Czy to już choroba?
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Czy to już choroba?
Witam, po długiej nieobecności (nie udzielałem się) wcześniej może też nie za dużo ale jednak. Moje plany kupienia moto legły w gruzach ponieważ potrzebne były pieniądze na studia... (m.in komputer -studiuję informatykę) Ale wracając do tematu gdy widzę przejeżdżający motocykl najpierw się uśmiecham a potem jestem zły na siebie, że sam go nie posiadam. W te wakacje ciężko będzie dozbierać resztę pieniążków (przez głupi kryzys wyjazd za granicę nie będzie sensowny, wiadomo jak z pracą...) Myślałem już o wszelkich możliwych (nawet była myśl o napadzie na bank
) Potem wszelkie gry hazardowe a teraz gra na giełdzie coś do wakacji będzie trzeba wymyślić nie poddam się! :] Nie pytam czy macie pomysły żeby to jakoś leczyć bo nie sądzę, żeby to się dało wyleczyć ( Chyba jedynie przez kupno wymarzonego moto). Nie będzie to moje pierwsze moto ale raczej pierwsze poważniejsze większe niż MZ 250 zbieram na poczciwą gs
. Moje pytanie czy na forum ktoÅ› choruje na to samo? Jak sobie z tym radzi?
Pozdrawiam wszystkich
PS Miasto aż piękniej wygląda wiosną gdy pojawiły się Motonogi.

PS Miasto aż piękniej wygląda wiosną gdy pojawiły się Motonogi.
- kamilqla
- Świeżak
Na tym forum to chyba większość posiadaczy motocykli ma coś takiego... ja zawsze jak idę ze szkoły i jadą sobie 3 litry tak jak wczoraj, albo dzisiaj to mam takie dziwne uczucie, że zaraz bym chętnie usiadł na motór i jechał 

GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
A ja sobie wmawiam ze motor to zło i nie potrzebne ryzyko... Działa kiedy siedzę w domu ale jak wyjdę na na dwór i usłyszę ten głos , albo zobaczę co kolwiek z silnikiem na 2 kołach odechciewa mi się piwa... i TYLKO MYSLĘ czemu brakuje mi jeszcze kasy i jak ją zdobyć ;/
motorynka- aprillia scarabeo --- Yamaha xj 600 

- carma
- Świeżak