Trudne sprawy [18+]
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Wjechały świeżo wyważane zimówki. Letnie też były raczej proste. Wydaje mi się że się nasila- nie wiem.. może felerny przegub wszedł i trzeba wymienić na gwarnacji. Gość od chipa- dzwoniłem mówił o sprężynkach w dwumasie. Dzisiaj sprawdziłem na 6'ce- jest też, ale jakby słabiej niż na 4 i 5. Dwumas nie trzęsie przy ruszaniu, nie hałasuje przy odpalaniu, gaszeniu.
Geometria leserowo- minimalne rozbieżności- 10 minut ponad normę na prawym kole w położeniu, ale program nie uwzględnia tego że jest zawias lekko inny w wersji sport.
Geometria leserowo- minimalne rozbieżności- 10 minut ponad normę na prawym kole w położeniu, ale program nie uwzględnia tego że jest zawias lekko inny w wersji sport.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
A objaw występuje przy okreslonej prędkosci czy tylko obrotach ?
A z innej beczki.
Po co turbo w motocyklu..
https://www.youtube.com/watch?v=DIpx8Hd7miY
Jestem ciekaw jak się tym w deszczu jeździ
A z innej beczki.
Po co turbo w motocyklu..
https://www.youtube.com/watch?v=DIpx8Hd7miY
Jestem ciekaw jak się tym w deszczu jeździ

-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
przy mocnym przyspieszaniu z poniżej 2000tys obrotow na 4,5 i 6 biegu. Idzie, ale wali. Nasila się. Nie wiem czy to nie felerny przegub może- zobaczymy co będzie w najbliższych dniach. Nie wiem czy przy utrzymywaniu stałej prędkości na tych obrotach i danych biegach też lekko nie tłucze- może mi się wydaje już bo jakby minimalnie było coś, ale tak jak piszę- całkiem możliwe że to urojenia.
Patrząc na wykres z hamowni. Przy 1500 obr ma jakieś 180 NM, przy 2000 obr 280 NM. Przyrost liniowy. Max moment przy 2500 z hakiem- lekko ponad 380 NM.
Patrząc na wykres z hamowni. Przy 1500 obr ma jakieś 180 NM, przy 2000 obr 280 NM. Przyrost liniowy. Max moment przy 2500 z hakiem- lekko ponad 380 NM.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Auto to Bravo II 1.9 multijet.
Czyli wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to samo. Wymieniony ten z dłuższej półosi- z nią właściwie- tak jak pisałem- kielich jest razem z półośką. Może jest wadliwy i trzeba go wywalić na gwarancję, może to jeszcze lewa strona się odzywa. Zobaczymy jak się rozwinie. W każdym razie- dziękuję bo już sobie wkręcałem dwumasę, a tak będę chyba spał spokojniej- w sumie to by były inne objawy jeszcze z dwumasy, a nie ma- tak jak pisałem sprawdzałem jak się dało już.
Czyli wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to samo. Wymieniony ten z dłuższej półosi- z nią właściwie- tak jak pisałem- kielich jest razem z półośką. Może jest wadliwy i trzeba go wywalić na gwarancję, może to jeszcze lewa strona się odzywa. Zobaczymy jak się rozwinie. W każdym razie- dziękuję bo już sobie wkręcałem dwumasę, a tak będę chyba spał spokojniej- w sumie to by były inne objawy jeszcze z dwumasy, a nie ma- tak jak pisałem sprawdzałem jak się dało już.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Taaa, jak kupowałem 18 letnie E34 przebieg na blacie był 220tkm, a w ori książce serwisowej za Austrii ostatni wpis 5 lat wstecz i 380tkm
Ale za to 23 letnia E32 trafiła mi się z pięknym przebiegiem 550tkm i silnik był igiełka tylko buda ulegała bio-degradacji.
W Mondeo 2008 mam teraz 270tyś i uzasadnione podejrzenia że ma 100 więcej

W Mondeo 2008 mam teraz 270tyś i uzasadnione podejrzenia że ma 100 więcej

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości