krótka historia Melvinowej 929
Posty: 42
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
palgumeniedusze napisał(a):ja dla odmiany napisze ze bardziej podobala mi sie oryginalna wersja.....jak juz bym sie decydowal na malowanie swojego motocykla padlo by na czarny ...moze nawet czarny mat ... ale pogratulowac wlozonej pracy
kazdy ma inny gust
kumpel pomalował VTRke w czarny mat i nie przypadła mi do gustu, co do czarnych 929 to jest ich tyle co psów w schroniskach...
motocykl miał się wyróżniać i być taki trochę jak ja, alternatywny, miał łamać modę na gołstrajderowe czarne szpeje których w Polsce mamy setki...
moto nie jest do sprzedania i raczej nie będzie bo na nastepną zime jest już zaplanowanych kilka innych modyfikacji po których już na 100% nie będzie 2giej takiej 929...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
melvin napisał(a):palgumeniedusze napisał(a):ja dla odmiany napisze ze bardziej podobala mi sie oryginalna wersja.....jak juz bym sie decydowal na malowanie swojego motocykla padlo by na czarny ...moze nawet czarny mat ... ale pogratulowac wlozonej pracy
kazdy ma inny gust
kumpel pomalował VTRke w czarny mat i nie przypadła mi do gustu, co do czarnych 929 to jest ich tyle co psów w schroniskach...
motocykl miał się wyróżniać i być taki trochę jak ja, alternatywny, miał łamać modę na gołstrajderowe czarne szpeje których w Polsce mamy setki...
moto nie jest do sprzedania i raczej nie będzie bo na nastepną zime jest już zaplanowanych kilka innych modyfikacji po których już na 100% nie będzie 2giej takiej 929...
jasne jasne kazdemu podoba sie cos innego


habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Posty: 42
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 26 gości