Zobacz wątek - Old skool
NAS Analytics TAG

Old skool

O wszystkim
_________

Postprzez Szafa » 23/5/2010, 21:12

Ja wolę wtrysk bo przy cyrklach zalewa mi gaźniki.
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn


Postprzez Materialmord » 23/5/2010, 21:49

Może i gaźnik ma jakąś swoja legendę, ale ja motocyklem wolę jeździć, niż ustawiać mu co X czasu gaźniki.
Materialmord
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56


Postprzez Landryss25 » 23/5/2010, 22:01

Zależy jak leży...

W obecnym moto (Huska SM610) bardziej odpowiada mi wtrysk. Dwa dni przed zakupem swojej (wersja na wtrysku) testowałem gaźnikowca. W moim odczuciu wersja na wtrysku ma lepsze kopnięcie z dołu i wychodzi na to że mniej pali. Nie jeździłem na tyle długo żeby móc to sprawdzić ale według opinii gaźnikowym osiągnąć więcej niż 7l/100km to nie problem a mi się więcej nie udało nawet przy gazie używanym off-on.

Gaźnik jak dla mnie ma przewagę w offroadzie, mimo tego że producenci od nich odchodzą. Może na torze gdzie liczą się sekundy wtrysk wygrywa. Ale gdy moto ma być używane raczej do enduro gaźnik wydaje się lepszy. Liczne zanurzenia moto powyżej silnika na pewno instalacji elektrycznej wtrysku nie służą a gaźnik jest na takie warunki odporny.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez SzpiceR » 24/5/2010, 11:28

u siebie mam gaznik a po przejazdce ta samą pojemnoscia na wtrysku bylem zaskoczony jak "to idzie z dołu" ale w moim odczuciu ciezej jest wyczuc manetke niz na gazniku :roll:
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez lonewolf » 24/5/2010, 11:40

Mi się wydaje, że motorki na gaźnikach bardziej agresywnie oddają moc. Po prostu jak się odręciło na mojej CBR 900 manetę to motor zrzucał z fotela. Nie wiem czemu, ale na GSX-R 1000 tego jakoś nie czuję. Albo się przyzwyczaiłem, albo ten motor (na wtrysku) bardziej łagdnie te paliwo do silnika podaje - nie tak nagle jak w gaźniku. Specjalnie kupiłem moto na wtrysku bo jestem fanem nowinek technicznych wszędzie gdzie to jest możliwe, ale akurat bardzo podobał mi się ten zryw cebry pomimo mniejszej mocy. Bandit 1200 robił dokładnie to samo pomimo tylko 100 koników i oczywiście też był na gaźniku. Też targał ;D Ja bym bardzo chętnie jeszcze wsiadł na Kawsaki Ninja ZX-9 (ostatnie modele) bądź na CBR XX 1100 również w gaźniku.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez SzpiceR » 24/5/2010, 14:52

lonewolf ja wlansie mam odwrotnie... moze jakies opuzninie jest na wtrysku delikatne ale kopa kurde to kazdy wtrysk ma lepszego nawet po mocy na papierze widac <mysli>


niech sie znawca/mechanik wypowie
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez lonewolf » 24/5/2010, 19:40

no nie wiem, może faktycznie się przyzwyczaiłem już... kto wie
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez melvin » 25/5/2010, 17:24

ja tam lubiłem gaźnikowce, na przelocie zupełnie inaczej słychać silnik, odpuszczasz manetę i w gaźniku masz serję ładnych eksplozji a we wtryskowcu tylko BBUuuuuuuuuuuuu...
generalnie fajniejsze były gaźniki...
zupełnie inaczej się na ich jeździło...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Przemo_rene » 25/5/2010, 18:14

Gaźniki są mechanizmem bardzo wdziecznym w tuningu i przeróbkach gdzie wprawiony użytkownik wyczuje różnice w ich pracy gdy tylko zmieni się wilgotność powietrza czy jego temperatura. Nawet nieznacznie. Przypomnijcie sobie jak ustawiało się motocykle przed wyścigami w latach 90tych. Czekano do prawie ostatniej chwili by dobrać nastawy dysz i iglic w gaźnikach pod panujace warunki pogodowe na torze. Jak ktoś obcyka gaźniki to dają dla niego wiecej frajdy z mnogości ustawień i konfiguracji. Ma to w sobie coś z szarlatanerii :twisted: Inaczej niż na wtrysku gdzie "pan informatyk od motocykla" podłaćza kompa i wgrywa mapę pod dany komin i dolot....

IMO gaźniki dla zapaleńców sportowych ze sporym stażem. Wtryski dla ludu.

yo
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Konio » 25/5/2010, 19:31

melvin napisał(a):ja tam lubiłem gaźnikowce, na przelocie zupełnie inaczej słychać silnik, odpuszczasz manetę i w gaźniku masz serję ładnych eksplozji a we wtryskowcu tylko BBUuuuuuuuuuuuu...
generalnie fajniejsze były gaźniki...
zupełnie inaczej się na ich jeździło...


Co fakt to fakt :D kocham to lupanie jak obroty spadaja :twisted:
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez fandzoilisz » 25/5/2010, 21:33

na wtrysku jak cos padnie bez urzadzenia diagnostycznego ciezko naprawic.

Gazniki- brak elektroniki i innych zbednych rzeczy ktore moga sie popsuc.
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez miki1406 » 26/5/2010, 08:23

Ja stawiam na wtrysk... Elektronikę lepiej mi się dłubie jak pływaki, membrany i inne szatany w baterii gaźników
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Przemo_rene » 26/5/2010, 09:55

Membran nie ruszasz bo to albo działa albo nie (wtedy kupujesz nowe ale to raz na 100tyś km albo jak jakiś partacz robił serwis)
Pływaki to tylko suwmiarką mierzysz wysokość od korpusu w momencie gdy zaworek iglicowy nie jest skompresowany i podginasz ew. blaszkę by poziom pływaka obniżyć (więcej wahy) lub podwyższyć (mnie wahy) A co do innych szatanów - no właśnie - dlatego lubię gaziory ;]

Wielu tunerów zakłada gaźniki do wyczynowych pojazdów zamiast seryjnych wtrysków. O czymś to świadczy ;]
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Invi » 26/5/2010, 22:29

Wtrysk czy gaźnik... wali mnie to. No wtrysk mniej pali ;)

Ale muszę przyznać że ostatnie gaźnikowe sporty były zajebiste. Jak się dorobię to będę miał SRADa i ZX7R w zajebistym stanie w garażu. To jest duże, fajnie się prowadzi, jest agresywne, a nie ułagodzone co by sobie nikt krzywdy nie zrobił.

Nowym rowerkom dla panienek czegoś brakuje.

K****, pie***** jak przykładny motocyklista :/
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez SzpiceR » 27/5/2010, 09:13

ale smolicie glupoty... gixer 1000 jest spokojny? chyba te najnowsze co maja 3 mapy do wyboru :lol:
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Invi » 27/5/2010, 09:19

Nie wiem nie jeździłem nowym litrowym gixem. Ale taki K9 raczej złagodniał w porównaniu ze wspaniałym litrowym K1. Sportowego litra chyba nigdy nie będzie można nazwać łagodnym. Ale porównaj nowego Fireblade i litrowe K1, albo pierwszą zx10r.


No i mi chodziło bardziej o 600cc, ABS'y, łagodne charakterystyki silnika, łagodniejsza pozycja.


pan_wiewiorka napisał(a):Swoją drogą, stary GSXR 1100 jest po prostu przepiękny.


Nie jest :P Chyba że masz na myśli: "jest tak brzydki, że nawet ładny". Ale mój prawie sąsiad ma 750 z tą nowocześniejszą lampą z przodu (ostatni model przed SRADem) i powiem że na żywo wygląda naprawdę ładnie.
Ostatnio edytowano 27/5/2010, 12:51 przez Invi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez fandzoilisz » 27/5/2010, 09:32

Przemo_rene napisał(a):
Wielu tunerów zakłada gaźniki do wyczynowych pojazdów zamiast seryjnych wtrysków. O czymś to świadczy ;]


masz tutaj K7 na gazniku hie hie hie :]

http://www.youtube.com/watch?v=X91za09P ... fxpDXfilBQ
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr