CBR 125 - temperatura na 1/4 skali
Posty: 3
• Strona 1 z 1
CBR 125 - temperatura na 1/4 skali
Witam ponownie.
Po odpaleniu motocykla zwykle jadę nim do 4-5k obrotów i czekam aż się zagrzeje ok 5 km, po czym dalej jadę już dowolnie, jednak wskaźnik temperatury nie przechodzi za 1 kreskę a jest na niej już po 1-2 kilometrze, tylko raz jak ćwiczyłem wheelie to przeszło trochę dalej. Nawet trasa ponad 100 km po drodze krajowej (wiadomo - cały czas wysokie obroty) bez zatrzymywania się nie spowodowała podniesienia się wskazówki.
Moje obserwacje:
-chłodnica i silnik są podobnie ciepłe czy też gorące po jeździe
-nie zauważyłem jeszcze żeby włączył się wiatrak ale też nie zaglądam tam często
-po tej 100 km trasie nie było spadku mocy czy innych problemów o których czytałem że występują przy przegrzaniu.
I teraz pytanie czy warto się tym przejmować, jeżeli tak to co wymienić bo jazda z niedogrzanym silnikiem też nie poprawia jego kondycji. Znalazłem kilka starych tematów ale nie są zgodne w 100% z tym co ja opisuję dlatego proszę o odpowiedź. Jeżeli tylko zaśmiecam forum to usuniecie temat ale z drugiej strony zawsze to coś innego niż o zakupie 1-go moto.
Pozdrawiam
Po odpaleniu motocykla zwykle jadę nim do 4-5k obrotów i czekam aż się zagrzeje ok 5 km, po czym dalej jadę już dowolnie, jednak wskaźnik temperatury nie przechodzi za 1 kreskę a jest na niej już po 1-2 kilometrze, tylko raz jak ćwiczyłem wheelie to przeszło trochę dalej. Nawet trasa ponad 100 km po drodze krajowej (wiadomo - cały czas wysokie obroty) bez zatrzymywania się nie spowodowała podniesienia się wskazówki.
Moje obserwacje:
-chłodnica i silnik są podobnie ciepłe czy też gorące po jeździe
-nie zauważyłem jeszcze żeby włączył się wiatrak ale też nie zaglądam tam często
-po tej 100 km trasie nie było spadku mocy czy innych problemów o których czytałem że występują przy przegrzaniu.
I teraz pytanie czy warto się tym przejmować, jeżeli tak to co wymienić bo jazda z niedogrzanym silnikiem też nie poprawia jego kondycji. Znalazłem kilka starych tematów ale nie są zgodne w 100% z tym co ja opisuję dlatego proszę o odpowiedź. Jeżeli tylko zaśmiecam forum to usuniecie temat ale z drugiej strony zawsze to coś innego niż o zakupie 1-go moto.
Pozdrawiam
- Oastra
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 28/2/2015, 19:55
Witaj,
mam u siebie dokładnie to samo. Zaufany mechanik powiedział mi, że w tych CBRkach to całkiem częsty przypadek- ludzie często go o to pytają. Również nie zauważyłem, żeby załączał mi się wiatrak.
mam u siebie dokładnie to samo. Zaufany mechanik powiedział mi, że w tych CBRkach to całkiem częsty przypadek- ludzie często go o to pytają. Również nie zauważyłem, żeby załączał mi się wiatrak.
- Shogunek
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 26/7/2015, 09:53
- Lokalizacja: Warszawa
dzięki za odpowiedź. dzisiaj trochę moją pognębiłem z małymi prędkościami po czym zostawiłem w cieniu odpaloną przy dzisiejszych 31 stopniach.
doszło do kreski na 3/4 i załączył się wiatrak, dalej nie poszło. Jak ruszyłem dalej w trase to temp znowu w miarę szybko wróciła na 1/4. Czyli chyba wszystko w porządku tak?
doszło do kreski na 3/4 i załączył się wiatrak, dalej nie poszło. Jak ruszyłem dalej w trase to temp znowu w miarę szybko wróciła na 1/4. Czyli chyba wszystko w porządku tak?
- Oastra
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 28/2/2015, 19:55
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości