odchudzona tylnia zembatka
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
przerzuć się na tą część forum którą podałem na linku......
ona dotyczy mechaniki
ona dotyczy mechaniki
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Niektóre motocykle mają ewidentnie za duże przełożenia. Producenci stosują ten zabieg za względu na głośność/emisją spalin/zużycie paliwa.
Dodanie 1 do 3 zębów na tylnej zębatce mieści się w granicach rozsądku.
100km/h nie osiągniesz już na pierwszym biegu ale do 90km/h będziesz pilnował podnoszącego się przedniego koła (teoretycznie).
Wzrośnie również elastyczność na ostatnim biegu.
Dla przykładu Bandit 600 (1995-2004) jest wręcz idealnie przełożony. Zabieg wydłużania lub skracania przełożenia ma zawsze swoje minusy.
Tak samo Daytona 675 ma krótsze przełożenie główne niż nieco większy konkurencyjny GSX-R 750. Dlatego mimo mniejszej mocy i momentu obrotowego w Triumph-ie moc przenoszona na koło jest podobna.
Jeśli chcemy znacznie ingerować w motocykl to lepiej go sprzedać. Chyba że pójdziemy jedyną właściwą drogą:
- NOWE opony np. Pilot Power 2CT
- Lżejsze zębatki i łańcuch
- Lżejszy wydech
- Power Commander lub Rapid Bike + hamowania
- Kute goła
- Zawieszenie Ohlins
Razem jakieś 30 000 zł.
Dodanie 1 do 3 zębów na tylnej zębatce mieści się w granicach rozsądku.
100km/h nie osiągniesz już na pierwszym biegu ale do 90km/h będziesz pilnował podnoszącego się przedniego koła (teoretycznie).
Wzrośnie również elastyczność na ostatnim biegu.
Dla przykładu Bandit 600 (1995-2004) jest wręcz idealnie przełożony. Zabieg wydłużania lub skracania przełożenia ma zawsze swoje minusy.
Tak samo Daytona 675 ma krótsze przełożenie główne niż nieco większy konkurencyjny GSX-R 750. Dlatego mimo mniejszej mocy i momentu obrotowego w Triumph-ie moc przenoszona na koło jest podobna.
Jeśli chcemy znacznie ingerować w motocykl to lepiej go sprzedać. Chyba że pójdziemy jedyną właściwą drogą:
- NOWE opony np. Pilot Power 2CT
- Lżejsze zębatki i łańcuch
- Lżejszy wydech
- Power Commander lub Rapid Bike + hamowania
- Kute goła
- Zawieszenie Ohlins
Razem jakieś 30 000 zł.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości