Zobacz wÄ…tek - Benelli BN125 rocznik 2021 fabryczne opony Cordial
NAS Analytics TAG

Benelli BN125 rocznik 2021 fabryczne opony Cordial

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Benelli BN125 rocznik 2021 fabryczne opony Cordial

Postprzez Gala » 29/5/2021, 07:29

Witajcie , posiadam motocykl Benelli BN125 rocznik 2021 z fabrycznie nowymi oponami Cordial. Ostatnio miałem okazję przetestować te nowe opony na deszczu i jeździło się na nich stabilnie po asfalcie oraz pobocznych drogach. Jednak innym razem przy pięknej pogodzie wjechałem w piaszczystą drogę to momentalnie zaliczyłem glebę na piachu. Moje pytanie brzmi czy warto zakupić jakieś inne opony renomowanej firmy wykonane z lepszej mieszanki i z lepszym bieżnikiem ,aby również na piachu dało się jeździć stabilnie i bezpiecznie? Czy może wynika to bardziej z braku moich umiejętności ? Zaznaczam ,że jestem początkującym kierowcą. Czy da się jeździć na tym motocyklu w trudniejszym terenie po piaszczystych i kamienistych drogach zmieniając opony na jakieś inne?
Gala
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29/5/2021, 07:15


Re: Benelli BN125 rocznik 2021 fabryczne opony Cordial

Postprzez BB88 » 14/6/2021, 04:20

Wynika to tylko i wyłącznie z braku umiejętności zbyt dużej prędkości itp
BB88
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/3/2020, 16:00


Re: Benelli BN125 rocznik 2021 fabryczne opony Cordial

Postprzez dopooki » 12/4/2024, 11:26

Cześć! To świetnie, że testowałeś swoje opony i zdajesz sobie sprawę z ich wpływu na bezpieczeństwo jazdy w różnych warunkach. Opony mają ogromne znaczenie dla zachowania stabilności i przyczepności motocykla, zwłaszcza na zmieniających się nawierzchniach.