krótka historia Melvinowej 929
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
krótka historia Melvinowej 929
Siema, w końcu po prawie 4 miesiącach mogę założyć ten temat, jak wszyscy wiedzą latam sobie na niedozajebundzie 929 którą kupiłem w lutym 2009r, była sprowadzona z Anglii przez handlarza z Jarocina,wtedy jej stan był b.dobry mimo iż jestem jej 11 właścicielem
wyglądała wtedy tak:
W pierwszym sezonie przejechała ze mną 11 000km i niestety zaliczyła 2 małe szlify, trochę ucierpiała stylistycznie...
dostała zadupek z innego malowania i miała pomalowaną prawą stronę czaszy, subframe był lekko krzywy(ze względu na niestandardowe wydechy) wiec kupiłem inny czarny do tego zimą 2009/2010 moto przeszło cały serwis zawory itd... dostało amor skrętu, nowy wydech i jakoś wyjechało o własnych siłach wczesną wiosną 2010 i przejeździło sezon bez większych przygód prócz jednej...
Polataliśmy kiedyś z Sepem i Wilkiem późnym latem po wawie i wracając do Piotrkowa zmarła skrzynia biegów... a dokładniej 2gi bieg... z rozwaloną skrzynią polatałem do końca sezonu i zamknąłem go z przebiegiem 4700km
Moto po powrocie z ostatniego wyjazdu w deszczu po remontowanej drodze(dlatego wyglądało tak tragicznie) zostało wstawione do garażu i ze względu na inne priorytety zapomniane.
Zapomniany, aż do 4 stycznia 2011r...
wtedy się zaczęło:
motocykle przeszedł wymianę świec, skrzyni biegów, sprzęgła, oleju, płynów, uszczelniaczy, alternatora itd...
rama została pomalowana proszkowo,
po założeniu baku na ramę z silnikiem motocykl bez problemu odpalił i nic nie wskazywało na to że coś jest nie tak...
na jeździe próbnej działał czasem na 4 czasem na 3 lub 2 cylindry zależnie od tego jak mu się chciało do tego szarpał i wciągał po 4l paliwa na 32km...
przyczyną okazały się cewkofajki, które nie trzymały się świec i od wibracji powodowały wypadanie zapłonów...
po wymianie problem zniknął i moto pracuje jak należy...
Gdy miałem już pewność że silnik i skrzynia działają oddałem owiewki do malowania i wczoraj poskładałem wszystko do kupy...
cała inwestycja zamknęła się w ok2500zł
http://img703.imageshack.us/slideshow/w ... n1971p.jpg
oto efekt końcowy w100% zgodny z założeniami z 4 stycznia:
http://img815.imageshack.us/slideshow/w ... 030617.jpg
nie wiem jak wam ale mnie się zaje... podoba, biała perła robi robotę
wyglądała wtedy tak:
W pierwszym sezonie przejechała ze mną 11 000km i niestety zaliczyła 2 małe szlify, trochę ucierpiała stylistycznie...
dostała zadupek z innego malowania i miała pomalowaną prawą stronę czaszy, subframe był lekko krzywy(ze względu na niestandardowe wydechy) wiec kupiłem inny czarny do tego zimą 2009/2010 moto przeszło cały serwis zawory itd... dostało amor skrętu, nowy wydech i jakoś wyjechało o własnych siłach wczesną wiosną 2010 i przejeździło sezon bez większych przygód prócz jednej...
Polataliśmy kiedyś z Sepem i Wilkiem późnym latem po wawie i wracając do Piotrkowa zmarła skrzynia biegów... a dokładniej 2gi bieg... z rozwaloną skrzynią polatałem do końca sezonu i zamknąłem go z przebiegiem 4700km
Moto po powrocie z ostatniego wyjazdu w deszczu po remontowanej drodze(dlatego wyglądało tak tragicznie) zostało wstawione do garażu i ze względu na inne priorytety zapomniane.
Zapomniany, aż do 4 stycznia 2011r...
wtedy się zaczęło:
motocykle przeszedł wymianę świec, skrzyni biegów, sprzęgła, oleju, płynów, uszczelniaczy, alternatora itd...
rama została pomalowana proszkowo,
po założeniu baku na ramę z silnikiem motocykl bez problemu odpalił i nic nie wskazywało na to że coś jest nie tak...
na jeździe próbnej działał czasem na 4 czasem na 3 lub 2 cylindry zależnie od tego jak mu się chciało do tego szarpał i wciągał po 4l paliwa na 32km...
przyczyną okazały się cewkofajki, które nie trzymały się świec i od wibracji powodowały wypadanie zapłonów...
po wymianie problem zniknął i moto pracuje jak należy...
Gdy miałem już pewność że silnik i skrzynia działają oddałem owiewki do malowania i wczoraj poskładałem wszystko do kupy...
cała inwestycja zamknęła się w ok2500zł
http://img703.imageshack.us/slideshow/w ... n1971p.jpg
oto efekt końcowy w100% zgodny z założeniami z 4 stycznia:
http://img815.imageshack.us/slideshow/w ... 030617.jpg
nie wiem jak wam ale mnie się zaje... podoba, biała perła robi robotę
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
felgi zostają czarne, pracuję w agencji reklamowej i razem z grafikiem przerobiliśmy kilka zdjęć na projekty i ten najbardziej mi przypasował, zastanawiam się jeszcze nad dodaniem pasków na owiewki jak w czarno żółtym malowaniu USA...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
do ślubu będziesz na niej jechał?
na poważnie kawał dobrze dobranej roboty z zestawieniem malowania
na poważnie kawał dobrze dobranej roboty z zestawieniem malowania
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Nice . Kumpel tez proszkowo pomalowal rame w swojej ale bez subframe proszkowo. Dla odmiany moto jest czarne. Teraz kupil K7 750 i ma lekki problem ze sprzedaza juz troche sie buja. Przebiegu ma 51k km chce za moto 10300 no ale duzo ludzi nie przyjezdza ogladac ;/. Moze prze to ze malowany. Moto po pelnym serwisie.
To przy okazji wrzuce linka do aukcji:
http://moto.allegro.pl/honda-cbr-929-fi ... 19740.html
To przy okazji wrzuce linka do aukcji:
http://moto.allegro.pl/honda-cbr-929-fi ... 19740.html
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Szczerze to myślałem, ze po tych wszystkich wymianach w styczniu coś się sypnęło i masz wkurwa, a tu taki zonk
Biały prezentuje sie o wiele lepiej Przynajmniej nie jest monotonny i przykuwa uwagę Spodobał mi sie
Nie chcesz się zamienić na dwie siostry (całkiem ładne ), piździka i rower w pełni przystosowany do Stuntu? haha
Biały prezentuje sie o wiele lepiej Przynajmniej nie jest monotonny i przykuwa uwagę Spodobał mi sie
Nie chcesz się zamienić na dwie siostry (całkiem ładne ), piździka i rower w pełni przystosowany do Stuntu? haha
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
Bardzo ładnie chociaż ja bym dorzucił jakieś naklejki. Kumpel sobie też odnowił 929 i zrobił ją na to amerykańskie żółte malowanie - Cud miód
Melv a co z tłumikiem bo go nie widać?
Melv a co z tłumikiem bo go nie widać?
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
-
narwhal - Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 28/2/2010, 12:36
- Lokalizacja: 21°55'E 52°16'N
Wygląda kozacko! Wiem, że nie masz zamiaru jej sprzedawać ale nasunęła mi się taka mała dygresja. Jakbyś wystawił ją do sprzedaży to na 100% byłoby, że dzwoniona bo rama malowana (pewnie spawana), plastiki klejone, szpachlowane i malowane, ogólnie trup i ulep
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości