Wrrrrr k*** no mac bana chcesz, SIMON, tak mam na imie, SIMON, kapishi?
To raz, dwa - recyrkulacja jest w modelu od 96 ;] I mozna zaslepic, ale wtedy silnik dluzej sie grzeje, czyli pracuje w nieoptymalnych warunkach. Ja bym zostawil jesli dziala, bo jesli nie dziala to nagar pojdzie na turbine i przestana dzialac kierownice i bedzie niedoladowany.
VAG pokaze dawke paliwa na kontrolnym jego wariacje na innych oraz nastawy zaprogramowane w komputerze
Btw, bez insynuacji ze na pewno zawory albo na pewno wtryski
Czysta glupota, silnik jest tak dobrze znany i softu jest tyle ze styka po prostu odczytac silnik bez fantazjowania i szamanstwa. Badz co badz wlansie przez szamanstwo gusła i gówniarzy tdi`ki sa tak zajezdzane jak sa
Viaken.pl - > Interface diagnostyczne -> VAG
Konwerter + Kabel 52 zeta, nowy VAG USB -> 70 zeta czyli tyle ile jedna wizyta na odczycie w serwisie
To po prostu trzeba miec, szczegolnie wlasnie w tdi`ku ktorych jest duzo i kazdy mechanik na ucho bedzie Ci sprawdzal, a tak masz kody bledow i mowisz co ma zrobic bez guseł