Zobacz wątek - Trudne sprawy [18+]
NAS Analytics TAG

Trudne sprawy [18+]

O wszystkim
_________

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez suhy-19 » 26/3/2017, 10:51

krmtzzz bier alfe :lol: to razem będziemy zamawiali wahacze i może jakieś wtedy zniżki dostaniemy :lol:
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW


Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Glenroy » 26/3/2017, 11:31

Czester napisał(a):Miałem A4 2.6 V6 i powiem szczerze, że to ani osiągami, ani tym bardziej dźwiękiem nie powala. Na te 150 kuni to praktycznie nie jedzie, a pali przy tym niemało. No i nic praktycznie przy nim nie pomodzisz. O niebo lepiej wolę 1.8T, który już w fabrycznym setupie daje radę, a do tego mamy cały wachlarz możliwości tuningu.


Najśmieszniejsze jest to, że takie 2.8 ma prawie 50 KM więcej, a pali tyle samo co 2.4 :D. W kwestii 1.8T zgadzam się w 100%, silniki genialne do modowania, podobnie z resztą jak 2.7T dla tych, którzy chcą więcej :D.

Co do Alf, póki 2.5 i 3.2 V6 to były V6 Busso, to nie było w europie lepszej V6, dźwięk tych silników jest po prostu genialny, ale niestety, tępe łby z Alfy, od 159 i Brery zrezygnowali ze swoich szóstek na rzecz pomyłki produkowanej przez Holdena...

Jeżeli chodzi o VAG i dźwięk silników, to nic nie pobije VR-ek, 2.3VR5 z passata, 150KM, nie jedzie toto, pali jak głupie, ale dźwięk silnika urywa dupę, podobnie z resztą 2.8VR6, a i VR też mają potencjał i można do nich kupić w przyzwoitej cenie gotowe zestawy do uturbiania, zabawa bardziej rozsądna niż z V-kami, bo co jedna głowica, to jedna głowica :D.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU


Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Kaai » 27/3/2017, 20:29

r6 w bmw nie brzmi? na pelnym przelocie gra az milo!
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Glenroy » 27/3/2017, 21:22

Kaai napisał(a):r6 w bmw nie brzmi? na pelnym przelocie gra az milo!


w BMW na pełnym przelocie rozjeżdża się charakterystyka wydechu i zwykle na hamowni wychodzą jaja ;). Poważnie, akurat BMW wydechy ma na prawdę dopracowane i niewiele firm widzi sens, żeby podejmować się przeliczania ich na nowo, w ogóle luzowanie wolnossaka bez przeliczenia wydechu, to niezła patola, bo można popierdzielić konkretnie przebiegi mocy i momentu ;).

Poza tym, nikt nigdzie tematu BMW nie poruszał, bo pytanie tyczyło się przede wszystkim silników w układzie V, także ten ;).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Kaai » 29/3/2017, 17:25

mam aku 5 letnie i chyba dokonuje zywota. w dodatku odpalil mi sie FI, ale nie sprawdzilem czemu.

jakie ladowanie powinienem miec, jak moto odpalone i sprawdzam miernikiem na aku? ile tam powinno pokazac? :D

750 k6
u mnie 11.39 i spada, i mam zagwozdke, bo jezdzilem w lutym moze z 30km i bylo okej, potem byl trip na poczatku marca kolo 100km, nawet ponad i okej, potem wrzucilem niebieskie ledy na postoje i zarowke kierunka zmienilem bo mialem spalona no i zaczely sie jaja, tak mi sie wydaje. moze to miec cos wspolnego? ktos ma jakis pomysl?
moto pochodzilo z 10min, spadlo finalnie do 11.14, zgasilem i juz nie odpalilo. (przy przekreconym zaplonie swiatla normlanie sie pala, nic nie gasnie)
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Glenroy » 29/3/2017, 19:31

Kaai napisał(a):mam aku 5 letnie i chyba dokonuje zywota. w dodatku odpalil mi sie FI, ale nie sprawdzilem czemu.

jakie ladowanie powinienem miec, jak moto odpalone i sprawdzam miernikiem na aku? ile tam powinno pokazac? :D


Wymień aku, bo 5 letni akumulator to taki już chodzący trup. Ładowanie powinieneś mieć w zakresie od 13.8V do 14.4V, tak ksiażkowo jest 14.2V. Mierzysz na zaciskach akumulatora, bo interesuje Cię właśnie jego ładowanie.
Akumulator kup AGM, nie żelowy, bo AGM ogania większą moc przy obciążaniu dużymi prądami, np. właśnie przy rozruchu, do tego jest mniej wrażliwy na głębokie rozładowanie i mniej wymagający w kwestii parametrów ładowania, ogólnie żelki w motocyklu, czy samochodzie, mają sens, jeżeli chcesz się komuś pochwalić, że masz droższe aku od niego i ma fajną nazwę "gel", bo żadnych technicznych przesłanek ku sensowi ich montażu w moto czy samochodzie, nie ma.
W stanie nieobciążonym (jałowym) akumulator ma mieć napięcie powyżej 12.5V, jeżeli ma mniej, przyjmuje się, że jest rozładowany i trzeba go dokarmić.

U siebie najpierw wymień aku, później zmierz jeszcze raz ładowanie, bo możesz mieć zwarcie na celach i po piździe dostaje regulator, który możesz takim akusem wykończyć. Tak więc, nowe aku, sprawdzasz ładowanie, jak jest chujnia, to alternator i regler do kontroli.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Kaai » 29/3/2017, 20:24

aku ma 12.35 w stanie spoczynku.

ladowanie aku 11 z groszem. jutro rozbieram dalej moto i sprawdze z reglera ile tam jest na wtyczce
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Glenroy » 29/3/2017, 21:31

Kaai napisał(a):aku ma 12.35 w stanie spoczynku.

Mało. 12.5 to taka dolna granica. Podładuj go, zostaw na 30 minut i zmierz napięcie, później znowu za kilka godzin, ma trzymać powyżej 12.5V, najlepiej okolice 12.8V, jeżeli spadnie znowu poniżej 12.5V to widzę jasno jego przyszłość, widzę...szrot ;).

Kaai napisał(a):ladowanie aku 11 z groszem. jutro rozbieram dalej moto i sprawdze z reglera ile tam jest na wtyczce


Czyli nie masz ładowania ;). Pamiętaj tylko, że z regulatora wychodzi +12VDC, ale regulator z alternatora dostaje 3 fazy AC, powinno być w zakresie 60-90V, pomiar alternatora najlepiej na ciepło z obciążeniem, a i napięcie ma być takie samo pomiędzy każdą z faz, ale tego nie sprawdzisz na uwalonym akumulatorze :).

A, i jak będziesz sprawdzał ładowanie, to zerknij sobie do serwisówki, przy jakich obrotach alternator daje pełne napięcie, zakładam, że gdzieś w granicach 5.000 obrotów, i sprawdź też ładowanie przy takiej wartości obrotów.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Kaai » 29/3/2017, 21:58

aku podladowalem i stoi juz jakis czas i ma 12.93 aktualnie.

muszze obczaic co na multimetrze przelaczyc bo jestem totalnym kaleka jesli o elektronike chodzi i pomierzyc to jutro.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Kaai » 30/3/2017, 12:16

to lecę po kolei z odpowiedziami

senekkorzenna napisał(a):
Kaai napisał(a):aku podladowalem i stoi juz jakis czas i ma 12.93 aktualnie.

muszze obczaic co na multimetrze przelaczyc bo jestem totalnym kaleka jesli o elektronike chodzi i pomierzyc to jutro.


W zasadzie nie wiele masz do sprawdzenia.
sprawdzasz:
1/na nie uruchomionym silniku bez włączonego zapłonu i tutaj między 12.5-12.9 jest ok
12.9 jakoś
2/włączasz stacyjkę bez uruchamiania i 12.2-12.9 ok
12.3
3/uruchamiasz zapłon a najlepiej druga osoba i ty sprawdzasz jak z napięciem podczas włączenia silnik i jak spadnie do 11 to wszystko ok a jak poniżej to już coś z aku lub z rozrusznikiem.
tu nie sprawdzałem, ale nie było potrzeby (patrz punkt niżej)
4/sprawdzasz ładowanie na wolnych obrotach i przy włączonych światłach jeżeli jest pomiędzy 12.5-wyżej to ok.
11.3 i spada
5/sprawdzasz tak przy 3-4 tys obr.silnika i jak jest od 129-w górę to wszystko ok.
- im więcej obrotów tym mniej ładowania - ale to w gixach akurat normlane z tego co wyczytałem
6/gasisz silnik i sprawdzasz naładowanie aku powyżej 12.7 ok.
tu było mniej, bo go nie ładowało


wniosek: regler/alternator, coś z tego, albo oba. dzisiaj dalej rozbieram i przemierzę wtyczkę reglera i zapadnie decyzja o wymianie. tak czy siak, weekend na moto mam w plecy (ma być 20 stopni u mnie), bo na jutro reglera nie ogarnę bo skąd (aso 700zł)
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Walenty » 30/3/2017, 15:30

Kaai, z tego co piszesz to pomóc może tylko szlif wału, dobranie nowych panewek i honowanie gładzi.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Kaai » 30/3/2017, 16:27

Walenty napisał(a):Kaai, z tego co piszesz to pomóc może tylko szlif wału, dobranie nowych panewek i honowanie gładzi.


hej, wlasnie przygotwuje sie na swapa na kymco 125. jakie dobrac panewki aby byl konkretny nakurw na dwuch pierwszych biegach. pozdrawiam.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Glenroy » 30/3/2017, 19:20

Dobra, podyskutował bym chętnie, ale poważnie, niemiłosiernie wgurwia mnie przeglądanie forum z tym nowym layoutem, jest tak męczące, tak nieczytelne, że się gurwa zaglądać odechciewa... :?
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Kaai » 30/3/2017, 21:07

stojan wysrralo., pomierzylem, i 2 pary na postoju 17 przy 5h rpm 40 jakos, a 1 para ciagle 0.1 oboetjnie czy na wolnych czy przy 5k rpm.

kable reglera sie nie grzeja, a jak obroty daje to ladowanie ciagle 11.4 wiec lipton.

tylko jaki kupic teraz zeby to wytrzymalo :/
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez kravec » 1/4/2017, 00:47

Glenroy- jak chcesz to "teściowa" ma do sprzedania B7 3.2 FSI. Jeździ tym z 8 lat, przebieg uwaga: 98 000km. Tylko że tak jest chyba zewnętrzny s-line tylko.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Czester » 2/4/2017, 06:04

Wiela?
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez kravec » 2/4/2017, 08:38

niby 32 chca, ale mysle ze do ponegocjowania moze
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Szafa » 2/4/2017, 21:16

Dobry wieczór Państwu :D
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Czester » 5/4/2017, 06:50

Siema mordo! Gdzieś się podziewał?
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Re: Trudne sprawy [18+]

Postprzez Szafa » 5/4/2017, 16:06

Praca....

Kurrrrrwa, umiera to forum z tego co widzę.
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 91 gości




na gr