie w cenie dzisiejszej 80 i też będzie częściej spotykane, raczej nie będzie to już wyższa sfera i co wtedy już można przerabiać na Lpg ?. Idąc tym tokiem myślenia to tankujesz 80 na stacji, podejdzie do Ciebie gość z tekstem Panie nie stać Cię na benzynę to po cholerę te Audi, sprzedaj Pan to i kup bravo 1.2. Fanem gazu nie jestem ale dobra instalacja w dużym silniku ma jak najbardziej sens. Zresztą to tylko luźna dyskusja, tak naprawdę niech każdy jeździ na tym co mu najbardziej odpowiada. Nawet ktoś kto lata tico na gazie bo chce zaoszczędzić kilka złotych jak jest z tego powodu szczęśliwy :D.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez Walenty » 8/5/2013, 22:56

W tico nie widzę problemu z lpg. Byle jeździło, choć instalacja pewnie w cenie auta, tanie, tanio, ok.
Dobra instalacja w dużym silniku powiadasz, weźmy takiego hummera H2, 6.0 V8. Trochę krzywo wygląda taki lanserski samochód pod dystrybutorem z lpg, prawda? :D
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Throttle » 9/5/2013, 08:51

Owszem taki Hummer pod dystrybutorem Lpg to nie powód do zachwytu, zgoda. W Ameryce z pewnością 95 procent właścicieli takich Hummerów podjeżdża pod dystrybutor z benzyna,zalewa na full, płaci, odjeżdża. Pytanie tylko co by się stało gdyby litr wachy kosztował tyle co u nas w Polsce?. Z pewnością dużo z nich miałoby założoną instalację a i gaz o wiele bardziej popularny. Bogaty też potrafi liczyć. A w przypadku takiej lochy, trzeba też doliczyć full pakiet ubezpieczeniowy, serwis, opony. Wychodzi niezła sumka. Mimo Lpg dalej jest to lanserska fura dla bogatych. Jadąc takim toczydłem nocą po ulicach większych miast, nikt nie myśli o tym że jedzie na gazie tylko myśli czy wyrwie dziś fajną laskę na imprezie.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez Domocoon » 9/5/2013, 09:01

Glenroy napisał(a):
madcap napisał(a):ciągnikiem to chiałbyś pojeździć Glenroy.
wyjÄ…tkowo podpisujÄ™ siÄ™ opiniÄ… Domocoon'a.


Mam ciągnik, zarówno jako ciągnik jak i samochód w dieslu, ojca A4 2.7 TDI, mam 80-kę 2.0 z LPG, miałem Vectrę 1.8 z LPG, całkiem niedawno sprzedałem swojego Focusa II 2.0TDCi, często jeżdżę brata passatem 1.8T, i samemu na co dzień użytkuję A4 2.8 V6 więc obcuję ze wszelkimi możliwymi opcjami za każdym razem kiedy wychodzę z domu, jeździłem na prawdę niewyobrażalną liczbą samochodów, może nie Ferrari czy Lambo, jak Rosi, ale wszelakimi 335, 530d, RS4 czy S6 i innymi, mam swoje zdanie, wysłuchałem mnóstwa opinii, co nieco doświadczyłem na własnej skórze i swojej opinii nie zmienię. Kropka. A co do sprowadzanych samochodów, sąsiad ma komis, jeździłem z nim jako kierowca, kilka razy do niemiec i szwajcarii, widziałem co kupują handlarze, wiem co się dzieje z samochodem po przekroczeniu granicy, koniec.

Pozdr.


Po 1. Nic mnie nie zabolało, po prostu jestem wyczulony na bzdury rozprzestrzeniane bezpodstawnie, na podstawie których tworzą się mity.

Po 2. Nikt tutaj nie ma zamiaru zmieniać Twojego zdania, które wg Ciebie jest wspaniałe i jedyne. Przypominam tylko, że błądzić jest rzeczą ludzką, ale tkwić w błędzie jest ... ( doczytaj/dopowiedz )

Po 3. Być może i jeździłeś gdzieś czymś po coś jakoś nie intere mnie to. Każdy samochód wymyślono wyprodukowano i sprzedano w jakimś roku, przyjmijmy dla uproszczenia w 2000. Nieunikniony postęp technologiczny pozwala nam na poprawianie konstrukcji a nawet ich odbudowę. Między innymi dzięki postępowi technologicznemu możemy odrestaurowywać różnorakie samochody klasyczne ( całe szczęście ). Postęp pozwala nam też na możliwość wkładania do aut silników o kompletnie innym przeznaczeniu, które nieraz nawet się sprawdzają ( hayabusa w smarcie, silnik od porszaka w syrence, czy wykorzystywany do driftu 2JZ z toyoty w BMW/Nissanach itp itd ).

Postęp pozwala nam też na zasilanie innym paliwem jednostek napędowych, które np w 2000 roku były poza technologicznym zasięgiem i można było więcej napsuć zakładając LPG niż poprawić ( tutaj tworzą się mity jakoby BMW słabo działały z gazem itp itd ). Na dzień dzisiejszy mamy takie instalacje gazowe, że głowa mała. Włożenie gazu dzisiaj to w większości przypadków żaden problem, już nawet do dieseli można, tylko na innych zasadach niż do benzyniaka.

Oczywiście mogę się z Tobą zgodzić, że do aut z wyższej półki zakładać gaz nie zawsze jest taktownie ALE nie mów mi, że Audi A4 V6, czy A8, BMW 7 itp itd to auto z niewiadomo jakiego segmentu. Poruszenie może wywoływać gaz w ferrari, porszaku czy lotusie. Dzisiaj dla bardzo wielu ludzi A8, 7mka, hummer i podobne to po prostu SAMOCHODY ROBOCZE. Sam noszę się z zamiarem kupna STi i jakby mi ktoś do tego założyć bezawaryjny gaz ( a temat już liznęłem i wiem, że to ŻADEN problem ) to ten gaz założe. Wali mnie opinia innych, samochód roboczy służy do roboty. A w garażu może sobie stać stingray z 69, supersnake albo Hartge H50 i tam gaz już nieco się kłóci z ogólnym obrazem.

Cześć.
Domocoon
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 19/11/2011, 19:40

Postprzez Vergon » 9/5/2013, 18:23

Walenty napisał(a):W tico nie widzę problemu z lpg. Byle jeździło, choć instalacja pewnie w cenie auta, tanie, tanio, ok.
Dobra instalacja w dużym silniku powiadasz, weźmy takiego hummera H2, 6.0 V8. Trochę krzywo wygląda taki lanserski samochód pod dystrybutorem z lpg, prawda? :D


Co jakiś czas widuję żółtego H2 jak tankuje gazoline na jednej ze stacji ;)
Też patrzę na to z politowaniem.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Brekekeks » 9/5/2013, 19:26

Wychodzę z podobnego założenia jak Domocom - roboczy samochód służy do roboty, i ma jeździć ekonomicznie. Gaz pozwala połączyć wygodę i moc jakiejś konkretniejszej fury z ekonomią kompakta. Mam starego Saaba 9-5 2.0 turbo z gazem i mimo jego wieku i ogólnego stanu rozkładu jeździ się nim o niebo wygodniej niż jakąś Fabią. Jak spędzam dużo czasu za kółkiem to taki dodatkowy komfort dla tyłka i kręgosłupa to ważna rzecz. A przy okazji tanio mnie to wychodzi.

Na benzynę mam motocykl, którym i tak mam czas raz na ruski rok polatać wokół komina (a śmiałem się z ludzi, którzy za powód sprzedaży podawali brak czasu, teraz mnie to ugryzło w tyłek).

Jak kiedyś kupię sobie samochód do weekendowego latania to też gazu nie założę. Ale do samochodu roboczego jak najbardziej, jaki by on nie był.

@patryks - sprawdź sobie Mazdę MX-5, prosty kabriolet, lekki, napęd na tył i można go dorwać w wersji 1.6 110KM, która może nie wymiata, ale nie jest taka znowu zła. No i OC masz normalne.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Walenty » 9/5/2013, 20:24

Brekekeks napisał(a):Wychodzę z podobnego założenia jak Domocom - roboczy samochód służy do roboty, i ma jeździć ekonomicznie. Gaz pozwala połączyć wygodę i moc jakiejś konkretniejszej fury z ekonomią kompakta. Mam starego Saaba 9-5 2.0 turbo z gazem i mimo jego wieku i ogólnego stanu rozkładu jeździ się nim o niebo wygodniej niż jakąś Fabią. Jak spędzam dużo czasu za kółkiem to taki dodatkowy komfort dla tyłka i kręgosłupa to ważna rzecz. A przy okazji tanio mnie to wychodzi.


Saab to nie dełuu, 9-5 może być max z '97. Cóż Twojemu dolega, że jest w "stanie rozkładu"?
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez suhy-19 » 9/5/2013, 20:41

A widzieliscie nowe porsche 911 w gazie :) jak nie to zapraszam do wroclawia
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez Walenty » 9/5/2013, 21:06

suhy-19 napisał(a):A widzieliscie nowe porsche 911 w gazie :) jak nie to zapraszam do wroclawia


Żal.
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Brekekeks » 10/5/2013, 06:59

Walenty napisał(a):
Saab to nie dełuu, 9-5 może być max z '97. Cóż Twojemu dolega, że jest w "stanie rozkładu"?


Ten jest z '98. Nabite 360 kkm, dostałem go jak miał 340 kkm, w ogóle nie zadbany, rdza wychodzi, bity tu i ówdzie itd. Był wcześniej eksploatowany rabunkowo po prostu. Jeździć aż padnie, bo żeby znów był dobry to musiałbym 3k na samego lakiernika wyłożyć. Ale nadal jest bardzo wygodny, i to na razie mi wystarcza.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez rosiboj » 10/5/2013, 08:17

Tak z inej beczki, a jak ktos tankuje za 50 albo 100 czy 150 zamiast do pelna to nie jest tak samo jak by na gazie jezdzil?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości




na górê