hondaxr125
Posty: 6
• Strona 1 z 1
hondaxr125
Siema, mam honda xr 125 4t i sielnik mi padl tak ze nieoplaca sie go naprawiac. Chcialbym wsadzic do niego jakas 250 . moglibysce mi polecic jakis silnik co do niego bd pasowac ??? Pozdrawiam LwG
- hondaxr125
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 9/3/2012, 18:58
bez przeróbek żadnego nie podpasujesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
A nie wejdzie tam czasem rodzina silników od Chińskich crossów i quadów? Mam wrażenie, że to klon tego silnika?
Zaproś jakiegoś znajomka z Chińczykiem do siebie i pomierz mocowania.
I żeby nie było, miałem kiedyś quada o pojemności 200ccm i silnik to był najlepszy podzespół jaki siedział w tym sprzęcie, więc kupno silnika w dobrym stanie, powinno zaowocować nawinięciem jeszcze kilku ładnych kilometrów tą hondką.
PS. co wybuchło w oryginalnym silniku? może dałoby się go tanio naprawić stosując klamoty od chińczyka jeśli faktycznie to to samo.
Zaproś jakiegoś znajomka z Chińczykiem do siebie i pomierz mocowania.
I żeby nie było, miałem kiedyś quada o pojemności 200ccm i silnik to był najlepszy podzespół jaki siedział w tym sprzęcie, więc kupno silnika w dobrym stanie, powinno zaowocować nawinięciem jeszcze kilku ładnych kilometrów tą hondką.
PS. co wybuchło w oryginalnym silniku? może dałoby się go tanio naprawić stosując klamoty od chińczyka jeśli faktycznie to to samo.
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Masz luz i stuka, czy urwał się i zrobił miazgę u układzie?
Jeśli luz to części z wymianą przy okazji kilku pierdół (uszczelniacze zaworów, pierścienie tłoka, a może nowy tłok) nie powinny przekroczyć 1000zł, a zawsze to jednak serce hondy.
Poza tym przy ewentualnej odsprzedaży motorka nikt nie będzie kręcił nosem, bo wiesz jak jest jak zobaczy się rzeźbę.
Niby wsadzisz 250, ale to jednak Chińskie 250.
Jeśli luz to części z wymianą przy okazji kilku pierdół (uszczelniacze zaworów, pierścienie tłoka, a może nowy tłok) nie powinny przekroczyć 1000zł, a zawsze to jednak serce hondy.
Poza tym przy ewentualnej odsprzedaży motorka nikt nie będzie kręcił nosem, bo wiesz jak jest jak zobaczy się rzeźbę.
Niby wsadzisz 250, ale to jednak Chińskie 250.
DR125se
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości