Zobacz wątek - Nasze Gumy
NAS Analytics TAG

Nasze Gumy

O wszystkim
_________

Postprzez gelo007 » 25/11/2009, 06:25

Szpicuś a to Ty tak domykasz, czy to jakiś spokojny 70-letni staruszek Ci domknął tą gumę, jak jeszczze na niej jeździł w 1999 roku xD?
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom


Postprzez Leg1oN » 25/11/2009, 09:00

SzpiceR napisał(a):oj nieprzesadzaj wystarczy asfalt bez kolein albo dobry parking i widocznosc


no tak.. ale wiesz jak to jest..
ja np mam taka droge same winkle.. latam tam bardzo czesto.. moza powiedziec ze dosc szybko.. bo autem jezdze tam sporo wolniej w winklach niz moto.. pewnego dnia wyskoczylem sobie powinklowac i na tej drodze majacej jakies 15 km.. doslownie na kazdym z winkli lezala jakas niespodzianka.. jak nie jakis czarny worek wypchany czyms.. to skrzynka jakas.. to kupa jakis foli.. doslownie takie roznosci ze szok.. i zamiast winklowac slalomem omijalem przeszkody.. a co by bylo jakbym tak nie odpuscil i wpadl w ktores z tych ciekawostek..
tak sie lata po drogach.. i ja jednak wole nie eksperymenotawac i jedak latam z zapasem.. jak bede mial ochote sie sprobowac to przejade sie na Tor poz ktory mam prawie po sasiedzku..
szpicu.. w dziale technika jazdy madboy i inni duzo pisali o prawidlowej pozycji.. lukni tam.. moza poczytac i sporo sie dowiedziec.. w temacie..
griso.. kosisz te opony niezle..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań


Postprzez cichy » 25/11/2009, 09:50

Szpicer ty tak nie jeździj bo się zabijesz, najlepiej nie dotykaj motocykla.
Poza tym złych nawyków potem trudno się oduczyć.

Pozycja turystyczna tylko barki trochę do wewnątrz, ale to już wiesz.

Zastanawia mnie tylko skąd ty wiesz gdzie ten zakręt się kończy patrząc się na przednią oponę? :wink:
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez SzpiceR » 25/11/2009, 10:03

patrze sie czy niema syfu przed oponą :D czyli jak mam siedziec wkoncu? co z tymi barkami? wiem z edupa mam zejsc w strone zakretu ale boje sie ze se spadne z niego :(

panowie dobrze gadacie(cichy&griso) a ja chetnie poslucham! jak na 1 sezon to mysle ze i tak nieprecluje?

Gelo sie jezdzi sie ma :D
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Konio » 25/11/2009, 11:42

noge od strony zakretu nie trzymasz cala stopa na podnozku tylko palcami co ulatwia wystawienie kolana i jakos pewniej sie czujesz jak masz tylek z tej samej strony na krawedzi co zakret a wychylenie sie za owiewke nie wiem jak u ciebie ale u mnie samo wychodzi ze patrze sie tak gdzies ze glowe mam od strony zakretu :P Napisalem to chyba po chinsku
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez griso » 25/11/2009, 12:27

@SzpiceR

nie tylko z twoja pozycja na motorze jest nie dobrze, nie bede rozwijal tematu zeby nie robic offtopa, zapodaj to zdjecie w topicu "Sportowe techniki jazdy - pozycja na moto"- viewtopic.php?t=40497
tam sobie podyskutujemy i cos doradze
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
griso
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15

Postprzez michal392 » 25/11/2009, 12:48

Leg1oN napisał(a):no delikatna patologia... ja osobiscie domkniecie opony w moim wykonaniu moge zliczyc na palcach 1 moze 2 dloni.. ogolnie mam cos takiego ze jak jade w miare jak na moje mozliwosci poprawnie technicznie.. to nie moge polozyc tak mocno moto.. poza tym na drogach nie ma okazji oraz drog do tego odpowiednich..
ciekawe jak by mi sie latalo po torze.. hmm..


Masz pare kroków na tor i jeszcze tego nie sprawdziłeś :P
Ja w sezonie dymam 500 km w jedna strone zeby dojechac na ten jedyny w PL obiekt :?
JAMAHA ERŁAN :)
Avatar użytkownika
michal392
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 18/1/2008, 16:49

Postprzez Leg1oN » 25/11/2009, 16:01

michal392 napisał(a):
Leg1oN napisał(a):no delikatna patologia... ja osobiscie domkniecie opony w moim wykonaniu moge zliczyc na palcach 1 moze 2 dloni.. ogolnie mam cos takiego ze jak jade w miare jak na moje mozliwosci poprawnie technicznie.. to nie moge polozyc tak mocno moto.. poza tym na drogach nie ma okazji oraz drog do tego odpowiednich..
ciekawe jak by mi sie latalo po torze.. hmm..


Masz pare kroków na tor i jeszcze tego nie sprawdziłeś :P
Ja w sezonie dymam 500 km w jedna strone zeby dojechac na ten jedyny w PL obiekt :?


ano jakos tak wyszlo ze jeszcze tam nigdy nie zawitalem.. musze sie zebrac i kiedys na jakis trening wybrac..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez cichy » 25/11/2009, 17:03

Szpicer ty tak nie jeździj bo prędzej czy później przepałujesz zakręt. Szczególnie jeżeli będziesz chciał go wziąć szybko.
Masz się patrzeć za zakręt.
To się robi etapami.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Traperoso » 25/11/2009, 22:43

Fakt, że na początku jak rider za wszelką cenę chce się mocno pochylać, to odchyla się mniej niż motocykl, sam tego doświadczyłem i coraz rzadziej popełniam ten błąd :). Motocykl tak samo pochylony jak Rider... to wiemy :)

Co do patrzenia się w zakręt, na szczęście ja nie miałem odruchów patrzenia się na koło, choć jak ktoś gdzieś wspomniał nasze obsrane drogi często są pełne smieci, np ostatnio na trasie leżało coś co chyba jest od klimatyzacji (taki wielki kawał blachy) i weź tu jeździj...
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez griso » 26/11/2009, 00:43

Traperoso napisał(a):...

Co do patrzenia się w zakręt, na szczęście ja nie miałem odruchów patrzenia się na koło, choć jak ktoś gdzieś wspomniał nasze obsrane drogi często są pełne smieci, np ostatnio na trasie leżało coś co chyba jest od klimatyzacji (taki wielki kawał blachy) i weź tu jeździj...


oko ludzkie patrzac w dal rowniez widzi co jest przed toba :)

pozdro
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
griso
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15

Postprzez SzpiceR » 26/11/2009, 11:11

cichy napisał(a):Szpicer ty tak nie jeździj bo prędzej czy później przepałujesz zakręt. Szczególnie jeżeli będziesz chciał go wziąć szybko.
Masz się patrzeć za zakręt.
To się robi etapami.


niekracz cichy niekracz xD

dobra to gdzie mam patrzec jak mam przed soba zakret a za nim prosta?
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez griso » 26/11/2009, 11:30

zbizasz sie do zakretu patrzysz na twoj punkt wykierowania, motor wykierowany to patrzysz w apex zakretu, w momencie gdy go juz zauwazyles, patrzysz tam gdzie chcesz wysc z zakretu, nastepnie prosta patrzysz na laski obok padocku:D
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
griso
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15

Postprzez SzpiceR » 26/11/2009, 12:04

i patrze na babcie na przystanku wracajace z cmentarza ( tak ten zakret to rondo dla autobusu przy cmentarzu )
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Traperoso » 26/11/2009, 21:09

griso napisał(a):
Traperoso napisał(a):...

Co do patrzenia się w zakręt, na szczęście ja nie miałem odruchów patrzenia się na koło, choć jak ktoś gdzieś wspomniał nasze obsrane drogi często są pełne smieci, np ostatnio na trasie leżało coś co chyba jest od klimatyzacji (taki wielki kawał blachy) i weź tu jeździj...


oko ludzkie patrzac w dal rowniez widzi co jest przed toba :)

pozdro


Niby tak, ale przy szybkim zakręcie, możesz nie wypatrzyć plamy oleju... Zawsze można coś przeoczyć. Byleby nie.
Pozdro :)
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Wilku111 » 26/11/2009, 21:23

A jak zobaczysz tą plame oleju patrząc się przed koło to co zrobisz? Nie zapóźno juz troche bedzie ?:>
moje największe hobby to alkohol i masturbacja
Avatar użytkownika
Wilku111
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 985
Dołączył(a): 26/8/2007, 13:33
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez melvin » 26/11/2009, 21:34

to będzie miał wyje*ane...




















moto :twisted:
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Traperoso » 28/11/2009, 15:51

hehe Zależy jak szybko jedziesz :) można ominąć, a potem pogłębić zakręt, albo odrazu pogłebić. Zdarzały się takie akcje. Cóż mieszkamy w Polsce, tu bardziej niż dobrej techniki uczysz się wykrywania dziur, olejów, cegieł, drągów metalowych, zapadniętych studzienek ,piachu i **j wie czego jeszcze (szkoda dnia by wymieniać) Nie kilku nielicznych zakrętach, można ogarnąć tak jak się chce !@
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez laser » 28/11/2009, 22:16

jak zauważy plamę tuż przed przednią oponą to nie da rady nic zrobić ....
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez Traperoso » 28/11/2009, 22:20

Ja nie patrzę się przed przednią oponę tylko na odległa widoczną część zakrętu, ku** nie wiem jak to ująć. W każdym razie w dzień widać, jak się skupisz. W nocy ...
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na gr