Ankieta badawcza do pracy inzynierskiej
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
mati22252 napisał(a):Jak patrzyłem na te kaski to jednak może być to fajna rzecz. Tylko pytanie czy to przezroczyste z tyłu nie osłabia konstrukcji i tłumienia takiego kasku
Wczoraj miałem ten kask na głowie i nie polecam. To lustro w które patrzysz jest bardzo wysoko i smiem twierdzić , ze sprawdzanie zwykłych lusterek w ruchu miejskim może sprawić , ze następnym razem gdy spojrzysz przed siebie wszystko wygląda juz inaczej. Przy tym lustrze u gory żeby tam spojrzeć czas pomnożył bym x3 oczy muszą zdecydowanie zmienić kat i nie ma tu mowy o tzw zerkaniu katem oka tak jak to się robi ze zwykłymi lusterkami. Po prostu musisz patrzeć w zupełnie innym kierunku i w tym czasie nie ma szans na obserwacje drogi przed sobą. Dodatkowo żeby wyczytać ze zrozumieniem co tam jest na tym wąskim pasku to inna sprawa. Na koniec obraz jest mocno przyciemniony. W mojej opinii to malo praktyczny gadget
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
zgadzam się z Jasiem, Arai niewątpliwie rządzi, można mi wmawiać, że nie jest bezpieczniejsze od Naxy, ale uważam, ze za komfort, wyciszenie, aerodynamikę, porządność wykonania jest warte tych pieniędzy i nie zmieniłbym swojego Arai na nic innego
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
Latałem w XR900, XR1000, Raid II, GP-Pro, Nolanie N100, Airoh Mathisse RS, Premier Avenger Carbon mam aktualnie oprócz Arai. Więcej tego było, handlowałem tym trochę i kilkadziesiąt mi przez ręce przeszło, mam porównanie
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
Jasiu123 napisał(a):Mylisz się invi. Nie chodzi tylko o masę. Widziałem testy arai-a gdzie w kask próbowano wbić metalowy pręt rozpędzony do ponad 100 km/h bez skutku podczas gdy tanie kaski rozpadały się w drobny mak i nie sądze żeby takie cuda wyprawiał zwykły styropian.
Co z tego skoro po takim strzale z mózgu zostałby budyń
Pod drugie - według ciebie marketingowy test araia w któym sprzelają do kasku prętem i kaskowi nic się nie dzieje jest bardziej wiarygodny od sharpa? aha.
Naxa nawet nie ma w shaprie. Więc po co to p********** o naxach bezpieczniejszych do arai?
Temat wygody też nie wiem dlaczego poruszasz, jasne że są wygodniejsze, mają lepsze aero, są lżejsze, nie rozpadają się mają lepsze szyby itd... za to się właśnie płaci.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości