Jeżeli chodzi o narzędzia, od siebie mogę Ci polecić, żebyś zaopatrzył się w porządny zestaw kluczy płasko-oczkowych z grzechotką bo są po prostu genialnym wynalazkiem, i klucze dynamometryczne...weź coś porządnego jakąś betę, facoma, bahco, stahlwille, gedore, porządny klucz dynamometryczny to 400 zł w górę, można powiedzieć, że te do 300 zł to są o kand d. potłuc
. Do dynamometryka od razu bierz kątomierz bo chcąc wykonywać swoją pracę rzetelnie, będzie Ci potrzebny chociażby do śrub głowicy.
Do regulacji gaźników i składu mieszanki zestaw ColorTune i CarbTune jest super sprawą
Praska do przewodów elektrycznych to też pojęcie dość ogólne, bo masz praski m.in do tulejek, końcówek samochodowych, końcówek izolowanych i to jest 200zł za taką przeciętną sztukę...szczerze powiedziawszy, dużo bardziej przyda Ci się lutownica transformatorowa i jakaś gazówka np. VersaTip Dremela, do trudno dostępnych miejsc nie ma lepszego sprzętu, do tego wymieniasz sobie tylko grot na dyszę i masz palnik do zgrzania np. koszulki termokurczliwej
.
Na prawdę, mając do wydania taką kasę, chcąc się tym zajmować na poważnie, nie oszczędzaj na narzędziach, bo to się na Tobie zemści w najmniej odpowiednim momencie, a i przyjemniej pracuje się profesjonalnym sprzętem.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"