Pierwsze 2 kółka.. Ale jakie??? help
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Pierwsze 2 kółka.. Ale jakie??? help
Witam
Pod koniec ostatniego sezonu udało mi się zdobyć upragnione prawko A. Generalnie nie mam wspomnień na motorynce, ani na komarze - a szkoda. Teraz stoje przed hazardowym wyzwaniem "coś trzeba kupić". Tylko co? Chciałbym jakąś maszynke za nie więcej niż ok. 5000. Tylko taką która by jeszcze żyła. Opinie chodzą różne. Kawy mi się podobają, ale podobno dużo palą, często psują i z częściami problem. Hondy drogie. Skupiłem się na GSX F.
Znalazłem GSXa ładnie wygląda itd
http://motoallegro.pl/item158455393__su ... azja_.html
ale jak dzwoniłem do gościa to mówił że jedynka wypada - podziękowałem.
Namierzyłem coś takiego
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M348683
Niby śmiesznie wygląda to malowanie ale to jest jeszcze spoko. Chyba lepiej kupić lekko przytartą maszyne po szlifie niż cacuszko z wiórami w skrzyni?
Bardzo proszę o jakieś rady. I opinie o maszynkach w tym przedziale cenowym, na której można by zaczynać. Może CB lub GS? I co myślicie o Kawach?
Pod koniec ostatniego sezonu udało mi się zdobyć upragnione prawko A. Generalnie nie mam wspomnień na motorynce, ani na komarze - a szkoda. Teraz stoje przed hazardowym wyzwaniem "coś trzeba kupić". Tylko co? Chciałbym jakąś maszynke za nie więcej niż ok. 5000. Tylko taką która by jeszcze żyła. Opinie chodzą różne. Kawy mi się podobają, ale podobno dużo palą, często psują i z częściami problem. Hondy drogie. Skupiłem się na GSX F.
Znalazłem GSXa ładnie wygląda itd
http://motoallegro.pl/item158455393__su ... azja_.html
ale jak dzwoniłem do gościa to mówił że jedynka wypada - podziękowałem.
Namierzyłem coś takiego
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M348683
Niby śmiesznie wygląda to malowanie ale to jest jeszcze spoko. Chyba lepiej kupić lekko przytartą maszyne po szlifie niż cacuszko z wiórami w skrzyni?
Bardzo proszę o jakieś rady. I opinie o maszynkach w tym przedziale cenowym, na której można by zaczynać. Może CB lub GS? I co myślicie o Kawach?
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
i kolejny temat z cyklu "co na pierwsze moto" a czemu nie założyłeś go wyżej gdzie jest taki temat!! Może założymy jakąs blokade na takie tematy.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Hej ja tez sie wlasnie rozgladam za jakims pierwszym moto i tak typowalem wlasnie na gsxf-a ale potem do glowy przyszla mi yamaha xj. Ma 60 konikow wiec juz jedzie, prosty silnik, niezly wyglad, a za 5 kola juz cos kupi.
Aha i poczytaja na temacie co na pierwsze moto. Aha yamaszka to chyba najtansze 4 garki na rynku.
Pozdrawiam
Aha i poczytaja na temacie co na pierwsze moto. Aha yamaszka to chyba najtansze 4 garki na rynku.
Pozdrawiam
- lobuz
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 18/1/2007, 03:42
Ryjek napisał(a): Jest taka możliwość że żyje jeszcze?
juz dawno powinni go pochocać...
o tym ze wyrwiesz dobrego gsxf do 5000zł mozesz zapomniec -niestety
Rozgladaj sie reczej za dobrym GS,tez bedzie problem zeby dorwac jakiegos dobrego i zadbanego ,ale jesli poszukasz to powinienes cos znalesc
zycze powodzenia w poszukiwaniu i pozdrawiam
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
-
Kwazi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 590
- Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
- Lokalizacja: SCZ
Mialem podobny problem,tak jak pisze Kwazi, za 5tys ciezko bedzie dorwac zdrowego GSX'f.
Masz tu linki,poczytaj conieco bo temat GSX'f byl wałkowany trylion razy
viewtopic.php?t=1776&postdays=0&postorder=asc&start=0
post-10566.html&highlight
viewtopic.php?p=8177&highlight=#8177
Masz tu linki,poczytaj conieco bo temat GSX'f byl wałkowany trylion razy

viewtopic.php?t=1776&postdays=0&postorder=asc&start=0
post-10566.html&highlight
viewtopic.php?p=8177&highlight=#8177
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
lobuz napisał(a):Wiely mi jur radzilo xj ale widze ze tobie po glowiue chodzi gsxf, ale za 5 kola nie wyriwesz fajnej sztuki mowie ci ja juz szukalem doscc dlugo;)
powodzenia
heh widać że sobotnia impreza była

a tak do tematu wielu uważa że niby taki gsx600f jest za mocny na pierwsze moto :/ chociaż mi się już wydaje że musze sie nogami czasami odpychać bo nie jedzie:/ pamiętaj jednak że to jest ciężka krowa i napewno nie jest taki zwinny jak GS ; )
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
GS pali troche mniej od XJ ale wiadomo 2 gary - 4 gary...
XJ jest b niezawodna oczywiscie jezeli sie odpowiednio dba bo jak sie nie dba to wszystko sie psuje...
z forum o yamaszce XJ srednia spalania ludzi to tak 4.5-5.5l trasa w miescie 5-6l jak sie cisnie to i 7 niektorzy pisali...
XJ jest b niezawodna oczywiscie jezeli sie odpowiednio dba bo jak sie nie dba to wszystko sie psuje...
z forum o yamaszce XJ srednia spalania ludzi to tak 4.5-5.5l trasa w miescie 5-6l jak sie cisnie to i 7 niektorzy pisali...
Ostatnio edytowano 28/1/2007, 18:57 przez Saimek, łącznie edytowano 1 raz
-
Saimek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
Oj mała impreza była;) Co do tych 3 motorkow, to za yamaszka przemawia tez to ze ma tarcze na kolkach z przodu i z tyłu, poza tym centarlany amorek z tylu lepiej to wyglada no i 4 garki ktore niezle brzmia. Spalanie to miedzy 4.5 a 6 litrow, wiecej ponoc nie pala no chyba ze gazniki rozregulowane itp.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- lobuz
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 18/1/2007, 03:42
- 4 gary XJ'tki nie brzmia wogole w porownaniu z 2 od GS'a, ewidentna zaleta GS'a w tym miejscu
- XJ'tka pali nieco wiecej ale i tak malo jak na R4, w obu motocyklach spalanie jest jak najbardziej adekwatne do tego jakie mozliwosci prezentuja ich silniki
- pod wzgledem masy plus dla GS'a za niska wage, dla mnie akurat bardzo wazna cecha bo 200Kg XJ'ty to dla mnie sporo, a dla poczatkujacego motocyklisty to bylaby masakra... znaczy dla mnie by byla napewno
- XJ'ta ma wiekszy moment obrotowy i lepjej sie zbiera, w jezdzie na krotkich trasach nie ma to zanczenia, na dluzszych trasach ma spore
- jesli XJ'ta to w wersji z owiewka ktora daje na trasie spora przewage wzgledem golego GS'a, jednak dokupienie malej szyby do GS'a to nie problem a mimo wszystko pomaga
co komu bardziej sie podoba, ja nie zamienilbym mojego GS'a na XJ'te kumpla i sadze ze kumpel swojej XJ'ty na mojego GS'a tez by nie zamienil,
zeby nie bylo ze jestem golo slowny...
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
- XJ'tka pali nieco wiecej ale i tak malo jak na R4, w obu motocyklach spalanie jest jak najbardziej adekwatne do tego jakie mozliwosci prezentuja ich silniki
- pod wzgledem masy plus dla GS'a za niska wage, dla mnie akurat bardzo wazna cecha bo 200Kg XJ'ty to dla mnie sporo, a dla poczatkujacego motocyklisty to bylaby masakra... znaczy dla mnie by byla napewno
- XJ'ta ma wiekszy moment obrotowy i lepjej sie zbiera, w jezdzie na krotkich trasach nie ma to zanczenia, na dluzszych trasach ma spore
- jesli XJ'ta to w wersji z owiewka ktora daje na trasie spora przewage wzgledem golego GS'a, jednak dokupienie malej szyby do GS'a to nie problem a mimo wszystko pomaga
co komu bardziej sie podoba, ja nie zamienilbym mojego GS'a na XJ'te kumpla i sadze ze kumpel swojej XJ'ty na mojego GS'a tez by nie zamienil,
zeby nie bylo ze jestem golo slowny...





GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Dane z artukulu bezposrednio ze scigacz.pl
Suzuki GS500E
Masa sucha: 160 kg (w katalogu 173kg)
Masa do jazdy: 188 kg (wiec zakladam ok 190kg)
natomiast Xj'ta na sucho ma:
193kg (wg. katalogu)
a wiec w stanie gotowym do jazdy ok 210kg
Zatem z ktorej strony nie patrzec, roznica to ok 20kg i wierz mi... wyczujesz taka roznce.
Dla mnie jest to akurat roznica miedzy ciezkim klocem z ktorym trzeba wlaczyc a w miare porecznym motocyklem z ktorym spokojnie i komfortowo daje sobie rade.
Suzuki GS500E
Masa sucha: 160 kg (w katalogu 173kg)
Masa do jazdy: 188 kg (wiec zakladam ok 190kg)
natomiast Xj'ta na sucho ma:
193kg (wg. katalogu)
a wiec w stanie gotowym do jazdy ok 210kg
Zatem z ktorej strony nie patrzec, roznica to ok 20kg i wierz mi... wyczujesz taka roznce.
Dla mnie jest to akurat roznica miedzy ciezkim klocem z ktorym trzeba wlaczyc a w miare porecznym motocyklem z ktorym spokojnie i komfortowo daje sobie rade.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
CB, GS, XJ... której by niewybrał, będzie zadowolony, o ile trafi dobry egzemplaż. Oczywiście z Xjotki najbardziej
XJ to moje pierwsze moto i masa mnie nie zabiła, a nie jestem specjalnie silny. Przewaga XJ to dość mocny i kulturalnie pracujący silnik, oraz wygoda. Z tej trójki XJ oferuje najwygodniejszą kanapę (również dla pasażerki) i pozycję za kierownicą. Spokojnie mogą nią jeździć kierowcy niewysocy, jak i ci którzy mierzą ponad 190 cm. Największy dystans jaki pokonałem nią w ciągu dnia to 730 km i nie bolał mnie ani tyłek, ani plecy
W mieście jest poręczna, ogólnie to bardzo uniwersalny motocykl. Jest też trwała, przejechałem swoją ponad 10000km bezawaryjnie, i w związku z tym zamierzam w tym roku pojechać nią do Bułgarii, bo to dość wygodne i godne zaufania moto.


-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości