Enduro 125 do 7000zł - jaki?
• Strona 1 z 1
Enduro 125 do 7000zł - jaki?
Witam, chciałbym abyście mi doradzili jaki motocykl kupić, ponieważ nie znam się na tym ani trochę ale musi to być 125 i od razu powiem, że zależy mi na tym aby nie psuło się w nim coś co 10km i żeby nie palil ogromnych ilości paliwa ^^
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie) - doświadczenie w sumie żadne, troche na jawce 50cm po lesie sobie pośmigałem.
- Wiek, waga, wzrost - 16lat, 90kg, 183cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla - głównie będzie to jazda po normalnych drogach tak żeby sobie pojeździć i do szkoły, czasami dłuższa podróż (około 50 kilometrów) na działkę.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? - szczerze to nie mam w porywach może będzie to z 10km dziennie.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? - na motocykl około 7000zł, ciuchy mam zapewnione.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? - myślę, że około 600zł(nie licząc paliwa) ale dobrze by było mniej.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. - zdecydowanie enduro.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? - Yamaha WR 125, DT 125.
Z góry dzięki
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie) - doświadczenie w sumie żadne, troche na jawce 50cm po lesie sobie pośmigałem.
- Wiek, waga, wzrost - 16lat, 90kg, 183cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla - głównie będzie to jazda po normalnych drogach tak żeby sobie pojeździć i do szkoły, czasami dłuższa podróż (około 50 kilometrów) na działkę.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? - szczerze to nie mam w porywach może będzie to z 10km dziennie.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? - na motocykl około 7000zł, ciuchy mam zapewnione.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? - myślę, że około 600zł(nie licząc paliwa) ale dobrze by było mniej.