Kupno pierwszego scigacza
• Strona 1 z 1
Hej wszystkim !
Mam problem poniewaz dopiero zaczynam swoja przygode z motorami predzej jezdzilem na skuterach i wsk, lecz teraz chcialbym sie przesiasc na prawdziwy motor. Zamierzam kupic sobie jakas dobra 125 lecz nie wiem jakie sa najlepsze jestem kompletnym amatorem w takich sprawach dlatego tez chce zaczac od takiej pojemnosci. Mozecie poradzic co mam wybrac? Jaki motor jest najlepszy pod kazdym wzgledem? Zastanawialem sie nad CBR-ka badz RS-ka 2t ( dokladnie nie wiem co to znaczy te 2t) Prosze pomozcie cena nie gra duzej roli.

Walcz i wygrywaj !
- Denzer
- Świeżak
CBR a RS to dwa różne światy
CBR jak możesz przeczytać ma silnik czterosuwowy - tańszy w eksploatacji, mniej pali (ok 3l na 100km), ładniej brzmi, za to osiągi ma dużo słabsze od odblokowanych 2T (dwusuwów). CBR ma jakieś niecałe 15 koni mechanicznych
Vmax pewnie tak jakoś 120 km/h albo coś w tym guście... Co zaś się tyczy RS to: odblokowana ma ponad 35 koni, podobno nawet do 42
Ale różnie źródła podają... vmax 170-190 km/h, pali jak smok (spokojnie 7l na 100 km wypije
) plus częste remonty silnika (w porównaniu do 4T). I dźwięk
2T brzmi jak kosiarka (dosłownie
). Tak więc musisz się zdecydować co chcesz
Ogólnie większość 125 4T ma bardzo zbliżone osiągi itp. więc kierowałbym się raczej własnymi upodobaniami, z 2T to różnie jest 

- Manastor
- Świeżak
OK dzieki. A jesli chodzi o 4t to jaki polecacie najbardziej ? Chodzi o osiagi, dzwiek oraz latwosc tuningu bo napewno nie bede chcial jezdzic seryjnym
Walcz i wygrywaj !
- Denzer
- Świeżak
W chwili obecniej nie mam mozliwosci na zrobienie prawka na cos wiekszego za duzo i tak bym nie poszalal bo mam 21 lat. Pierw chce sie nauczyc na czyms mniejszym (jazdy i mechaniki)
Walcz i wygrywaj !
- Denzer
- Świeżak
W krótkim opisie
RS - 2t - Szybsze, mocniejsze, ale bardziej awaryjne i łase na paliwo,
CBR - 4t - Wolniejsze, spokojniejsze, ale bardziej BEZawaryjne i oszczędne...