Zobacz wÄ…tek - Pierwszy motor do 125cm, Yamaha YS125
NAS Analytics TAG

Pierwszy motor do 125cm, Yamaha YS125

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Pierwszy motor do 125cm, Yamaha YS125

Postprzez Lynx27 » 12/4/2018, 21:30

Witam serdecznie kolegów! To mój pierwszy post na forum.

Jestem kompletnym nowicjuszem, prawko kat. B (9 lat), 175cm wzrostu, 73 kg wagi. Nie uważam się za wybitnego kierowcę, ale przestrzegam zasad i jeżdżę sporo.

Doświadczenie? Nigdy nie jeździłem na żadnym jednośladzie, nawet na skuterze o mocy 3KM. No chyba, że liczyć pojeżdzenie po placu z teściem jego Kawasaki ER5 550,(porobiłem kilka kółeczek i ósemeczek, poprzerzucałem biegi i ogólnie pouczyłem się technicznego prowadzenia. Kawę przez swój ciężar przy jednej z ósemek przewróciłem i ledwo podniosłem :twisted: :twisted: :twisted: na szczęście miał odbojniki i nie zarysowałem :oops: . No ale koniec offtopu.

Chciałbym zacząć przygodę z motorami.
1) zastanawiam siÄ™ nad kursem doszkalajÄ…cym /ewentualnie prawko na motor
2) Miałby służyć na dojazdy do pracy, nad jezioro poza miasto (do 30km), czasem dłuższy wyjazd ok 100km.
3). Nie potrafię sprecyzować o co dokładnie chodzi, ale kierowanie Kawa ER5 i skręcanie + utrzymanie w pionie takiego (moim zdaniem) ciężkiego mocarza było dla mnie bardzo trudne. Chciałbym motor lekki, zwinny, łatwy w prowadzeniu który niekoniecznie będzie ścigał się na drogach, a raczej sprawiał frajdę z dojeżdżania, pokonywania dróg publicznych.
4) mam na oku: https://www.yamaha-motor.eu/pl/products ... ys125.aspx
czy to dobry wybór na początek czy szukać czegoś innego? Pozdrawiam
Lynx27
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12/4/2018, 21:11


Re: Pierwszy motor do 125cm, Yamaha YS125

Postprzez Fugu » 16/4/2018, 08:57

Na twoim miejscu zaczal bym od zrobienia kategori A.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28