Tuning
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Tuning
Witam posiadam skuterka Pgo Big Max 50. Jeśli wrzuciłbym do niego taki zestawik: https://allegro.pl/oferta/cylinder-skut ... 7950526094
i odblokował blokady czy poszedłby z 80-90 km/h ?
i odblokował blokady czy poszedłby z 80-90 km/h ?
- KaKadu
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 28/5/2019, 18:05
Re: Tuning
Pewnie by poszedl, zrzucony z mostu.
Po 1. jakie masz uprawnienia? 80cc staje sie motocyklem, a nie motorowerem, pod kategorie A1 (ewentualnie prawko B posiadane od min 3 let)
2. Hamulce. Fabryczne sa beznadziejne, i ledwo starczaja przy 50km/h. przy 80km/h (energia do wyhamowania ok 2x wieksza) bardzo szybko sie przekonasz, ze hamulców po prostu nie ma. Jaki masz plan na ich usprawnienie?
3. Sam cylinder i tlok to jedno. Do tego trza gaznik (zmienic dysze albo calosc), wydech, a i przydalby sie inny wal bo poziom wibracji sie zwiekszy znacznie - silnik straci balans.
Generalnie nie polecam takich przerobek. Lepiej dlubnac to co jest 50ccm, a tuning najlepiej zaczyna sie oczywiscie od ulepszenia hamulców.
Po 1. jakie masz uprawnienia? 80cc staje sie motocyklem, a nie motorowerem, pod kategorie A1 (ewentualnie prawko B posiadane od min 3 let)
2. Hamulce. Fabryczne sa beznadziejne, i ledwo starczaja przy 50km/h. przy 80km/h (energia do wyhamowania ok 2x wieksza) bardzo szybko sie przekonasz, ze hamulców po prostu nie ma. Jaki masz plan na ich usprawnienie?
3. Sam cylinder i tlok to jedno. Do tego trza gaznik (zmienic dysze albo calosc), wydech, a i przydalby sie inny wal bo poziom wibracji sie zwiekszy znacznie - silnik straci balans.
Generalnie nie polecam takich przerobek. Lepiej dlubnac to co jest 50ccm, a tuning najlepiej zaczyna sie oczywiscie od ulepszenia hamulców.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość