Kawasaki KMX 125, sporadyczne problemy z odpalaniem (woda ?)
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kawasaki KMX 125, sporadyczne problemy z odpalaniem (woda ?)
Witam serdecznie. Mam taki otóż problem z Kawasaki KMX 125, że gdy go umyję, obleję wodą itp. (jak zwał, tak zwał) to potem mam duży problem z odpaleniem motoru. Przykładowo ostatnio umyłem go myjnią pod ciśnieniem i później chciałem pojeździć (po jakiś 3 godzinach od mycia) to kopałem go z 10 minut i tylko raz w tym czasie zaskoczył i od razu zgasł. Wziąłem więc wyjąłem gaźnik, mówię może jakiś syf podszedł czy co ale nie, przeczyściłem i dalej nie chciał chodzić. W końcu z kolegą na zapych go zmęczyliśmy to po jakiś 500 metrach odpalił, a jak już odpalił to przerywał na wysokich obrotach, wkręcał się na 7tyś i go odcinało i takie dziwne przerwy łapał, więc wsiadłem na niego przepaliłem go trochę, pochodził jeszcze z 5 minut na wolnych i już wszystko było okej. Tego samego dnia jak jeździłem po śniegu znowu mi zaczął przerywać, aż zgasł więc kopnąłem go parę razy i zaskoczył i już wtedy chodził dobrze. Później po powrocie do domu znowu go troszkę obmyłem w celu sprawdzenia czy to może wina wody i normalnie jakbym trafił. Znowu nie chciał zapalić, a jak w końcu zaskoczył po kilku minutach kopania to przerywał i gasł i tak przez pewien czas i dalej chodził dobrze.
Filtr powietrza czysty jest, nie łapie lewego powietrza ani nic, króciec gaźnika i te przewody wszystkie są całe, motor kupiłem 2 tygodnie temu, jest on 97 rok, zrobiliśmy mu z ojcem przegląd elektryki, powymienialiśmy wężyki, miał remont (tłok, tuleja) podobno w maju zeszłego roku. Jak suchy to pali od kopa góra dwóch. A jak wody dostanie to gdzieś jakieś zwarcie się robi i mu zapłon coś odcina czy co - nie mam pojęcia ale takie jest moje podejrzenie bo wszystko wydaje się być okej, może jakiś czujnik ? Proszę o pomoc i sugestie co z tym fantem zrobić. Z góry dzięki i pozdrawiam.
Filtr powietrza czysty jest, nie łapie lewego powietrza ani nic, króciec gaźnika i te przewody wszystkie są całe, motor kupiłem 2 tygodnie temu, jest on 97 rok, zrobiliśmy mu z ojcem przegląd elektryki, powymienialiśmy wężyki, miał remont (tłok, tuleja) podobno w maju zeszłego roku. Jak suchy to pali od kopa góra dwóch. A jak wody dostanie to gdzieś jakieś zwarcie się robi i mu zapłon coś odcina czy co - nie mam pojęcia ale takie jest moje podejrzenie bo wszystko wydaje się być okej, może jakiś czujnik ? Proszę o pomoc i sugestie co z tym fantem zrobić. Z góry dzięki i pozdrawiam.
- cuando123
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 29/1/2015, 19:18
woda moze przeszkadzać w 4 miejscach
1) fajka/swieca chyba najczęstsza przyczyna, łapie iskra przebicie i nie ma bata że odpali
2) dostep do gaźnika tutaj najczęsciej albo węzykami odpływowymi ( jak ich nie ma) albo linką gazu ( częst otam są gumowe nakladki jak pekną to sie woda moze wlać na przepustnice) wystarczy kropla na swiece zeby juz nie odpalił
3) woda w elektryce wiÄ…zce itp
4) woda w filtrze powietrza.
wyklucz te 4 sprawy i na pewno nie bedzie problemu
1) fajka/swieca chyba najczęstsza przyczyna, łapie iskra przebicie i nie ma bata że odpali
2) dostep do gaźnika tutaj najczęsciej albo węzykami odpływowymi ( jak ich nie ma) albo linką gazu ( częst otam są gumowe nakladki jak pekną to sie woda moze wlać na przepustnice) wystarczy kropla na swiece zeby juz nie odpalił
3) woda w elektryce wiÄ…zce itp
4) woda w filtrze powietrza.
wyklucz te 4 sprawy i na pewno nie bedzie problemu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Fajka i świeca to nie możliwe bo daje iskrę jak głupia, filtr powietrza również nie bo jest szczelny i sprawdzałem - nie ma tam żadnej wody. Na gaźniku to fakt że nie mam tej gumki przy lince gazu, o której piszesz ale wcześniej miałem Quada 250 (Shineray XY 250 STXE) zanurzałem go w wodzie po gaźnik gdzie też nie było tej gumki i nie było mowy o tym żeby go zmuliło czy się zalał lub nie chciał z tego powodu odpalić. Może jako 4T to jakoś przepchnie tę wodę w tłumik, nie wiem tutaj jest 2T, trochę inna charakterystyka silnika i w ogóle, na tyle nie jestem obeznany w tym temacie
. Instalacji elektrycznej nie mogę wykluczyć bo nie wiem czy jakiś czujnik pod wpływem wody się nie zwiera i dlatego może nie chcieć odpalić. Henio12323 dzięki za odpowiedź.
A propos, jeżeli ktoś wie coś na temat czujnika stopki w tym modelu i powie mi jak go wyrzucić to chętnie posłucham (zastanawiałem się nad połączeniem kabli w kostce ale nie wiem czy to ma sens). Podobno lubi on doskwierać wiele problemów.

A propos, jeżeli ktoś wie coś na temat czujnika stopki w tym modelu i powie mi jak go wyrzucić to chętnie posłucham (zastanawiałem się nad połączeniem kabli w kostce ale nie wiem czy to ma sens). Podobno lubi on doskwierać wiele problemów.
- cuando123
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 29/1/2015, 19:18
CBR 125 na wtryksu, lecz boje sie wydatkow jakie moge poniesc kiedy zepsuje mi sie wtrysk.
Jaka jest trwalosc oraz wymiana czesci w CBR na wtrysku.
Oraz prosilbym o doradzenie w wyborze innego motocykla.
Jaka jest trwalosc oraz wymiana czesci w CBR na wtrysku.
Oraz prosilbym o doradzenie w wyborze innego motocykla.
aliiiii
- asalspammer
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 13/2/2015, 08:39
asalspammer napisał(a):CBR 125 na wtryksu, lecz boje sie wydatkow jakie moge poniesc kiedy zepsuje mi sie wtrysk.
Jaka jest trwalosc oraz wymiana czesci w CBR na wtrysku.
Oraz prosilbym o doradzenie w wyborze innego motocykla.
A co to ma do wody w KMXie





zaloz nowy temat
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość