Honda XR125
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Honda XR125
Witam
Na początek może się przedstawię
Na imię mi Damian lat 23 i od dawna lubię śmigać po lasach, do tej pory na simsonie
Byłem dziś oglądać XR125 do tej pory szukałem DT125 ale rozchodzą się jak świeże bułeczki.
Więc postanowiłem dziś oglądnąć XRkę i nawet mi się spodobała, wiadomo 4t to nie 2t i odwrotnie.
Ale tu też dochodzi w grę dojazd do pracy a wiadomo przy zarobkach w Polsce przede wszystkim oszczędność
No i teraz pytania
Jak wygląda eksploatacja 4T a dokładniej XRki
jak wygląda wymiana rozrządu, co ile km się to robi, w samochodach są kolizyjne i bezkolizyjne jak to wygląda w tym przypadku. Jak wygląda wymiana tłoka szlif itd co jaki czas.
Czytałem też coś o częstych regulacjach zaworów ale nie wiem o co chodzi.
Ogólnie 4T to dla mnie zupełna nowość jeśli chodzi o moto, a ciężko coś znaleźć na temat XRki
Może coś o XRce którą dziś oglądałem, 20tys przebiegu na liczniku, 2003 rok, 4,5tys zł
Właściciel twierdzi że nic go nie interesowało tylko lał paliwo i jechał.
Wyglądało na to że raczej był z Hani zadowolony.
Jeśli ktoś gdzieś widział jakiś temat będę wdzięczny za jakiś link
Na początek może się przedstawię
Na imię mi Damian lat 23 i od dawna lubię śmigać po lasach, do tej pory na simsonie

Byłem dziś oglądać XR125 do tej pory szukałem DT125 ale rozchodzą się jak świeże bułeczki.
Więc postanowiłem dziś oglądnąć XRkę i nawet mi się spodobała, wiadomo 4t to nie 2t i odwrotnie.
Ale tu też dochodzi w grę dojazd do pracy a wiadomo przy zarobkach w Polsce przede wszystkim oszczędność

No i teraz pytania
Jak wygląda eksploatacja 4T a dokładniej XRki
jak wygląda wymiana rozrządu, co ile km się to robi, w samochodach są kolizyjne i bezkolizyjne jak to wygląda w tym przypadku. Jak wygląda wymiana tłoka szlif itd co jaki czas.
Czytałem też coś o częstych regulacjach zaworów ale nie wiem o co chodzi.
Ogólnie 4T to dla mnie zupełna nowość jeśli chodzi o moto, a ciężko coś znaleźć na temat XRki
Może coś o XRce którą dziś oglądałem, 20tys przebiegu na liczniku, 2003 rok, 4,5tys zł
Właściciel twierdzi że nic go nie interesowało tylko lał paliwo i jechał.
Wyglądało na to że raczej był z Hani zadowolony.
Jeśli ktoś gdzieś widział jakiś temat będę wdzięczny za jakiś link

- damianinho93
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 6/4/2016, 19:38
- Lokalizacja: Rzeszów
Nie ma co pisać, bo to:
-po pierwsze Honda, więc Ciebie podobnie jak poprzedniego właściciela nic nie będzie interesowało, dobry olej co sezon, regulacja zaworów może co dwa, trzy, lejesz paliwo i jedziesz. Tyle.
-po drugie Xr-a to sprzęt którym nie pobawisz się w terenie tak jakbyś to zrobił DT, ale poradzi sobie lepiej niż "zimzon" i przy tym spali mniej paliwa od niego.
-po trzecie jeśli masz trochę oleju w głowie i silnik będziesz traktował jak silnik, a nie jak owoc z którego wyciska się wszystko co się da, to jak przyjdzie Ci ochota za kilka lat sprzedać tą XR-kę, to silnik będzie chodził tak jak dzisiaj, więc nie zaprzątaj sobie głowy jakimikolwiek remontami. Rozrząd jest tam na kołach zębatych, więc nic się tam nie wymienia.
Jak Hania jest w dobrym stanie i w dobrej cenie, to bierz, a staniesz się zadowolonym właścicielem naprawdę solidnego sprzętu.
Ja do dzisiaj trochę żałuję, że nie odkupiłem takiej od mojego szwagra, poleciłem ją za to mojemu koledze z pracy i dzięki temu on jest zadowolony, a ja mam z kim polatać po okolicy.
-po pierwsze Honda, więc Ciebie podobnie jak poprzedniego właściciela nic nie będzie interesowało, dobry olej co sezon, regulacja zaworów może co dwa, trzy, lejesz paliwo i jedziesz. Tyle.
-po drugie Xr-a to sprzęt którym nie pobawisz się w terenie tak jakbyś to zrobił DT, ale poradzi sobie lepiej niż "zimzon" i przy tym spali mniej paliwa od niego.
-po trzecie jeśli masz trochę oleju w głowie i silnik będziesz traktował jak silnik, a nie jak owoc z którego wyciska się wszystko co się da, to jak przyjdzie Ci ochota za kilka lat sprzedać tą XR-kę, to silnik będzie chodził tak jak dzisiaj, więc nie zaprzątaj sobie głowy jakimikolwiek remontami. Rozrząd jest tam na kołach zębatych, więc nic się tam nie wymienia.
Jak Hania jest w dobrym stanie i w dobrej cenie, to bierz, a staniesz się zadowolonym właścicielem naprawdę solidnego sprzętu.
Ja do dzisiaj trochę żałuję, że nie odkupiłem takiej od mojego szwagra, poleciłem ją za to mojemu koledze z pracy i dzięki temu on jest zadowolony, a ja mam z kim polatać po okolicy.
DR125se
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
- damianinho93
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 6/4/2016, 19:38
- Lokalizacja: Rzeszów
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości