Wiek ma znaczenie, jakim motorem się śmiga
Posty: 32
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Wiek ma znaczenie, jakim motorem się śmiga
Witacie. Jak to jest w praktyce czy wiek ma znaczenie, jakim motorem się śmiga? Nieraz czytam różne fora i ludzie Pisza, że mam 22lata i mam CBR1000rr. Ma nadzianych rodziców czy ciężko pracował? Czy w wieku 30lat ludzie jeszcze jeżdżą sportowymi maszynami? Ja właśnie nie długo będę miał 19lat i właśnie mam zamiar kupić DT125r. I nie wiem czy to nie będzie śmiech na Sali, bo w wieku 17lat już ludzie maja takie maszyny. Głupie pytania, ale nie chce głupich odpowiedzi. Ogólnie pytam z czystej ciekawości. Jak to było w waszym przypadku z pieniędzmi?
- Dargas
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 30/8/2010, 12:39
normalna zależność jest taka że w wieku 14-16 lat, kupuje się jakąkolwiek 125, choćby DT. w wieku 17-18lat śmiga się już na R6. Po zdaniu prawka natomiast tylko litr. Jak już się delikwentowi uda dożyć do 30stki, to kupuje enduro o pojemności circa 650. Przy 40dziesce rozgląda się za turystykiem pokroju vfr800 , Jako dziadek siada na jinchosunga 50ccm w kształcie chopera. Tak wygląda życie motocyklisty
a skąd mają w takim młodym wieku? albo nadziani rodzice, albo handel narkotykami, szybko idzie się dorobić.

a skąd mają w takim młodym wieku? albo nadziani rodzice, albo handel narkotykami, szybko idzie się dorobić.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Ja jeżdze wszystkimi typami motocykli sport, turystyk czasami w teren pójde. zależy od tego jaką mam potrzebe i chęć.
Jeśli stać się na dt125 to ją kup jeśli stać się na mz etz 250 to też ją kup, każdy jeździ to na czym go stać, kupując motocykl nie tylko patrzysz czy stać Cię na niego ale także na jego utrzymanie. Wielu ludzi o tym zapomina i potem nie stać ich np na opony czy napęd i jeźdża aż wysiądzie i dopiero zmieniają.
Jeśli stać się na dt125 to ją kup jeśli stać się na mz etz 250 to też ją kup, każdy jeździ to na czym go stać, kupując motocykl nie tylko patrzysz czy stać Cię na niego ale także na jego utrzymanie. Wielu ludzi o tym zapomina i potem nie stać ich np na opony czy napęd i jeźdża aż wysiądzie i dopiero zmieniają.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
Masz bardzo złe podejsćie do tego. Jeżeli boisz sie krytyki czy coś, to kup sobie coś z 500'tek, chyba ze koniecznie zależy Ci na jakimś Enduro. Raz że będziesz miał te same osiągi jak nie większe to jeszcze będziesz miał większy moment obrotowy (czyli będzie bardziej elastyczny niz DT) i mniejsze spalanie. I w sumie nie piszę tego, bo 125 to śmiech, bo tak nie jest, ale dlatego że DT kupisz w tej samej kasie co jakaś 500 (GS, GPZ) i do tego i tak musisz zrobic A1 (chyba ze juz masz, to wtedy sytuacja sie troche zmienia), wiec lepiej wyszedłbyś robiac od razu A. Dodam ze juz niedługo, tak sie przepisy zmienią ze sobie troche poczekasz gdybys chciał zrobić PJ kat. A, wiec jeżeli masz mozliwosć, to ja bym sie na Twoim miejscu spieszył 

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Dobra przyznam się boje się krytyki, ale z drugiej strony chciałbym wsiąść na byle, jakie moto byle pojeździć. W tym sezonie zepsuł mi się poj 125cc 4t i już nie chciałbym w niego ładować pieniędzy. Wolałbym się przesiać na coś, co będzie firmowe, czyli DT125. Ale to taki znowu bezsens, ale już nie mam pieniędzy do następnego roku będę miał tylko 6 tyś regularnego odkładania pieniędzy. I wtedy myślałem, że kupić coś firmowego, czyli DT125, ale znowu krytyka ludzi. Kupowanie motocykla 500cc mi sie nie opłaca, bo znowu nie lubię osiągać dużych prędkości, ale lubię pośmigać na przyspieszenie i jazdę na kole. Kolega kupił za 5tyś zzr600 i też bym kupił taką zzr, ale nie lubię sportów. Wolałbym SM enduro. Może, co byście mi polecili do 6tyś na następny sezon? A może poczekać te dwa lata i kupić porządne moto?
- Dargas
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 30/8/2010, 12:39
głowa do góry stary i się nie przejmuj krytyką. Najwięcej zawsze dopowiedzenia mają ci którzy nic nie osiągneli i chcą odwrócić od siebie uwagę i krytykować innych.
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
Kolego, czym Ty się przejmujesz, stary chłop jesteś nie gówniarz więc nie patrz na to co ktoś sobie pomyśli. Zresztą jeśli ktoś będzie się z Ciebie śmiał tylko dlatego, że posiada motocykl o wartości VW Golfa a Ty tylko DT to sam będzie śmieszny.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Moj ojciec ma 64lata i lata SC57
. Pozdro
Ja mam 27 i latam 636 jak mialem 23 pyrkalem RS troche potem 500.
Wiek to nie regula. Tylko glupi bedzie sie z Ciebie smial.

Ja mam 27 i latam 636 jak mialem 23 pyrkalem RS troche potem 500.
Wiek to nie regula. Tylko glupi bedzie sie z Ciebie smial.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 napisał(a):Moj ojciec ma 64lata i lata SC57
Ty tak na poważnie ?
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
Jeździj dla siebie nie dla innych! Ja jeżdżę i lubię wszystkim.
Znam 16-telnich zatwardziałych harley'owców i siwych panów na ścigaczach,
12-letnich trialowych Mistrzów Polski ( a np kiedyś Tadeusz Błażusiak) i obecnie 14lat Andrzej Luberda.
Chłopcy mieli i mają cierpliwość do treningu z predkościami do 100km/h mimo to, że wiek każe im miedzy blokami jechać 200 i patrzeć czy koledzy to widzą.
Ale jest też "prof" Janusz Oskaldowicz który na S1000RR czyni w Poznaniu cuda:)...młody sercem i duchem.
Uważa się jednak, że nie ma się do czego spieszyć i konie trzeba dobierać z umiarem.
Wszystko zależy od konkretnej osoby i jego podatności na środowisko.
Ja również uważam, że najpierw trzeba nauczyć się chodzić, a potem biegać!
Znam 16-telnich zatwardziałych harley'owców i siwych panów na ścigaczach,
12-letnich trialowych Mistrzów Polski ( a np kiedyś Tadeusz Błażusiak) i obecnie 14lat Andrzej Luberda.
Chłopcy mieli i mają cierpliwość do treningu z predkościami do 100km/h mimo to, że wiek każe im miedzy blokami jechać 200 i patrzeć czy koledzy to widzą.
Ale jest też "prof" Janusz Oskaldowicz który na S1000RR czyni w Poznaniu cuda:)...młody sercem i duchem.
Uważa się jednak, że nie ma się do czego spieszyć i konie trzeba dobierać z umiarem.
Wszystko zależy od konkretnej osoby i jego podatności na środowisko.
Ja również uważam, że najpierw trzeba nauczyć się chodzić, a potem biegać!
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Tylko ze wy macie możliwości pracy. Ja nie. Bo każde wolne dni mam praktyki nawet jeden miesiąc wakacji mam praktyki. Wiec mam tylko jeden miesiąc, który mogę wykorzystać na prace. A może macie jakieś pomysły, w jaki sposób można zacząć zarabiać po szkole? W mieście nie mieszkam. Myślę nad kupowaniem zepsutych telefonów i naprawa ich a później sprzedasz.
- Dargas
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 30/8/2010, 12:39
Jak nie masz sam pomysłów to nie zarobisz i tyle. Sposobów jest mnóstwo trzeba tylko chcieć. Nikt Ci nie powie jak zarabiać, sam powinieneś to wiedzieć. Zarobienie kasy na markowy motocykl po szkole to nie problem.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Ty tak na poważnie ?
Tak

Ja 27lat 636 03r.
brat 28 lat 750 k4
ojciec 64 lata 1000rr sc57a 04r.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 32
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości