Zobacz wątek - opel vectra 2.2 DTI
NAS Analytics TAG

opel vectra 2.2 DTI

O wszystkim
_________

Postprzez sepo » 9/4/2008, 19:51

I nie były tak wrażliwe na zła jakość paliwa jak dzisiejsze , potrafiły spalić wszystko co im się wlało. Kiedyś siostry chłopak wlał 20 litrów benzyny do poloneza diesla przez pomyłkę, potem do pełna dolał ON i w trasie poldek wszystko przepalił. A w dzisiejszych dieslach wlejesz gdzieś przez przypadek jakiś kombinowany ON i ci pompo wtryski siadają. Znajmy kupił focusa 1.8 tdci za 35 kola siadły mu pompo wtryski i za naprawę w serwisie zażyczono od niego 15 tys
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
Avatar użytkownika
sepo
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1587
Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
Lokalizacja: Ząbki


Postprzez .OUTLAW. » 9/4/2008, 19:54

przejedzie zobacz jakie maja przebiegi niemieckie taksówki, stare byly mniej skomplikowane i bez turbiny niemialo co sie psuc ale tez nie mozna pisac ze nowe są słabe vw miał cienkie silniki na pompowtryskiwaczach ale nowe modele są juz na comon rail bo wczesniejszy system pompowtryskiwaczy byl dosć awaryjny, co do opla tez slyszałem rózne opinie mam znajomego który jeździ vectrą z końcówki lat 90tych z 80 konnym turbo dieslem i bardzo go sobie chwalił

no tak sepo ale stare diesle miały charetkerystyke bardziej traktoru i zero kondortu, w poldu siedzi stary silnik cytryny bodajże i tez slyszalem rozne rzeczy na temat tego wynalazku

ps focus na pompowtryskiwaczach:D? hehe przecież on ma comon rail a nie pompowtryskiwacze mam identyczny silnik i nic mi nie siada:)
Ostatnio edytowano 9/4/2008, 19:57 przez .OUTLAW., łącznie edytowano 1 raz
[img:bfb38c4572]http://img155.imageshack.us/img155/9649/outlawfl6cc8.jpg[/img:bfb38c4572] | najlepszy portal motocyklowy: www.scigacz.pl
Avatar użytkownika
.OUTLAW.
Świeżak
 
Posty: 481
Dołączył(a): 13/2/2008, 18:30
Lokalizacja: pierd****ł prąd?


Postprzez sligi » 9/4/2008, 19:56

zgadzam się z sepo całkowicie, te nowe diesle to już nie to samo co stare:). Kolega lał do Laguny II 1.9 dci ON pochodzenia nieznanego (wiadomo taniej), no i po około 2 miesiącach siadły mu pompo wtryski. pozdrawiam
sligi
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12/3/2008, 09:44

Postprzez sepo » 9/4/2008, 20:04

.OUTLAW. napisał(a):
ps focus na pompowtryskiwaczach:D? hehe przecież on ma comon rail a nie pompowtryskiwacze mam identyczny silnik i nic mi nie siada:)

sory to musiał być tddi bo mówił o pompo wtryskach.
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
Avatar użytkownika
sepo
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1587
Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
Lokalizacja: Ząbki

Postprzez dambandit » 9/4/2008, 20:07

OTLAW

sopecjalnie dla ciebie małe wytłumaczenie

VW nie zrezygnował z pompowtrysków dlatego ze były awaryjne(bo nie były ) i nawet nie dlatego że były głosne , powód był zupełnie inny a w zasadzie były dwa .

1-cztery wtryskiwacze kosztowały tyle co pół silnika
2- wczesnie pompowtryskiwacze miały znaczną przewege jesli chodzi o cisnienie wtrysku 2 tyś barów , jednak nowe systemy comon rail 3 generacji też osiagają takie wartosci więc przewaga znikła .

Polecam troche fachowej prasy np moto technika .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez .OUTLAW. » 9/4/2008, 20:20

tak ciebie w szkole uczyli:D? wystarczy pogadać z ludźmi którzy tym sie zajmuja i co ciekawe wola silniki starsze z pierwszych modeli ktore były zasilane pompa paliwowa a nie popmowtryskami ktore BYŁY awaryjne i sporo kosztowała naprawa tego, pompowtryskiwacze ponadto są glosniejsze i jest mniejsza klutura pracy

Grzesiu kurwa chodź tutaj widzisz to? :lol:
[img:bfb38c4572]http://img155.imageshack.us/img155/9649/outlawfl6cc8.jpg[/img:bfb38c4572] | najlepszy portal motocyklowy: www.scigacz.pl
Avatar użytkownika
.OUTLAW.
Świeżak
 
Posty: 481
Dołączył(a): 13/2/2008, 18:30
Lokalizacja: pierd****ł prąd?

Postprzez dambandit » 9/4/2008, 20:26

Tu sie zgadzam . Pierwsze tdi z jedna pompą sa znacznie lepsze i trwalsze od pózniejszych na pompowtryskiwaczach ( 90,110 to te najtrwalsze ). Jedna nowsze silniki tdi VW na pompowtryskiwaczach jesli chodzi o trwałośc i tak są jednymi z najlepszych ( i nie jestem tu fanem vw ani fanem disli taka poprostu panuje opinia posród mechaników i tak defakto jest )

Jednak napewno nieprawda jest ze vw zrezygnował z pompowtrysków na rzecz comonrail z powodu tego że były awaryjne
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez .OUTLAW. » 9/4/2008, 20:39

no cóż to tylko opinia mechaników ale u nas wszystko ejst awaryjne bo drogi mamy do dupy bo paliwo chrzczone, bo panowie sprzedawcy są nieuczciwi i tak ta cała nasza kochana Polska mietki ch*** robiona :lol:
[img:bfb38c4572]http://img155.imageshack.us/img155/9649/outlawfl6cc8.jpg[/img:bfb38c4572] | najlepszy portal motocyklowy: www.scigacz.pl
Avatar użytkownika
.OUTLAW.
Świeżak
 
Posty: 481
Dołączył(a): 13/2/2008, 18:30
Lokalizacja: pierd****ł prąd?

Postprzez sepo » 9/4/2008, 20:49

A ja dodam, ze jeździłem focusem 1.8 tdci i naprawdę zrobił nam nie zajebiste wrażenie.
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
Avatar użytkownika
sepo
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1587
Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
Lokalizacja: Ząbki

Postprzez dambandit » 9/4/2008, 20:57

Nie jezdziłem focusem dislem . Ale jezdziłem benzynowa wersja 2.0 131 koni kolega kiedys takiego miał . Musze powiedziec ze fajny wózny fajnie wygląda i ma naprawde super zawieszenie najlepsze w klasie . Tylko co do konkurencji maja dośc drogi serwis .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez .OUTLAW. » 9/4/2008, 20:57

sepo napisał(a):A ja dodam, ze jeździłem focusem 1.8 tdci i naprawdę zrobił nam nie zajebiste wrażenie.


fajna bryka tylko brakuje w nim 6tki:)

dambandit napisał(a):Nie jezdziłem focusem dislem . Ale jezdziłem benzynowa wersja 2.0 131 koni kolega kiedys takiego miał . Musze powiedziec ze fajny wózny fajnie wygląda i ma naprawde super zawieszenie najlepsze w klasie . Tylko co do konkurencji maja dośc drogi serwis .


zawieszenie ejst perfekcyjne idealny kompromis pomiedzy wlasciwosciami jezdnymi a konfortem
[img:bfb38c4572]http://img155.imageshack.us/img155/9649/outlawfl6cc8.jpg[/img:bfb38c4572] | najlepszy portal motocyklowy: www.scigacz.pl
Avatar użytkownika
.OUTLAW.
Świeżak
 
Posty: 481
Dołączył(a): 13/2/2008, 18:30
Lokalizacja: pierd****ł prąd?

Postprzez cichy » 9/4/2008, 21:18

Mi się ostatnio posypały napinacze pasków klinowych w A4 1.9 TDI, a miał być taki bezawaryjny.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez działo » 9/4/2008, 22:17

Disel to kibel i tyle, tylko benzyna i to bez gazu.
działo
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 23/12/2006, 23:43

Postprzez mlody » 9/4/2008, 22:29

ło rany rany,sie rozpisaliście :P
Pokolei:
-benzyna jest fajna jak kogos na nia stac...
-gaz jest do bani,wolałbym zapodac audio jesli przeszkadzałby mi odgłos diesla
-Common rail,hmm zalezy od kogo,francuzi dali du***py,napewno nie kupiłbym zadnego dci,chociaz jest małpy paradoks,bo wlasnie te jednostki sa stosowane w Nissanie i nikt nie narzeka.Widocznie żabojady miały pecha :wink:

Ja jezdze golfem mk IV tdi 110,na pompie rotacyjnej.. nie chcialem pompowtrysków bo paliwo mamy jakie mamy,o awarie nie trudno,a opinie byly ze te starsze generacje nie są aż tak czułe na jakość ON.

O diesla trzeba dbać i tyle,po kazdej szybszej jezdzie ostudzic turbinke,swieczki zagrzewac przed rozruchem itd...
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez icid » 9/4/2008, 23:16

Benzyna w szczególności mocna jest fajna żeby pojeździć czasem a na codzień śmigam transitem 2,2 tdci i nie narzekam co prawda jest nowy ma niecały rok ale 25 tys przejechane i żadnych nawet najmniejszych problemów, mamy w firmie 5 sztuk i wszystkie pomykają. Co do diesli sie nie zgodze że turbina oznacza awaryjność, znajomy ma sprintera cdi i najechane 860 tys, chodzi nawet ładnie gość jest przewoźnikiem więc autko nie ma lekko. Co do transita to nie zgadzam sie z tym wyżyłowaniem, ma 85 koni więc jak na 2,2 z turbiną malutko.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez rosa » 10/4/2008, 07:59

moge dodac ze jezdze Clio dci i puki co (tfu tfu) zrobilem nim 80tys bez zadnej awarii silnika. Wczesniej jezdilem benzyniakami ale juz wiem ze nastepne auto tez bedzie w dizlu
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez dambandit » 10/4/2008, 18:21

Ale ja tam nie pisałem że disle są do " dupy " bo nie są .

Młody to te same jednostki renault nisan . Jednak nissan zmienił osprzęt i wtryskiwacze i te silnki , ten układ lepiej sie sprawdza zgadzam sie . Akurat kolega ma praktyke w opolu w serwisie renault vip car i tam busy z firm transportowych jezdzą po 300 tys km rocznie i tez sie nic nie dzieje .

Jednak problem awari wtryskiwaczy istnieje , siedze w temacie to wiem . Być może to głownie w polsce wystepuje z powody kiepskiego paliwa .

W wakacje zawsze pracuje w niemczech i np leon 110 tdi z na niemieckim paliwie lepiej pracuje to znaczy ma lepsze osiągi , i troche mniej pali .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Poprzednia strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr