Idzie zima,czas na 4 koła :]
ok panowie, mówicie o turbo, były też galanty wypuszczane z tym samym silnikiem 2.5 V6 i miał coś ponad 280koni i co wtedy o tym myśleć?
Tak że do aut turbo nie ma co porównywać, pozatym inna charakterystyka silników. Pozatym nie ma żadnej turbodziury itp.
a co do akord, przód ok, tył straszna lipa, już poprzedni model lepiej wyglądał. Najnowszy model jest super, ale niei ta półka cenowa.
Omega też fajna duża, wygląd w miare ok (chociaż kupiłem galanta bo lepiej według mnie wyglada) no i wada to taka że opel. ; )
A jeszcze chciałem mitsubishi, oni wprowadzają różne dziwne nowe rozwiązania w dziedzinie elektroniki. Przypomne że silniki GDI to właśnie mitsubishi wprowadziło jako pierwsze i może dlatego Michał nie wiedział że to benzyna
a to odpowiednik FSI volkswagena ; )
PS dzisiaj byłem w poznaniu razem zrobiłęm 250km wyszło 12 litrów cała droga 150km/h i klimatyzacja ; ) plus troche po poznaniu ; ) nie jest źle ; ) jeszcze bedą z niego ludzie ; )

a co do akord, przód ok, tył straszna lipa, już poprzedni model lepiej wyglądał. Najnowszy model jest super, ale niei ta półka cenowa.
Omega też fajna duża, wygląd w miare ok (chociaż kupiłem galanta bo lepiej według mnie wyglada) no i wada to taka że opel. ; )
A jeszcze chciałem mitsubishi, oni wprowadzają różne dziwne nowe rozwiązania w dziedzinie elektroniki. Przypomne że silniki GDI to właśnie mitsubishi wprowadziło jako pierwsze i może dlatego Michał nie wiedział że to benzyna

PS dzisiaj byłem w poznaniu razem zrobiłęm 250km wyszło 12 litrów cała droga 150km/h i klimatyzacja ; ) plus troche po poznaniu ; ) nie jest źle ; ) jeszcze bedą z niego ludzie ; )
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
wiesz Szpicer, trzeba myśleć praktycznie, a nie będe jak neostradowiec wyznawał miłości do motocykli i wszędzie się pchał motocyklem ;P pozatym auto też jest potrzebne do życia a tutaj jest właśnie o tym temat ;P
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mar111cin napisał(a):ok panowie, mówicie o turbo, były też galanty wypuszczane z tym samym silnikiem 2.5 V6 i miał coś ponad 280koni i co wtedy o tym myśleć?![]()
A co myslec o Hondzie S2000 2.0 R4 240 KM (dla niewtajemniczonych dodam, ze silnik wolnossacy... a i nam motocyklistom 'bliski' bo kreci sie do 9k rpm)?

Jak juz wspominalem, zamierzam w przyszlym roku zmienic fure... I ten temat troche mi o tym przypomnial. Zaczalem rozkminiac co kupic i doszedlem do wniosku, ze... nie wiem

Auto ktore bym chcial to wlasnie S2000, ale to nie jest caloroczny samochod. A na utrzymanie 2 aut i moto mnie nie stac. I po prostu nie wyprodukowano jeszcze auta, ktore by mi odpowiadalo

Olo
-
Olo_82 - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 18/6/2008, 23:44
- Lokalizacja: Leszno
ghjk
Olo_82 napisał(a):benzyna w ukladzie V to zloty srodek
Jesli chodzi o porownanie silnika V6 a R6 jednostki benzynowej w rzedowce lepiej sa porozkladane sily. (Tak w duzym skrocie)
Nie neguje w rzadnym wypadku V-ek ale rozwiazania techniczne tez maja swoje minusy co do pozniejszej exploatacji.
Ciezko wyprodukowac silnik rzedowy o wiekszej ilosci cylindrow niz 6...
Dlatego pozniej juz sie zaczynaja V-ki
Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
Olo_82 napisał(a):mar111cin napisał(a):ok panowie, mówicie o turbo, były też galanty wypuszczane z tym samym silnikiem 2.5 V6 i miał coś ponad 280koni i co wtedy o tym myśleć?![]()
A co myslec o Hondzie S2000 2.0 R4 240 KM (dla niewtajemniczonych dodam, ze silnik wolnossacy... a i nam motocyklistom 'bliski' bo kreci sie do 9k rpm)?W doadatku w przeliczeniu na 1l pojemnosci to najmocniejszy seryjnie produkowany silnik bez doladowania. Dla mnie to mistrzostwo inzynierii technicznej!
Jak juz wspominalem, zamierzam w przyszlym roku zmienic fure... I ten temat troche mi o tym przypomnial. Zaczalem rozkminiac co kupic i doszedlem do wniosku, ze... nie wiem
Auto ktore bym chcial to wlasnie S2000, ale to nie jest caloroczny samochod. A na utrzymanie 2 aut i moto mnie nie stac. I po prostu nie wyprodukowano jeszcze auta, ktore by mi odpowiadalo
zapomniałeś dodać ze honda pod koniec lat 80 wlasciwie poczatek lat 90ych miał silnik 1.6 -160 koni bez doładowania TYLKO vtec, wyprzedzala technologicznie inne konstrukcje do dzisiaj jest ten silnik nowoczesny chyba do 2000 roku byl dostepny w civicu type s, warto też wpomnieć o japońskim ferrari hondzie NSX:) aluminiowe nadwozie ,ręczna robota , nie zrobisz blacharki u pana Tadzia , wystarczy spojrzeć na ceny tych aut:) s2000 nie calo roczna? a to dlaczego? pomijając fakt ze jest nie praktyczny bo maly samochód ale zakladasz hardtop i w zime też mona tym jeździć, co do samych silnikow to trzeba je ostro krecić bo vtec zalancza sie po przekroczeniu jakis tam obr.
Ostatnio edytowano 2/9/2008, 13:40 przez MICH4Ł, łącznie edytowano 1 raz
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać
-
MICH4Ł - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 9/8/2008, 23:15
Co do S2000 mam wielki respekt. Rozpieprzylem jedna na test-drivie. Nie myslcie,ze to jakas mala japonska zabaweczka.Do tego auta trzeba nie lada umiejetnosci (RWD) auto jest krotkie i bardzo lekkie.
Wielkim minusem S2000 jest halas w srodku. NAwet z zalozonym dachem jest bardzo glosno,ale tam ma tak byc i koniec.No i bardzo twarde zawieszenie.
I o ile kojaze w nowych S2000 jest juz system (nazywa sie) VVTI. Nie pamietam czy tez tak dokladnie nowe modele wkrecaly sie do tych 9tys rpm,prawdopodbnie tak,ale Civic Tape R wkreca sie tylko do 8500rpm.
A Cicic Tape S to dizel (2.2)
Wielkim minusem S2000 jest halas w srodku. NAwet z zalozonym dachem jest bardzo glosno,ale tam ma tak byc i koniec.No i bardzo twarde zawieszenie.
I o ile kojaze w nowych S2000 jest juz system (nazywa sie) VVTI. Nie pamietam czy tez tak dokladnie nowe modele wkrecaly sie do tych 9tys rpm,prawdopodbnie tak,ale Civic Tape R wkreca sie tylko do 8500rpm.
A Cicic Tape S to dizel (2.2)
Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
MICH4Ł napisał(a):zapomniałeś dodać ze honda pod koniec lat 80 wlasciwie poczatek lat 90ych miał silnik 1.6 -160 koni bez doładowania vtec,
Silnik B16A - rowniez dobra jednostka. Ale z Vtec'iem (to system zmiennym faz rozrzadu, a nie doladowanie).
polsky napisał(a):Wielkim minusem S2000 jest halas w srodku. NAwet z zalozonym dachem jest bardzo glosno,ale tam ma tak byc i koniec.No i bardzo twarde zawieszenie.
I o ile kojaze w nowych S2000 jest juz system (nazywa sie) VVTI. Nie pamietam czy tez tak dokladnie nowe modele wkrecaly sie do tych 9tys rpm,prawdopodbnie tak,ale Civic Tape R wkreca sie tylko do 8500rpm.
VVTi jest w Toyotach. Honda ma V-tec i Vti. S2000 do 2003 roku krecily sie d0 9k rpm, w 2004 obnizyli do 8700 rpm.
w S2k faktycznie jest glosno, ale dopiero powyzej 4,5 k rpm jak wlasnie Vtec sie wlacza (w zasadzie od tych obrotow dopiero sie zaczyna zabawa). Ale S2k to nie Mietek S-klasa, ona nie ma byc komfortowa. To ma byc maly i szybki dzikus i taka wlasnie jest.
A ze to nie auto caloroczne... Mocy ma pod dostatkiem, ale nie ma i nigdy nie bedzie miala montowanej kontroli trakcji. Z racji tego, ze jest bardzo krotka i siedzi sie praktycznie na tylnych kolach jest nieprzewidywalna. Latwo wchodzi w poslizgi, a z racji swej charakterystyki, nie ma w zwyczaju slizgnac sie delikatnie, tylko leci zaraz bokiem... Jak kierowca niewprawny to tyl bardzo szybko wyprzedza przod.
Kocham to auto, ale nie bede kupowal samochodu, ktorym w deszczu czy zimie bede sie 'bal' jechac.
Olo
-
Olo_82 - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 18/6/2008, 23:44
- Lokalizacja: Leszno
Michał, tak swoją drogą z tematu o samochodach zrobiłeś kolejną krytyke i leci kolejny offtop, razem z tym że już rozmawiacie o samochodach których nikt fotek nie kleił że to jego.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
polsky napisał(a):Co do S2000 mam wielki respekt. Rozpieprzylem jedna na test-drivie. Nie myslcie,ze to jakas mala japonska zabaweczka.Do tego auta trzeba nie lada umiejetnosci (RWD) auto jest krotkie i bardzo lekkie.
Wielkim minusem S2000 jest halas w srodku. NAwet z zalozonym dachem jest bardzo glosno,ale tam ma tak byc i koniec.No i bardzo twarde zawieszenie.
I o ile kojaze w nowych S2000 jest juz system (nazywa sie) VVTI. Nie pamietam czy tez tak dokladnie nowe modele wkrecaly sie do tych 9tys rpm,prawdopodbnie tak,ale Civic Tape R wkreca sie tylko do 8500rpm.
A Cicic Tape S to dizel (2.2)
mówiłem o tym modelu 1.6 (160 koni)produkowanym 96-2001 type s wtedy był benzyna, mial laczki 15 albo 16 OZ i skóre z alkantarą w standardzie.
http://www.megatrd.com/img_honda/civic98/98.jpg
Olo82 zgadza sie z vtecem podaj mi model hondy który jest doladowany mowie o benzynie, co do s2000 to z tymi obrotami co podoajesz tyczy sie chyba wersji usa bo tam z powodu norm spalin zastosowano troche wiekszy silnik 2.2 w europie nadal jest 2.0
Marcin no to szybko sie spostrzegleś że powstał offtop


Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać
-
MICH4Ł - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 9/8/2008, 23:15
MICH4Ł napisał(a):Olo82 zgadza sie z vtecem podaj mi model hondy który jest doladowany mowie o benzynie, co do s2000 to z tymi obrotami co podoajesz tyczy sie chyba wersji usa bo tam z powodu norm spalin zastosowano troche wiekszy silnik 2.2 w europie nadal jest 2.0
W USA i Japonii.
I nie ja mowilem o 2.2, bo ze w EU jest 2.0 to wiem bardzo dobrze

Koncze juz OT.
Olo
-
Olo_82 - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 18/6/2008, 23:44
- Lokalizacja: Leszno
mar111cin napisał(a):Michał, tak swoją drogą z tematu o samochodach zrobiłeś kolejną krytyke i leci kolejny offtop, razem z tym że już rozmawiacie o samochodach których nikt fotek nie kleił że to jego.
hehe "pokaz czym jezdzisz a powiem Ci kim jestes

No panowie,wrzucajcie swoje dryndy

-
mlody - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
ja jestem na etapie kilkuset pomysłów na dzień, ale w końcu jakąś puszkę muszę sobie kupić.
teraz pytanie miał ktoś z was do czynienia z takim padłem?
wiecie coś o nim wszelkie wady i zalety?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5995383
dodam że nie zależy mi na jakiejś mega rakiecie, super wyposażeniu i chole*a wie czym jeszcze, auto ma być praktyczne, niezawodne, w miarę wygodne i przestrzenne...
teraz pytanie miał ktoś z was do czynienia z takim padłem?
wiecie coś o nim wszelkie wady i zalety?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5995383
dodam że nie zależy mi na jakiejś mega rakiecie, super wyposażeniu i chole*a wie czym jeszcze, auto ma być praktyczne, niezawodne, w miarę wygodne i przestrzenne...
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości