Rady na początek przygody z Yamahą YZF R125 (2014)
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Rady na początek przygody z Yamahą YZF R125 (2014)
Witam serdecznie
Za 3 dni stanę się oficjalnie posiadaczem Yamahy YZF R125, wersja 2014. malowanie matt grey.
Jest to mój pierwszy motocykl i mam pewne obawy, ponieważ wywrotka na starcie nie wchodzi w grę przy zakupie nówki. Proszę was o rady na początek. Wiem, że wszystko przychodzi z doświadczeniem, dotychczas jeździłem głównie automatami, oczywiście na szkoleniu na A1 nauczyłem się podstaw, jednakże mam dopiero początkowe godziny.
1. W jaki sposób powinienem wchodzić bezpiecznie w zakręty? Na ile ważne jest balansowanie ciałem na ścigaczu?
2. W jaki sposób mogę ochronić motocykl przed kradzieżą w miejscu publicznym?
3. Jaki ubiór i kask wybrać? Zależy mi żeby wszystko kolorystycznie pasowało do koloru matt grey. Budżet: 1500 zł
Za 3 dni stanę się oficjalnie posiadaczem Yamahy YZF R125, wersja 2014. malowanie matt grey.
Jest to mój pierwszy motocykl i mam pewne obawy, ponieważ wywrotka na starcie nie wchodzi w grę przy zakupie nówki. Proszę was o rady na początek. Wiem, że wszystko przychodzi z doświadczeniem, dotychczas jeździłem głównie automatami, oczywiście na szkoleniu na A1 nauczyłem się podstaw, jednakże mam dopiero początkowe godziny.
1. W jaki sposób powinienem wchodzić bezpiecznie w zakręty? Na ile ważne jest balansowanie ciałem na ścigaczu?
2. W jaki sposób mogę ochronić motocykl przed kradzieżą w miejscu publicznym?
3. Jaki ubiór i kask wybrać? Zależy mi żeby wszystko kolorystycznie pasowało do koloru matt grey. Budżet: 1500 zł
- loginek
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 29/6/2014, 15:33
Podałem ci link co do twojego pierwszego pytania. Na początku będzie ci się wydawało że to wszystko jest trochę pogmatwane ale teoria potem troche praktyki i wszystko idzie zrozumieć.
http://www.scigacz.pl/Szybkie,skrecanie ... 19936.html
http://www.scigacz.pl/Szybkie,skrecanie ... 19936.html
- Kruszyciel
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
- Lokalizacja: Morąg
1. Masz podane.
2. Polecam blokadę na tarczę, jest lekka i poręczna, dużo trudniej się z nią uporać niż np z łańcuchem. Do tego masz taki kabel - przypominacz na kierownicę. Jeśli kupisz wersję bez alarmu możesz zainstalować go na motocyklu i ukryć gdzieś pod zbiornikiem. Taki alarm to czujnik przechyłu, reaguje na próby przepchania motocykla.
3. Może zainwestuj w kombinezon Yamahy? Choć może być większy budżet.
2. Polecam blokadę na tarczę, jest lekka i poręczna, dużo trudniej się z nią uporać niż np z łańcuchem. Do tego masz taki kabel - przypominacz na kierownicę. Jeśli kupisz wersję bez alarmu możesz zainstalować go na motocyklu i ukryć gdzieś pod zbiornikiem. Taki alarm to czujnik przechyłu, reaguje na próby przepchania motocykla.
3. Może zainwestuj w kombinezon Yamahy? Choć może być większy budżet.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
SpeedyGonzales napisał(a):3. Może zainwestuj w kombinezon Yamahy? Choć może być większy budżet.
Nie może a na pewno będzie dużo dużo większy

To wyczyn ubrać się za 1,5k, a w oryginalne Yamahowskie kombi to niemożliwe

-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości